Page 2 of 2
Re: Més rodalies entre Sant Celoni i Maçanet-Massanes
Posted: Tuesday 20/01/2009 17:25
by wertymetrotren
genissimon wrote:No volia entrar en aquest tema, però el que de debò fa falta és convertir Maçanet-Massanes en un intercanviador entre les línies 1 i 2 de rodalies per un costat i la línia de regionals a Girona-Figueres-França per l'altra.
I això no es pot fer amb les freqüències actuals. Busqueu un Calella-Sant Celoni. O un Blanes-Figueres (la tercera i la segona vila en ordre d'habitants de la província de Girona).
Aquesta segona opció es milloraria bastant sense gaire cost si alguns trens de la R1 que acaben a Maçanet es prolonguéssin a Girona, on hi ha moltes més possibilitats de transbord.
Salut !!
estaria be pero la renfe diria que no seria rentable , pero molts mataronins estarien d'acord
Re: Més rodalies entre Sant Celoni i Maçanet-Massanes
Posted: Tuesday 20/01/2009 17:33
by wertymetrotren
genissimon wrote:No volia entrar en aquest tema, però el que de debò fa falta és convertir Maçanet-Massanes en un intercanviador entre les línies 1 i 2 de rodalies per un costat i la línia de regionals a Girona-Figueres-França per l'altra.
I això no es pot fer amb les freqüències actuals. Busqueu un Calella-Sant Celoni. O un Blanes-Figueres (la tercera i la segona vila en ordre d'habitants de la província de Girona).
Aquesta segona opció es milloraria bastant sense gaire cost si alguns trens de la R1 que acaben a Maçanet es prolonguéssin a Girona, on hi ha moltes més possibilitats de transbord.
Salut !!
i per que adif no li dona la gana de construir una segona via ha en el tram arenys - maçanet tampoc costen tants diners i aixi desviariem una part del transit de mitjanes distancies
Encabir regionals
Posted: Tuesday 20/01/2009 18:49
by Guigui
wertymetrotren wrote:i per que adif no li dona la gana de construir una segona via ha en el tram arenys - maçanet tampoc costen tants diners i aixi desviariem una part del transit de mitjanes distancies
La duplicació fins a Maçanet tot just serviria per incrementar freqüències de rodalia. Per encabir-hi regionals, caldria quadruplicar fins a Granollers i Mataró, respectivament.
Re: Encabir regionals
Posted: Wednesday 21/01/2009 12:07
by Archie-250
Guigui wrote:wertymetrotren wrote:i per que adif no li dona la gana de construir una segona via ha en el tram arenys - maçanet tampoc costen tants diners i aixi desviariem una part del transit de mitjanes distancies
La duplicació fins a Maçanet tot just serviria per incrementar freqüències de rodalia. Per encabir-hi regionals, caldria quadruplicar fins a Granollers i Mataró, respectivament.
Només que posessin un tren cada hora, o cada tres quarts, ja hi cabríen a la línia fins Granollers. Per que els laborables, rodalíes cap a Sant Celoni un cada mitja hora, i els festius, cada hora. O fer una llançadora a Sant Celoni, que allà també tenen bastantes vies i fins Maçanet, son vint minuts com a màxim...
Salutacions.
Re: Més rodalies entre Sant Celoni i Maçanet-Massanes
Posted: Saturday 24/01/2009 22:44
by Mako448
Doncs amb els nous horaris de la línia de Girona a partir del 31 de gener,tots els CEX efectuaràn parada a Maçanet.
Una sensacional notícia per mi,ja que d'aquesta manera és mijora notablement les comunicacions Maresme-Girona.
Ara nomès falta allargar alguns Sant Celoni de la C2 cap a Maçanet,i assegurar a Gualba,Riells i Viabrea i Hostalric ña frequència d'un tren cada hora.
Posted: Monday 26/01/2009 17:51
by Ecomobisostrans
Mako448 wrote:Doncs amb els nous horaris de la línia de Girona a partir del 31 de gener,tots els CEX efectuaràn parada a Maçanet.
Amb que parin els que enllacen amb un C1 n'hi hauria prou, però benvinguda sigui la noticia.