Re: TMB t’acosta al Nadal (friki?)
Posted: Friday 18/12/2009 16:57
Ja ho va fer l'any passat, amb els tions a les validadores.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Si et refereixes a l'anunci del mòbil de Motorola, també ja figura als 5000, aprofitant l'espai sobre les finestres (per fi l'han descobert per a publicitat).oriolp13 wrote:Percert, a Diagonal heu vist les validadores amb propaganta de facebook, youtube, gmail etc...?
[...] un Patge Reial que rebrà els nens i nenes i aquests li podran deixar les seves cartes adreçades als Reis Mags d’Orient.
Aleshores,[...] per a que els nens i nenes puguin pujar i fer-se una foto nadalenca.
Carta als reis que els més petits poden omplir a l’intercanviador de Diagonal del 2 al 5 de gener [...]
[...] els usuaris poden gaudir d’una pista de patinatge [...]
les més petites i les usuàries no podran fer res? Ai, la coherència...Aquestes fotografies estan disponibles al lloc web http://nadal.tmb.cat, des d’on els usuaris poden recuperar la imatge [...]
Una de dues:Per Nadal, tothom es mou amb TMB
En canvi, ja hi ha qui ens comenta els seus despropòsits insostenibles des de fa una pila d'anys.D’altra banda, a través del Twitter s’animarà els seguidors de TMB a comentar els seus propòsits sostenibles del 2011
No voleu pas fer una trobada per fer un m'agradaria cantar!tar!tar!tar!20 minutos wrote:TMB estrena un karaoke
en la Línea 2 para felicitar
la Navidad a los amigos
Disfrazados de Reyes Magos.
Transports Metropolitans de
Barcelona(TMB)ha puesto en
marcha su campaña de actividades
lúdicas para estas fiestas,
cuya principal novedad es
la Christmas Box, una cabina
insonorizada, instalada en el
vestíbulo de Universitat de la
L2 y decorada con motivos navideños.
Los usuarios se pueden disfrazar de Reyes Magos,
de Papá Noel o de elfos y grabar
una canción de Navidad,
que pueden enviar a sus amigos
y familiares a través de la
web nadal.tmb.cat.También
se puede vincular al canal de
TMB en YouTube y, la más vista,
se llevará un premio. Asimismo,
se activan iniciativas
enTwitter y Spotify.