Renfe anul·la compra anticipada bitllets pel Nadal?
Re: Renfe anul·la compra anticipada bitllets pel Nadal?
I el més indignant és que està preservat pel M de Vilanova clar, destrossadors de 100 i el que vulguis. I hi ha talgos III a SAC abandonats que fan pena, i talgas a Las Matas que és indignant .
-
- N5
- Posts: 106
- Joined: Tuesday 11/11/2008 16:49
Re: Renfe anul·la compra anticipada bitllets pel Nadal?
lo de les talgas es molt bo
wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments
Re: Renfe anul·la compra anticipada bitllets pel Nadal?
Hi ha vida més enllà de les capitals de província...wertymetrotren wrote:son ganes de tocar lo que no sona , renfe sempre ha fet lo mateix ha mi en va afectar lo que va pasar per semana santa i nomes per per posar uns quants alaris lo que tendrien que fer es posar mes euromeds i no tants alaris que abagades van mig vuits
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Renfe anul·la compra anticipada bitllets pel Nadal?
El ritme de fabricació de TH7 és el previst. El problema és que s'acaben d'adonar que per caldria apujar un 40% el bitllet perquè el tren fos rendible. Com que encara queden 6 TH per entregar és previsible que s'hi facin modificacions en la distribució dels cotxes en els 6 pendents i en els 4 ja entregats.tren250 wrote:Es veu que els trenhotel han tingut retard de fabricació i per ficar 2 o 3 trens...
Re: Renfe anul·la compra anticipada bitllets pel Nadal?
Si us plau, El que esteu parlant no té res a veure amb el tema inicial. Centreu-vos en aquest.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No venen ni menys de dos mesos abans
Enguany, la cosa apunta a un xou semblant al de l'any passat. Teòricament, ja hauria de poder comprar bitllet a Porriño per al 23 de desembre, però el web de Renfe es fa el suec.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: No venen ni menys de dos mesos abans
Estic mirant bitllets de Barcelona a Lleida pel 13/12 i no estan disponibles! És tercermundista i està clar que tenen una nul·la visió d'empresa ise'ls en fum perdre clients!Guigui wrote:Enguany, la cosa apunta a un xou semblant al de l'any passat. Teòricament, ja hauria de poder comprar bitllet a Porriño per al 23 de desembre, però el web de Renfe es fa el suec.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Any nou, excusa vella?
Estem a la data que estem, i tot igual: el mateix ball de l'any passat. I ara no serveix l'excusa que han d'implantar nous Alvies i Trenhotels.
La història es pot resumir més aviat en el següent: són una colla d'ineptes!
La història es pot resumir més aviat en el següent: són una colla d'ineptes!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Una grandíssima potineria
Finalment, avui estan a la venda. Ara: amb tot aquest circ, i com que vaig atrafegat de feina, no m'he recordat d'entrar-hi cada dia, i ara resulta que les tarifes web i estrella s'han esfumat. Suposant que han arribat a existir per al trajecte en qüestió (que ja és molt suposar), no podien haver-ho fet com cal, obrir la venda 2 mesos abans de la data, de manera que tothom sabés que, si volia tarifa barata, havia d'entrar-hi el primer dia, i així tothom sabia a què atenir-se? Però no, han jugat al gat i el ratolí, vejam qui aguanta i hi entra cada cinc minuts.
Però punyeta, costa fer les coses bé en aquest país?
Però punyeta, costa fer les coses bé en aquest país?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Renfe anul·la compra anticipada bitllets pel Nadal?
A mi particularment m'ha arribat el Mail de Renfe Larga Distancia, avisant d''aquest fet que ja pòdia comprar els bitllets per a Nadal si volia, aquesta tarda mateix
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Renfe anul·la compra anticipada bitllets pel Nadal?
Pels tercersmundistes comentar que la SNCF va posar a la venda els bitllets per Nadal sobre el 14 d'octubre. I la DB si fa no fa...
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Tercermundista
No sé quina és la política de vendes de l'SNCF i de la DB, però si Renfe diu que posa a la venda els bitllets dos mesos abans de la data, el normal és que a finals d'octubre estiguin disponibles, oi? Doncs no, se'ls ha acudit d'esperar unes setmanes més.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Nou web?
Eps no sé si ho heu comentat o què però al web de Renfe hi ha aparegut un buscador d'horaris que té en compte una de les reivindicacions que es feien al fòrum: per fi surten AVE, MD i llarg recorregut junts!
Ara només cal que cuidin més el client, i que pensin més en general!
Ara només cal que cuidin més el client, i que pensin més en general!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Coses estranyes de la compra per internet
Cosa curiosa que m'ha passat avui: anava a comprar un bitllet Barcelona-O Porriño per al 23 de desembre. Aquest matí, el tren sortia com a complet, i al nocturn del dia abans només hi quedaven butaques. Entro més tard, i hi havia bitllets disponibles per a tots els trens, els dos dies. Com que no podia fer la compra directa per internet per a declarar la meva filla gran ocupant de la cabina del TrenHotel sense llit propi (als Elipsos sí que és possible), ho he deixat estar. I, des de primera hora de la tarda, tornem al panorama del matí: Alvia del 23 complert, TrenHotel del 22 només amb butaques.
Potser han posat més capacitat i l'han tren seguidament?
Potser han posat més capacitat i l'han tren seguidament?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Renfe ven quimera
El passat 14 de desembre, Renfe em va enviar per correu electrònic un missatge promocional per Nadal, oferint tarifes web. Com si, a aquelles altures, quedessin gaire places (el de la tarifa web ja sona a escarni) i la gent no sigui mínimament previsora, sabent el que s'arma per aquestes dates...
No aconsegueixo enllaçar la imatge perquè ja es deu haver desactualitzat i l'han treta del web.
No aconsegueixo enllaçar la imatge perquè ja es deu haver desactualitzat i l'han treta del web.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Renfe anul·la compra anticipada bitllets pel Nadal?
Jo vaig poder comprar el 4 de desembre un BCN-MAD amb AVE pel 31 de desembre. Tarifa Web/Preferent. I tornada amb avió (Iberia) i un pel més barat. Com a usuari d'aquest trajecte, quina millora d'oferta respecte de fa uns anys! Això si, el show de la compra bloquejada fins novembre ja va passar el 2008
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Els (mals) costums no es perden mai
Un any més, torna la conyeta de sempre: deu ser que Renfe manega uns estudis de mercat fiabilíssims segons els quals la gent no decideix fins a última hora què fa per Nadal.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Renfe anul·la compra anticipada bitllets pel Nadal?
Bueno, hablando de la venta anticipada, algo tiene que ver. En la web de Renfe ya salen como estaciones Valencia-AV (Valencia-Joaquín Sorolla), Cuenca-AV (Cuenca-Fernando Zóbel), Requena-Utiel y Figueres-Alt Empordà. Con un poco de suerte, dentro de no mucho desbloquean ya la venta para todos los trenes de LD.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Compra anticipada: un mes
De moment, estic mirant horaris per al Trenhotel de Galícia per Nadal, i a data d'avui només hi ha bitllets a la venda per als propers 30 dies. Res més.
Això sí, ens han anunciat tarifes d'avió per un dia d'aquests. Que els bitllets d'avió es poden comprar fins a un any abans, sembla que els rellisca...
Això sí, ens han anunciat tarifes d'avió per un dia d'aquests. Que els bitllets d'avió es poden comprar fins a un any abans, sembla que els rellisca...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Renfe anul·la compra anticipada bitllets pel Nadal?
Companys:
Us poso la queixa que vaig presentar el dia 16, i la seva consequent resposta per part d'Atención al Cliente:
Estimado cliente:
Nos ponemos en contacto con usted en respuesta al correo que nos ha remitido.
Le informamos de que normalmente la información acerca de los trenes está disponible con 62 días de antelación (120 días para determinados trayectos)para trenes de Alta Velocidad, Larga Distancia y trenes Regionales.
Sin embargo, debido a modificaciones en el servicio, (problemas técnicos, modificación de horario, supresión o incremento de vagones, huelga, entre otras causas), dicha información no está disponible para la fecha prevista en un primer momento, con lo que la página informa de que no hay trenes disponibles. Esto no implica que no vaya a haber trenes sino que aún no se sabe con seguridad los horarios o el número de plazas de las que se va a disponer.
Mientras no estén disponibles a la venta, no se venden plazas con ninguna de las tarifas.
Esta tarea es responsabilidad de otro departamento, con lo cual escapa a la competencia de Atención al Cliente y lamentamos no poder ofrecerle mayor información sobre cuándo se pondrán a la venta. Debe ir mirando cada día hasta que estén a la venta, o si lo prefiere, llame al número de Información General 902 320.320.
Sentimos mucho los inconvenientes y nos reiteramos a su disposición para cualquier otro asunto.
Un saludo
POL 625
Mensaje recibido de calisay@gmail.com
Oficina Atención Virtual para: venta-internet
16/11/2010 13:14
Enviado por: Oscar Fernandez Brunel
Recibido mensaje en Atención al Cliente
Número de referencia: OAV/2010/0006461
--------------------------------------
DATOS PERSONALES
--------------------------------------
--------------------------------------
DATOS PETICIÓN
--------------------------------------
Tipo Petición: Queja
Departamento: VENTA DE BILLETES POR INTERNET
Fecha Incidente: 16/11/2010
Número de Tren: 00000
------------------------------------
MENSAJE RECIBIDO
------------------------------------
Me pongo en contacto con Uds. para reclamarles la disponibilidad de venta
de billetes para el periodo vacacional de navidades. Segun tengo entendido,
Uds. tienen el compromiso de poner a disposión dichos billetes, para su
venta a traves de internet, con 60 días de antelacion. ¿Es correcto?
Gracias de antemano por su respuesta.
Us poso la queixa que vaig presentar el dia 16, i la seva consequent resposta per part d'Atención al Cliente:
Estimado cliente:
Nos ponemos en contacto con usted en respuesta al correo que nos ha remitido.
Le informamos de que normalmente la información acerca de los trenes está disponible con 62 días de antelación (120 días para determinados trayectos)para trenes de Alta Velocidad, Larga Distancia y trenes Regionales.
Sin embargo, debido a modificaciones en el servicio, (problemas técnicos, modificación de horario, supresión o incremento de vagones, huelga, entre otras causas), dicha información no está disponible para la fecha prevista en un primer momento, con lo que la página informa de que no hay trenes disponibles. Esto no implica que no vaya a haber trenes sino que aún no se sabe con seguridad los horarios o el número de plazas de las que se va a disponer.
Mientras no estén disponibles a la venta, no se venden plazas con ninguna de las tarifas.
Esta tarea es responsabilidad de otro departamento, con lo cual escapa a la competencia de Atención al Cliente y lamentamos no poder ofrecerle mayor información sobre cuándo se pondrán a la venta. Debe ir mirando cada día hasta que estén a la venta, o si lo prefiere, llame al número de Información General 902 320.320.
Sentimos mucho los inconvenientes y nos reiteramos a su disposición para cualquier otro asunto.
Un saludo
POL 625
Mensaje recibido de calisay@gmail.com
Oficina Atención Virtual para: venta-internet
16/11/2010 13:14
Enviado por: Oscar Fernandez Brunel
Recibido mensaje en Atención al Cliente
Número de referencia: OAV/2010/0006461
--------------------------------------
DATOS PERSONALES
--------------------------------------
--------------------------------------
DATOS PETICIÓN
--------------------------------------
Tipo Petición: Queja
Departamento: VENTA DE BILLETES POR INTERNET
Fecha Incidente: 16/11/2010
Número de Tren: 00000
------------------------------------
MENSAJE RECIBIDO
------------------------------------
Me pongo en contacto con Uds. para reclamarles la disponibilidad de venta
de billetes para el periodo vacacional de navidades. Segun tengo entendido,
Uds. tienen el compromiso de poner a disposión dichos billetes, para su
venta a traves de internet, con 60 días de antelacion. ¿Es correcto?
Gracias de antemano por su respuesta.
El licor Calisay no se bebe, se saborea