Locomotores duals a FGC

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
FerrocarrilsCAT
N4
N4
Posts: 67
Joined: Sunday 03/05/2009 20:36
Location: Sant Andreu de la Barca

Re: Locomotores duals a FGC

Post by FerrocarrilsCAT »

L' oriolp13 té raó. Com que les TD2000 pertanyen a ET, primer han de fer les proves a casa seva, o sigui, Euskadi.
Més tard ja les portaran, i suposo que les descarregaran a Martorell-Enllaç, on està els tallers. ;)
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.

El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
Jordi Freixas

Re: Locomotores duals a FGC

Post by Jordi Freixas »

I no es poden portar remolcades en tren amb aquells eixos que els hi posen als AVE que han de ser traslladats?
User avatar
FerrocarrilsCAT
N4
N4
Posts: 67
Joined: Sunday 03/05/2009 20:36
Location: Sant Andreu de la Barca

Re: Locomotores duals a FGC

Post by FerrocarrilsCAT »

No sé, els eixos que vols dir podrien ser massa amples per a uns trens de via mètrica, encara que potser...
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.

El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
User avatar
FerrocarrilsCAT
N4
N4
Posts: 67
Joined: Sunday 03/05/2009 20:36
Location: Sant Andreu de la Barca

Re: Locomotores duals a FGC

Post by FerrocarrilsCAT »

Ara que hi caic...
No tindran problemes amb el tipus de senyalització que utilitzen les TD2000?
Potser si les agafen d'Euskotren i no de FEVE seria:
-O per la falta de locomotores(les han d'utilitzar per a mercaderies, Transcantàbric...)
-O pel tipus de senyalització.
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.

El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Locomotores duals a FGC

Post by genissimon »

Pujo aquest fil per preguntar si hi ha hagut novetats respecte a la presència d'aquestes locomotores d'EuskoKargo a la xarxa Llobregat-Anoia de FGC.

I també sobre les intencions de FGC d'ampliar el seu parc de locomotores, ja sigui amb aquestes o amb algunes altres, sobretot després dels problemes de les locomotores del servei Autometro (cotxes SEAT) el passat 21 de setembre a la Colònia Güell.

Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Causa de l'avaria

Post by Guigui »

genissimon wrote:I també sobre les intencions de FGC d'ampliar el seu parc de locomotores, ja sigui amb aquestes o amb algunes altres, sobretot després dels problemes de les locomotores del servei Autometro (cotxes SEAT) el passat 21 de setembre a la Colònia Güell.
L'avaria potser es va deure a un defecte de sistema de la locomotora?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Causa de l'avaria

Post by genissimon »

Guigui wrote:L'avaria potser es va deure a un defecte de sistema de la locomotora?
Desconec les causes concretes de l'avaria.

Però locomotores dièsel de la seva edat (de 1955 la 1003 i la 701; de 1965 la 1009, la 705 i la 706) no poden tenir la fiabilitat necessària per anar ficades en una xarxa de circulació tan densa com la de la línia Llobregat-Anoia al Baix Llobregat en hora punta del matí. Posar-les com a mesura provisional o com a experiment per a veure els resultats, d'acord. Però cal pensar en el seu relleu, almenys en serveis tan intensius com aquest.

Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Locomotora dual 2004 Euskotren per a FGC?

Post by liniadelRipollés »

Segons fonts sindicals, la locomotora 2004 d'EuskoKargo ha estat batejada com a "LLOBREGAT", essent l'unica que no porta nom basc.

Finalment s'acompliran els rumors d'una compra o lloguer d'aquesta locomotora per la Llobregat-Anoia dels FGC?

Espero que vingui aviat i si pot ser que circuli una temporada amb els colors corporatius d'Euskotren... :roll:
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Re: Causa de l'avaria

Post by liniadelRipollés »

N'hi ha dues que les van remotoritzar per complet, però van participar en l'accident al Port contra un camió ple de sabates.

La fiabilitat no depén de l'edat, només del manteniment preventiu i dels coneixements tècnics del personal de conducció.

Crec que caurà una d'ET...Hurrengo geltokia: Súria !!!!

genissimon wrote:
Guigui wrote:L'avaria potser es va deure a un defecte de sistema de la locomotora?
Desconec les causes concretes de l'avaria.

Però locomotores dièsel de la seva edat (de 1955 la 1003 i la 701; de 1965 la 1009, la 705 i la 706) no poden tenir la fiabilitat necessària per anar ficades en una xarxa de circulació tan densa com la de la línia Llobregat-Anoia al Baix Llobregat en hora punta del matí. Posar-les com a mesura provisional o com a experiment per a veure els resultats, d'acord. Però cal pensar en el seu relleu, almenys en serveis tan intensius com aquest.

Salut !!
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Causa de l'avaria

Post by genissimon »

liniadelRipollés wrote:[...]Crec que caurà una d'ET...Hurrengo geltokia: Súria !!!![...]
Aquí no t'he entès.

Gràcies.

Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Re: Causa de l'avaria

Post by liniadelRipollés »

Perdó, no recordava que la llengua basca no és oficial en aquest fòrum. Hurrengo geltokia = propera estació: :)

ET: Euskotren, també conegut com FV: Ferrocarriles Vascos.

Per cert, amb l'aprovació del decret Montilla sobre la oficialitat de l'occità a Catalunya, hauríem d'introduir la rotulació trilingüe al fòrum per als forumaires dera Val d'Aran


genissimon wrote:
liniadelRipollés wrote:[...]Crec que caurà una d'ET...Hurrengo geltokia: Súria !!!![...]
Aquí no t'he entès.

Gràcies.

Salut !!
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Locomotores duals a FGC

Post by genissimon »

No. No es tractava de llengües oficials ni de res d'això. Simplement, no t'havia entès ja que em pensava que era algun tipus de frase feta en euskera que un traductor automàtic tampoc sabria interpretar. Expressions del tipus posar fil a l'agulla o oli en un llum.

Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Efectes sobre la retolació

Post by Guigui »

liniadelRipollés wrote:Per cert, amb l'aprovació del decret Montilla sobre la oficialitat de l'occità a Catalunya, hauríem d'introduir la rotulació trilingüe al fòrum per als forumaires dera Val d'Aran
Poca broma, que la retolació al transport públic hauria de passar a ser trilingüe (o quatrilingüe, si hi afegim l'anglès).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Re: Efectes sobre la retolació

Post by liniadelRipollés »

M'ha dit un forumaire que al metro de Toulouse anuncien les estacions en occità. Per suposat, també en francès. Algú ho ha sentit?
Guigui wrote:
liniadelRipollés wrote:Per cert, amb l'aprovació del decret Montilla sobre la oficialitat de l'occità a Catalunya, hauríem d'introduir la rotulació trilingüe al fòrum per als forumaires dera Val d'Aran
Poca broma, que la retolació al transport públic hauria de passar a ser trilingüe (o quatrilingüe, si hi afegim l'anglès).
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Anuncis metro de Tolosa

Post by Guigui »

Jo ja fa alguns anys (potser quatre o cinc) que hi vaig anar, però els anuncis eren només en francès.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Re: Efectes sobre la retolació

Post by Pere »

liniadelRipollés wrote:M'ha dit un forumaire que al metro de Toulouse anuncien les estacions en occità. Per suposat, també en francès. Algú ho ha sentit?
Guigui wrote:
liniadelRipollés wrote:Per cert, amb l'aprovació del decret Montilla sobre la oficialitat de l'occità a Catalunya, hauríem d'introduir la rotulació trilingüe al fòrum per als forumaires dera Val d'Aran
Poca broma, que la retolació al transport públic hauria de passar a ser trilingüe (o quatrilingüe, si hi afegim l'anglès).
Efectivament hi vaig estar a principis de setembre i la megafonia del VAL era en francès i occità, un occità, que, per cert, semblava molt artificial...
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Back to topic!

Post by Guigui »

Fet aquest incís sociolingüístic, tornem al tema del fil, si us plau.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
122-042-132
N9
N9
Posts: 1659
Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Re: Locomotores duals a FGC

Post by 122-042-132 »

S'en sap res de nou de la possibilitat de veure, de primer només en proves, les noves Dual, a FGC?
ROBINETE
N4
N4
Posts: 52
Joined: Saturday 19/03/2011 21:14

NUEVAS LOCOMOTORAS FGC

Post by ROBINETE »

Hace tiempo que se rumoreaba sobre el tema,pero hoy en el trabajo una fuente bastante fiable me a comentado que FGC ya tiene 2 locomotoras TD2000BB de EUSKOTREN alquiladas.segun la fuente,ahora mismo se encuentran en madrid reformandolas,creo que lastrandolas a 80 tn.estas locomotoras entraran en servicio seguramente a principios del año que viene para transportar los seat y audiQ3 de la factoria al puerto.tambien se habla que se estan construyendo nuevas plataformas para poder hacer 2 viajes por turno.os repito,no es al 100x100 seguro pero casi.y sabiendo que las alstom 1003 y 1009 ya no daran mas servicio de mercancias y que la sal y potasa aumentaran su produccion con la consecuencia de tener las tres 254 rotando,tiene toda la pinta de que sea cierto.cualquier novedad seguire informando.saludos.
ROBINETE
N4
N4
Posts: 52
Joined: Saturday 19/03/2011 21:14

Re: Locomotores duals a FGC

Post by ROBINETE »

Hola a todos,mañana unos cuantos compañeros empiezan la formacion de la nueva locomotoda TD2000BB que FGC traera en breve.si no a final de esta semana,la que biene.iran formando a los maquinistas en pequeños grupos para no perjudicar el servicio. :plas
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”