Page 2 of 3

Re: Diferente circulación de los trenes

Posted: Wednesday 24/06/2009 22:45
by Jordi Freixas
És molt estrany això que dius. És possible que la línia sigui de doble via única, o com es digui?

Doble via com Déu mana

Posted: Wednesday 24/06/2009 22:46
by Guigui
Jordi Freixas wrote:És molt estrany això que dius. És possible que la línia sigui de doble via única, o com es digui?
De cap manera. A part de que seria una barrabassada absoluta de cara a la seva gestió.

Re: Diferente circulación de los trenes

Posted: Wednesday 24/06/2009 23:11
by Jordi Freixas
Doncs ni idea. Per cert, una pregunta. Un cop la línia Perpinyà -Portbou entra a l'estació de Cervera, amb quines lletres s' "enumeren" les dues vies principals?

Re: Diferente circulación de los trenes

Posted: Thursday 25/06/2009 0:28
by victorcasta
Jordi Freixas wrote:És molt estrany això que dius. És possible que la línia sigui de doble via única, o com es digui?
No ho és pas. Però sempre es pot circular a contravia per necessitat. Si la via està banalitzada és més fàcil però també es pot fer amb altres blocatges.

Re: Diferente circulación de los trenes

Posted: Friday 17/07/2009 22:23
by 437.001
La circulació entre Cerbère i Perpinyà es fa normalment per l´esquerra, tret de dies que hi hagi obres d´alguna mena.
L´única diguem-ne... excepció, és el chicane del pont sobre el riu Tec a Palau del Vidre, entre Elna i Argelers.

Re: Diferente circulación de los trenes

Posted: Saturday 18/07/2009 11:29
by liniadelRipollés
Al pont aquest també se circula per l'esquerra, el que passa és que és una esquerra molt centrada. ;)
437.001 wrote:La circulació entre Cerbère i Perpinyà es fa normalment per l´esquerra, tret de dies que hi hagi obres d´alguna mena.
L´única diguem-ne... excepció, és el chicane del pont sobre el riu Tec a Palau del Vidre, entre Elna i Argelers.

Re: Diferente circulación de los trenes

Posted: Saturday 18/07/2009 14:36
by Jordi Freixas
Una esquerra molt centrada? Que significa això?

Re: Diferente circulación de los trenes

Posted: Saturday 18/07/2009 15:11
by victorcasta
Jordi Freixas wrote:Una esquerra molt centrada? Que significa això?
En aquest pont, diguem-ne que hi ha una via doble sobre una via única, com en un tram del tramvia de Sevilla que passa pel centre.

En aquesta pàgina hi tens fotos.

Re: Diferente circulación de los trenes

Posted: Saturday 18/07/2009 15:58
by Jordi Freixas
Increïble... i què els hi costava fer una via doble? El cas del Tranvia de Sevilla el puc entedre, però aquest...

Ah, i en una revista també hi vaig veure una cosa bastant surrealista. A veure si la trobo.

Re: Diferente circulación de los trenes

Posted: Saturday 18/07/2009 16:43
by Jordi Freixas
Ja ho he trobat!!! És al número 38 de a revista TrenMania, a la pàgina 6, imatge inferior de la pàgina a l'esquerra, relativa al tren-tranvia híbrid de Kassel: En el mateix estil... EXACTAMENT EN EL MATEIX ESTIL DE LA DOBLE VIA DEL PONT hi apareix un baixador amb tres vies; dues desviades, una a cada lateral i amb andana, i una de central "passant" i sense andana. Malgrat tot, les presència d'un comboi per qualsevol de les tres vies n'impedeix la circulació per a qualsevol de les altres dues. :nose :nose :nose :nose :nose

Re: Diferente circulación de los trenes

Posted: Saturday 18/07/2009 19:15
by victorcasta
M'imagino que et refereixes a això... Bastant estrany, la veritat... aviam si algú sap quina utilitat pot tenir això... :x

Re: Diferente circulación de los trenes

Posted: Saturday 18/07/2009 20:20
by Jordi Freixas
Sí, exacte. Em referia això, i amb aquesta imatge encara ho estic veient més estrany.

Com deia l'Obelix...

Posted: Monday 20/07/2009 10:48
by Guigui
"Estan bojos aquests germànics." :x

Re: Diferente circulación de los trenes

Posted: Wednesday 24/02/2010 19:37
by liniadelRipollés
Sabíeu que he proposat fer arribar un tren de vapor francès a Figueres LAV?

Seria tant maco...

Re: Diferente circulación de los trenes

Posted: Wednesday 24/02/2010 20:47
by ROMI65
victorcasta wrote:M'imagino que et refereixes a això... Bastant estrany, la veritat... aviam si algú sap quina utilitat pot tenir això... :x
Des de la meua ignorància, diria que serveix per permetre el pas per la via central d'un tren (de mercaderies o de viatgers) que supere el gàlib de les andanes (que sembla ser de tramvia).

Re: Diferente circulación de los trenes

Posted: Thursday 25/02/2010 12:20
by Oriol
liniadelRipollés wrote:Sabíeu que he proposat fer arribar un tren de vapor francès a Figueres LAV?

Seria tant maco...
Maleïts polítics... Mai ho veurem

Re: Diferente circulación de los trenes

Posted: Friday 26/02/2010 14:03
by genissimon
ROMI65 wrote:
victorcasta wrote:M'imagino que et refereixes a això... Bastant estrany, la veritat... aviam si algú sap quina utilitat pot tenir això... :x
Des de la meua ignorància, diria que serveix per permetre el pas per la via central d'un tren (de mercaderies o de viatgers) que supere el gàlib de les andanes (que sembla ser de tramvia).
Aquí ho explica una mica. I és això que diu en ROMI65, afegit que el tramvia s'acosta a una andana o a una altra en funció del seu sentit de circulació.

Salut !!

Re: Diferente circulación de los trenes

Posted: Friday 26/02/2010 17:59
by liniadelRipollés
Una Mikado remolcant un tros de TGV....mmmmmmm!!!!!
Oriol wrote:
liniadelRipollés wrote:Sabíeu que he proposat fer arribar un tren de vapor francès a Figueres LAV?

Seria tant maco...
Maleïts polítics... Mai ho veurem

Re: Diferente circulación de los trenes

Posted: Friday 26/02/2010 19:06
by victorcasta
No seria la primera vegada que es veu una locomotora de vapor circulant per una LAV francesa...

Re: Diferente circulación de los trenes

Posted: Saturday 27/02/2010 11:16
by liniadelRipollés
però sí una locomotora de vapor per una LAV d'aquí.
victorcasta wrote:No seria la primera vegada que es veu una locomotora de vapor circulant per una LAV francesa...