Page 2 of 2
Re: Tren de la Bruixa FGC
Posted: Saturday 23/05/2009 18:59
by Jordi Freixas
Ja cal que s'espavilin a optimitzar la infraestructura per fer-la competitiva...
Posted: Monday 25/05/2009 17:33
by Ecomobisostrans
Que tal si fusionem els 3 fils que parlen de lo mateix? "Tren dels llacs", "Tren de la Bruixa", i "Noticies linia Lleida-La Pobla"
Serveis especials
Posted: Monday 25/05/2009 17:39
by Guigui
Els dos primers parlen de dos serveis especials que mereixen ser destacats. A mi em sembla correcte com està.
Re: Tren de la Bruixa FGC
Posted: Monday 22/06/2009 14:00
by 7100
A mi em sembla que no és competitiu ni ho serà mai perquè no es volen prendre la molèstia de fer-lo.
Ve a ser el mateix que suprimir els semi-directes de les línies d'Igualada i Manresa, no és quelcom impossible sinó que cal esprèmer el Magí i això cansa i ja se sap que els pixatinters tenen molta feina en fer-se Mobbing i no poden estar per altres qüestions de menor importància com aconseguir un servei digne i competitiu. Deixeu-los donar-se cops de colze i el públic que agafi l'Auto de la Igualadina que arribarà abans.
Doncs en el cas de la Pobla, tres quarts del mateix. Tal com està la vía podrien aconseguir fer uns horaris combinats amb L'ave que amb dues hores (Si, no es un lapsus 2 hores) om pogués anar des de Barcelona a La Pobla de Segur. No cal que fossin tots els trens, amb dos serveis diàris en cada sentit n'hi hauria prou. Però No ho faran i en donaran un munt d'arguments que a hores d'ara no son res més que excuses de mal pagador.
I això es FGC, és a dir La Generalitat, aqui la culpa no la té "Madrit".
Com tampoc en té la culpà "Madrit", del despropòsit de renovar la via de la línia de La Pobla amb travesses de formigó aptes només per a àmple ibèric quan se n'estan fabricant a dojo de les polivalents Ibèric/UIC, cosa que no encaria l'obra. En fi, la llei de Murphy ja diu que: Si hi ha dues possibilitats de fer una cosa i una d'elles és un desastre, segur que l'actual FGC la farà.