Quina vergonya i aixo no es pot denunciarVilarrubla wrote:Aquí teniu un grup de caradures al facebook
Yo también voy hasta el fin del mundo con una t10 de UNA ZONA
Viatgeu sense bitllet?
Re: Viatgeu sense bitllet?
Jo crec que sí, què tal si poso en coneixement a gent de TMB i ATM de l'existència d'aquest grup?
No sabía si ponerlo en INCIVISMO EN EL TRANSPORTE PÚBLICO o aquí.
Explico, yo trabajo en el Polígono Zona Franca, por lo tanto necesito de un autobús que me acerque a la civilización, bien sea el 37 ó el 109. Me gusta sentarme siempre en el primer asiento de la derecha, diríamos que paralelo al conductor pero retrasado unos metros, como buen aficionado me fijo en palancas , cuadros de mandos, paradas y en quien valida o no valida la tarjeta.
El otro día jueves por la tarde yo cogí el 37 en origen y al llegar al Carrer del Foc suben 4-6 personas, entre ellas un señor de avanzada edad (60 y pico) con una tarjeta rosa, pican los 4 y él se queda haciendo cola detrás de ellos y cuando le llega el turno hace como que pica pero se vuelve a meter la tarjeta en la funda (fraude).
Se sienta detrás mío y yo pienso , "menudo geta¡¡" pero no era cuestión de ir de chivato a la conductora que al fin y al cabo le da igual.
Llegamos a la última parada de Paseo Zona Franca antes de Plaça Cerdà y se suben 3 inspectores. 2 van hacia atrás y uno se queda con la conductora y le dice "Arranca y no abrás puertas en la prox.parada hasta que yo te diga". empiezan el control, veo que el hombre cambia de color e intenta ir hacia atrás en el autobús y ve que hay 2 inspectores más .
Cuando llegamos a la parada de GRAN VIA / LA CAMPANA (sin abrir puertas) el hombre le explica una milonga al inspector que evidentemente no se lo cree. Algo así como que estaba detrás de una señora a la que ayudó a subir y se le ha olvidado marcar (FRAUDE 1).
El Inspector le pide la T-ROSA y ve que efectivamente no ha marcado y le pide el CARNET ACREDITATIVO de T-ROSA , a lo que el pasajero contesta que él no tiene de eso (FRAUDE 2).
Yo bajé en esa parada con ganas de reírme en su cara por listo, pero los inspectores ya le estaban escribiendo y le habían retirado la tarjeta, por una vez TMB había hecho su trabajo y los GETAS se les pilla. Otra cosa es que una vez llegue al domicilio este señor pagase.
Explico, yo trabajo en el Polígono Zona Franca, por lo tanto necesito de un autobús que me acerque a la civilización, bien sea el 37 ó el 109. Me gusta sentarme siempre en el primer asiento de la derecha, diríamos que paralelo al conductor pero retrasado unos metros, como buen aficionado me fijo en palancas , cuadros de mandos, paradas y en quien valida o no valida la tarjeta.
El otro día jueves por la tarde yo cogí el 37 en origen y al llegar al Carrer del Foc suben 4-6 personas, entre ellas un señor de avanzada edad (60 y pico) con una tarjeta rosa, pican los 4 y él se queda haciendo cola detrás de ellos y cuando le llega el turno hace como que pica pero se vuelve a meter la tarjeta en la funda (fraude).
Se sienta detrás mío y yo pienso , "menudo geta¡¡" pero no era cuestión de ir de chivato a la conductora que al fin y al cabo le da igual.
Llegamos a la última parada de Paseo Zona Franca antes de Plaça Cerdà y se suben 3 inspectores. 2 van hacia atrás y uno se queda con la conductora y le dice "Arranca y no abrás puertas en la prox.parada hasta que yo te diga". empiezan el control, veo que el hombre cambia de color e intenta ir hacia atrás en el autobús y ve que hay 2 inspectores más .
Cuando llegamos a la parada de GRAN VIA / LA CAMPANA (sin abrir puertas) el hombre le explica una milonga al inspector que evidentemente no se lo cree. Algo así como que estaba detrás de una señora a la que ayudó a subir y se le ha olvidado marcar (FRAUDE 1).
El Inspector le pide la T-ROSA y ve que efectivamente no ha marcado y le pide el CARNET ACREDITATIVO de T-ROSA , a lo que el pasajero contesta que él no tiene de eso (FRAUDE 2).
Yo bajé en esa parada con ganas de reírme en su cara por listo, pero los inspectores ya le estaban escribiendo y le habían retirado la tarjeta, por una vez TMB había hecho su trabajo y los GETAS se les pilla. Otra cosa es que una vez llegue al domicilio este señor pagase.
- Vilarrubla
- N8
Doncs també hi ha el T-CUELASmetring wrote:Jo crec que sí, què tal si poso en coneixement a gent de TMB i ATM de l'existència d'aquest grup?
El que trobo dolç a tu t'amargue.
Podeu posar aquí els grups aquests que trobeu, i enviaré un mail a les entitats.
Moltes gràcies!
Ja he enviat un mail a operadores, per tal que sàpiguen el que es cou en alguns grups a les xarxes socials, i he preguntat si hi ha cap manera de demanar la seva retirada.
Ja he enviat un mail a operadores, per tal que sàpiguen el que es cou en alguns grups a les xarxes socials, i he preguntat si hi ha cap manera de demanar la seva retirada.
No crec que aquests grups es puguin retirar. A mes jo per broma amb uns amics, em vaig afegir a aquest grup del T-Cuelas mentre continuo pagant rigurosament el preu del bitllet. A i si algun envia a l'ATM l'existencia d'aquests grups, que tambe els informi que n'hi ha altres que reclamen uns preus mes raonables per al transport public, que per aixo es public.
De nou al FTC
En això estem d'acord, però el que no comprenem és com es poden crear grups sense cap mena de control, siguin del tipus que sigui, fins i tot que fomentin delictes. Hi pot haver de tipus "Yo robo y mato y me quedo tan ancho" o "Yo cometo prevaricación" i ningú no controla res?
- Vilarrubla
- N8
També se'ls hi pot enviar. Però si no recordo malament (és ironia) el transport públic ja està subvencionat... hi ha gent que confon públic amb gratuït.marc wrote:A i si algun envia a l'ATM l'existencia d'aquests grups, que tambe els informi que n'hi ha altres que reclamen uns preus mes raonables per al transport public, que per aixo es public.
Fa unes tres setmanes que vaig anar des de L´Arboç a Tarragona sense bitllet.
Vaig anar a L´Arboç, i només havia comprat bitllet d´anada.
Creia que hi havia màquina, i no.
A la tornada vaig pujar al tren, no hi havia ningú a l´estació, passatgers apart.
A Sant Vicenç just baixo del tren que arribava el Catalunya exprés a Tarragona, o sigui que corredissa i no vaig tenir temps de comprar bitllet a la màquina de Sant Vicenç.
En el trajecte de Sant Vicenç a Tarragona no va passar el revisor, així que no vaig poder comprar el bitllet.
Una de les poquíssimes vegades que he viatjat gratis amb Renfe.
Les altres han estat casos idèntics amb estacions diferents.
A la tornada vaig pujar al tren, no hi havia ningú a l´estació, passatgers apart.
A Sant Vicenç just baixo del tren que arribava el Catalunya exprés a Tarragona, o sigui que corredissa i no vaig tenir temps de comprar bitllet a la màquina de Sant Vicenç.
En el trajecte de Sant Vicenç a Tarragona no va passar el revisor, així que no vaig poder comprar el bitllet.
El fet que no pasi el revisor no es excusa, la obligacio del passarger es buscar el revisor per pagar el bitllet, altre cosa es que o hi hagi revisor pero el fet de espera a que passi no es el correcte437.001 wrote:Fa unes tres setmanes que vaig anar des de L´Arboç a Tarragona sense bitllet.
- Vilarrubla
- N8
Com? És a dir si no puc comprar un bitllet perquè no hi ha maquines ni taquilles a sobre sóc jo el que he d'anar a buscar per tot el tren al revisor? Va home... i a sobre tbé li escric jo el paperet i li acabo de fer la ronda, no fotem.BRILL 18 wrote:El fet que no pasi el revisor no es excusa, la obligacio del passarger es buscar el revisor per pagar el bitllet, altre cosa es que o hi hagi revisor pero el fet de espera a que passi no es el correcte437.001 wrote:Fa unes tres setmanes que vaig anar des de L´Arboç a Tarragona sense bitllet.
La teva obligacio com a viatger es pagar el bitllet, per tant has de fer el possible per complir amb aquesta obligacio i no cal exagerarVilarrubla wrote:Com? És a dir si no puc comprar un bitllet perquè no hi ha maquines ni taquilles a sobre sóc jo el que he d'anar a buscar per tot el tren al revisor? Va home... i a sobre tbé li escric jo el paperet i li acabo de fer la ronda, no fotem.BRILL 18 wrote:El fet que no pasi el revisor no es excusa, la obligacio del passarger es buscar el revisor per pagar el bitllet, altre cosa es que o hi hagi revisor pero el fet de espera a que passi no es el correcte437.001 wrote:Fa unes tres setmanes que vaig anar des de L´Arboç a Tarragona sense bitllet.
No cal que omplis tu el teu bitllet aixo es obligacio del revisor.
El que si no pots fer es viatjar sense bitllet
- Guigui
- Administrador
Facilitats per a complir l'obligació
I el que l'empresa no pot fer és dificultar al viatger la compra del bitllet. Podrem discutir què pesa més, però el debat està servit.BRILL 18 wrote:El que si no pots fer es viatjar sense bitllet
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Vilarrubla
- N8
Evidentment, però no faré pas la feina de l'empresa, no?BRILL 18 wrote:La teva obligacio com a viatger es pagar el bitllet, per tant has de fer el possible per complir amb aquesta obligacio i no cal exagerar.
Si no que posin revisor per vagó... entre segons quins vagons no es pot passar... per tant no el puc anar a buscar sinó es baixant i tornant a pujar amb el perill que se't tanqui la porta als morros.
Jo l'única infracció que cometo, és l'exedència de temps a les instal·lacions, hi han cops que em paso més de 2 hores donant voltes pel Metro fins que em canso .
Mai m'he trobat revisors fora del temps permés (que segons uns és d'1h i 15 minuts i altres de 2 hores), excepte el dia de la inaguració de la L10, vaig entrar per Horta a les 14:20 h i vaig sortir per Sant Antoni a les 17:15 aprox. després d'haver fet la L10 unes quantes vegades (i 1 la L9).
Va ser a Sant Antoni on els vaig trovar, i rai que vaig poder canviar de cotxe.
Cert és que aquesta és una mesura una mica discutible, però, crec que ningú m'impedeix en fer el trajecte més llarg possible, independentment de la facilitat i/o distància que els separen.
Mai m'he trobat revisors fora del temps permés (que segons uns és d'1h i 15 minuts i altres de 2 hores), excepte el dia de la inaguració de la L10, vaig entrar per Horta a les 14:20 h i vaig sortir per Sant Antoni a les 17:15 aprox. després d'haver fet la L10 unes quantes vegades (i 1 la L9).
Va ser a Sant Antoni on els vaig trovar, i rai que vaig poder canviar de cotxe.
Cert és que aquesta és una mesura una mica discutible, però, crec que ningú m'impedeix en fer el trajecte més llarg possible, independentment de la facilitat i/o distància que els separen.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Em pregunto si hi haurà moltes més empreses com aquesta, que no fan l'impossible precisament per garantir el cobrament dels serveis prestats.Vilarrubla wrote:Evidentment, però no faré pas la feina de l'empresa, no?
- Guigui
- Administrador
1.15 en una zona
Si vas amb un títol d'una zona, el temps límit és d'1.15 hores, diguin el que diguin. Per cada zona addicional l'increment és de 15 minuts.Miquel wrote:Mai m'he trobat revisors fora del temps permés (que segons uns és d'1h i 15 minuts i altres de 2 hores)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
-
- N10
Re: 1.15 en una zona
Aquest és el temps màxim per a fer els transbords, però després hi ha el temps màxim de permanència, és a dir, el temps màxim que et dónen per a completar tot el desplaçament, el qual desconec quin és.Guigui wrote:Si vas amb un títol d'una zona, el temps límit és d'1.15 hores, diguin el que diguin. Per cada zona addicional l'increment és de 15 minuts.Miquel wrote:Mai m'he trobat revisors fora del temps permés (que segons uns és d'1h i 15 minuts i altres de 2 hores)