Page 2 of 39
Re: imatges per a la història
Posted: Monday 29/09/2008 22:35
by victorcasta
El LLOP wrote:
Osti!! Quin garrot que té la via d'enllaç!
Re: imatges per a la història
Posted: Tuesday 30/09/2008 21:24
by El LLOP
Si que té un bon garrot, sí. A que no sabeu que és la peça metàl·lica que hi ha a l'esquerra de la imatge?. (Els de l'empresa absteniu-vos que si no no té gràcia.)
Re: imatges per a la història
Posted: Wednesday 01/10/2008 23:50
by Platanito
Una escala per pujar al pont que hi ha a sobre?
Re: imatges per a la història
Posted: Thursday 02/10/2008 1:01
by El LLOP
doncs no. Si ningú diu res mes, demà dono la resposta.
Re: imatges per a la història
Posted: Thursday 02/10/2008 1:23
by faristol
NO en tinc ni idea, es una venejada, pero si que sembla una pasarel.la per pujar a un vaixell, potser es la pasarel.la per pujar a algun tren desde la via...d'un 1100 potser?
Ara que estigui tan il.luminada??
La foto es preciosa de totes formes.
Re: imatges per a la història
Posted: Thursday 02/10/2008 8:33
by El LLOP
T'hi has acostat molt Faristol
. El que es veu és l'escala d'evacuació frontal pels trens de la sèrie 5000 de la L3 que ha diferència dels 5000 de la L5 tenen el vidre frontal abatible per poder desallotjar-los pel davant.
Re: imatges per a la història
Posted: Thursday 02/10/2008 20:10
by JaMiRo!
El LLOP wrote:T'hi has acostat molt Faristol
. El que es veu és l'escala d'evacuació frontal pels trens de la sèrie 5000 de la L3 que ha diferència dels 5000 de la L5 tenen el vidre frontal abatible per poder desallotjar-los pel davant.
Frikidetall!
Re: imatges per a la història
Posted: Thursday 02/10/2008 21:22
by UT440_132M
El LLOP wrote:T'hi has acostat molt Faristol
. El que es veu és l'escala d'evacuació frontal pels trens de la sèrie 5000 de la L3 que ha diferència dels 5000 de la L5 tenen el vidre frontal abatible per poder desallotjar-los pel davant.
O sigui, que els 5000 tenen una porta frontal com la que tenien les 440 de Renfe als 80 abans de ser reformades? Curiós.
Porta frontal
Posted: Thursday 02/10/2008 21:30
by Guigui
UT440_132M wrote:O sigui, que els 5000 tenen una porta frontal com la que tenien les 440 de Renfe als 80 abans de ser reformades? Curiós.
És per permetre l'evacuació ràpida de la cabina del conductor sense haver de passar per la zona de passatgers.
Re: imatges per a la història
Posted: Thursday 02/10/2008 21:39
by victorcasta
UT440_132M wrote:El LLOP wrote:T'hi has acostat molt Faristol
. El que es veu és l'escala d'evacuació frontal pels trens de la sèrie 5000 de la L3 que ha diferència dels 5000 de la L5 tenen el vidre frontal abatible per poder desallotjar-los pel davant.
O sigui, que els 5000 tenen una porta frontal com la que tenien les 440 de Renfe als 80 abans de ser reformades? Curiós.
Porta, porta, no... és el vidre frontal, que és abatible.
Re: imatges per a la història
Posted: Thursday 02/10/2008 21:40
by ping
Entre el missatge de Guigui i el de UT440_132M ha quedat totalment desvirtuada la resposta de El Llop...
Re: imatges per a la història
Posted: Thursday 02/10/2008 22:05
by El LLOP
a veure, em sembla que només en victorcasta m'ha entés. El vidre dels 5000 de la L3 es puja com el portó del qualsevol cotxe modern i serveix per evacuar el passatge en aquesta zona on no es pot accedir a la via mitjançant les escales laterals del tren, perquè el gàlib no ho permet (no hi ha espai físic). I recalco, es per evacuar el passatge perquè Guigui sincerament, pujar el vidre, baixar del tren com spiderman, possar l'escala, pujar al tren i tornar a baixar per l'escal per no sortir per la cabina del passatge doncs...
tu m'entens oi?
Re: imatges per a la història
Posted: Thursday 02/10/2008 22:09
by victorcasta
L'escala, com en els 6000, deu estar sota alguna filera de seients dels cotxes extrems, oi?
T'entenc, t'entenc
Posted: Thursday 02/10/2008 22:17
by Guigui
El LLOP wrote: tu m'entens oi?
Com un llibre.
Re: imatges per a la història
Posted: Thursday 02/10/2008 22:44
by El LLOP
victorcasta wrote:L'escala, com en els 6000, deu estar sota alguna filera de seients dels cotxes extrems, oi?
les escales estan situades a sota de les portes que es desbloquegen (tirador verd) dels cotxes motors B, que son els motors que no tenen testera de conducció (Ma1-Mb1-R-Mb2-Ma2). Van muntades a sota de la caixa de passatge recollides i hi han 4, dues per via. A les primeres portes dels cotxes A (les capçaleres) hi han uns enganxalls per col.locar una escala portàtil que va ubicada en una mena de calaix que hi ha a l'espai reservat per bicicletes del remolc.
Re: imatges per a la història
Posted: Friday 03/10/2008 19:47
by pol
I els 9000/2100, en el tram aquest tene suficient espai per evacuar el passatge?
Re: imatges per a la història
Posted: Friday 03/10/2008 19:53
by El LLOP
en principi, el problema només es presenta al tram de la L3.
Re: imatges per a la història
Posted: Tuesday 07/10/2008 19:21
by El LLOP
aquesta vista des de la via 1 de la L3. Es veuen les vies de la L4, a l'esquerra via 1 i a la dreta via 2 i la via d'enllaç.
Re: imatges per a la història
Posted: Tuesday 07/10/2008 19:27
by metring
Re: imatges per a la història
Posted: Tuesday 07/10/2008 19:33
by megapauer