Configuració d'intercanviadors a Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Configuració d'intercanviadors a Barcelona

Post by metring »

Doncs si, tens tota la raó del món, no es pot continuar tenint les andanes en aquest estat tant precari, i més quan les obres tampoc crec que siguin taaant complicades. Més ho serien si l'estació fos soterrada, i bé que a la L3 els anys 60, els hi van allargar les andanes per a que hi capigués un 5è cotxe.
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Re: Configuració d'intercanviadors a Barcelona

Post by UT596001 »

Guigui wrote:Per exemple, ja has imaginat el calvari que és venir de la B-V i anar al Campus Nord?
Home, tant com a calvari... és tan senzill com baixar a Sarrià i allà agafar o bé el 22 o el 75.

I lo mateix per a un Sant Vicenç dels Horts-El Papiol: bus Soler i Sauret fins a Molins de Rei i des d'allà el Castellbisbal-Barcelona d'autos Castellbisbal, o bé RENFE+Autobús urbà de El Papiol.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Murga

Post by Guigui »

UT596001 wrote:Home, tant com a calvari... és tan senzill com baixar a Sarrià i allà agafar o bé el 22 o el 75.
Bé, reconec que el terme "calvari" és potser exagerat, però no em negaràs que la L9 escurçarà el trajecte en uns bons 15 minuts.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Jordi Freixas

Re: Configuració d'intercanviadors a Barcelona

Post by Jordi Freixas »

metring wrote:Doncs si, tens tota la raó del món, no es pot continuar tenint les andanes en aquest estat tant precari, i més quan les obres tampoc crec que siguin taaant complicades. Més ho serien si l'estació fos soterrada, i bé que a la L3 els anys 60, els hi van allargar les andanes per a que hi capigués un 5è cotxe.
Exacte. No ha de ser tant complicat i deixarien enrere una xapussa històrica.

Ara que... tornant una mica al tema de refer l'estació de Pl Catalunya, potser seria hora de plantejar-se el reconvertir-la amb totes les seves vies en passants.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”