Propera reforma de les 447

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Nova gestió?

Post by Guigui »

Però a partir del proper 1 de gener, el tema podria canviar. Podria...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Jordi Freixas

Re: Propera reforma de les 447

Post by Jordi Freixas »

Independentment de la unitat de negoci que se'n faci càrrec és una línia que de punta a punta són tres hores de durada.

El tema de que sigui de Rodalies, s'ha de solucionar de manera definitiva. I si la solució és posar trens MD a Rodalies, es fiquen i punt.
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: Propera reforma de les 447

Post by oriolp13 »

Jordi Freixas wrote:Independentment de la unitat de negoci que se'n faci càrrec és una línia que de punta a punta són tres hores de durada.

El tema de que sigui de Rodalies, s'ha de solucionar de manera definitiva. I si la solució és posar trens MD a Rodalies, es fiquen i punt.
MD i Rodalies són dos UN diferents. No poden assignar-se trens de l'una a l'altra així xom així, i si, avegades es veuen 447 a Reus per falta de material, dubto molt...
Ara que entren les 449 alguns trens de MD tindrem de més...
Salutacions,

Oriol
User avatar
canalcole
N9
N9
Posts: 2074
Joined: Friday 03/10/2008 19:23
Facebook: XavierMartinezVidal
Location: PENEDÈS
Contact:

Re: Propera reforma de les 447

Post by canalcole »

I parlant d'això. Si no haguessin apartat aquelles 448 sense reformar a Algodor, i les haguessin portat aqui, es podrien apartar del servei algunes 440's com la 149, la 153 i la 159, i ficar aquestes 3 448's a fer MD's... Però no, com que ells no van en tren i no pateixen 3h. de viatge a Lleida o a Portbou en 440R, prefereixen apartar-les per no ficar unes maleïdes portes automatiques... :cop
Jordi Freixas

Re: Propera reforma de les 447

Post by Jordi Freixas »

Per exemple. Encara que ja posats... aquestes unitats sense les portes automàtiques, no eren menys perilloses que a l'endemà, el dia que van realitzar el seu últim servei com a InterCity.
User avatar
ElDesi1994
N7
N7
Posts: 343
Joined: Sunday 22/03/2009 18:04
Facebook: Josué Ferrero
Location: Mollet del Vallès
Contact:

Re: Propera reforma de les 447

Post by ElDesi1994 »

:D :D JEJEJE!!! :P

Avui m'he trobat una 447 adaptada PMR!!!
A la línia de Terrassa a Martorell fa escassament una hora, i a més, era de tapissat, terra i seients antics, i com no, he fet fotos:
Porta Esquerra
Porta Esquerra
IMG_2890.jpg (370.14 KiB) Viewed 5347 times
Porta Dreta
Porta Dreta
IMG_2891.jpg (213.32 KiB) Viewed 5343 times
"Agarrasillas"
"Agarrasillas"
IMG_2898.jpg (189.13 KiB) Viewed 5343 times
Vista desdel seint de darrera del tot
Vista desdel seint de darrera del tot
IMG_2896.jpg (208.62 KiB) Viewed 5342 times
Aqueste "Máquines" eren a la porta del mig del vagó del mig, estrany veureles. no?
:hola
Parlem amb propietat.
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Re: Propera reforma de les 447

Post by UT596001 »

Es tracta de la 447.105, ja fa uns quants anys que porta aquests aparells.
User avatar
ElDesi1994
N7
N7
Posts: 343
Joined: Sunday 22/03/2009 18:04
Facebook: Josué Ferrero
Location: Mollet del Vallès
Contact:

Re: Propera reforma de les 447

Post by ElDesi1994 »

UT596001 wrote:Es tracta de la 447.105, ja fa uns quants anys que porta aquests aparells.
I es nota... Saps si els fan funcionar? Dona la impressió de que no...
Parlem amb propietat.
josep_serre
N9
N9
Posts: 2158
Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contact:

Re: Propera reforma de les 447

Post by josep_serre »

Jo mai les he vist funcionar, el que sí que et puc dir és que de les estacions on es presta el servei d'ajuda als viatgers amb discapacitat només es fa per accedir i sortir dels trens CIVIA per la qual cosa t'ho pots imaginar.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
User avatar
viscaelcat
N6
N6
Posts: 258
Joined: Thursday 25/08/2005 12:30
Location: Mataró

Re: Propera reforma de les 447

Post by viscaelcat »

Quin trasto! No crec pas que funcioni.
Jordi Freixas

Re: Propera reforma de les 447

Post by Jordi Freixas »

Sí, alguna que altra vegada hi he vitajat amb aquesta unitat. Així doncs només n'hi ha una que porti aquest aparell? Em pensava ben bé que no n'hi haguessin unes quantes...

D'altra banda... què s'en sap d'aquesta famosa reforma que s'ha de fer a les 447?
User avatar
sigfrid440s
N6
N6
Posts: 292
Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
Facebook: ssygger
Location: Barcelona
Contact:

Re: Propera reforma de les 447

Post by sigfrid440s »

Jordi Freixas wrote:Sí, alguna que altra vegada hi he vitajat amb aquesta unitat. Així doncs només n'hi ha una que porti aquest aparell? Em pensava ben bé que no n'hi haguessin unes quantes...

D'altra banda... què s'en sap d'aquesta famosa reforma que s'ha de fer a les 447?
Si no recordo malament, només va ser una proba aplicada a una unitat, en 2004? En tot cas abans i tot de que s'incorporesin els primes Civia.

En quant a reformes, l'unic, el canvi de tapiçcat de seients, y neteja/renovacio de revestiments interns (laterals i terra).

Ja veurem si amb un futur traspas a MD de 447's arriben a canviarlis la decoracio exterior, lis fiquen sesients de regional y mampares de vidre tipus 470. O maco seria veure una 447 amb un interior semblant a una 213 d'FGC, molt mes acollidor.

Per altra banda, hi ha una serie d'impediments estrcuturals en les 447 que no permetrien per exemple, que en un futur es dotessin de passadisos d'intercomunicació o d'una plataforma per a PMR :nose
marc
N8
N8
Posts: 666
Joined: Tuesday 25/11/2008 23:11
Location: Vic, Osona, Catalunya

Re: Propera reforma de les 447

Post by marc »

No se si heu vist per internet que renfe ja ha publicat els el material que adaptarà a PMR i quines reformes hi afectuarà. Per que fa a les 447 tot i que és despilfarrar diners i una ocurrencia d'algun directiu del quan no en posarem adjectius, la vaig encertar :ok , dotaran el cotxe central d'una zona a l'altura de l'andana com els civia, ara be renfe diu que substituira els cotxes intermedis de 446 i 447 per uns de completament nous i adaptats. Com no ho facin per no haver d'apartar del servei la unitat completa mentre es reforma el cotxe intermig no entenc quia rao pot portar a aquest fet :nose
De nou al FTC
User avatar
ElDesi1994
N7
N7
Posts: 343
Joined: Sunday 22/03/2009 18:04
Facebook: Josué Ferrero
Location: Mollet del Vallès
Contact:

Re: Propera reforma de les 447

Post by ElDesi1994 »

marc wrote:No se si heu vist per internet que renfe ja ha publicat els el material que adaptarà a PMR i quines reformes hi afectuarà. Per que fa a les 447 tot i que és despilfarrar diners i una ocurrencia d'algun directiu del quan no en posarem adjectius, la vaig encertar :ok , dotaran el cotxe central d'una zona a l'altura de l'andana com els civia, ara be renfe diu que substituira els cotxes intermedis de 446 i 447 per uns de completament nous i adaptats. Com no ho facin per no haver d'apartar del servei la unitat completa mentre es reforma el cotxe intermig no entenc quia rao pot portar a aquest fet :nose
:o :o On ha publicat renfe això?
Parlem amb propietat.
Altaria_Trianilla
N7
N7
Posts: 454
Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
Location: Sabadell ( Barcelona )
Contact:

Re: Propera reforma de les 447

Post by Altaria_Trianilla »

marc wrote:Com no ho facin per no haver d'apartar del servei la unitat completa mentre es reforma el cotxe intermig no entenc quia rao pot portar a aquest fet :nose
Segurament sortirà més a compte comprar remolcs intermitjos que reformar els ja existents, ja que podria ser que hi hagi equips importants que impossibilitin o facin molt cara la reforma del Ri.
Image
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Re: Propera reforma de les 447

Post by mikado »

Altaria_Trianilla wrote:
marc wrote:Com no ho facin per no haver d'apartar del servei la unitat completa mentre es reforma el cotxe intermig no entenc quia rao pot portar a aquest fet :nose
Segurament sortirà més a compte comprar remolcs intermitjos que reformar els ja existents, ja que podria ser que hi hagi equips importants que impossibilitin o facin molt cara la reforma del Ri.
I que faran desmantelar i oblidar els Ri a qualsevol estació (sigui Móra o Sant Vicenç de Calders) o potser afegir un Remolc adaptat a PMR's nou i fer unitats de 4 cotxes?
User avatar
ElDesi1994
N7
N7
Posts: 343
Joined: Sunday 22/03/2009 18:04
Facebook: Josué Ferrero
Location: Mollet del Vallès
Contact:

Re: Propera reforma de les 447

Post by ElDesi1994 »

mikado wrote:I que faran desmantelar i oblidar els Ri a qualsevol estació (sigui Móra o Sant Vicenç de Calders) o potser afegir un Remolc adaptat a PMR's nou i fer unitats de 4 cotxes?
Les unitats motrius són 2, i em sembla que només poden portar un Ri (si són així de fàbrica...)
Seria molt curiós veure una 447 amb un Ri nou :) .
Parlem amb propietat.
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Ri 447

Post by UT440_132M »

Però les 447 tenen un inconvenient pel que fa a Ri, ja que no poden circular sense ell, ja que és el cotxe que alberga els pantògrafs i alguns equips. Sense aquest cotxe, no podrien alimentar-se ni distribuir l'energia per moure's.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
594-001-0
N6
N6
Posts: 296
Joined: Friday 06/05/2005 17:59

Re: Propera reforma de les 447

Post by 594-001-0 »

Según tengo entendido se construye un nuevo remolque y las 446 y 447 pasan a ser de 4 coches.
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Andanes

Post by UT440_132M »

594-001-0 wrote:Según tengo entendido se construye un nuevo remolque y las 446 y 447 pasan a ser de 4 coches.
Doncs en algunes línies ja poden començar a arreglar andanes, si no volen escalar.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”