Propera reforma de les 447
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Nova gestió?
Però a partir del proper 1 de gener, el tema podria canviar. Podria...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Propera reforma de les 447
Independentment de la unitat de negoci que se'n faci càrrec és una línia que de punta a punta són tres hores de durada.
El tema de que sigui de Rodalies, s'ha de solucionar de manera definitiva. I si la solució és posar trens MD a Rodalies, es fiquen i punt.
El tema de que sigui de Rodalies, s'ha de solucionar de manera definitiva. I si la solució és posar trens MD a Rodalies, es fiquen i punt.
Re: Propera reforma de les 447
MD i Rodalies són dos UN diferents. No poden assignar-se trens de l'una a l'altra així xom així, i si, avegades es veuen 447 a Reus per falta de material, dubto molt...Jordi Freixas wrote:Independentment de la unitat de negoci que se'n faci càrrec és una línia que de punta a punta són tres hores de durada.
El tema de que sigui de Rodalies, s'ha de solucionar de manera definitiva. I si la solució és posar trens MD a Rodalies, es fiquen i punt.
Ara que entren les 449 alguns trens de MD tindrem de més...
Salutacions,
Oriol
Oriol
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: Propera reforma de les 447
I parlant d'això. Si no haguessin apartat aquelles 448 sense reformar a Algodor, i les haguessin portat aqui, es podrien apartar del servei algunes 440's com la 149, la 153 i la 159, i ficar aquestes 3 448's a fer MD's... Però no, com que ells no van en tren i no pateixen 3h. de viatge a Lleida o a Portbou en 440R, prefereixen apartar-les per no ficar unes maleïdes portes automatiques...
Re: Propera reforma de les 447
Per exemple. Encara que ja posats... aquestes unitats sense les portes automàtiques, no eren menys perilloses que a l'endemà, el dia que van realitzar el seu últim servei com a InterCity.
- ElDesi1994
- N7
- Posts: 343
- Joined: Sunday 22/03/2009 18:04
- Facebook: Josué Ferrero
- Location: Mollet del Vallès
- Contact:
Re: Propera reforma de les 447
JEJEJE!!!
Avui m'he trobat una 447 adaptada PMR!!!
A la línia de Terrassa a Martorell fa escassament una hora, i a més, era de tapissat, terra i seients antics, i com no, he fet fotos: Aqueste "Máquines" eren a la porta del mig del vagó del mig, estrany veureles. no?
Avui m'he trobat una 447 adaptada PMR!!!
A la línia de Terrassa a Martorell fa escassament una hora, i a més, era de tapissat, terra i seients antics, i com no, he fet fotos: Aqueste "Máquines" eren a la porta del mig del vagó del mig, estrany veureles. no?
Parlem amb propietat.
Re: Propera reforma de les 447
Es tracta de la 447.105, ja fa uns quants anys que porta aquests aparells.
- ElDesi1994
- N7
- Posts: 343
- Joined: Sunday 22/03/2009 18:04
- Facebook: Josué Ferrero
- Location: Mollet del Vallès
- Contact:
Re: Propera reforma de les 447
I es nota... Saps si els fan funcionar? Dona la impressió de que no...UT596001 wrote:Es tracta de la 447.105, ja fa uns quants anys que porta aquests aparells.
Parlem amb propietat.
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Propera reforma de les 447
Jo mai les he vist funcionar, el que sí que et puc dir és que de les estacions on es presta el servei d'ajuda als viatgers amb discapacitat només es fa per accedir i sortir dels trens CIVIA per la qual cosa t'ho pots imaginar.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- viscaelcat
- N6
- Posts: 258
- Joined: Thursday 25/08/2005 12:30
- Location: Mataró
Re: Propera reforma de les 447
Quin trasto! No crec pas que funcioni.
Re: Propera reforma de les 447
Sí, alguna que altra vegada hi he vitajat amb aquesta unitat. Així doncs només n'hi ha una que porti aquest aparell? Em pensava ben bé que no n'hi haguessin unes quantes...
D'altra banda... què s'en sap d'aquesta famosa reforma que s'ha de fer a les 447?
D'altra banda... què s'en sap d'aquesta famosa reforma que s'ha de fer a les 447?
- sigfrid440s
- N6
- Posts: 292
- Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
- Facebook: ssygger
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Propera reforma de les 447
Si no recordo malament, només va ser una proba aplicada a una unitat, en 2004? En tot cas abans i tot de que s'incorporesin els primes Civia.Jordi Freixas wrote:Sí, alguna que altra vegada hi he vitajat amb aquesta unitat. Així doncs només n'hi ha una que porti aquest aparell? Em pensava ben bé que no n'hi haguessin unes quantes...
D'altra banda... què s'en sap d'aquesta famosa reforma que s'ha de fer a les 447?
En quant a reformes, l'unic, el canvi de tapiçcat de seients, y neteja/renovacio de revestiments interns (laterals i terra).
Ja veurem si amb un futur traspas a MD de 447's arriben a canviarlis la decoracio exterior, lis fiquen sesients de regional y mampares de vidre tipus 470. O maco seria veure una 447 amb un interior semblant a una 213 d'FGC, molt mes acollidor.
Per altra banda, hi ha una serie d'impediments estrcuturals en les 447 que no permetrien per exemple, que en un futur es dotessin de passadisos d'intercomunicació o d'una plataforma per a PMR
Re: Propera reforma de les 447
No se si heu vist per internet que renfe ja ha publicat els el material que adaptarà a PMR i quines reformes hi afectuarà. Per que fa a les 447 tot i que és despilfarrar diners i una ocurrencia d'algun directiu del quan no en posarem adjectius, la vaig encertar , dotaran el cotxe central d'una zona a l'altura de l'andana com els civia, ara be renfe diu que substituira els cotxes intermedis de 446 i 447 per uns de completament nous i adaptats. Com no ho facin per no haver d'apartar del servei la unitat completa mentre es reforma el cotxe intermig no entenc quia rao pot portar a aquest fet
De nou al FTC
- ElDesi1994
- N7
- Posts: 343
- Joined: Sunday 22/03/2009 18:04
- Facebook: Josué Ferrero
- Location: Mollet del Vallès
- Contact:
Re: Propera reforma de les 447
On ha publicat renfe això?marc wrote:No se si heu vist per internet que renfe ja ha publicat els el material que adaptarà a PMR i quines reformes hi afectuarà. Per que fa a les 447 tot i que és despilfarrar diners i una ocurrencia d'algun directiu del quan no en posarem adjectius, la vaig encertar , dotaran el cotxe central d'una zona a l'altura de l'andana com els civia, ara be renfe diu que substituira els cotxes intermedis de 446 i 447 per uns de completament nous i adaptats. Com no ho facin per no haver d'apartar del servei la unitat completa mentre es reforma el cotxe intermig no entenc quia rao pot portar a aquest fet
Parlem amb propietat.
-
- N7
- Posts: 454
- Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
- Location: Sabadell ( Barcelona )
- Contact:
Re: Propera reforma de les 447
Segurament sortirà més a compte comprar remolcs intermitjos que reformar els ja existents, ja que podria ser que hi hagi equips importants que impossibilitin o facin molt cara la reforma del Ri.marc wrote:Com no ho facin per no haver d'apartar del servei la unitat completa mentre es reforma el cotxe intermig no entenc quia rao pot portar a aquest fet
Re: Propera reforma de les 447
I que faran desmantelar i oblidar els Ri a qualsevol estació (sigui Móra o Sant Vicenç de Calders) o potser afegir un Remolc adaptat a PMR's nou i fer unitats de 4 cotxes?Altaria_Trianilla wrote:Segurament sortirà més a compte comprar remolcs intermitjos que reformar els ja existents, ja que podria ser que hi hagi equips importants que impossibilitin o facin molt cara la reforma del Ri.marc wrote:Com no ho facin per no haver d'apartar del servei la unitat completa mentre es reforma el cotxe intermig no entenc quia rao pot portar a aquest fet
- ElDesi1994
- N7
- Posts: 343
- Joined: Sunday 22/03/2009 18:04
- Facebook: Josué Ferrero
- Location: Mollet del Vallès
- Contact:
Re: Propera reforma de les 447
Les unitats motrius són 2, i em sembla que només poden portar un Ri (si són així de fàbrica...)mikado wrote:I que faran desmantelar i oblidar els Ri a qualsevol estació (sigui Móra o Sant Vicenç de Calders) o potser afegir un Remolc adaptat a PMR's nou i fer unitats de 4 cotxes?
Seria molt curiós veure una 447 amb un Ri nou .
Parlem amb propietat.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Ri 447
Però les 447 tenen un inconvenient pel que fa a Ri, ja que no poden circular sense ell, ja que és el cotxe que alberga els pantògrafs i alguns equips. Sense aquest cotxe, no podrien alimentar-se ni distribuir l'energia per moure's.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Propera reforma de les 447
Según tengo entendido se construye un nuevo remolque y las 446 y 447 pasan a ser de 4 coches.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Andanes
Doncs en algunes línies ja poden començar a arreglar andanes, si no volen escalar.594-001-0 wrote:Según tengo entendido se construye un nuevo remolque y las 446 y 447 pasan a ser de 4 coches.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a