Renfe i Adif avisen dels propers problemes

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
trainman
N9
N9

Re: Renfe i Adif avisen dels propers problemes

Post by trainman »

Y me pregunto ¿Circularán los pasos de material vacío de GL entre Sants y SAC y viceversa por Plaça Catalunya?

Feliz Navidad a todos/as
Guigui
Administrador

Més aviat, el Vallès

Post by Guigui »

trainman wrote:Y me pregunto ¿Circularán los pasos de material vacío de GL entre Sants y SAC y viceversa por Plaça Catalunya?
El més probable és que, si la circulació no ho permet, ho facin pel Vallès.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
cristian26
N7
N7

Re: Més aviat, el Vallès

Post by cristian26 »

Guigui wrote:
trainman wrote:Y me pregunto ¿Circularán los pasos de material vacío de GL entre Sants y SAC y viceversa por Plaça Catalunya?
El més probable és que, si la circulació no ho permet, ho facin pel Vallès.
No crec que els inoperants de renfomentadif facin tant d'enrenou fent passar els trens buits pel vallès podent fer-los passar pel túnel de Pl. Cat. causant retards d'uns minuts, total, a ells ja els està bé...
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
canalcole
N9
N9
Facebook: XavierMartinezVidal

Post by canalcole »

cristian26
N7
N7

Post by cristian26 »

Aquest matí he estat uns vint minuts a Clot i han passat tres trens de llarga distància direcció SAC. Aquest vespre, ídem; per tant, pel vallès poca cosa crec que facin passar.
Em fa l'efecte que tots els serveis de la C2 Nord mentre duri el tall seran amb 447, no n'he vist cap de 451.
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
ferroviario_catalan
N8
N8

Post by ferroviario_catalan »

447 norte, y 450/451 sur... esta bien eso...
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

Jo vaig estar ahir i tampoc vaig vore ninguna 450/1, vaig viatjar amb doble de 447 i el tren anava buit...
I pel que fa a LD's en 5 minuts a Pl.Catalunya vaig veure passar un Euromed i un talgo 200 buits direcció SAC i Sants.

Desde aqui, felicito a tots els informadors, ja que a tots els que els hi vaig preguntar alguna cosa (4) , me la van contestar bé.
Guigui
Administrador

Anomalia

Post by Guigui »

canalcole wrote:Desde aqui, felicito a tots els informadors, ja que a tots els que els hi vaig preguntar alguna cosa (4) , me la van contestar bé.
Que baix hem caigut, que ja hem de felicitar els informadors per fer la seva feina... :roll:
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
canalcole
N9
N9

Re: Anomalia

Post by canalcole »

Guigui wrote:
canalcole wrote:Desde aqui, felicito a tots els informadors, ja que a tots els que els hi vaig preguntar alguna cosa (4) , me la van contestar bé.
Que baix hem caigut, que ja hem de felicitar els informadors per fer la seva feina... :roll:
Es que per la televisió te'ls ensenyaven com si no sabesin res. Jo pensava que no sabrien res. A més, ja arriba un moment en que si fan una cosa bé de moltes malament, ja se'ls ha de felicitar per alguna cosa bé...
Vox
N8
N8

Post by Vox »

Heu comprovat com va la R1 pels matins? Dimecres he d'estar a l'aeroport cap les 9 i encara que tinc l'alternativa metro, prefereixo anar a Sants amb la R1.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

Jo el dissabte vaig anar per la R1 i anava bé d'hora, algun minut podia tenir de retard, però res més.
Vox
N8
N8

Post by Vox »

Gràcies canalcole!

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

De res! I que passis unes bones festes, tu i tots els del fòrum!
ferroviario_catalan
N8
N8

Post by ferroviario_catalan »

Gracias compañero por desear las felices fiestas a tod@s l@s del forum!! Lo mismo para ti!!
Mañana me acordaré de ti Canalcole, he de ir a segur de calafell!!!!
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

Muchas gracias.
A si?, iras a Segur? Que iras a la estación? Sobre que hora?
metring
Administrador

Post by metring »

canalcole wrote:Muchas gracias.
A si?, iras a Segur? Que iras a la estación? Sobre que hora?
Potser això seria millor que t'ho respongués en privat ;)
canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

Ok, no tornara a passar.
Vox
N8
N8

Post by Vox »

canalcole wrote:De res! I que passis unes bones festes, tu i tots els del fòrum!
Igualment!

Vox
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

Aquesta tarda he fet una mini inspeció del pla alternatiu de rodalies com a consequència del tall del Passeig de Gràcia.

Una 440R de MD que feia un regional procedent de Lleida ha estat una llarga estona aturada a Mercat Nou per deixar sortir primer un Euromed i tot seguit el CEX de Saragossa servit per doble de 448R.Pel que he vist,sembla que els rodalies de la C2 sud i C10 el fan sortir per les vies 13 i 14,i els regionals per vies 9 i 10.A la via 10 al costat PDG dues 448R "SIN SERVICIO".El Rodalies a SVC de les 16.06 i per via 14 amb 450 i el VIlanova de les 16.10 per via 13 i doble de 451.Sembla que les 450/451 les deixen per la C2 sud.Els trens sortien de Sants amb 1-2 minuts de retard.Desconec arribada,i ha sortit abans el de la via 13,el que hauria d'anar a Vilanova,com no hagui canviat en l'últim moment la destinació.....

Desprès marxo al Clot i veig un rodalies a Gran.Centre per via 4 i amb doble de 440R,cap allà les 16.25.A les 16.36 a EDF amb doble de 440R.Pel que he vist,les 447 fan els serveis a Sant Celoni i les 440R fan els serveis a Granollers Centre,n'he vista fins a tres en la C2 nord ,i en caps de setmana segurament no circularàn.I en la C2 sud m'imagino que n'hi haurà alguna 440R per nassos,doncs el servei que surt de Sants a les 19.06 es un rodalies/regional que va a Reus i fa de rodalies entre SAC i SVC,i desprès continua a Reus i es fa quasi sempre amb doble de 440R.EDF estava buida de trens,i no se com es farà la rotació de material dels MD de Girona,peró raro ha sigut veure una doble de 470 cap a Girona.
canalcole
N9
N9

Post by canalcole »

Mako448 wrote: Pel que he vist,les 447 fan els serveis a Sant Celoni i les 440R fan els serveis a Granollers Centre,n'he vista fins a tres en la C2 nord ,i en caps de setmana segurament no circularàn.
Doncs el dissabte que vaig estar-hi jo, era al revés. El que vaig agafar jo era doble de 447 cap a Granollers Centre, i el següent també. I el que anava a Sant Celoni era amb doble de 440R.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”