Osti!! Quin garrot que té la via d'enllaç!El LLOP wrote:
Imatges per a la història
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: imatges per a la història
Re: imatges per a la història
Si que té un bon garrot, sí. A que no sabeu que és la peça metàl·lica que hi ha a l'esquerra de la imatge?. (Els de l'empresa absteniu-vos que si no no té gràcia.)
Re: imatges per a la història
Una escala per pujar al pont que hi ha a sobre?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Re: imatges per a la història
doncs no. Si ningú diu res mes, demà dono la resposta.
- faristol
- N8
- Posts: 769
- Joined: Friday 05/01/2007 20:20
- Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.
Re: imatges per a la història
NO en tinc ni idea, es una venejada, pero si que sembla una pasarel.la per pujar a un vaixell, potser es la pasarel.la per pujar a algun tren desde la via...d'un 1100 potser?
Ara que estigui tan il.luminada??
La foto es preciosa de totes formes.
Ara que estigui tan il.luminada??
La foto es preciosa de totes formes.
Re: imatges per a la història
T'hi has acostat molt Faristol . El que es veu és l'escala d'evacuació frontal pels trens de la sèrie 5000 de la L3 que ha diferència dels 5000 de la L5 tenen el vidre frontal abatible per poder desallotjar-los pel davant.
Re: imatges per a la història
Frikidetall!El LLOP wrote:T'hi has acostat molt Faristol . El que es veu és l'escala d'evacuació frontal pels trens de la sèrie 5000 de la L3 que ha diferència dels 5000 de la L5 tenen el vidre frontal abatible per poder desallotjar-los pel davant.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: imatges per a la història
O sigui, que els 5000 tenen una porta frontal com la que tenien les 440 de Renfe als 80 abans de ser reformades? Curiós.El LLOP wrote:T'hi has acostat molt Faristol . El que es veu és l'escala d'evacuació frontal pels trens de la sèrie 5000 de la L3 que ha diferència dels 5000 de la L5 tenen el vidre frontal abatible per poder desallotjar-los pel davant.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Porta frontal
És per permetre l'evacuació ràpida de la cabina del conductor sense haver de passar per la zona de passatgers.UT440_132M wrote:O sigui, que els 5000 tenen una porta frontal com la que tenien les 440 de Renfe als 80 abans de ser reformades? Curiós.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: imatges per a la història
Porta, porta, no... és el vidre frontal, que és abatible.UT440_132M wrote:O sigui, que els 5000 tenen una porta frontal com la que tenien les 440 de Renfe als 80 abans de ser reformades? Curiós.El LLOP wrote:T'hi has acostat molt Faristol . El que es veu és l'escala d'evacuació frontal pels trens de la sèrie 5000 de la L3 que ha diferència dels 5000 de la L5 tenen el vidre frontal abatible per poder desallotjar-los pel davant.
Re: imatges per a la història
Entre el missatge de Guigui i el de UT440_132M ha quedat totalment desvirtuada la resposta de El Llop...
Re: imatges per a la història
a veure, em sembla que només en victorcasta m'ha entés. El vidre dels 5000 de la L3 es puja com el portó del qualsevol cotxe modern i serveix per evacuar el passatge en aquesta zona on no es pot accedir a la via mitjançant les escales laterals del tren, perquè el gàlib no ho permet (no hi ha espai físic). I recalco, es per evacuar el passatge perquè Guigui sincerament, pujar el vidre, baixar del tren com spiderman, possar l'escala, pujar al tren i tornar a baixar per l'escal per no sortir per la cabina del passatge doncs... tu m'entens oi?
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: imatges per a la història
L'escala, com en els 6000, deu estar sota alguna filera de seients dels cotxes extrems, oi?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
T'entenc, t'entenc
Com un llibre.El LLOP wrote: tu m'entens oi?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: imatges per a la història
les escales estan situades a sota de les portes que es desbloquegen (tirador verd) dels cotxes motors B, que son els motors que no tenen testera de conducció (Ma1-Mb1-R-Mb2-Ma2). Van muntades a sota de la caixa de passatge recollides i hi han 4, dues per via. A les primeres portes dels cotxes A (les capçaleres) hi han uns enganxalls per col.locar una escala portàtil que va ubicada en una mena de calaix que hi ha a l'espai reservat per bicicletes del remolc.victorcasta wrote:L'escala, com en els 6000, deu estar sota alguna filera de seients dels cotxes extrems, oi?
Re: imatges per a la història
I els 9000/2100, en el tram aquest tene suficient espai per evacuar el passatge?
Re: imatges per a la història
en principi, el problema només es presenta al tram de la L3.
Re: imatges per a la història
aquesta vista des de la via 1 de la L3. Es veuen les vies de la L4, a l'esquerra via 1 i a la dreta via 2 i la via d'enllaç.
Re: imatges per a la història
Bru-tal la foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!