Page 2 of 3

Simplement, no hi ha més espai

Posted: Sunday 05/05/2013 14:18
by Guigui
I els altres trens, els fem saltar de la via per deixar-los passar?

Re: Simplement, no hi ha més espai

Posted: Sunday 05/05/2013 17:09
by alf_
Guigui wrote:I els altres trens, els fem saltar de la via per deixar-los passar?
No, se esperan en las vías desviadas que hay en la mayoría de estaciones, porque la gente siempre ve con buenos ojos ampliar la infraestructura ferroviaria- AH, NO, ESPERA, que nos la hemos vivido eliminando vías "inútiles" en lugar de ampliar las playas de las estaciones.

Quisiera que ADIF publicara una carta abierta a Arenys de Mar: "Sres. de Arenys: Como todos los pueblos se la han vivido quejándose de las vías del tren no se ha ampliado la infraestructura y se tendrán que comer sus semidirectos con gambas de Palamós. No haberos quejado del tren. Atte. Administrador de Infraestructuras Ferroviarias. PD: Coged el autobus, que es el transporte más fantabuloso del mundo."

Re: A on farieu serveis Civis a Rodalies?

Posted: Sunday 05/05/2013 18:19
by Ferry1ac1
Els de Calella també poden anar parlant amb els fantàstic veïns de les tres estacions de Mongat que fa uns anys tallaven les vies demanant que TOTS els trens s'aturessin a les 3 estacions del municipi...

Re: A on farieu serveis Civis a Rodalies?

Posted: Sunday 05/05/2013 19:52
by foronda 141
A Montgat hi han hagut sempre dues estacions: Montgat i Montgat Nord (Abans Monsolis), mai tres.

Re: Simplement, no hi ha més espai

Posted: Sunday 05/05/2013 22:46
by Toni
alf_ wrote:
Guigui wrote:I els altres trens, els fem saltar de la via per deixar-los passar?
No, se esperan en las vías desviadas que hay en la mayoría de estaciones, porque la gente siempre ve con buenos ojos ampliar la infraestructura ferroviaria- AH, NO, ESPERA, que nos la hemos vivido eliminando vías "inútiles" en lugar de ampliar las playas de las estaciones.

Quisiera que ADIF publicara una carta abierta a Arenys de Mar: "Sres. de Arenys: Como todos los pueblos se la han vivido quejándose de las vías del tren no se ha ampliado la infraestructura y se tendrán que comer sus semidirectos con gambas de Palamós. No haberos quejado del tren. Atte. Administrador de Infraestructuras Ferroviarias. PD: Coged el autobus, que es el transporte más fantabuloso del mundo."
No puedo estar más de acuerdo. Qué miopía la de los alcaldes, qué incompetencia, qué poca visión de futuro. Era mejor construir cuatro pisos en los terrenos de la estación que fomentar el ferrocarril. Pues eso, ahora vas volando o te aguantas parando en todas las estaciones. Lo peor es que estos políticos no han aprendido nada de nada, en cuanto puedan volverán a hacer lo mismo.

Re: A on farieu serveis Civis a Rodalies?

Posted: Sunday 05/05/2013 22:48
by Toni
Ferry1ac1 wrote:Els de Calella també poden anar parlant amb els fantàstic veïns de les tres estacions de Mongat que fa uns anys tallaven les vies demanant que TOTS els trens s'aturessin a les 3 estacions del municipi...
És un autèntica vergonya que s´hagin deixat fer baixadors cada mig quilòmetre, una autèntica vergonya pels alcaldes als que importa res de res el transport públic dels seus ciutadans (venen que una nova estació fomenta el transport públic quan l´està perjudicant) i una vergonya als que no han sabut dir que no, que no es feien més estacions o no feien falta.Cal aprendre a dir que no, no i no.

Re: A on farieu serveis Civis a Rodalies?

Posted: Sunday 05/05/2013 23:49
by alf_
Toni wrote:Cal aprendre a dir que no, no i no.
"No, no i no."
- Xavier Trias cuando le preguntaron sobre si se debe hacer el Tram por la Diagonal

Re: A on farieu serveis Civis a Rodalies?

Posted: Monday 06/05/2013 12:08
by Ferry1ac1
foronda 141 wrote:A Montgat hi han hagut sempre dues estacions: Montgat i Montgat Nord (Abans Monsolis), mai tres.
Pifia meva! Confonia el Masnou amb una estació més de Montgat. En aquell tram estan tan juntes les parades que sembla un tramvia.

Re: A on farieu serveis Civis a Rodalies?

Posted: Monday 06/05/2013 13:11
by alf_
Ferry1ac1 wrote:Pifia meva! Confonia el Masnou amb una estació més de Montgat. En aquell tram estan tan juntes les parades que sembla un tramvia.
Hablando del cual, si el problema es que hay muchas estaciones deberían suprimir unas tantas, y en cambio implementar un transporte conveniente paralelo a la línea de tren, para trayectos locales o hasta la estación. En la región Vevey-Montreux existe una línea de tren que circula a lo largo de la orilla del lago, y paralela también una línea de trolebus, con unas cinco o seis paradas para cada parada de tren. Algo similar podría hacerse en el Maresme, pero hay mucho tráfico para que tenga sentido un bus que haga eso. Aunque para eso claro que es mejor construir ya la variante de Mataró a Badalona, y hacerla sin paradas intermedias, que son capaces de construirla con todavía más paradas para hacer el "Metro del Maresme". Pero volvemos a lo de siempre, aquí no existe término medio entre la obra faraónica y la chapuza total.

Re: A on farieu serveis Civis a Rodalies?

Posted: Monday 06/05/2013 13:34
by trensmat
Hace tiempo puse unas propuestas en este foro relacionados con los trayectos civis.

Re: A on farieu serveis Civis a Rodalies?

Posted: Monday 06/05/2013 14:16
by alf_
trensmat wrote:Hace tiempo puse unas propuestas en este foro relacionados con los trayectos civis.
Lo de siempre, son buenas propuestas pero necesitan cuadriplicaciones para ser posibles...

Re: A on farieu serveis Civis a Rodalies?

Posted: Monday 06/05/2013 15:01
by trensmat
alf_ wrote:
trensmat wrote:Hace tiempo puse unas propuestas en este foro relacionados con los trayectos civis.
Lo de siempre, son buenas propuestas pero necesitan cuadriplicaciones para ser posibles...
En Valencia en la Línea C-6 hay trenes civis cada 15 minutos y no tienen ningún tramo cuadriplicado eso se podría hacer en las líneas R1, R2 y R4.

No sona a res, la saturació dels túnels de Barcelona?

Posted: Monday 06/05/2013 15:09
by Guigui
I quan entres a Barcelona, què fas?

Re: A on farieu serveis Civis a Rodalies?

Posted: Monday 06/05/2013 18:09
by gatvell
Alguns dels de la línia R4 desviar-los pel ramal de les Aigües i d'allí a l'estació del Clot i túnel de Gràcia?

Pensar més enllà

Posted: Monday 06/05/2013 18:44
by Guigui
Suposant que Renfe/Adif s'avingui al doble cisallament, què fas al final del túnel d'Aragó? Continuen per la línia de Vilanova? Fins on? Com diferencies els altres serveis de l'R4 perquè el personal no es confongui i no vaig a parar al Prat en lloc de Molins de Rei, per posar un exemple?

No us hi escarrasseu: tal com està el pati, la travessia de Barcelona no dóna més de si. Prou demanda de semidirectes hi ha, especialment des del Maresme i el Vallès Occidental, i si encara no s'ha fet és per algun motiu, per molt justificades que siguin algunes acusacions de posar-hi poques ganes per part de les administracions competents.

Re: A on farieu serveis Civis a Rodalies?

Posted: Monday 06/05/2013 18:54
by gatvell
A Sants no hi ha la possibilitat de saltar de la línia del túnel de Gràcia a la línia del túnel de Pl. Catalunya?

Cisallament a Sants

Posted: Monday 06/05/2013 19:19
by Guigui
Haver-n'hi, n'hi ha. Ara, el cacau que muntaries seria de proporcions bíbliques.

Re: A on farieu serveis Civis a Rodalies?

Posted: Monday 06/05/2013 19:25
by alf_
gatvell wrote:A Sants no hi ha la possibilitat de saltar de la línia del túnel de Gràcia a la línia del túnel de Pl. Catalunya?
Sí, cizallando con R1, R3 y R4 :twisted:
Y también puedes ir desde Clot-Aragó a EdF. Pero otra vez, cizallando con la R1 :twisted:
Las líneas estan dispuestas como estan porque casi todas las bifurcaciones tienen un cizallamiento, excepcionando la bifurcación de la R1 después de Arc de Triomf, donde se hizo un salto de carnero con motivo de la supresión del ramal Marina. Esa fue la manera de compensar por tener de repente la R4 y R1 compartiendo tunel. Curiosamente, aunque hay un salto de carnero en la bifurcación, las vías de la R1 luego se incorporan al ramal Clot (que viene de EdF) otra vez cizallando, por eso hacer servicios de la R1 a EdF, como ha habido propuestas, tampoco es buena idea, porque cizallan con los que siguen por Pl. Catalunya.

Re: A on farieu serveis Civis a Rodalies?

Posted: Monday 06/05/2013 19:44
by Miquel
alf_ wrote:
gatvell wrote:A Sants no hi ha la possibilitat de saltar de la línia del túnel de Gràcia a la línia del túnel de Pl. Catalunya?
Sí, cizallando con R1, R3 y R4 :twisted:
Y también puedes ir desde Clot-Aragó a EdF. Pero otra vez, cizallando con la R1 :twisted:
Las líneas estan dispuestas como estan porque casi todas las bifurcaciones tienen un cizallamiento, excepcionando la bifurcación de la R1 después de Arc de Triomf, donde se hizo un salto de carnero con motivo de la supresión del ramal Marina. Esa fue la manera de compensar por tener de repente la R4 y R1 compartiendo tunel. Curiosamente, aunque hay un salto de carnero en la bifurcación, las vías de la R1 luego se incorporan al ramal Clot (que viene de EdF) otra vez cizallando, por eso hacer servicios de la R1 a EdF, como ha habido propuestas, tampoco es buena idea, porque cizallan con los que siguen por Pl. Catalunya.
Cal treure's la por dels cisallaments d'una vegada, cisallar Sants si que és un cacau, però una via no crec que sigui per gaire, sols cal coordinar-se amb els horaris, evidentment no és pas fàcil i sempre hi pot haver retard, però be, aquí entra el joc la programació dels enclavaments, no pot ser que un R2N direcció Clot hagi d'esperar-se 3-4 minuts a que passi un tren d'Estació de França cap a Pg. Gràcia. Són 3 minuts veient passar aire, quan podria haver passat sense problemes, amb voluntat i fer les coses bé, un R3 pel les Aigües és totalment possible, ni que passessin trens cada 2 minuts procedents de Torre Baró i Sant Celoni. :?

Re: A on farieu serveis Civis a Rodalies?

Posted: Monday 06/05/2013 22:02
by gatvell
Alf, sortint de l'EDF direcció al túnel de l'R1, es en direcció al Clot, oi? Em sembla que no es pot anar direcció Pl. Catalunya.
Al mateix, però al revés que en el túnel de la R2 que l'accés és en direcció al Clot, i arribes a EDF, i no al revés.