Posted: Wednesday 17/01/2007 17:43
VISCA VISCA VISCA VISCA
Faré el ramal de les aigues !!!!!!!!!!
Faré el ramal de les aigues !!!!!!!!!!
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Uhm... serà divertit pujar al metro amb un bitllet senzill de RENFEdavida wrote:Costa molt llegir bé les noticies abans de queixar-sedavida wrote:www.renfe.es:
· Línia 7 de Rodalies (Martorell – Cerdanyola Universitat – L’Hospitalet): Es mantindrà el servei habitual entre Martorell i Sant Andreu Arenal. En aquesta estació, els viatgers disposaran de l’autobús llançadora per a connectar amb Arc de Triomf o podran enllaçar amb la línia 1 de Metro (Fabra i Puig) amb el mateix títol de transport.
D'acord, ho he llegit molt de pressa i m'ha passat per alt allò d'enllaçar amb la L1, però si és així, quina necessitat hi ha de posar-hi un autobús que segur que tardarà més temps per baixar tota la Meridiana, i més si el cap de setmana el metro no va tan atapeït.davida wrote:Costa molt llegir bé les noticies abans de queixar-sedavida wrote:www.renfe.es:
· Línia 7 de Rodalies (Martorell – Cerdanyola Universitat – L’Hospitalet): Es mantindrà el servei habitual entre Martorell i Sant Andreu Arenal. En aquesta estació, els viatgers disposaran de l’autobús llançadora per a connectar amb Arc de Triomf o podran enllaçar amb la línia 1 de Metro (Fabra i Puig) amb el mateix títol de transport.
UT596001 wrote:Uhm... serà divertit pujar al metro amb un bitllet senzill de RENFEdavida wrote:Costa molt llegir bé les noticies abans de queixar-sedavida wrote:www.renfe.es:
· Línia 7 de Rodalies (Martorell – Cerdanyola Universitat – L’Hospitalet): Es mantindrà el servei habitual entre Martorell i Sant Andreu Arenal. En aquesta estació, els viatgers disposaran de l’autobús llançadora per a connectar amb Arc de Triomf o podran enllaçar amb la línia 1 de Metro (Fabra i Puig) amb el mateix títol de transport.
http://www.trenscat.com/renfe/linia11_ct.htmlAlbert wrote:Segur que m'equivoco, però ara mateix no recordo clarament com van les vies i els enllaços en aquesta zona... Els C4 hauran de passar per Sant Andreu Comtal per agafar el ramal de les aigües, no? Vull dir que si passen per Clot-Aragó, hauran de passar després per Sant Andreu Comtal sense parar-hi, no?
Així sembla que ja ho deia bé: el R4 passaran per Sant Andreu Comtal.Trenscat wrote:http://www.trenscat.com/renfe/linia11_ct.htmlAlbert wrote:Segur que m'equivoco, però ara mateix no recordo clarament com van les vies i els enllaços en aquesta zona... Els C4 hauran de passar per Sant Andreu Comtal per agafar el ramal de les aigües, no? Vull dir que si passen per Clot-Aragó, hauran de passar després per Sant Andreu Comtal sense parar-hi, no?
Tant costa dir que la R7 acabarà a Sant Andreu Arenal, que la R3 la tallen a Montcada Bifurcació i que la R4 passarà per Clot-Aragó? Ja que treuen la notícia, almenys que tingui algún contingut... Ja no demano que expliquin què estan fent a Sagrera exactament!El Periódico wrote:Las obras de la estación de la Sagrera cortarán vías de Renfe
L PERIÓDICO
BARCELONA
Las obras que desde el 2004 realiza la Generalitat para convertir la estación de la Sagrera en un gran intercambiador ferroviario obligarán a cortar parcialmente el paso de trenes de Renfe durante los tres próximos fines de semana entre las estaciones de Arc del Triomf y Sant Andreu Arenal, según informaron ayer la Conselleria de Política Territorial y la operadora. El transporte entre las dos estaciones se prestará con un servicio de autobuses lanzadera.
Los trabajos afectarán las líneas 3, 4 y 7 de Cercanías, la conexión con Puigcerdà y los convoyes de media distancia que prestan servicio entre Barcelona, Manresa y Lleida. Los cortes se realizarán los días 20, 21, 27 y 28 de enero y 3 y 4 de febrero.
La interrupción de vías obligará también a modificar el servicio habitual de algunas líneas lo que puede provocar retrasos aproximados de entre 5 y 10 minutos, según advirtió Renfe. La operadora añadió que se reforzará la información a los viajeros en las estaciones de Sants, Plaça Catalunya, Arc de Triomf, Clot-Aragó, Sant Andreu Arenal, Torre del Baró-Ciutat Meridiana y Montcada Bifurcació.
Las obras que se inician ahora permitirán hacer de nuevo el intercambio entre las líneas de metro 1 y 5 por dentro del vestíbulo central de la estación. El pasadizo de unión será más amplio y adaptado a personas con movilidad reducida. A partir de marzo, la conexión dejará de hacerse ya por la superficie como ahora.
La resposta ha sigut simplement desesperant, de centre de desatenció al client.reclamacio a Renfe wrote: Discriminació de Renfe vers els usuaris de la linia C3.
He vist a la seva web que per obres queda tallat a la circulació el tram de
Sant Andreu Arenal a Arc de Triomf durant 3 caps de setmana.
Entenc que s'ha de pendre unes mesures alternatives, pero no entenc perque
mentres a la linia 4 nomes es desvien per l'estació del Clot, la linia C7
queda retallada a Sant Andreu Arenal i hi haura un servei substituri de bus
i l'alternativa del Metro, la linia 3 quedarà retallada a Montcada
Bifurcació. Crec que tenen que reconsiderar aquesta mesura i fer arribar
els trens fins a Sant Andreu Arenal o desvials com faran amb la C4.
El motius son:
- A Montcada Bifurcació nomes es pot transbordar a tren i no hi ha cap
transport public proper mentres que Sant Andreu Arenal te conexió amb el
metro, el bus alternatiu fins Arc de Triomf i els autobusos urbans de
Barcelona. Amb el que els efectes del tall sobres els usuaris sensiblement
inferiors.
- Les frequencies de la linia C3 el cap de setmana poden ser de fins 2
hores, mentres que a la C7 i C4 son de 30' i 20' amb el que els usuaris
afectats que perdin un tren per les obres poden esperar els següent tren
que pasaria en un temp raonable.
- La linia C7 nomes disposa de 3 estacions servides per aquesta linia de
Renfe i a mes a mes prop de les quals hi ha serveis alternitiu amb altres
operadors (FGC) mentre que que aixó no pasa amb les estación de la C3 on
nomes hi posibilitat de transbord a Montcada Bifurcació i en majoria no hi
ha cap estació de ferrocarril aprop.
També m'agradaria saber quins sons els motius que han portat a Renfe a
decidir que la C3 finalitzi a Montcada Bifurcació pero no les linies C4 i
C7.
Un usuari habitual de Barcelona a Santa Perpetua
En vista de la resposta he tornat a escriure a atenció al clientecentre d'atencio al client wrote: Aquestes obres es fan precisament en cap de setmana per afectar el mínim
possible als viatgers.
La línea 3 es pot veure més afectada per tractar-se d'una línia que té menys
usuaris que la línia 4.
Gràcies pel seu escrit.
Renfe lamenta les molèsties que poden ocasionar als clients.
A mes a mes he enviat una queixa a la conselleria, causant de les obres a la sagrerasegona reclamacio wrote: No estic gens d'acord amb la seva resposta i em seva totalment imprecisa i que Renfe no ha actua de forma de minimitzar les afectacions als usuris:
Aquestes obres es fan precisament en cap de setmana per afectar el mínim
possible als viatgers.
D'acord
La línea 3 es pot veure més afectada per tractar-se d'una línia que té menys
usuaris que la línia 4.
¿Pero la linia C7 te menys passatgers que la C3? ¿Quants passatger te la linia C7 a les estacions de Sant Cugat, Rubi i Cerdanyola-Universitat en comparación la C3 els caps de setmana? ¿Hi ha algun impediment de capacitat per fer circular per la via doble existent entre Montcada Bifurcació i Sant Andreu Comptal 3 trens la hora, 2 de la C7 i 1 de la C3 tenin en compte que l'estació de Sant Andreu disposa 4 vies? 4 vies, per 3 trens la hora, sincerament crec que hi ha espai de sobra.
¿Perque els usuaris amb origen a la C3 i destinació Torre Baró o Sant Andreu Arenal ens veuen afectats quan no hi ha cap problema en el seu trajecte?
A cap estació ni enlloc he vist publicat els horaris combinats L'Hospitalet - Montcada Bifurcació (c4) + Montcada Bifurcació - Vic(c3) o Sant Andreu Arenal - Montcada Bifurcació (c7) + Montcada Bifurcació - Vic(c3).
Les baixes frequencies de la linia C3 sobretot els caps de setmana requereixen com a minim que es publiquin aquest horaris. Per exemple del tren de les 19:42 de Sant Andreu a Vic no hi ha cap tren fins al cap de 1 hora 18 minuts, per tant perdre un enllaç representa una espera de mes de una hora.
Gràcies pel seu escrit.
Renfe lamenta les molèsties que poden ocasionar als clients.
A part de lamentar li demano que prenguin les mesures per afectar el menys posibles als usuaris com pot ser prolongar la C3 fins Sant Andreu Arenal.
¿Perque quan consulto una trajecta de la C3 pel dia 20/01/2006 a seva web no em surt que tinc que fer transbord?.
Si us plau menys laments, que no solucionen res, i mes accions.
queixa a la conselleria wrote: Els proxims 3 caps de setmana per una obres de la seva conselleria a l'intercambiador de la Sagrear es talla la circulació ferrovaria entre Sant Andreu Arenal i Arc de Triomf de la xarxa de rodalies de Renfe. Afecta a les linies C3, C4 i C7. Crec que la empresa operador Renfe ha actuat de mala fe, i enlloc de facilitar les alternatives als usuaris de la C3, els ha empitjorat. Retallant la circulació de trens de forma injustificable.
Mentres la linia C4, la de mes passatgers els desvia per l'estació del Clot, la C7 que es la que et te menys finalitzara a Sant Andreu Arenal, on hi haura autobusos substitutoris o transbord gratuit al metro, els trens de la C3 queden retallats de forma injustificada a Montcada Bifurcación.
Entre Montcada Bifurcació i Sant Andreu Arenal hi ha via doble, i l'estació de Sant Andreu disposa de 4 vies. Capacitat de sobre per fer circular 3 trens la hora, 2 de la C7 i un de la C3. Per tant no hi ha cap impediment perque els trens de la C3 acabi a Sant Andreu.
¿Perque els usuaris de la C3 amb destinació o origen a Sant Andreu Arenal o Torre Baró tenim que fer transbord, allargant considerablament el temps de trajecte, quan no hi ha cap impediment tecnic que impedeix aquesta circulació?
L'estació de Sant Andreu Arenal, esta situada a Barcelona, en un zona densament poblada, amb transbord al metro, autobusos urbans, una estació de autobusos interurbans. Mentres que Montcada Bifurcació nomes permet l'enllaç entre linies de trens, cosa que es mantindria si els trens de la C3 es prolonguesin fins Sant Andreu.
A mes a mes la informació proporcionada per Renfe als usuaris es bastant pobre. En cap lloc es poden consultar els horaris complerts per anar de Sants, Plaça Catalunya o Sant Andreu a qualsevol estació de la linia C3. Les baixes freqüencies de la C3, que poden ser superior a 1h i puntualment fins 2h, requereix que els usuari sapiguen exactament a quina hora tenen que agafar el tren a Barcelona per arribar al seu desti, ja que perdre un transbord a Montcada Bifurcació pot representar de mitjana mes d'una hora d'espera poden arribar a 2 hores.
A mes quant es consulta els horaris de la seva web enlloc pels dies del tall, enlloc surt que la linia esta tallada ni els plans alternatius. Nomes surt un enllaç que posa "Alteraciones previstas en el Servicio", pero que no es facilment visible.
Com son part implicada en aquest tall, els requereixo que prenguin les mesures convenient davant Renfe, perque els usuaris de la C3 no es vegin tant afectats per les obres. I Renfe millori els serveis alternatius i informi millor als usuaris.
I d'altra banda, TMB afluixa així, sense deixar clar que el metro ja cobreix aquest servei? Quines ganes de gastar els calers on no cal!Guigui wrote:I en lloc de posar-hi l'autobús llançadora, no seria més ràpid agafar la línia 1 de metro? En fi, que Renfe s'ha sumat al festival autista del TP a Barcelona.
Si vols anar a Cerdanyola i vols agafar el tren a Arc de Triomf, els pots agafar a Arc de Triomf.fredebcnteatre wrote:Per anar de pl.catalunya a Cerdanyola centre amb la renfe com es fa? S'agafa la R4 o R7 crec que son, fins a arc de trionf, d'allá el autobus llancadera fins a sant andreu arenal i de allá amb un altre tren.
kin mareig no?
O bé, renfe pl.catalunya-arc de trionf, arc de trionf-fabra i puig (L1) i despres sant andreu arenal renfe de nou.
Segueixo marejat. Que algú m'ho expliqui... Perquè tallen aquelles vies? Quina relació hi ha amb sagrera amb aquelles vies? No es la de sant andreu comtal la que es la que passa per la sagrera? No entenc res. Misterios de la humanidad... Aquests de adif estan bojos. Bueno a vore quan tarda la sagrada familia a esfondrarse amb l'ave jaja. Pero bueno, cal una estació pel centre, aixó ta clar... Si no quin sentit té que passi per BCN el tren aquest? Misterios de la humanidad. ¿Tan complicado es? I el AVE a estació de França i despres Sagrera? No seria tan complicat no? Seria fer tunel Sants-AVE fins a estació de frança i despres fer unes vies de ample internacional a estació de frança... no sé pk no ho fan? Clar, que potser aleshroes caldria enfocar enllaços amb estació de frança agils... que complicat ...