Imatges per a la història

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: imatges per a la història

Post by victorcasta »

El LLOP wrote:Image
Osti!! Quin garrot que té la via d'enllaç! :?
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: imatges per a la història

Post by El LLOP »

Si que té un bon garrot, sí. A que no sabeu que és la peça metàl·lica que hi ha a l'esquerra de la imatge?. (Els de l'empresa absteniu-vos que si no no té gràcia.)
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Re: imatges per a la història

Post by Platanito »

Una escala per pujar al pont que hi ha a sobre?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: imatges per a la història

Post by El LLOP »

doncs no. Si ningú diu res mes, demà dono la resposta.
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Re: imatges per a la història

Post by faristol »

NO en tinc ni idea, es una venejada, pero si que sembla una pasarel.la per pujar a un vaixell, potser es la pasarel.la per pujar a algun tren desde la via...d'un 1100 potser?

Ara que estigui tan il.luminada??

La foto es preciosa de totes formes.
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: imatges per a la història

Post by El LLOP »

T'hi has acostat molt Faristol :ok . El que es veu és l'escala d'evacuació frontal pels trens de la sèrie 5000 de la L3 que ha diferència dels 5000 de la L5 tenen el vidre frontal abatible per poder desallotjar-los pel davant.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Re: imatges per a la història

Post by JaMiRo! »

El LLOP wrote:T'hi has acostat molt Faristol :ok . El que es veu és l'escala d'evacuació frontal pels trens de la sèrie 5000 de la L3 que ha diferència dels 5000 de la L5 tenen el vidre frontal abatible per poder desallotjar-los pel davant.
Frikidetall! :o
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: imatges per a la història

Post by UT440_132M »

El LLOP wrote:T'hi has acostat molt Faristol :ok . El que es veu és l'escala d'evacuació frontal pels trens de la sèrie 5000 de la L3 que ha diferència dels 5000 de la L5 tenen el vidre frontal abatible per poder desallotjar-los pel davant.
O sigui, que els 5000 tenen una porta frontal com la que tenien les 440 de Renfe als 80 abans de ser reformades? Curiós.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Porta frontal

Post by Guigui »

UT440_132M wrote:O sigui, que els 5000 tenen una porta frontal com la que tenien les 440 de Renfe als 80 abans de ser reformades? Curiós.
És per permetre l'evacuació ràpida de la cabina del conductor sense haver de passar per la zona de passatgers.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: imatges per a la història

Post by victorcasta »

UT440_132M wrote:
El LLOP wrote:T'hi has acostat molt Faristol :ok . El que es veu és l'escala d'evacuació frontal pels trens de la sèrie 5000 de la L3 que ha diferència dels 5000 de la L5 tenen el vidre frontal abatible per poder desallotjar-los pel davant.
O sigui, que els 5000 tenen una porta frontal com la que tenien les 440 de Renfe als 80 abans de ser reformades? Curiós.
Porta, porta, no... és el vidre frontal, que és abatible.
ping
N5
N5
Posts: 130
Joined: Tuesday 19/08/2008 22:08

Re: imatges per a la història

Post by ping »

Entre el missatge de Guigui i el de UT440_132M ha quedat totalment desvirtuada la resposta de El Llop...
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: imatges per a la història

Post by El LLOP »

a veure, em sembla que només en victorcasta m'ha entés. El vidre dels 5000 de la L3 es puja com el portó del qualsevol cotxe modern i serveix per evacuar el passatge en aquesta zona on no es pot accedir a la via mitjançant les escales laterals del tren, perquè el gàlib no ho permet (no hi ha espai físic). I recalco, es per evacuar el passatge perquè Guigui sincerament, pujar el vidre, baixar del tren com spiderman, possar l'escala, pujar al tren i tornar a baixar per l'escal per no sortir per la cabina del passatge doncs... :bleah :bleah tu m'entens oi?
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: imatges per a la història

Post by victorcasta »

L'escala, com en els 6000, deu estar sota alguna filera de seients dels cotxes extrems, oi?
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

T'entenc, t'entenc

Post by Guigui »

El LLOP wrote: :bleah :bleah tu m'entens oi?
Com un llibre. :D
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: imatges per a la història

Post by El LLOP »

victorcasta wrote:L'escala, com en els 6000, deu estar sota alguna filera de seients dels cotxes extrems, oi?
les escales estan situades a sota de les portes que es desbloquegen (tirador verd) dels cotxes motors B, que son els motors que no tenen testera de conducció (Ma1-Mb1-R-Mb2-Ma2). Van muntades a sota de la caixa de passatge recollides i hi han 4, dues per via. A les primeres portes dels cotxes A (les capçaleres) hi han uns enganxalls per col.locar una escala portàtil que va ubicada en una mena de calaix que hi ha a l'espai reservat per bicicletes del remolc.
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Re: imatges per a la història

Post by pol »

I els 9000/2100, en el tram aquest tene suficient espai per evacuar el passatge?
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: imatges per a la història

Post by El LLOP »

en principi, el problema només es presenta al tram de la L3.
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: imatges per a la història

Post by El LLOP »

Image

aquesta vista des de la via 1 de la L3. Es veuen les vies de la L4, a l'esquerra via 1 i a la dreta via 2 i la via d'enllaç.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: imatges per a la història

Post by metring »

Bru-tal la foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :plas :plas :plas
megapauer
N8
N8
Posts: 1203
Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
Location: De la Terra Ferma a l'exili
Contact:

Re: imatges per a la història

Post by megapauer »

Per caure de cul!!!
:plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
Post Reply

Return to “Història del transport / Historia del transporte”