Babaus, i tant!
Posted: Wednesday 08/10/2008 11:09
I les eleccions demostren aquest extrem.wefer wrote:Ens prenen per babaus, i nosaltres ens deixem.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
I les eleccions demostren aquest extrem.wefer wrote:Ens prenen per babaus, i nosaltres ens deixem.
Correcto. Y lo demuestran de tal manera que nos gusta tanto la inoperancia y el no hacer nada que cada 4 años elegimos a los mismos para que sigan haciendo (o no haciendo) lo mismo de siempre.Guigui wrote:I les eleccions demostren aquest extrem.
El problema és que tant els d'un color com els de l'altre, i tant a la Generalitat com al govern estatal, han demostrat un total desinterès o inoperància en el tema de les infraestructures catalanes. Per tant, votem a qui votem, no solucionem res de resSantfeliuenc wrote:y el no hacer nada que cada 4 años elegimos a los mismos para que sigan haciendo (o no haciendo) lo mismo de siempre.
La Ml2 és força diferent. Va més a nivell, però per zones totalment despoblades. I quan dic despoblades, vull dir literalment entre extensions enormes de camps de conreu...JaMiRo! wrote:-MetroLigero??? Allò no és un MetroLigero, és un Citadis corrent per una infraestructura de metro, vaig provar la línia ML1 sencera i vaig flipar amb la majoria del tram, que és soterrat incloses estacions...
Bé, la ML1 discorre per una zona urbana acabadeta de fer, és a dir, allò fa pudoreta d'especulació. I els tramvies en hora punta van menys plens que el Trambesòs...Però bé...wefer wrote:La Ml2 és força diferent. Va més a nivell, però per zones totalment despoblades. I quan dic despoblades, vull dir literalment entre extensions enormes de camps de conreu...
Aquí hi ha un vídeo que dóna una idea de com és la línia, encara que cal dir que només hi apareix la zona més poblada.JaMiRo! wrote:Bé, la ML1 discorre per una zona urbana acabadeta de fer, és a dir, allò fa pudoreta d'especulació. I els tramvies en hora punta van menys plens que el Trambesòs...Però bé...
I, en el cas de Barcelona, de les prioritats polítiques. Mentre es llença a la brava la idea d'un túnel viari sota Montjuïc, i tothom aplaudeix la gracieta, ha costat Déu i ajuda arribar a pensar seriosament en posar tramvia a tota la Diagonal, una avinguda que a qualsevol altra ciutat d'Europa ja tindria metro de punta a punta.wefer wrote:Serà cosa dels calers que té cadascú, segurament.
O potser dels calers que no es tenen. Per pagar les ampliacions del metro en l'època de MetroSur, TFM... la Comunitat de Madrid es va endeutar (a través d'una societat anònima) més enllà del que marquen els límits fixats per la UE, fet que els va provocar una reprimenda del Tribunal de Comptes de la UE a Mintra i la Comunitat de Madrid.wefer wrote:Serà cosa dels calers que té cadascú, segurament.
Sí, però fixat que fins i tot així Catalunya continua essent la Comunitat més endeutada d'Espanya, sobretot degut al dèficit de la Sanitat, com s'explica en aquest diari de València:victorcasta wrote:la Comunitat de Madrid es va endeutar (a través d'una societat anònima) més enllà del que marquen els límits fixats per la UE, fet que els va provocar una reprimenda del Tribunal de Comptes de la UE a Mintra i la Comunitat de Madrid.
La Comunitat (valenciana) sigue siendo la segunda más endeudada de España en cifras absolutas, sólo superada por Cataluña, 17.808 millones, que ha aumentado su endeudamiento en seis meses nada menos que 2.945 millones. Tras la Comunitat, está Madrid (10.613) y Galicia (6.927).
Sin embargo, el dato más alarmante es que la Comunitat ve cómo el peso de la deuda sobre su riqueza (PIB) vuelve a subir, dos décimas (del 11,2 al 11,4%), frente a la media estatal del 5,9%. Cataluña está en el 8,8%. En el polo opuesto, la vasca es el 0,7% de su PIB.
I una línia que només transportaria aire.Guigui wrote:una avinguda que a qualsevol altra ciutat d'Europa ja tindria metro de punta a punta.
Vés, jo juraria que sota terra va més d'un 3% dels barcelonins...UT596001 wrote:Això beneficiaria a tot Catalunya, no com el metro que només beneficiaria el 3% dels Barcelonins (i ja poso massa gent).
Si hubiese un mínimo de 4 vías bajo esa avenida de la que hablais, para mi deberían destinarse tanto a cercanías como a metro, primero para que se beneficiase de ese metro algo más del 3% referido (igual es un poquito más...) y segundo porque todo ese más que necesario sistema de directos, semidirectos y regionales, una vez que hubiese cercanías por ese lugar, tendrían completamente libre el actual túnel de Aragón para sus fines y circulaciones que podrían perfectamente compratir con el sistema de Alta Velocidad.UT596001 wrote:I una línia que només transportaria aire.Guigui wrote:una avinguda que a qualsevol altra ciutat d'Europa ja tindria metro de punta a punta.
A la Diagonal, si ha d'anar algo sota terra és Rodalies, amb 4 vies per permetre també el pas de trens regionals i semidirectes. Això beneficiaria a tot Catalunya, no com el metro que només beneficiaria el 3% dels Barcelonins (i ja poso massa gent). Per els moviments locals, el tramvia.
Però tot i així encara hem de suportar l'Esperancita del govern de Madrid dir que tots els calers ens els quedem els catalans, i que a Madrid estan enormement discriminats.Guigui wrote:Mentre que el pla de Cercanías de Madrid té un pressupost de 5.000 milions d'euros, el de rodalies de Barcelona es queda amb 4.000 milions.