Que no.... la via es tancarà perquè ho diu la llei, si una DIA ho mana s´ha de fer. Els primers que estan (o estaven fins fa poc) encantats treient la via de la costa eren els Ajuntaments de Salou i Cambrils, amb inquietant miopia i prioritzant una vegada més els interessos urbanístics al transport públic. I la Generalitat no va dir res llavors tampoc. Ara que no vingui ningú a dir que el tancament és culpa de ningú més llunyà i pervers, és el que van voler sobre el terreny que es fes. Si no estaven d´acord amb la DIA, ho havien de dir en el seu moment i no ho van dir perquè això és el que ells volien.bigcoaster wrote:Jo no n'estaria tan segur, de veritat. Els trens seguiran passant-hi perquè donen molts diners a l'estiu. Un dels trams que dóna més beneficis fora de Barcelona i el tancaran? Ni de broma.ortegote wrote:Quitarlas no se pero que dejaran de circular trenes eso es seguro.bigcoaster wrote:
Adif no retirarà les vies perquè li són d'interès, donen servei a molts passatgers, fent que guanyin més diners per les línies que passen per allí.
I sobre els enormes beneficis que dóna la via actual a l´ADIF, crec que la situació és ben diferent a la que planteges. L´ADIF cobra per pas de cada tren i per tant cobrarà exactament el mateix amb la variant nova que amb la via actual ja que els trens seràn els mateixos en principi. De fet, els cànons a les línies d´alta velocitat son més cars així que cobrarà més amb la nova variant del que cobra ara, encara que son cànons ridículs i no crec que això sigui rellevant. Si van molts viatgers o no a sobre dels trens, és un problema en aquest cas de la Generalitat que cobra els bitllets a través del seu operador, no té res a veure amb el ADIF.