Més rodalies entre Sant Celoni i Maçanet-Massanes

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

És necessari tenir més trens de rodalies entre Sant Celoni i Maçanet?

Poll ended at Thursday 22/01/2009 21:56

Sí, crec que és molt necessari, ja que amb els 5 trens diaris actuals no ni ha prou.
16
76%
No, crec que no és necessari, ja que amb els regionals ja ens conformem.
2
10%
No ho sap/No contesta
3
14%
 
Total votes: 21

wertymetrotren
N5
N5
Posts: 106
Joined: Tuesday 11/11/2008 16:49

Re: Més rodalies entre Sant Celoni i Maçanet-Massanes

Post by wertymetrotren »

genissimon wrote:No volia entrar en aquest tema, però el que de debò fa falta és convertir Maçanet-Massanes en un intercanviador entre les línies 1 i 2 de rodalies per un costat i la línia de regionals a Girona-Figueres-França per l'altra.

I això no es pot fer amb les freqüències actuals. Busqueu un Calella-Sant Celoni. O un Blanes-Figueres (la tercera i la segona vila en ordre d'habitants de la província de Girona).

Aquesta segona opció es milloraria bastant sense gaire cost si alguns trens de la R1 que acaben a Maçanet es prolonguéssin a Girona, on hi ha moltes més possibilitats de transbord.

Salut !!
estaria be pero la renfe diria que no seria rentable , pero molts mataronins estarien d'acord
wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments
wertymetrotren
N5
N5
Posts: 106
Joined: Tuesday 11/11/2008 16:49

Re: Més rodalies entre Sant Celoni i Maçanet-Massanes

Post by wertymetrotren »

genissimon wrote:No volia entrar en aquest tema, però el que de debò fa falta és convertir Maçanet-Massanes en un intercanviador entre les línies 1 i 2 de rodalies per un costat i la línia de regionals a Girona-Figueres-França per l'altra.

I això no es pot fer amb les freqüències actuals. Busqueu un Calella-Sant Celoni. O un Blanes-Figueres (la tercera i la segona vila en ordre d'habitants de la província de Girona).

Aquesta segona opció es milloraria bastant sense gaire cost si alguns trens de la R1 que acaben a Maçanet es prolonguéssin a Girona, on hi ha moltes més possibilitats de transbord.

Salut !!
i per que adif no li dona la gana de construir una segona via ha en el tram arenys - maçanet tampoc costen tants diners i aixi desviariem una part del transit de mitjanes distancies
wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Encabir regionals

Post by Guigui »

wertymetrotren wrote:i per que adif no li dona la gana de construir una segona via ha en el tram arenys - maçanet tampoc costen tants diners i aixi desviariem una part del transit de mitjanes distancies
La duplicació fins a Maçanet tot just serviria per incrementar freqüències de rodalia. Per encabir-hi regionals, caldria quadruplicar fins a Granollers i Mataró, respectivament.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Archie-250
N6
N6
Posts: 208
Joined: Thursday 17/04/2008 18:16
Location: La Roca del Vallès

Re: Encabir regionals

Post by Archie-250 »

Guigui wrote:
wertymetrotren wrote:i per que adif no li dona la gana de construir una segona via ha en el tram arenys - maçanet tampoc costen tants diners i aixi desviariem una part del transit de mitjanes distancies
La duplicació fins a Maçanet tot just serviria per incrementar freqüències de rodalia. Per encabir-hi regionals, caldria quadruplicar fins a Granollers i Mataró, respectivament.
Només que posessin un tren cada hora, o cada tres quarts, ja hi cabríen a la línia fins Granollers. Per que els laborables, rodalíes cap a Sant Celoni un cada mitja hora, i els festius, cada hora. O fer una llançadora a Sant Celoni, que allà també tenen bastantes vies i fins Maçanet, son vint minuts com a màxim...

Salutacions. :hola
Image
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Re: Més rodalies entre Sant Celoni i Maçanet-Massanes

Post by Mako448 »

Doncs amb els nous horaris de la línia de Girona a partir del 31 de gener,tots els CEX efectuaràn parada a Maçanet.

Una sensacional notícia per mi,ja que d'aquesta manera és mijora notablement les comunicacions Maresme-Girona.

Ara nomès falta allargar alguns Sant Celoni de la C2 cap a Maçanet,i assegurar a Gualba,Riells i Viabrea i Hostalric ña frequència d'un tren cada hora.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

Mako448 wrote:Doncs amb els nous horaris de la línia de Girona a partir del 31 de gener,tots els CEX efectuaràn parada a Maçanet.
Amb que parin els que enllacen amb un C1 n'hi hauria prou, però benvinguda sigui la noticia.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”