Page 11 of 29
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
Posted: Friday 08/07/2016 3:12
by Advocat del diable
bigcoaster wrote:ortegote wrote:bigcoaster wrote:
Adif no retirarà les vies perquè li són d'interès, donen servei a molts passatgers, fent que guanyin més diners per les línies que passen per allí.
Quitarlas no se pero que dejaran de circular trenes eso es seguro.
Jo no n'estaria tan segur, de veritat. Els trens seguiran passant-hi perquè donen molts diners a l'estiu. Un dels trams que dóna més beneficis fora de Barcelona i el tancaran? Ni de broma.
Que no.... la via es tancarà perquè ho diu la llei, si una DIA ho mana s´ha de fer. Els primers que estan (o estaven fins fa poc) encantats treient la via de la costa eren els Ajuntaments de Salou i Cambrils, amb inquietant miopia i prioritzant una vegada més els interessos urbanístics al transport públic. I la Generalitat no va dir res llavors tampoc. Ara que no vingui ningú a dir que el tancament és culpa de ningú més llunyà i pervers, és el que van voler sobre el terreny que es fes. Si no estaven d´acord amb la DIA, ho havien de dir en el seu moment i no ho van dir perquè això és el que ells volien.
I sobre els enormes beneficis que dóna la via actual a l´ADIF, crec que la situació és ben diferent a la que planteges. L´ADIF cobra per pas de cada tren i per tant cobrarà exactament el mateix amb la variant nova que amb la via actual ja que els trens seràn els mateixos en principi. De fet, els cànons a les línies d´alta velocitat son més cars així que cobrarà més amb la nova variant del que cobra ara, encara que son cànons ridículs i no crec que això sigui rellevant. Si van molts viatgers o no a sobre dels trens, és un problema en aquest cas de la Generalitat que cobra els bitllets a través del seu operador, no té res a veure amb el ADIF.
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
Posted: Saturday 09/07/2016 21:40
by ortegote
El tema del cierre de la linea actual, lo llevamos comentando hace mucho tiempo el problema es que la nueva variante se esta haciendo muy lentamente.
Ahora ya se le ve la luz y es cuando realmente nos asaltan las dudas pero mremos hacia atras y veremos como el alcalde de Salou pedia el cierre de esta linea o en su caso la construccion de un tranvia.
Como ya sabemos que dinerito para un tranvia no hay lo que queda es el cierre de la linea actual.
A mi no me gusta la idea del cierre pero oye si el Alcalde y su pueblo es lo que quieren pues nada cerremos la linea, el problema de este pais esque mucho hemos estado avisando de que venia el Lobo y la gente se reia como en el cuento diciendonos que el Tren molesta y que mejor quitarlo, ahora resultara que la gente quiere el Tren y no quiere que lo quiten, pues mucho me temo que lo quitaran y que para ver un Tranvia por Salou estaremos mucho tiempo.
Esperemos al año que viene y a ver si se inagura que en esto del transporte publico la variante puede que se inagure en 2018 por que el AVE debia llegar si o si en 2004 a Barcelona y anda llego un poco mas tarde, cosas de los politicos.
Tranquilos que ya veremos como termina todo esto.
Salou digo Saludos!!!
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
Posted: Wednesday 04/01/2017 14:33
by trensmat
Després serà al 2019, 2020, 2021 i Etc...
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
Posted: Wednesday 04/01/2017 16:10
by fgc113
Fa menys d'una setmana parlaven de la primavera de 2017 i hui diuen que a la de 2018.
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
Posted: Wednesday 04/01/2017 20:23
by trensmat
fgc113 wrote:Fa menys d'una setmana parlaven de la primavera de 2017 i hui diuen que a la de 2018.
Como dicen las palabras se las llevan el viento y es más que sólo falta poner la catenaria.
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
Posted: Wednesday 04/01/2017 22:04
by Granolleri
fgc113 wrote:Fa menys d'una setmana parlaven de la primavera de 2017 i hui diuen que a la de 2018.
Era evident que la primavera del 2017 no podia ser. Per mi que el conseller es deuria equivocar d'any a l'anunciar-ho.
Però vaja, que jo fins que no ho vegi obert no em crec cap data.
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
Posted: Friday 06/01/2017 11:35
by trenesrenfe123
trensmat wrote:fgc113 wrote:Fa menys d'una setmana parlaven de la primavera de 2017 i hui diuen que a la de 2018.
Como dicen las palabras se las llevan el viento y es más que sólo falta poner la catenaria.
Posar el fil de contacte i algunes mènsules, acabar les estaciones, sistemes de subministrament elèctric, vies d'apartat, sistemes de seguretat, balisses, semàfors, etc. I un cop acabat tot això, s'ha de començar un llarg procés de proves i homologació dels trens per la línia. La feina més grossa ja està feta, però encara queda molt per fer, i dubto que a la primavera de 2018 es pugui posar en marxa.
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
Posted: Tuesday 10/01/2017 19:39
by ortegote
Veis Mis amigos los Politicos haciendo de las suyas, pasamos de 2017 a 2018 si es que no se les puede hacer caso, son unos diablillos estos politicos.
Y en 2018 ya veremos que se inventan...
Saludos.
Carta al director sobre Salou-Vandellòs!!!
Posted: Tuesday 07/03/2017 2:54
by 437.001
Diari de Tarragona (04/03/2017)
¿Para ir de L’Hospitalet de l’Infant hasta Tarragona, habrá que ir a la estación del Camp?
Estimado señor director, parece que se acerca la entrada en servicio del nuevo corredor ferroviario entre Vandellòs y Tarragona y no puedo sino preocuparme por las consecuencias que el mismo va a tener en la movilidad de tanto los habitantes de la zona como de aquellos que visitan estas tierras.
He intentado encontrar información sobre cómo será el futuro servicio de trenes y, sobre todo, qué recorridos se ofrecerán a los usuarios, pero no he logrado encontrar nada que lo explique en detalle.
Por ejemplo: ¿para ir desde L’Hospitalet de l’Infant a Tarragona ciudad habrá que ir hasta la estación del Camp de Tarragona? ¿Se eliminará por completo todo tipo de servicio de tren por el actual corredor, haciendo imposible por ejemplo ir en tren desde L’Hospitalet hasta Salou? De hecho, ¿de qué sirve tener estaciones de tren alejadas de los núcleos urbanos?
Por ejemplo, la nueva estación en L’Hospitalet está a más de 2,5 km del centro urbano, es decir, a más de 30 minutos a pie. No dudo de las ventajas del nuevo corredor para trenes de larga distancia y mercancías, pero para los usuarios normales, para quienes quieren desplazarse de un pueblo al otro, esto va a suponer un drama y, a corto y medio plazo me temo que obligará a los viajeros a usar otros medios de transporte: ya sea coches privados o futuros nuevos servicios de autobuses.
En resumen, me parece un sinsentido cada vez más preocupante y alarmante sobre todo ante la falta de información clara y de propuestas realmente viables para los viajeros. ¿A caso nadie pensó en las verdaderas necesidades de los usuarios?
Alfredo Trujillo Fernández (Miami Platja)
També ha aparegut a La Vanguardia del dia 06/03/2017 (amb lleugeres variacions),
podeu llegir-la a Pressreader.
Agraïments al rei de la taifa de Salou
Posted: Tuesday 07/03/2017 9:26
by Guigui
Ah, ara es van despertant i s'adonen que els nostres estimats amics de Salou han contribuït decisivament a carregar-se el servei ferroviari de proximitat. Massa tard: ja només us queda donar-los les gràcies.
Re: Agraïments al rei de la taifa de Salou
Posted: Tuesday 07/03/2017 20:34
by 437.001
Guigui wrote:Ah, ara es van despertant i s'adonen que els nostres estimats amics de Salou han contribuït decisivament a carregar-se el servei ferroviari de proximitat. Massa tard: ja només us queda donar-los les gràcies.
Doncs sí: ja és massa tard. La nova estació de L'Hospitalet de l'Infant ja està en obres. No hi ha volta enrere.
De tota manera, Guigui, jo no ho focalitzaria només en l'alcaldia de Salou, no són els únics culpables (tampoc dic que siguin innocents!).
La de Cambrils ha estat tant o més culpable (podent guanyar dues estacions i passar a tenir-ne tres, prefereixen perdre l'actual, no arribar mai a fer la de Vilafortuny, i guanyar-ne una de nova situada a prendre vent).
Tres quarts del mateix Mont-roig: l'alcalde anterior (de Mont-roig poble) demanava una estació a Miami Platja. L'alcalde actual (de Miami Platja) diu que vies fora sí o sí.
Ara, ni es mantindrà l'estació actual, ni se'n farà cap de nova a Miami, ni se'n farà cap de nova a la nova línia: Mont-roig deixa de tenir tren. Així de senzill.
I a L'Hospitalet de l'Infant... bah, no vull ni pensar-hi. No s'ho mereixen.
També hi ha altres alcaldies d'altres municipis que han estat absents durant tot el debat: a la provincia de Tarragona, el campanarisme és rei (
jo només em preocupo pel meu municipi, la resta no m'importa -alcalde de Salou
dixit... però ho podria haver dit qualsevol altre-). Menció especial per Tarragona i Tortosa, que durant tot aquest afer no han dit ni mu, només els preocupa poder tardar menys en arribar a Barcelona, i punt.
Doncs bé, s'hauran d'espavilar: més cotxes a la N-340, a la A-7 i a la AP-7... just quan es restringeix l'accés de vehicles a l'àrea metropolitana de Barcelona. Fantàstic.
A Port Aventura deuen estar emprenyadíssims: just quan obre Ferrari Land, van i els ajuntaments veïns els treuen el tren directe a Cambrils, Tortosa, Castelló i València... i vés a saber quants hi arribaran des de Tarragona i Barcelona, a Port Aventura (poden ser pocs)...
Re: Agraïments al rei de la taifa de Salou
Posted: Tuesday 07/03/2017 22:18
by trenesrenfe123
437.001 wrote:Ara, ni es mantindrà l'estació actual, ni se'n farà cap de nova a Miami, ni se'n farà cap de nova a la nova línia: Mont-roig deixa de tenir tren. Així de senzill.
Per la quantitat (zero) de persones que hi pujen, més val que se suprimeixi l'estació. L'únic que provoca ara és una parada innecessària d'alguns regionals, que gairebé mai obren cap porta perquè no hi ha ningú esperant ni ningú per baixar.
437.001 wrote:I a L'Hospitalet de l'Infant... bah, no vull ni pensar-hi. No s'ho mereixen.
La nova estació estarà a poc més d'1 km de l'actual. No crec que sigui difícil posar una llançadora d'autobusos entre la nova estació i el centre urbà, coordinada amb els horaris dels trens que parin. I això dependria únicament de l'Ajuntament. El mateix en el cas de Cambrils.
437.001 wrote:També hi ha altres alcaldies d'altres municipis que han estat absents durant tot el debat: a la provincia de Tarragona, el campanarisme és rei (jo només em preocupo pel meu municipi, la resta no m'importa -alcalde de Salou dixit... però ho podria haver dit qualsevol altre-). Menció especial per Tarragona i Tortosa, que durant tot aquest afer no han dit ni mu, només els preocupa poder tardar menys en arribar a Barcelona, i punt.
Normal. L'objectiu d'aquesta nova variant no és cap altre que reduir considerablement la conexió entre Barcelona/Tarragona i el Sud, beneficiant molta més gent que no només als usuaris que van a Tarragona o Tortosa.
437.001 wrote:Doncs bé, s'hauran d'espavilar: més cotxes a la N-340, a la A-7 i a la AP-7... just quan es restringeix l'accés de vehicles a l'àrea metropolitana de Barcelona. Fantàstic.
Potser amb aquesta variant els regionals a l'Ebre i els Euromed i Talgo reduiran bastant el temps de trajecte i es fomentarà l'ús del tren per arribar a Tarragona i Barcelona i es reduiria l'ús dels autobusos i del transport privat, no creus? I si Renfe sap fer una bona campanya potser pot fins i tot aconseguir augmentar la quota de mercat entre Barcelona i Tortosa, ara que Hife s'està forrant.
437.001 wrote:A Port Aventura deuen estar emprenyadíssims: just quan obre Ferrari Land, van i els ajuntaments veïns els treuen el tren directe a Cambrils, Tortosa, Castelló i València... i vés a saber quants hi arribaran des de Tarragona i Barcelona, a Port Aventura (poden ser pocs)...
La gran majoria de turistes que van a Port Aventura ho fan amb trens regionals des de Barcelona i Tarragona, i molt pocs des del Sud. La R16 actual es mantindrà fins a Port Aventura. S'ha de veure com es concreta tot, però amb uns bons serveis la demanda es pot mantenir tal i com està ara. Generalment els turistes que venen de València/Castelló no venen expressament un sol dia a Port Aventura i tornen en tren. Se solen quedar a Salou uns dies, i ja van a Port Aventura en un altre tipus de transport. O sigui que el tema de l'estació de Port Aventura no crec que sigui gaire preocupant.
Re: Agraïments al rei de la taifa de Salou
Posted: Tuesday 07/03/2017 23:23
by 437.001
trenesrenfe123 wrote: 437.001 wrote:Ara, ni es mantindrà l'estació actual, ni se'n farà cap de nova a Miami, ni se'n farà cap de nova a la nova línia: Mont-roig deixa de tenir tren. Així de senzill.
Per la quantitat (zero) de persones que hi pujen, més val que se suprimeixi l'estació. L'únic que provoca ara és una parada innecessària d'alguns regionals, que gairebé mai obren cap porta perquè no hi ha ningú esperant ni ningú per baixar.
L'alcalde anterior de Mont-roig també reclamava la reforma dels accessos a l'estació de Mont-roig, i comunicar-la amb bus llançadora.
A més d'una nova estació a Miami Platja.
L'actual alcalde s'ho ha passat tot per l'arc de triomf. Vies fora. Com a Montcada.
trenesrenfe123 wrote: 437.001 wrote:També hi ha altres alcaldies d'altres municipis que han estat absents durant tot el debat: a la provincia de Tarragona, el campanarisme és rei (jo només em preocupo pel meu municipi, la resta no m'importa -alcalde de Salou dixit... però ho podria haver dit qualsevol altre-). Menció especial per Tarragona i Tortosa, que durant tot aquest afer no han dit ni mu, només els preocupa poder tardar menys en arribar a Barcelona, i punt.
Normal. L'objectiu d'aquesta nova variant no és cap altre que reduir considerablement la conexió entre Barcelona/Tarragona i el Sud, beneficiant molta més gent que no només als usuaris que van a Tarragona o Tortosa.
Una cosa no treia l'altra.
trenesrenfe123 wrote: 437.001 wrote:Doncs bé, s'hauran d'espavilar: més cotxes a la N-340, a la A-7 i a la AP-7... just quan es restringeix l'accés de vehicles a l'àrea metropolitana de Barcelona. Fantàstic.
Potser amb aquesta variant els regionals a l'Ebre i els Euromed i Talgo reduiran bastant el temps de trajecte i es fomentarà l'ús del tren per arribar a Tarragona i Barcelona i es reduiria l'ús dels autobusos i del transport privat, no creus? I si Renfe sap fer una bona campanya potser pot fins i tot aconseguir augmentar la quota de mercat entre Barcelona i Tortosa, ara que Hife s'està forrant.
Els regionals i els Talgo (que seguiran circulant via Vilanova) no tindran cap reducció significativa de temps de trajecte: potser no arribi ni a un minut.
Els Euromed sí que tindran reducció de temps de trajecte, però perquè passaran tots via Camp de Tarragona.
trenesrenfe123 wrote: 437.001 wrote:A Port Aventura deuen estar emprenyadíssims: just quan obre Ferrari Land, van i els ajuntaments veïns els treuen el tren directe a Cambrils, Tortosa, Castelló i València... i vés a saber quants hi arribaran des de Tarragona i Barcelona, a Port Aventura (poden ser pocs)...
La gran majoria de turistes que van a Port Aventura ho fan amb trens regionals des de Barcelona i Tarragona, i molt pocs des del Sud. La R16 actual es mantindrà fins a Port Aventura. S'ha de veure com es concreta tot, però amb uns bons serveis la demanda es pot mantenir tal i com està ara. Generalment els turistes que venen de València/Castelló no venen expressament un sol dia a Port Aventura i tornen en tren. Se solen quedar a Salou uns dies, i ja van a Port Aventura en un altre tipus de transport. O sigui que el tema de l'estació de Port Aventura no crec que sigui gaire preocupant.
Ja ho veurem.
Si els R16 han d'entrar a Port Aventura, tornar a Tarragona i continuar cap a Tortosa, l'ocupació dels trens baixarà en picat, i Trens Dignes treurà foc pels queixals.
El mateix si es decideix eliminar places dividint el tren a Tarragona: això no passa amb els trens a Vinaròs, quan el Montsià està pèssimament comunicat amb Tarragona i Barcelona en tren: tenen més regionals directes a Castelló i València que no a Tarragona i Barcelona.
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
Posted: Wednesday 08/03/2017 12:02
by genissimon
Aquest és un exemple clar que caldria no eliminar la via vella (l'actual, de fet) quan s'obri la nova. Per la nova passarien els trens de mercaderies i els directes sense parades i per la vella (l'actual, de fet) els trens amb parades: rodalies i regionals. Però «tothom» allà estan en contra del tren i, conseqüentment, ara els el trauran. S'ajunta la fam amb les ganes de menjar. Un nou cas com el Tortosa-Freginals.
Però, malgrat el que diu l'impacte ambiental, encara no s'ha aixecat la via actual. Mentre hi ha via hi ha esperança, però no hi ha gaires motius per estar esperançat. Hi ha hagut massa demagògia.
Salut !!
Re: Agraïments al rei de la taifa de Salou
Posted: Wednesday 08/03/2017 12:58
by trenesrenfe123
437.001 wrote:trenesrenfe123 wrote:Potser amb aquesta variant els regionals a l'Ebre i els Euromed i Talgo reduiran bastant el temps de trajecte i es fomentarà l'ús del tren per arribar a Tarragona i Barcelona i es reduiria l'ús dels autobusos i del transport privat, no creus? I si Renfe sap fer una bona campanya potser pot fins i tot aconseguir augmentar la quota de mercat entre Barcelona i Tortosa, ara que Hife s'està forrant.
Els regionals i els Talgo (que seguiran circulant via Vilanova) no tindran cap reducció significativa de temps de trajecte: potser no arribi ni a un minut.
Els Euromed sí que tindran reducció de temps de trajecte, però perquè passaran tots via Camp de Tarragona.
No és cert. Tampoc està clar que els Euromed vagin per Camp de Tarragona, ja que haurien de sortir de Sants Alta Velocitat, i les 6 vies actuals ja estan prou saturades com per acceptar més trens.
I els regionals solucionaran el principal problema que tenen ara mateix: la via única Tarragona-L'Ametlla. O sigui que podran reduir perfectament 25-30 minuts, a més d'una major fiabilitat. I si finalment els Euromed van per la LAV fins a Tarragona, hi haurà la possibilitat de fer més semidirectes a l'Ebre/Reus/Lleida amb els solcs que quedin lliures.
Et recomano, a tu i a tota la gent del fòrum, que llegeixis el recent aprovat PTVC 2020, especialment a partir de la pàgina 73. Allà s'especifica de forma concreta quines reestructuracions es faran, i fins i tot es deixa la porta oberta a mantenir l'actual línia.
[quote="437.001"
trenesrenfe123 wrote:La gran majoria de turistes que van a Port Aventura ho fan amb trens regionals des de Barcelona i Tarragona, i molt pocs des del Sud. La R16 actual es mantindrà fins a Port Aventura. S'ha de veure com es concreta tot, però amb uns bons serveis la demanda es pot mantenir tal i com està ara. Generalment els turistes que venen de València/Castelló no venen expressament un sol dia a Port Aventura i tornen en tren. Se solen quedar a Salou uns dies, i ja van a Port Aventura en un altre tipus de transport. O sigui que el tema de l'estació de Port Aventura no crec que sigui gaire preocupant.
Ja ho veurem.
Si els R16 han d'entrar a Port Aventura, tornar a Tarragona i continuar cap a Tortosa, l'ocupació dels trens baixarà en picat, i Trens Dignes treurà foc pels queixals.
El mateix si es decideix eliminar places dividint el tren a Tarragona: això no passa amb els trens a Vinaròs, quan el Montsià està pèssimament comunicat amb Tarragona i Barcelona en tren: tenen més regionals directes a Castelló i València que no a Tarragona i Barcelona.[/quote]
Una altra cosa que crec que t'equivoques. Tinc entès que hi ha dos propostes sobre la taula:
1. Nous serveis Barcelona - Port Aventura (R16A) aprofitant solcs lliures que deixi una futura reestructuració del servei.
2. Llançadores Tarragona - Port Aventura, coordinades amb els trens regionals Barcelona - Sud. Lògicament segons demanda es podrien modificar horaris lliurement, perquè serien els únics trens que circulessin pel ramal. Aquesta jo crec que és la millor idea. A més, es podria utilitzar el material dels RT1 Tarragona - Reus quan estan descansant a Tarragona o del Regional a Picamoixons. Ben coordinat pot quedar una molt bona xarxa de serveis.
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
Posted: Wednesday 08/03/2017 13:00
by trenesrenfe123
genissimon wrote:Aquest és un exemple clar que caldria no eliminar la via vella (l'actual, de fet) quan s'obri la nova. Per la nova passarien els trens de mercaderies i els directes sense parades i per la vella (l'actual, de fet) els trens amb parades: rodalies i regionals. Però «tothom» allà estan en contra del tren i, conseqüentment, ara els el trauran. S'ajunta la fam amb les ganes de menjar. Un nou cas com el Tortosa-Freginals.
Però, malgrat el que diu l'impacte ambiental, encara no s'ha aixecat la via actual. Mentre hi ha via hi ha esperança, però no hi ha gaires motius per estar esperançat. Hi ha hagut massa demagògia.
Salut !!
Jo crec que s'hauria de mantenir la línia actual però no pels regionals. Jo faria: regionals, llarga distància i mercaderies per la variant; rodalies per la línia antiga. De fet, és la idea que tenien de fer el TramCamp, una espècie de tramvia-rodalies que anés per la línia actual i poc més. A més, en cas d'incidència a la variant sempre hi hauria la possibilitat de desviar alguns trens per la línia antiga.
Tarragona-Mercaderies (ex-Classificació)
Posted: Thursday 09/03/2017 0:21
by 437.001
Adif (08/03/2017)
El presupuesto supera los 460.000 euros
Adif mejorará las instalaciones del Centro Logístico de Tarragona-Mercancías
• Los trabajos, con un plazo de ejecución de dos meses, consistirán en la renovación de la vía 18 con los objetivos de eliminar una limitación temporal de velocidad y aumentar la fiabilidad y regularidad de las circulaciones de mercancías
Centro Logístico de Tarragona-Mercancías
08/03/2017. Adif ha adjudicado obras de mejora de la infraestructura ferroviaria en el Centro Logístico de Tarragona-Mercancías. La actuación consistirá en la renovación de la vía 18 de esta instalación, también conocida como Tarragona-Clasificación, con los objetivos de eliminar la limitación temporal de velocidad existente en esta vía y aumentar los parámetros de seguridad y regularidad de las circulaciones de trenes de mercancías, minimizando la probabilidad de incidencias.
El contrato cuenta con un presupuesto de ejecución de obras de 257.282,4 euros (IVA incluido), al que se añade una partida de 205.662,2 euros (sin IVA) en concepto de los servicios y materiales aportados directamente por Adif.
Trabajos a realizar
Para optimizar los parámetros geométricos de las instalaciones de esta vía, de 575 m de longitud y una de las que registra mayor movimiento de trenes, se instalará nuevo carril de 54 kg/m, traviesas de hormigón monobloque y balasto, materiales de mayor resistencia y robustez para infraestructuras de estas características. También se renovarán 4 desvíos y cambios de aguja.
Asimismo, se llevarán a cabo operaciones complementarias de nivelación, alineación y perfilado de la vía y los desvíos, soldaduras aluminotérmicas y sujeciones, se ejecutará un pasillo en la zona de entrevías, así como trabajos complementarios en sistemas de seguridad y comunicaciones para adaptarlos a las nuevas instalaciones.
Esta actuación, que se complementará con otras que se realizarán en este centro logístico en diferentes fases, ha sido adjudicada a la empresa Azvi con un plazo de ejecución estimado de 2 meses.
NOTA DE PREMSA | Talgo Port Aventura-Castelló-València
Posted: Sunday 16/04/2017 20:55
by 437.001
Renfe (11/04/2017)
Renfe amplía la oferta de plazas entre València y Port Aventura al programar parada comercial de dos servicios Talgo en la estación del parque temático
• Este refuerzo supone 400 plazas diarias
11/04/2017 Renfe amplía la oferta de plazas entre València y Port Aventura, al establecer parada comercial de dos servicios Talgo en el parque temático con motivo de la inauguración de la nueva temporada.
Este refuerzo supone 400 plazas diarias, entre ambos destinos, que se suman a la oferta habitual de trenes de Media Distancia que unen Valencia con Tarragona.
Ida València Nord 10:05 h - Port Aventura 12:31 h
Vuelta Port Aventura 20.32 h - València Nord 23:02 h
La compañía refuerza las conexiones de Larga Distancia que unen València con Port Aventura World para asegurar la movilidad de los visitantes con el estreno del Ferrari Land y su atracción estrella el 'Red Force', el acelerador vertical más alto y más rápido de Europa, que alcanza una aceleración de 1 a 180 kilómetros por hora en solo cinco segundos y llega a una altura de 112 metros.
Estos trenes de Larga Distancia se convierten en destacados protagonistas a la hora de acceder hasta el Parque Temático de Port Aventura. En periodos festivos los desplazamientos por motivos lúdicos y de ocio se incrementan hasta un 30 por ciento.
Re: NOTA DE PREMSA | Talgo Port Aventura-Castelló-València
Posted: Sunday 16/04/2017 21:41
by vermer3
437.001 wrote:Renfe (11/04/2017)
Renfe amplía la oferta de plazas entre València y Port Aventura al programar parada comercial de dos servicios Talgo en la estación del parque temático
• Este refuerzo supone 400 plazas diarias
11/04/2017 Renfe amplía la oferta de plazas entre València y Port Aventura, al establecer parada comercial de dos servicios Talgo en el parque temático con motivo de la inauguración de la nueva temporada.
Este refuerzo supone 400 plazas diarias, entre ambos destinos, que se suman a la oferta habitual de trenes de Media Distancia que unen Valencia con Tarragona.
Ida València Nord 10:05 h - Port Aventura 12:31 h
Vuelta Port Aventura 20.32 h - València Nord 23:02 h
La compañía refuerza las conexiones de Larga Distancia que unen València con Port Aventura World para asegurar la movilidad de los visitantes con el estreno del Ferrari Land y su atracción estrella el 'Red Force', el acelerador vertical más alto y más rápido de Europa, que alcanza una aceleración de 1 a 180 kilómetros por hora en solo cinco segundos y llega a una altura de 112 metros.
Estos trenes de Larga Distancia se convierten en destacados protagonistas a la hora de acceder hasta el Parque Temático de Port Aventura. En periodos festivos los desplazamientos por motivos lúdicos y de ocio se incrementan hasta un 30 por ciento.
Però ja hi paraven no? Abans era el Talgo a Barcelona cap a dos quarts d'una, i de tornada l'Alaris de les 20.33 a València. Ara la fan el mateix Talgo pel migdia i el Talgo que substitueix l'Alaris al capvespre...
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
Posted: Sunday 16/04/2017 22:09
by oriolp13
Al de l'anada dubto que hi baixi gaire gent, doncs la gent que va a Port Aventura sol anar-hi més aviat per a poder aprofitar-hi el dia sencer.