Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
Re: Prolongaciones de las L1, L2, L3, L4, L5
La previsió inicial sinó hi ha un daltabaix, es que s'inauguri el tram el dia 5 d'octubre diumenge, que es el dia que tenen reservat els polítics per baixar-se de l'Audi, agafar el metro 1 estació i ajuntar-se amb la resta de la púrria mortal. El que sempre m'agradat d'aquests dies , es quan al polític de torn li fan el reciclatge de com es fa servir el bitllet magnètic i per on s'ha de posar. Al Sr. Montilla es veu que va arribar tard a aquest curset i la que va liar a Cornellà. la gent d'allà encara riu (per no plorar).
TMB ja et posa: Zona Universitària-Trinitat Nova
Avui, he mirat la web de TMB (Transports metropolitans de Barcelona) y vaig anar a ''Planols'', vaig clicar la L3 y ja et marca ''Zona Universitària - Trinitat Nova''
Last edited by MetroBCN on Saturday 04/10/2008 13:03, edited 1 time in total.
Ja he pogut veure el nou tram de la L3, no he vist gaire de l'estació de Roquetes i el que he pogut veure de Trinitat Nova, apart del gran mural que hi ha al pujar d'unes escales, es molta i molta i molta escala, i estic amb els meus dubtes sobre si l'estació es més gran o no que Espanya L1. Desde l'andana, si mires cap amunt, pots veure unes escales mecaniques que passen per sobre i que van cap al vestíbul principal, no apte per a persones amb vertigen. Si puc demà pujaré algunes fotos i si pot ser.... un video també
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Suposo que avui, ja han començat les proves amb ATP-ATO, ja qué he vist els torns 326 i 327 corrent, amb aixó, la L-3 és queda sense trens de reserva.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Trinitat Nova
Si els mitjans de comunicació fiquen un 5000, jo ficaré un 3000 i un 2000
Roquetes
Pujaré totes les fotos que he pogut fer quan s'inauguri el tram al públic
Com a anécdota, comentar que aquests dies que el tram esta obert per els agents i motoristes, es donen molts casos de converses amb el CCM de l'estil:
328: Es correcte el disc de Roquetes via 2?
CCM: Si, es correcte, hi ha un tren a Canyelles vía 2, 327, passa alguna cosa?
327: Res, estava esperant l'autorització per sortir de Canyelles
Si els mitjans de comunicació fiquen un 5000, jo ficaré un 3000 i un 2000
Roquetes
Pujaré totes les fotos que he pogut fer quan s'inauguri el tram al públic
Com a anécdota, comentar que aquests dies que el tram esta obert per els agents i motoristes, es donen molts casos de converses amb el CCM de l'estil:
328: Es correcte el disc de Roquetes via 2?
CCM: Si, es correcte, hi ha un tren a Canyelles vía 2, 327, passa alguna cosa?
327: Res, estava esperant l'autorització per sortir de Canyelles
- Trenscat
- N10
Gràcies per les fotos Denisuko! Potser ho fan les fotos però vec les estacions molt "negres" fora de les andanes, sense gaire gràcia a diferència de Canyelles o Valldaura...
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Un estil Mundet, no? Menys o més . Segons deia el Qué!, el metro s'inauguraria dissabte. Ara, fia't dels sistemes informatius...
Last edited by tren250 on Friday 26/06/2009 17:29, edited 1 time in total.
Aquest matí a hora punta, la L-3 anava fatal freqüencies d'entre 1:30 min a 7:00 minuts.
Sí, jo també he llegit al Qué! , que s'inaguara Dissabte.
Gràcies per les fotos Denisuko.
Sí, jo també he llegit al Qué! , que s'inaguara Dissabte.
Gràcies per les fotos Denisuko.
Bones fotos
Last edited by MetroBCN on Thursday 02/10/2008 20:55, edited 2 times in total.
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
- Guigui
- Administrador
Estrany
No trobeu sospitós que, amb la propensió a l'autobombo massiu que té l'aparell del partit que governa a ambdós costats de la Pl. St. Jaume, no hi hagi res oficial a falta de quatre dies de la suposada data d'inauguració?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Doncs tens raó...Serà que només serà una inauguració per a les personalitats?
per les fotos es veuen unes estacions més aviat normaletes
No et deixis enganyar, aqui només veus el que son les andanes i poc més, però en realitat l'estació té més coses apart d'andanes, i quan arriveu a Trinitat Nova i mireu cap amunt us donarà la sensació de no estar sota terra (almenys ha sigut el que yo he sentit)Danzig wrote:per les fotos es veuen unes estacions més aviat normaletes
Que extrany tot plegat... : vejam aquest dissabte si per fi hi haurà inaguració o no Potser volen inagurarlo en dia dissabte perque hi ha més demanda de gent i com és un dia que el metro obre 24 hores és una molt bona manera d'estrenar aquestes estacions. El que hauran de fer ràpidament és demanar més trens... les freqüències no son molt bones a la L3
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
-
- N10
Els dies de més demanda són de dilluns a divendres.sortrens wrote:en dia dissabte perque hi ha més demanda de gent
- Guigui
- Administrador
Dissabte
I inauguren en dissabte, precisament, perquè és quan menys estorben els polítics que, per donar-se-les de propers al poble, agafen el metro una estació previ curset (i si no, que li ho preguntin a l'imitador d'en Sergi Mas).
En qualsevol cas, estem a menys de 48 hores de la suposada inauguració, i l'absència d'informació oficial al respecte em fa pudor de socarrim.
En qualsevol cas, estem a menys de 48 hores de la suposada inauguració, i l'absència d'informació oficial al respecte em fa pudor de socarrim.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
Hola a tothom!!
Avui han canviat la megafonia de l' L11. Ja diu "enllaç amb línia 3 i línia 4".
Ja diu final de línia en comptes de final de trajecte, i ja diu enllaç en comptes de "correspondència", aixó sí, segueix dient "correspondència amb rodalies RENFE" quan diu Torre Baró | Vallbona, quina xapusa!!! S' ha barrejat "enllaç" i "correspondència" !!!
Jo crec que si ja diu l' enllaç amb L3 es què es suposat què s' inagurarà dissabte o diumenge.
Salutacions!!
Avui han canviat la megafonia de l' L11. Ja diu "enllaç amb línia 3 i línia 4".
Ja diu final de línia en comptes de final de trajecte, i ja diu enllaç en comptes de "correspondència", aixó sí, segueix dient "correspondència amb rodalies RENFE" quan diu Torre Baró | Vallbona, quina xapusa!!! S' ha barrejat "enllaç" i "correspondència" !!!
Jo crec que si ja diu l' enllaç amb L3 es què es suposat què s' inagurarà dissabte o diumenge.
Salutacions!!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte
-
- N10
Aquesta és la nota per a premsa.
La Generalitat de Catalunya wrote:
Demà, dissabte, el president Montilla presidirà la posada en funcionament del nou tram de la L3 de Metro, entre Canyelles i Trinitat Nova
•Aquest perllongament ha suposat la construcció d’un túnel d’1’8 quilòmetres, i dues noves estacions, que donaran servei a 4 milions d’usuaris anuals
El president de la Generalitat, José Montilla, acompanyat del conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, i de l’alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, presidirà demà, dissabte, a les 11.00 hores, la posada en funcionament del perllongament de la Línia 3 de Metro, entre les estacions de Canyelles i Trinitat .
Aquesta obra pública ha suposat la construcció d’un tram de túnel en servei d’1’8 quilòmetres de longitud i dues noves estacions, Roquetes i Trinitat Nova. Aquest nou tram, que ha suposat una inversió de prop de 156’5 ME, facilitarà els intercanvis modals amb la L4 i la L11.
L’acte començarà a l’estació de Roquetes, on el president serà rebut per l’alcalde i el conseller Nadal, entre altres personalitats assistents. Un cop el president i la resta d’autoritats hagin validat els bitllets agafaran un comboi de metro per traslladar-se fins a l’estació de Trinitat Nova, on el conseller Nadal explicarà els detalls de l’obra mitjançant els plafons informatius instal·lats al vestíbul.
Tot seguit, tindran lloc els parlaments inaugurals. Hi parlaran l’alcalde Hereu i el president Montilla, que clourà l’acte.
-
- N10
Per cert, no seria la primera vegada que per dur una càmera de fotos en mà, es pensen que sóc de premsa.
I la inaguració serà privada?, em refereixo, qué si només hi podrán anr els polítics, i no els viatgers.