Page 2 of 2

Re: La pèrdua de trens de llarga distància indigna Tarragona

Posted: Tuesday 25/01/2011 18:58
by Ferry1ac1
metring wrote: Esta circunstancia supone que, al tener que entrar a 30km/h y salir también a esa velocidad, los trenes perdían entre 2 y 3 minutos por parada, lo cuál suponía siempre unos retrasos en los mismos.
i la meva pregunta és: no es poden posar canvis d'agulla que permetin més velocitat? Segur que no és rendible econòmicament però en algunes estacions ho podrien fer, no?

Re: La pèrdua de trens de llarga distància indigna Tarragona

Posted: Tuesday 25/01/2011 19:11
by oriolp13
Ferry1ac1 wrote:
metring wrote: Esta circunstancia supone que, al tener que entrar a 30km/h y salir también a esa velocidad, los trenes perdían entre 2 y 3 minutos por parada, lo cuál suponía siempre unos retrasos en los mismos.
i la meva pregunta és: no es poden posar canvis d'agulla que permetin més velocitat? Segur que no és rendible econòmicament però en algunes estacions ho podrien fer, no?
Seria més fàcil fer entrar els trens per la directa, encara que no estiguin a l'andana principal. No passarà res perquè hagin de canviar d'andana...Perquè com a molt s'instal·larien canvis a 50 km/h, perquè de major velocitat no resultaria gens rendible

Re: La pèrdua de trens de llarga distància indigna Tarragona

Posted: Tuesday 25/01/2011 20:58
by Sagrerenc
Es comença allargant el temps de recorregut... i s'acabarà dient que la línia es deficitària i que s'ha de tancar.

No sé quina necessitat tenen de fer entrar els trens a les desviades...

Re: La pèrdua de trens de llarga distància indigna Tarragona

Posted: Tuesday 25/01/2011 21:03
by Ferry1ac1
oriolp13 wrote: Seria més fàcil fer entrar els trens per la directa, encara que no estiguin a l'andana principal. No passarà res perquè hagin de canviar d'andana...Perquè com a molt s'instal·larien canvis a 50 km/h, perquè de major velocitat no resultaria gens rendible
Cert del tot!

Està clar que el temps dels usuaris del tren no val ni or ni val res! El que és més trist és que sigui la mateixa companyia (o Adif) qui fa que els trajectes siguin més lents!

:avall

Re: Millora de les línies de Valls i Móra

Posted: Tuesday 01/03/2011 1:17
by 437.001
Curiositat: els 448 anuncien la parada de Nulles-Bràfim com a "NuLes-Brafím".
Fins i tot el revisor em va dir que anava a "Nules".
Li vaig haver de recordar que l´estació de Nules-La Vilavella (amb V) està al costat de Castelló.
I a l´estació mateixa, la pantalla que hauria d´anunciar el pròxim tren (no funciona, la megafonia tampoc), hi posa "Nullés" (amb accent).

Curiosament, l´estació colateral de Nulles és... Vilabella (amb B).
Potser és el que els confon?

Tradició arrelada

Posted: Tuesday 01/03/2011 10:57
by Guigui
Veient no pocs exemples a Can Renfomentadif, l'explicació deu ser molt més senzilla: deixadesa barroera. Des del Lazarillo a Mortadelo y Filemón, forma part de la tradició cultural d'Espanya.

Re: Tradició arrelada

Posted: Tuesday 01/03/2011 11:59
by genissimon
Personalment m'agrada més l'exemple de Pepe Gotera y Otilio, chapuzas a domicilio.

¿Per què fer-ho bé podent-ho fer malament?

Salut !!
Guigui wrote:Veient no pocs exemples a Can Renfomentadif, l'explicació deu ser molt més senzilla: deixadesa barroera. Des del Lazarillo a Mortadelo y Filemón, forma part de la tradició cultural d'Espanya.

Re: Millora de les línies de Valls i Móra

Posted: Monday 14/03/2011 17:43
by Sagrerenc
Aquest cap de setmana he estat a Salomó (línia de Valls) i he pogut constatar el servei patètic que Renfe ofereix a la zona. Durant bona part del dia, l'única manera per anar de Barcelona a Salomó és en tren fins a Altafulla-Tamarit i des d'allà en taxi (27 euros).

Han passat 2 mesos i mig del traspàs i no he sentit cap intenció de millorar el servei a l'R13. Si Ripoll té 16 trens diaris a Barcelona els dies feiners i 13 els festius, ¿per què Valls s'ha de conformar amb només un tren diari directe a Barcelona i dos trens diaris a Sant Vicenç de Calders? Valls està una mica més a prop de Barcelona que Ripoll, i la capital de l'Alt Camp té més del doble d'habitants que la capital del Ripollès. Crec que la demanda hauria de ser suficient per posar, com a mínim, un servei similar al de Ripoll.