Page 2 of 3

Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Posted: Thursday 28/05/2009 15:08
by Archie-250
Però algunes 440R portàven seients amb reposacaps, però aquest no es el cas:
Image
Image
Com veieu, portava els seients sense els reposacaps.

Salutacions. :hola

Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Posted: Thursday 28/05/2009 19:19
by canalcole
Doncs seria d'alguna 447... :nose

Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Posted: Thursday 28/05/2009 19:22
by BB9200
Tingueu present que les renovacions interiors de les 447 les realitzen al TCR de Vilanova. Això fa que sigui completament llògic els seients aquests fora.

Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Posted: Friday 29/05/2009 1:25
by Jordi Freixas
Una pregunta. Amb tot plegat, què s'en farà de la resta de la 440.175?

Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Posted: Friday 29/05/2009 15:25
by canalcole
Jordi Freixas wrote:Una pregunta. Amb tot plegat, què s'en farà de la resta de la 440.175?
De moment està al TCR de Vilanova els cotxes R i C, però separats del cotxe M de la ex-pitufo, a l'altra banda del TCR.
No se que faran després... :roll:

Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Posted: Friday 29/05/2009 17:12
by BB9200
Ja es veu que serveixen per peces. I quan no hi hagi més peces que donar, a la pinça, i a portar alguna de SVC. Ara, a pesar del malísim estat que presenta la taronjeta 440-132, no li ha tocat absolutament res...

132 preservada

Posted: Friday 29/05/2009 17:31
by UT440_132M
BB9200 wrote:Ja es veu que serveixen per peces. I quan no hi hagi més peces que donar, a la pinça, i a portar alguna de SVC. Ara, a pesar del malísim estat que presenta la taronjeta 440-132, no li ha tocat absolutament res...
És que la 132 ha d'anar al museu...

Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Posted: Friday 29/05/2009 17:32
by Jordi Freixas
Jo, quan vaig veure la 132 allà a Vilanova, la vaig veure en relatiu bon estat; bruta, deixada, però... sencera.

Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Posted: Friday 29/05/2009 17:35
by BB9200
Al malísim estat que presenta per fora, en el sentit dels graffits, que quasibé no i ha color taronja.
En tot cas, per situació veig més probable que la 440-131 vagi al museu que no pas la 440-132. El mateix va passar amb la 1003, bastants anys que va estar a Sant Andreu.

Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Posted: Friday 29/05/2009 17:49
by Jordi Freixas
Home... per anar bé, haurien de preservar-les totes dues. I preservar-ne dues o tres més de tres cotxes, i d'aquestes, reconvertir-ne alguna en el seu estat original.

Perquè... de 440 de tres cotxes en estat original en queda alguna?

Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Posted: Friday 29/05/2009 17:53
by BB9200
Cap. L'última que quedava, la de les 440-048, 001 i 108 estan a Chile remodelats (remolcs).
És molt difícil recuperar una 440R en estat original. Més que una remodelació, va ser una transformació. Vaja, quasibé com les 333.3 a 333. Ara mateix hi ha més de 10 unitats 440 originals per tot l'estat esperant alguna cosa. No se'ls hi toca res, perquè hi ha ordre de que estiguin ben quietes i mantinguin les seves peces. Tal i com està ara la cosa, la millor i més experimentada és la 440-131.

Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Posted: Friday 29/05/2009 19:31
by Archie-250
Home. No comparis una 333.3 que es de caixa nova que una 440 Reformada, que está transformada dincs de la mateixa caixa de la 440 original.

Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Posted: Friday 29/05/2009 19:33
by BB9200
Però sí que, al igual que la caixa de la 333 no és la original, l'interior de les 440, els seus vidres, la forma del frontal... Ha canviat molta cosa, la veritat.

131 tren laboratori

Posted: Friday 29/05/2009 20:22
by UT440_132M
La 131 la deixaran com a tren laboratori, i quan acabin de "machacarla" la desballestaran. La 132 està així després de deixar-la a la platja de vies de Montcada a l'abast de tothom, igual que la 131 i farts de que hi rondés qualsevol per allà, van decidir endurse'l-es, a St. Andreu i Vilanova. Tot i que amb el trasllat del taller de St. Andreu, tornarà a Montcada (la 131).

Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Posted: Friday 29/05/2009 20:41
by FerrocarrilsCAT
:'( :'( :'( :'( :'( :cari
Perquè s' havia de desguassar una rel·líquia! :emprenyat :emprenyat
Ja ens agradaria que la 132 la restauressin els de l'ARMF i que els posessin els colors blau i groc.

Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Posted: Friday 29/05/2009 22:31
by Archie-250
FerrocarrilsCAT wrote::'( :'( :'( :'( :'( :cari
Perquè s' havia de desguassar una rel·líquia! :emprenyat :emprenyat
Ja ens agradaria que la 132 la restauressin els de l'ARMF i que els posessin els colors blau i groc.
I per què l'ARMF precisament?? A cas no hi ha altre gent que ho pugui fer? A més, l'ARMF va dir que no volíen una 440, aqui queda. :hola

Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Posted: Saturday 30/05/2009 10:42
by canalcole
Es igual qui se la quedi! :aaa Mentre se la quedi algú, i la cuidi, ja esta bé. :master

Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Posted: Saturday 30/05/2009 17:46
by Jordi Freixas
BB9200 wrote:Però sí que, al igual que la caixa de la 333 no és la original, l'interior de les 440, els seus vidres, la forma del frontal... Ha canviat molta cosa, la veritat.
Doncs es torna a reconstruir la unitat original. No crec que sigui tant estrany, no?

Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Posted: Saturday 30/05/2009 17:48
by Jordi Freixas
Archie-250 wrote:
FerrocarrilsCAT wrote::'( :'( :'( :'( :'( :cari
Perquè s' havia de desguassar una rel·líquia! :emprenyat :emprenyat
Ja ens agradaria que la 132 la restauressin els de l'ARMF i que els posessin els colors blau i groc.
I per què l'ARMF precisament?? A cas no hi ha altre gent que ho pugui fer? A més, l'ARMF va dir que no volíen una 440, aqui queda. :hola
L'ARMF són éls del Tren dels Llacs, o els de Mora la Nova?

Re: Estat de la 470.070 (ex-pitufo)

Posted: Saturday 30/05/2009 17:50
by Jordi Freixas
I per cert... un dubte. Avui he viatjat de Granollers fins a Gualba en una unitat 440R amb seients de Regionals. El que m'ha estranyat és que estigués enumerada com a 440, i no com a 470...