3er concurs del FTC: fotomontatges
- automotorserie 436
- N7
UN MAN CERCA DE SURIA
Imágen captada de un MAN recorriendo la línea de Súria, por fin tenemos servicio de viajeros con tracción diesel!!!
- Attachments
-
- mansuria1.JPG (84.62 KiB) Viewed 6502 times
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
Re: 3er concurs del FTC: fotomontatges
De moment, tenim 7 fotografies que es presenten al concurs. Aquells que ja en tingueu alguna, en podeu presentar una altre, si voleu. Vinga, que ja queda pocs dies!!!!!
Aqui poso la meva fotografia. Ja se que hi ha una altra foto del mateix estil, però vaig fer un curs de photoshop a Reus i com a activitat final ens van fe fer un tema lliure i jo vaig triar aquest. Espero que us agradi.
Per cert... es un AVE que va de Reus a Barcelona -Sants via Roda. jejeje
Salutacions!
Metring edita: ja he sol·lucionat lo del link
Salutacions!
El llibre
Tal i com vaig prometre, aquí teniu dues fotos del llibre que s'emportarà el guanyador del concurs. Com que està ben tapat, no li trec el plàstic, per a que no s'arrugui ni res. El vaig consultar en una biblioteca, i és molt interessant
- Attachments
-
- IMG_0431.JPG
- (144.87 KiB) Downloaded 732 times
-
- IMG_0432.JPG
- (172.03 KiB) Downloaded 727 times
-
- N8
Aquí va la meva proposta: AVE PEL LITORAL!!!!!!
Last edited by megapauer on Monday 16/03/2009 17:59, edited 2 times in total.
Quina foto més guapa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Guigui
- Administrador
Rebén trobada!
Boníssima! Genial! Colossal! Gairebé més pel missatge de fons que per la pròpia imatge.megapauer wrote:Aquí va la meva proposta: AVE PEL LITORAL!!!!!!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N8
Re: Rebén trobada!
Que potser ho dius per la "defensa a ultrança" dels soterraments per part de l'autor?Guigui wrote:Boníssima! Genial! Colossal! Gairebé més pel missatge de fons que per la pròpia imatge.megapauer wrote:Aquí va la meva proposta: AVE PEL LITORAL!!!!!!
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
De que em sonara eixa foto...express wrote:Aqui poso la meva fotografia. Ja se que hi ha una altra foto del mateix estil, però vaig fer un curs de photoshop a Reus i com a activitat final ens van fe fer un tema lliure i jo vaig triar aquest. Espero que us agradi.
Salutacions!
Veig que aqui tothom utilitza l'AVE per a fer els nostres fotomontatges. A ver qui es el qui guanya.
Totes les fotografies tenen la seva part irònica, com les falles... jajajaja
Canalcole: aquesta foto l'he tret del meu fotolog jejeje Aqui estem tots als mateixos llocs.
Totes les fotografies tenen la seva part irònica, com les falles... jajajaja
Canalcole: aquesta foto l'he tret del meu fotolog jejeje Aqui estem tots als mateixos llocs.
Alguns d'aquest fotomontatges no son gaire originals ja que han pasat de realitat:
- Man a la linia de Suria. Jo he viatjat en el Man de Manresa a Suria.
- Els Euromeds van pasar per Reus, quan va haver-hi l'accident de Torredembarra circulan Tarragona - Reus- Picamoixons - Valls- Sant Vincenç de Calders.
- Els Euromeds van pasar per Reus, quan va haver-hi l'accident de Torredembarra circulan Tarragona - Reus- Picamoixons - Valls- Sant Vincenç de Calders.
Weeeeeno, però no deixen de tenir la seva feina, el seu temps per fer-les, etc.davida wrote:Alguns d'aquest fotomontatges no son gaire originals ja que han pasat de realitat:
Jo no veig cap Euromed a Reus, si mires be es un AVE. Vaig intentar de posar un Anec o Velaro pero per la prespectiva no "encaixava" a la via i vaig trobar quest AVE. Mira be el logotip, aqui la ironia es que l'AVE ha arribat a Reus abans que a Tarragona-Ciutat. A lo millor la gent que no sou de la zona no sabeu que hi ha una "ribalitat" des de fa molts anys entre Reus i Tarragona (un exemple son les festes majors de les dues poblacions, sempre es volen superar mutuament).
No es per posar propaganda per a botar a la meva fotografia, però crec que t'has errat en confondre't l'euromed amb l'ave. No passa res!!! jejeje (solament ho he posat per sortir de dubtes)
Que guanyi el millor!!!!
No es per posar propaganda per a botar a la meva fotografia, però crec que t'has errat en confondre't l'euromed amb l'ave. No passa res!!! jejeje (solament ho he posat per sortir de dubtes)
Que guanyi el millor!!!!
Es podien posar 3 fotomuntatges per persona, oi? Doncs aquí va el meu segon:
El món al revés...
269 amb un mercaderies per la LAV, i un Velaro per la línia convencional El que ja no sé és si l'AVE porta mercaderies, i si els vagons de mercaderies porten gent xDDD
El món al revés...
269 amb un mercaderies per la LAV, i un Velaro per la línia convencional El que ja no sé és si l'AVE porta mercaderies, i si els vagons de mercaderies porten gent xDDD
Instagram: Ferrocarril | Aviació
T'ha quedat genial!!
Salutacions
Salutacions
Per acabar d'omplir els 3 fotomuntatges, poso l'últim.
Com serien els TRAM's si fos TMB o FGC qui els gestionés?
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Una fotomontatge excel·lent!aim wrote:Per acabar d'omplir els 3 fotomuntatges, poso l'últim.
Ja m'imagino la megafonia dels tram's de FGC: Tin Tin. Pròxima estació: Estació de St. Adrià, aquest tramvia finalitza el seu recorregut en aquesta estació.
Salutacions
Hola a tothom, aquí deixo això:
Last edited by Jordi Freixas on Sunday 22/03/2009 19:55, edited 1 time in total.
No puc veure la imatge, és problema del meu ordinador o no?