Exprés.cat
Re: Exprés.cat
A ver qué coches adapta Monbus para la línea. Parece que muchos servicios seran heterogeneos, ida como normal y vuelta de esprés o al inrevés, por lo que será un popurri de decoraciones. No está muy bien grafiado el servicio expres.cat para que quede diferenciado.
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Exprés.cat
Via facebook de Mon Bus http://www.facebook.com/Autocars-Mon-Bu ... 734793505/
Edito per afegir els horaris
Edito per afegir els horaris
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Exprés.cat
I jo que pensava que la e14 seria BCN - Manresa...
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Exprés.cat
Si la e14 es Barcelona-Sant Pere de Ribes, la e15 es Barcelona-Vilanova y la e16 es Barcelona-Sitges ¿Llegaremos en Barcelona al e21 y no al e19?
Digo esto porque quedarían también Barcelona-Manresa, Barcelona-Mollet, Barcelona-Vallirana, Barcelona-Alella y Barcelona-Sant Sadurní
Digo esto porque quedarían también Barcelona-Manresa, Barcelona-Mollet, Barcelona-Vallirana, Barcelona-Alella y Barcelona-Sant Sadurní
Re: Exprés.cat
Esto es fantástico, tenemos un abanico de líneas exprés que la mayoría van paralelas a líneas de tren... magnífica gestión del transporte público
(Y sí, sé que en algunos casos esas líneas son necesarias para suplementar las líneas de tren y ofrecer recorridos rápidos que hoy por hoy son difíciles o imposibles por ferrocarril por la elevada frecuencia, eso también entra en la categoría de la magnífica gestión... )
(Y sí, sé que en algunos casos esas líneas son necesarias para suplementar las líneas de tren y ofrecer recorridos rápidos que hoy por hoy son difíciles o imposibles por ferrocarril por la elevada frecuencia, eso también entra en la categoría de la magnífica gestión... )
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Exprés.cat
Avui he provat la e12, va força bé d'ocupació. He agafat el servei que surt de Vic a les 8:45, i que és dels pocs que para al carrer Casp. Podria dir que d'un bus de 70 places, almenys 45 persones l'han utilitzat, i més tenint en compte, que fins les 9 del matí, surt un bus cada 15 minuts. El de les 8:30, que finalitza a Sagrera, també força ple, i bus també de 70 places. Sense problemes de trànsit, els horaris es compleixen a la perfecció. Pot ser una bona estocada al tren, per la gent que l'agafa a Vic.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Exprés.cat
Inici del servei de l'e4 Tarragona - Reus
Pel que he vist, només hi han 2 busos logotipats d'exprés.
El servei... doncs com sempre, però amb la gent encara més emprenyada. M'explicaré. Realment, el servei ja existia. De fet, el suposat exprés fa el mateix recorregut que fins ara, parant al campus Bellissens (que això no ho entenc. Hauria de ser el que fa parades el que pari allà, no el directe). Així que més aviat no s'arriba, ja que no s'ha creat de nou aquest exprés. La diferència es que hi ha més expedicions... Expliqueu-li això als que s'esperaven a l'estació de Tarragona d'11 a 11.30 sense que hi hagi cap bus. Però això sí, a les 11 sortien dos busos a l'hora i a les 11.30 dos busos més. I entre mig res.
A sobre, com era d'esperar, la gent no sabia res dels nous horaris i esperaven que el bus passés a l'hora de sempre. (A Tarragona fins les 12 del migdia seguien penjats els horaris antics i a la pantalla on anuncien tots els busos al vestíbul, anunciaven els busos amb l'horari antic. A les parades intermitges o a la plaça de les oques de Reus, que és inici de línia, sense cap horari.
Això sí, a l'andana de l'estació de Reus i a la de Tarragona han penjat una pantalla on anuncien "en temps real" segons ells, quan triga per que arribi el bus
Però no us enganyeu. No és en temps real. Només anuncia l'hora oficial de sortida, però si ve amb retard, un cop ha passat l'hora ja diu que ja ha arribat i marxat i passa al següent bus. Així que per ficar això, amb penjar un full amb l'horari era suficient...
Per cert. Hi han serveis d'una ciutat a l'altra que son exprés i la tornada son amb parades... Com s'ho faran? Ficaran bus logotipat d'exprés per fer servei amb parades?
Per cert, avui he arribat a comptar 4 autobusos esperant el seu torn a les andanes de Tarragona.
Pel que he vist, només hi han 2 busos logotipats d'exprés.
El servei... doncs com sempre, però amb la gent encara més emprenyada. M'explicaré. Realment, el servei ja existia. De fet, el suposat exprés fa el mateix recorregut que fins ara, parant al campus Bellissens (que això no ho entenc. Hauria de ser el que fa parades el que pari allà, no el directe). Així que més aviat no s'arriba, ja que no s'ha creat de nou aquest exprés. La diferència es que hi ha més expedicions... Expliqueu-li això als que s'esperaven a l'estació de Tarragona d'11 a 11.30 sense que hi hagi cap bus. Però això sí, a les 11 sortien dos busos a l'hora i a les 11.30 dos busos més. I entre mig res.
A sobre, com era d'esperar, la gent no sabia res dels nous horaris i esperaven que el bus passés a l'hora de sempre. (A Tarragona fins les 12 del migdia seguien penjats els horaris antics i a la pantalla on anuncien tots els busos al vestíbul, anunciaven els busos amb l'horari antic. A les parades intermitges o a la plaça de les oques de Reus, que és inici de línia, sense cap horari.
Això sí, a l'andana de l'estació de Reus i a la de Tarragona han penjat una pantalla on anuncien "en temps real" segons ells, quan triga per que arribi el bus
Però no us enganyeu. No és en temps real. Només anuncia l'hora oficial de sortida, però si ve amb retard, un cop ha passat l'hora ja diu que ja ha arribat i marxat i passa al següent bus. Així que per ficar això, amb penjar un full amb l'horari era suficient...
Per cert. Hi han serveis d'una ciutat a l'altra que son exprés i la tornada son amb parades... Com s'ho faran? Ficaran bus logotipat d'exprés per fer servei amb parades?
Per cert, avui he arribat a comptar 4 autobusos esperant el seu torn a les andanes de Tarragona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Exprés.cat
Es pot parlar més alt però no més clar. 100% d'acord, Don Ramón.Don Ramón wrote:Esto es fantástico, tenemos un abanico de líneas exprés que la mayoría van paralelas a líneas de tren... magnífica gestión del transporte público
(Y sí, sé que en algunos casos esas líneas son necesarias para suplementar las líneas de tren y ofrecer recorridos rápidos que hoy por hoy son difíciles o imposibles por ferrocarril por la elevada frecuencia, eso también entra en la categoría de la magnífica gestión... )
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Exprés.cat
A França, les línies d'autobús només cobreixen els recorreguts a municipis on no disposen de servei ferroviari. En el cas de que hi hagi recorreguts coberts amb servei ferroviari, queden totalment prohibits per evitar duplicacions.genissimon wrote:Es pot parlar més alt però no més clar. 100% d'acord, Don Ramón.Don Ramón wrote:Esto es fantástico, tenemos un abanico de líneas exprés que la mayoría van paralelas a líneas de tren... magnífica gestión del transporte público
(Y sí, sé que en algunos casos esas líneas son necesarias para suplementar las líneas de tren y ofrecer recorridos rápidos que hoy por hoy son difíciles o imposibles por ferrocarril por la elevada frecuencia, eso también entra en la categoría de la magnífica gestión... )
Salut !!
-
- N6
- Posts: 299
- Joined: Friday 20/05/2011 20:27
Re: Exprés.cat
Eso ya no es así, desde la aprobación de la Ley Macron antes del pasado verano, que ha liberalizado el transporte por carretera entre ciudades, aun cuando haya conexión ferroviaria entre ellas. El 21 de agosto Manuel Valls estuvo presente en la inauguración de las primeras rutas por carretera en las estaciones de autobuses de Bercy y de Lyon, en París.Renfe451 wrote:A França, les línies d'autobús només cobreixen els recorreguts a municipis on no disposen de servei ferroviari. En el cas de que hi hagi recorreguts coberts amb servei ferroviari, queden totalment prohibits per evitar duplicacions.
Re: Exprés.cat
Avui he tingut ocasió de "tastar" el bus exprés de la línia e8 per tornar a Barcelona des de Corbera de Llobregat i el resultat ha estat satisfactori, complint amb els horaris establerts (només anava amb un lleuger retard de 2-3 min respecte a l'horari). Cal dir que per l'hora en que l'havia agafat (sobre les 18:50) i per ser un diumenge, hi havia bastanta gent, no per omplir tot el bus, però n'hi havia. Per contra, els teleindicadors que hi havien dins dels busos estaven apagats i fora de servei, cosa que no em sembla bé ja que ajuda a orientar a aquells que no són habituals de la línia i no estan acostumats, com jo. Espero que ho arreglin a la propera i que funcionin... La flota que utilitza Autocorb per aquest servei son Irizar i4 amb capacitat per a 54 places i amb vinils d'exprés.cat, que serien aquests: http://www.autocorb.com/autocars-estandard-54-places/
Així doncs, vist el resultat d'avui, crec que deixaré d'utilitzar la combinació Metro+FGC+cotxe privat per anar a Corbera... l'exprés e8 és més ràpid i a més, et costa el mateix preu que anar amb FGC a Sant Andreu de la Barca (3 euros el bitllet senzill).
Així doncs, vist el resultat d'avui, crec que deixaré d'utilitzar la combinació Metro+FGC+cotxe privat per anar a Corbera... l'exprés e8 és més ràpid i a més, et costa el mateix preu que anar amb FGC a Sant Andreu de la Barca (3 euros el bitllet senzill).
Re: Exprés.cat
No lo creas. Hazlo.Renfe451 wrote:Així doncs, vist el resultat d'avui, crec que deixaré d'utilitzar la combinació Metro+FGC+cotxe privat per anar a Corbera... l'exprés e8 és més ràpid i a més, et costa el mateix preu que anar amb FGC a Sant Andreu de la Barca (3 euros el bitllet senzill).
Más comodidad, más rapidez y menos ir subiendo y bajando de vehículo esperando también estos.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Exprés.cat
Yo ya lo tengo claro. A partir de ahora, para ir a Corbera L5 Metro + Bus exprés e8. Más rápido imposible.Renfe445 wrote:No lo creas. Hazlo.Renfe451 wrote:Així doncs, vist el resultat d'avui, crec que deixaré d'utilitzar la combinació Metro+FGC+cotxe privat per anar a Corbera... l'exprés e8 és més ràpid i a més, et costa el mateix preu que anar amb FGC a Sant Andreu de la Barca (3 euros el bitllet senzill).
Más comodidad, más rapidez y menos ir subiendo y bajando de vehículo esperando también estos.
Re: Exprés.cat
Bueno, más rápido sería ir en un Boeing 777.Renfe451 wrote:Yo ya lo tengo claro. A partir de ahora, para ir a Corbera L5 Metro + Bus exprés e8. Más rápido imposible.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Exprés.cat
También tienes razón jajajaRenfe445 wrote:Bueno, más rápido sería ir en un Boeing 777.Renfe451 wrote:Yo ya lo tengo claro. A partir de ahora, para ir a Corbera L5 Metro + Bus exprés e8. Más rápido imposible.
Cuando lo he dicho así, me refería a que supone menos tiempo de trayecto que con la combinación que hasta ayer utilizaba.
Re: Exprés.cat
¿Pero la línea de autobús dónde empieza? Porque igualmente realizas una correspondencia.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Exprés.cat
La e8 tiene su inicio y final en la calle Comte d'Urgell, donde enlaza con la L5 del Metro (Hospital Clínic).Renfe445 wrote:¿Pero la línea de autobús dónde empieza? Porque igualmente realizas una correspondencia.
e8 per Esplugues, Sant Just i Sant Feliu
Avui, mentre esperava el meu bus observava els horaris de la e8, i he vist que els dies 24 i 25 de Desembre i l'1 de Gener, només hi ha un parell o tres d'expedicions. Però el que m'ha sobtat no ha estat això, sinó que aquestes circulacions, en comptes d'anar per la B-23, passen per Esplugues, Sant Just i Sant Feliu.
Algú sap quin sentit té això? Se suposa que efectuarà parades a aquestes tres poblacions, però vés a saber on. Entre la manca d'informació i que aquest servei funciona tres dies l'any, posaria la mà al foc de què no hi puja ni baixa ni una sola persona.
Algú sap quin sentit té això? Se suposa que efectuarà parades a aquestes tres poblacions, però vés a saber on. Entre la manca d'informació i que aquest servei funciona tres dies l'any, posaria la mà al foc de què no hi puja ni baixa ni una sola persona.
Re: Exprés.cat
La expedició per Sant Just ja la feia, quan era 518. Fa el mateix recorregut que SiS fins el Walden amb alguna parada menys, una a Sant Just, 4 a Sant Feliu i una més a Molins. Aquest recorregut deu ser alguna cosa residual, de quan la línia no anava poer autopista.
Re: Exprés.cat
Aquestes expedicions que comenteu els dies 25 i 26 de desembre i 1 de gener que passen per Sant Feliu, Sant Just i Esplugues, hi han dues en total segons els horaris d'Autocorb, concretament a les 11:00 en sentit Corbera i a les 20:20 en sentit Barcelona.