Tampoc es tracta de copiar-los en tot. Però perquè una democràcia funcioni, cal que la gent sigui madura, que sàpiga pensar pel seu propi compte. I perquè la gent sàpiga raonar i tenir idees, cal un sistema educatiu que ho fomenti.
A vegades penso que no tenim això darrer perquè a més d'un li va millor així.
Imatge corporativa de la L9
- Guigui
- Administrador
La democràcia, qüestió d'educació
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Imatge corporativa de la L9
Estic molt d'acord amb l'afirmació de 437.001 quan diu:
Sincerament crec que els catalans .../... ens estem tornant cada dia més rucs, més analfabets, més passotes i més drogadictes.
És evident que sí, doncs jo encara no entenc que surit un conseller i digui el següent i no pasi res:
- El que vam dir que inaugurariem al 2.004 ara inaugurarem al 2.009 i només 4 estacions la resta ja veurem, potser en un any fins a Sagrera, la resta no te calendari.
- El que varem dir que valdria 2.000 ara val 6.000.
- Com a pujat i no tinc cales treiem les estacions a concessió
Com potser que un conseller digui això i la oposició no digui res i els periodistes, on són? Com pot ser que no es preguntin i investiguin el perque de la triplicació del cost...
I el poble català content, a sobre ens diuen que no tenen cales i per això tenen que fer un concesió i al dia següent ens diuen que perllongaran la L2 i la L3 i ens ho creiem. Te collons la cosa.
Sincerament crec que els catalans .../... ens estem tornant cada dia més rucs, més analfabets, més passotes i més drogadictes.
És evident que sí, doncs jo encara no entenc que surit un conseller i digui el següent i no pasi res:
- El que vam dir que inaugurariem al 2.004 ara inaugurarem al 2.009 i només 4 estacions la resta ja veurem, potser en un any fins a Sagrera, la resta no te calendari.
Com potser que un conseller digui això i la oposició no digui res i els periodistes, on són? Com pot ser que no es preguntin i investiguin el perque de la triplicació del cost...
I el poble català content, a sobre ens diuen que no tenen cales i per això tenen que fer un concesió i al dia següent ens diuen que perllongaran la L2 i la L3 i ens ho creiem. Te collons la cosa.
http://redferroviariabcn.blogspot.com/
Blog dedicado a curiosidades del pasado, presente y futuro de la red ferroviaria de Barcelona, especialmente la subterránea.
Blog dedicado a curiosidades del pasado, presente y futuro de la red ferroviaria de Barcelona, especialmente la subterránea.
- wefer
- Administrador
Fàcil: perquè l'obra la va començar CiU, i l'està acabant el tripartit (PSC+ICV+ERC). Per tant, tots els partits grans hi estan posats. Els únics dos que queden, PP i Ciutadans, prou feina tenen en justificar la seva pròpia existència a Catalunya.elbandero wrote:Com pot ser que no es preguntin i investiguin el perque de la triplicació del cost...
A la redacció, esperant que el seu director els dicti la notícia que han de posar al diari.elbandero wrote:i els periodistes, on són?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Guigui
- Administrador
Periodistes de debò
Guanyant-se la vida com poden, de taxista, repartidor de pizzes o dependent de l'Ikea, mentre veuen com els llocs que els pertoquen són ocupats per gent sense criteri i contractada, precisament, amb aquest criteri.wefer wrote:A la redacció, esperant que el seu director els dicti la notícia que han de posar al diari.elbandero wrote:i els periodistes, on són?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
-
- N10
Doncs s'ha explicat que el 2002 es va licitar la L9 sencera sense cap tipus de projecte constructiu amb presses per les eleccions autonòmiques del 2003, és a dir, sense saber què es trobaria la tuneladora sota terra. Davant tal despropòsit, i amb els casos de fuites d'aigua calenta a Badalona, els fonaments d'un edifici a Sant Andreu o el Carmel, es va dividir l'obra en quatre trams i es va redactar projecte constructiu per a tota la línia, a més que, des del Carmel, a totes les obres subterrànies s'hi ha reforçat la seguretat en la construcció.elbandero wrote:És evident que sí, doncs jo encara no entenc que surit un conseller i digui el següent i no pasi res:
A mí ja no m'estranya res. Sonarà estrany, però potser el cas del Carmel, va evitar altres desgràcies.