Re: Inici actuacions línia AVE a l'entorn de St.Andreu Comtal
Posted: Wednesday 14/01/2009 15:17
Ja han tret la catenària i vies (vies 4 i 6) a SAC fins a la sortida dels tallers de MD
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
No, de moment el taller de MD funciona ja que disposa d'una agulla d'enllaç amb la via 2 a l'alçada del pont de la Maquinista.ferroviario_catalan wrote:Entonces si han quitado las vias 4 y 6, eso quiere decir que el taller de MD, ya está completamente vacio no?
Donde realizaran el mantenimiento de las ut's ahora?
No es veu res, a part del cel i la teva web.canalcole wrote:Aqui una foto del 07/01/09 dels tallers de Sant Andreu Comtal, on tot són UT's de MD, excepte la 252 de l'esquerra i la 440.131 (no es veu) darrere la 444.
Et pots obrir un àlbum en alguna web que s'hi dediqui, i penjar-hi allà les imatges, per exemple, la que jo utilitzo es http://www.photobucket.com , que va força be i es gratuita, i llavors aqui posar l'hipervincle amb l'etiqueta "IMG"canalcole wrote:Perdoneu per la qualitat de la imatge, però he tingut que disminuir tant la imatge i canviar-la de format que m'ha quedat així...
Hi alguna manera de poguer penjar les fotos sense reduir-les?
Code: Select all
[img]http://spe.fotolog.com/photo/46/8/94/canalcole/FILE0059_1239139223338.jpg[/img]
Ja hi cabran a Montcada Bifurcació tantes coses? Ho dic perquè entre taller de MD i el què ja hi ha actualment de rodalies no sé pas... Potser hi tingui alguna cosa a veure també el què estan fent a Sabadell Sud, tot i que encara no està gens clar el què hi fan allí.metring wrote:http://www.elperiodico.cat/default.asp? ... io_PK=1022
Adif trasllada el taller de Sant Andreu per fer passar l'AVE
EL PERIÓDICO
BARCELONA
L'execució de la línia de l'AVE a Sant Andreu va començar a superar ahir un altre obstacle: el trasllat dels tallers de manteniment de les vies i instal.lacions d'amplada ibèrica existents a l'estació de Sant Andreu Comtal. El gestor d'infraestructures Adif va adjudicar el trasllat d'aquestes dependències a un nou centre ubicat a Montcada. El canvi costarà set milions d'euros i deixarà el terreny lliure per construir les vies de l'alta velocitat i el seu taller de manteniment, així com per reubicar el nou edifici de l'estació de Rodalies i el futur esquema de les vies de les línies C-2 i de regionals.
El trasllat del taller, segons va informar ahir Adif, s'ha de fer en una ubicació dels voltants de Barcelona, com serà l'entorn de l'estació de Montcada-Bifurcació, per tal de garantir la rapidesa i l'eficàcia de les reparacions a la zona nord de la capital. En el complex ferroviari situat al corredor del Besòs que acollirà el taller s'hi construiran, a més a més, noves vies d'accés i també una gran grua per millorar el transport de materials.
El taller bessó que tenia Adif per cuidar les vies d'amplada ibèrica de la zona sud de Barcelona, situat a l'estació de Sants, ja va ser traslladat a l'Hospitalet abans del 2007 per donar pas, igualment, a les vies de l'AVE que es construïen des del Prat.
INSTAL.LACIONS DE RENFE A
la zona de l'estació de Sant Andreu Comtal hi ha dos tallers més, en aquest cas de l'operadora Renfe, per a la reparació dels trens Talgo, d'una banda, i dels combois de Rodalies i de les línies regionals, de l'altra. Tot això, ubicat a la banda de mar de l'ampli recinte on hi ha l'estació, haurà de ser traslladat també en el futur per cobrir les vies de l'AVE.
De moment, les obres en aquesta zona es concentren a la banda de muntanya, que és on s'ubica el taller que pròximament anirà a Montcada. Al costat de les obres ferroviàries es fan també les d'un dels vials soterrats per a vehicles que uniran, en paral.lel a les vies, el nus de la Trinitat i l'estació de Sagrera.
Tant fa, encara els hi agradara més als grafiters colar-se, ells volen el risc!metring wrote:Doncs a veure si aprofiten, i fan de pas cotxeres, per poder guarir els trens dels grafiters