-aim
-FerrocarrilsCAT
-BCN2008
-Invitat BCN2008
-Trenscat
-wefer
-metring
-Miquel
-tintin
-TramviaBlau
-Acompanyant TramviaBlau
-canalcole
Trobada a Can Tunis
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Re: Trobada a Can Tunis
Actualitzo:
Jo t'ambe m'hi apunto, pero s'hauria de confirar dia i hora:
-aim
-FerrocarrilsCAT
-BCN2008
-Invitat BCN2008
-Trenscat
-wefer
-metring
-Miquel
-tintin
-TramviaBlau
-Acompanyant TramviaBlau
-canalcole
-marc
-aim
-FerrocarrilsCAT
-BCN2008
-Invitat BCN2008
-Trenscat
-wefer
-metring
-Miquel
-tintin
-TramviaBlau
-Acompanyant TramviaBlau
-canalcole
-marc
De nou al FTC
-
- N9
Un altre que s'hi apunta a l'espera de saber data i hora.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Si es dissabte o diumenge per mi tornaria a repetir, vaig estar ara deu fer tres dissabtes, eram 6, i no portabam cap permis, sols fotocopia d'Adif parlan de que no es necesita permis per fotejar i una armilla groga per seguretat, vam parlar amb el vigilant de l'entrada i després de estar una estona xerrant amb ell, ja que al principi no es volian deixar entrar, el amb van convence i ja eram a dins, després vam a anar a trobar als de Prosegur, per cert tota amabilitát, vam anant donant voltes per aquí i per allá, a poc de l'entrada estan els tallers dels Ave, 103, 120 i Talgo Th, aquets els vaig grabar pero no es poden pujar a cap lloc per cuestió de drets d'imatge, a part d'aixó val la pena anar, per tant si puc i es amb cap de setmana per i tornaria a anr a Can Tunis.
-
- N9
Imagino que una autorització per part del taller s'hauria de demanar al propi taller, no crec que sigui convenient fer una trobada per visitar un lloc on es deixaran entrar o no.
Realment el vigilant que us va deixar entrar 6 persones no us havia d'haver deixat entrar tot i que com que no va passar res doncs ja està, a més tranquil·lament us podia haver dit que la nota d'adif li era igual doncs allò pertany a Renfe i més concretament a Integria, no sé si a Sants hi ha dependències d'Integria ni més concretament a qui s'ha de dirigir un per demanar una visita a Can Tunis.
Realment el vigilant que us va deixar entrar 6 persones no us havia d'haver deixat entrar tot i que com que no va passar res doncs ja està, a més tranquil·lament us podia haver dit que la nota d'adif li era igual doncs allò pertany a Renfe i més concretament a Integria, no sé si a Sants hi ha dependències d'Integria ni més concretament a qui s'ha de dirigir un per demanar una visita a Can Tunis.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Nois, en FerrocarrilsCAT m'ha dit que a ell no li va bé anar a demanar el permís, hi ha cap de vosaltres que ho pugui fer, anant a Sants?
On s'ha d'anar de Sants, aquest Nadal tinc força temps i hi puc anar.
De nou al FTC
Jo també em vull apuntar, però també depén de si cau o no en cap de setmana, i a quina hora.
-aim
-FerrocarrilsCAT
-BCN2008
-Invitat BCN2008
-Trenscat
-wefer
-metring
-Miquel
-tintin
-TramviaBlau
-Acompanyant TramviaBlau
-canalcole
-marc
-Javi M (i pot ser també mon pare)
-aim
-FerrocarrilsCAT
-BCN2008
-Invitat BCN2008
-Trenscat
-wefer
-metring
-Miquel
-tintin
-TramviaBlau
-Acompanyant TramviaBlau
-canalcole
-marc
-Javi M (i pot ser també mon pare)
Per què no us llegiu tot el fil, abans d'apuntar-vos a una trobada que no es farà mai i de la que ningú no parlava des de fa setmanes? Si voleu ressucitar fantasmes de trobades improbables, almenys aporteu-hi una mica d'esforç per fer-les possibles.Jo també em vull apuntar, però també depén de si cau o no en cap de setmana, i a quina hora.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
-
- N8
Jo també m'apuntaria per aquest Nadal si tinc lliure (que tinc uns quants dies) i així poder fer una bona caçada de vagons.
- Guigui
- Administrador
Espereu que hi hagi data
Abans de dir que voleu però que depèn de quina data, espereu que se'n proposi una. De moment, hi ha la intenció de fer-hi trobada, i algun foraire ja s'ha declarat disposat a fer els tràmits per a fer-ho possible, però no hi ha res més.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Tens raó. Caldria que algú s'oferís per posar-s'hi fermament en l'assumpte, sino no hi ha trobada possible.Platanito wrote:Per què no us llegiu tot el fil, abans d'apuntar-vos a una trobada que no es farà mai i de la que ningú no parlava des de fa setmanes? Si voleu ressucitar fantasmes de trobades improbables, almenys aporteu-hi una mica d'esforç per fer-les possibles.Jo també em vull apuntar, però també depén de si cau o no en cap de setmana, i a quina hora.
Repeteixo per ultima vegada, aquest nadal em puc passar per sants, que s'ha de demanar i on?
De nou al FTC
Demanant-ho així, dubto que et contestin.
Jo no he dit res malament, veig que hi faltava una emoticona per aclarir la meva posició, ja que com en Guigui penso que no hem de marxar de tema, el primer es mirar quan s'hi pot anar
De nou al FTC
M'he llegit el fil sencer abans de dir res. I només he dit que m'apunto perque qui vagi a demanar el permís pugui donar un nombre aproximat de components del grup.Platanito wrote:Per què no us llegiu tot el fil, abans d'apuntar-vos a una trobada que no es farà mai i de la que ningú no parlava des de fa setmanes? Si voleu ressucitar fantasmes de trobades improbables, almenys aporteu-hi una mica d'esforç per fer-les possibles.Jo també em vull apuntar, però també depén de si cau o no en cap de setmana, i a quina hora.
Doncs si la poses, s'entendra el missatge, en cas contrari, no.marc wrote:Jo no he dit res malament, veig que hi faltava una emoticona per aclarir la meva posició, ja que com en Guigui penso que no hem de marxar de tema, el primer es mirar quan s'hi pot anar
Insisteixo: Si voleu ressucitar fantasmes de trobades improbables, almenys aporteu-hi una mica d'esforç per fer-les possibles. No té cap sentit apuntar-se a un esdeveniment que pot trigar mesos a tenir lloc. Així que en comptes d'inflar el tamany d'un fil tan improductiu com aquest, si tantes ganes teniu de fer aquesta trobada, mireu de fer-la possible. Potser penseu que si algú organitza aquesta activitat d'aquí a sis o dotze mesos s'agafarà la llista tal qual? D'aquí a mig any la gent pot haver canviat de feina, pot haver-se mudat, pot tenir problemes de salut o de mobilitat, o simplement pot haver deixat de passar-se pel fòrum amb la freqüència malaltissa amb què ho fem alguns.Javi M wrote:M'he llegit el fil sencer abans de dir res. I només he dit que m'apunto perque qui vagi a demanar el permís pugui donar un nombre aproximat de components del grup.
Més coherència, més iniciativa i una mica menys d'egoïsme, si us plau.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
va que jo dilluns em puc passar per sants, pero algu m'hauria d'indicar on haig d'anar i que tinc de demanar exactament, perque si vaig a informació i els demano: oye que quiero ir a visitar con unos amigo Can Tunis", segur que em contesta: "de esto no te puedo decir na" i segur que acabo perdut.
De nou al FTC
- ElDesi1994
- N7
- Facebook: Josué Ferrero
De moment ens apuntem mon pare i jo però anirém o no segons el dia i la hora que es faci la trobada.
Molt bona idea, per que ja he intentat anar més d'una vegad i m'ha tancat la porta als nassos.-aim
-FerrocarrilsCAT
-BCN2008
-Invitat BCN2008
-Trenscat
-wefer
-metring
-Miquel
-tintin
-TramviaBlau
-Acompanyant TramviaBlau
-canalcole
-marc