No tenen res a veure
Posted: Sunday 20/09/2009 22:17
Quina punta de velocitat pot agafar un Avant i quina el Costa Brava?Jordi Freixas wrote:Jo no ho veig pas tant animalada. Bé que l'Estrella Costa Brava fa parada a Granollers.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Quina punta de velocitat pot agafar un Avant i quina el Costa Brava?Jordi Freixas wrote:Jo no ho veig pas tant animalada. Bé que l'Estrella Costa Brava fa parada a Granollers.
Molt interessant. Però llavors encara amb més motiu s'hauria d'afegir la parada de l'InterCity a Granollers Centre; juntament amb la recuperació de l'antic ramal Granollers Centre - Canovelles per fer-hi passar serveis Catalunya Exprés fins a La Tor de Querol, li pot donar un important valor afegit.|Ethan| wrote:http://www.transportpublic.org/images/p ... erveis.pdf
què us sembla la proposta de la PTP en quan als regionals del PLA TREN??
Segurament un Avant agafaria una velocitat punta superior a la que agafaria un altre Avant, un AVE o el que sigui, entre Barcelona Sants i El Prat de Llobregat o l'aeroport.Guigui wrote:Quina punta de velocitat pot agafar un Avant i quina el Costa Brava?Jordi Freixas wrote:Jo no ho veig pas tant animalada. Bé que l'Estrella Costa Brava fa parada a Granollers.
Tony M. Nyphot wrote: Ara bé, si els Catalunya Exprés paressin tots a Granollers Centre serien un important reclam pels viatgers entre la capital vallenca i la ciutat comtal, i donats els problemes de saturació d'ocupació que actualment ja pateixen aquests trens suposaria un empitjorament notable en el servei, a més que la capacitat dels trens Catalunya Exprés és notablement inferior a la dels trens de Rodalies. Aquest fenòmen ja es produeix a dia d'avui entre Barcelona i Sant Celoni.
En el fons, tenim el transport públic que ens mereixem.
Ah, i velocitats puntes similars a les que podria agafar entre Sants i Vilafranca del Penedès, a on en un futur hi haurà parada de la línia d'Alta Velocitat.Guigui wrote:No m'has entès. Fer parar un Avant cada 30 km és desaprofitar el seu potencial. Per això, més val que posin trens a la línia convencional que puguin agafar velocitats més altes (160-200 km/h).
Doncs home...jo veig bé que hi tinguin parada els Avant (o els futurs InterCity). El que no veuria bé, és que hi fessin parada els AVE.Guigui wrote:Precisament, trobo un misteri força gran l'estació de Vilafranca, i més considerant la seva importància relativament baixa com a nus de comunicacions.
Doncs jo crec que hi té molt a veure això amb els Catalunya Exprés al tractar-se d'un tipus de trens amb funcions molt similars.Guigui wrote:Però estàvem parlant dels CEX.
Doncs que vols que ti digui. Fer parar un tren l'AV en una ciutat de 33mil habitants em sembla fora de lloc.Jordi Freixas wrote:Doncs home...jo veig bé que hi tinguin parada els Avant (o els futurs InterCity). El que no veuria bé, és que hi fessin parada els AVE.
Fer Barcelona-Girona en 30 minuts o en 1h15 són funcions similars?Jordi Freixas wrote:Doncs jo crec que hi té molt a veure això amb els Catalunya Exprés al tractar-se d'un tipus de trens amb funcions molt similars.
Exacte, si l'AVANT bcn-lleida té èxit és degut al seu temps, 1h10min, i un preu relativament assequible (16-21€), enfront dels 7-10€ d'un regional que tarda unes 3h. Si comencessis a fer parar l'avant aquí i allà, i tardés una estona més, la gent que l'utilitza disminuïria bastant...Guigui wrote:Fer Barcelona-Girona en 30 minuts o en 1h15 són funcions similars?Jordi Freixas wrote:Doncs jo crec que hi té molt a veure això amb els Catalunya Exprés al tractar-se d'un tipus de trens amb funcions molt similars.
Per un usuari que agafa el Catalunya Exprés a Sant Celoni o Sils, sí.Guigui wrote:Fer Barcelona-Girona en 30 minuts o en 1h15 són funcions similars?Jordi Freixas wrote:Doncs jo crec que hi té molt a veure això amb els Catalunya Exprés al tractar-se d'un tipus de trens amb funcions molt similars.
Però per a un que l'agafa a Barcelona o Girona, que són la immensa majoria i per als quals estarà pensat l'Avant, no. A part de que si ens posem a servir St. Celoni, Sils, Gualba, Hostalric, Llinars o La Llagosta amb AV, el tren no s'hi estarà mitja hora ni de conya.Jordi Freixas wrote:Per un usuari que agafa el Catalunya Exprés a Sant Celoni o Sils, sí.
No eren 45 minuts el temps previst per la limitació de velocitat al tram mixt de mercaderies?Guigui wrote:Fer Barcelona-Girona en 30 minuts o en 1h15 són funcions similars?Jordi Freixas wrote:Doncs jo crec que hi té molt a veure això amb els Catalunya Exprés al tractar-se d'un tipus de trens amb funcions molt similars.
Per començar jo no he dit ni Sant Celoni, ni Gualba, ni Hostalric, ni Llinars, ni La Llagosta; he dit Granollers i prou.Guigui wrote:Però per a un que l'agafa a Barcelona o Girona, que són la immensa majoria i per als quals estarà pensat l'Avant, no. A part de que si ens posem a servir St. Celoni, Sils, Gualba, Hostalric, Llinars o La Llagosta amb AV, el tren no s'hi estarà mitja hora ni de conya.Jordi Freixas wrote:Per un usuari que agafa el Catalunya Exprés a Sant Celoni o Sils, sí.
Aleshores, d'on surt això:Jordi Freixas wrote:Per començar jo no he dit ni Sant Celoni, ni Gualba, ni Hostalric, ni Llinars, ni La Llagosta; he dit Granollers i prou.
Ara, el que jo em pregunto és el següent: Per què els Catalunya Exprés no paren a Granollers Centre?Jordi Freixas wrote:Per un usuari que agafa el Catalunya Exprés a Sant Celoni o Sils, sí.
Em referia als Catalunya Exprés i no als Avant ¬¬'Guigui wrote:Aleshores, d'on surt això:Jordi Freixas wrote:Per començar jo no he dit ni Sant Celoni, ni Gualba, ni Hostalric, ni Llinars, ni La Llagosta; he dit Granollers i prou.Jordi Freixas wrote:Per un usuari que agafa el Catalunya Exprés a Sant Celoni o Sils, sí.
Sobre la qual et torno a respondre, sí, són funcions similars.Guigui wrote:Fer Barcelona-Girona en 30 minuts o en 1h15 són funcions similars?
No hase falta desir nada más...Jordi Freixas wrote:Sobre la qual et torno a respondre, sí, són funcions similars.Guigui wrote:Fer Barcelona-Girona en 30 minuts o en 1h15 són funcions similars?