Trens extranys a la línia 2 de Rodalies Barcelona [RENFE]
También corretea hoy por la C7 la 440-146M/146R/146C, la vi pasar por Cerdanyola a las 12:52 procedente de Hospitalet y con destino Martorell
A la 200M (la primera 440 en ser reformada) la he visto pasar a las 11:52 destino Martorell y a las 13:21 destino L'Hospitalet
Y hablando de 440R en la C7 ayer no sé si habría alguna más, pero vi a la 230M haciendo el L'Hospitalet-Martorell que pasa por Cerdanyola a las 21:55
A la 200M (la primera 440 en ser reformada) la he visto pasar a las 11:52 destino Martorell y a las 13:21 destino L'Hospitalet
Y hablando de 440R en la C7 ayer no sé si habría alguna más, pero vi a la 230M haciendo el L'Hospitalet-Martorell que pasa por Cerdanyola a las 21:55
mikado wrote:Hoy en la C7 a las 17.18 Tren L´Hospitalet - Martorell (UAB) está servido por la 440-200M/091R/095C con colores RENFE Operadora y distribución de asientos diferente a la mayoría, ya que es 2+3.
No és sobre el tema del fil, però el que passa és que Renfe tarifica de forma tradicional l'estació de l'aeroport, però en altres casos, quan es fa fer l'unificació tarifària, van haver estacions que las van "rebaixar" de zona, com Badalona, que abans era zona 2 i ara 1, tant amb bitllet de Renfe com d'ATM. A veure si no es podria rebaixar també la de l'Aeroport!!!!!Platanito wrote:T'he de donar la raó (i mira que em fa ràbia!), però cal puntualitzar que la tarificació de Renfe és tradicional, és a dir, l'Aeroport sempre ha estat a la zona 4, així que quan va entrar en vigor la integració tarifària simplement es va abaratir el preu fent servir títols integrats. Tampoc no sé si Renfe rep alguna compensació de l'ATM pels viatges iniciats a l'estació de l'aeroport amb títols integrats, però no m'extranyaria.EUKibo wrote:Siguem clars, RENFE tima i et cobra 4 zones.
Si utilitzes bitllets integrats de l'ATM (T10, TMES...) és només una zona El Prat de Llobregat.
Zona 4 només es cobren pels bitllets de RENFE, aquesta tarifa abusiva és deguda a que la gent que no utilitza habitualment el transport públic ho fa per anar a l'aeroport pk no pot deixarhi el cotxe i no saben que RENFE tarifica d'una forma generalment més cara, tot i que gent que agafa tren tot el dia tampoc ho sap. I principalment també ho fan per els turistes, per estafarlos ja que no es compraran una T10, aquests es demanen bitllet senzill i els hi cobren 4 zones.
...
Et dic jo que ara a la R10 hi han 447's.Les 440R diria que han deixat de prestar servei en aquesta línia,repeteixo diria.EUKibo wrote:L'extrany que tenen es que a les linies a les que presta servei principalment (R2 R3 i R10) Son les que porten retards diaris mes grans i les que pateixen averies mes frequents.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Delenda est Cartago!EUKibo wrote:L'extrany que tenen es que a les linies a les que presta servei principalment (R2 R3 i R10) Son les que porten retards diaris mes grans i les que pateixen averies mes frequents.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Això s'ho creu poca gent .fantito wrote:Cada dia vaig a treballar a Martorell i agafo el tren a Sant Andreu Arenal via Sant Cugat. Tots els trens, tots, incloses les 440, tenen uns 4 minuts de parada a sant Cugat, tant a l'anada con la tornada, ja que tenen la malla extremament dilatada. Per tant el tema que les 440 poden ser les causants del retars dels trens no me'l crec.
Jo penso que posar 440R a la R7 és una bona idea, ja que per les característiques tècniques d'aquestes unitats el viatge es faria menys curt i no sobraria tant temps.
El problema de les 440R a la C7, com a usuari que alguna vegada les ha utilitzat quan els trens de l'Autònoma morien allà, és que l'horari d'alguns trens entre l'Autónoma i l'Hospitalet és bastant ajustat, cosa que fa que en aquest tram en concret siguin susceptibles d'arrossegar retards, si bé és cert que globalment aquests es poden suprimir gràcies a l'exagerat marge de temps existent entre Cerdanyola Universitat i Castellbisbal.
Té tela que un servei express el faci una unitat amb velocitat màxima 120Km/h i duu seients de plàstic.
O sigui pagues una mica mès pel servei express,i t'ho ofereixen una unitat mès lenta que la que fa un servei regional a seques.QUe et saltes estacions,vale,peró posar una 447 per fer un servei express!!!!!
Potser és que li faltaven trens i clar aquests dies la demanda és alta,i renfe no ha tingut mès remei que au a posar el primer que veiem,unitat de rodalies que corre a 120 km/h de Saragossa a Madrid!Menos mal que no han posat 446 en el servei,que sinó el viatge seria etern!!!
O sigui pagues una mica mès pel servei express,i t'ho ofereixen una unitat mès lenta que la que fa un servei regional a seques.QUe et saltes estacions,vale,peró posar una 447 per fer un servei express!!!!!
Potser és que li faltaven trens i clar aquests dies la demanda és alta,i renfe no ha tingut mès remei que au a posar el primer que veiem,unitat de rodalies que corre a 120 km/h de Saragossa a Madrid!Menos mal que no han posat 446 en el servei,que sinó el viatge seria etern!!!
Peró una 447 anant de Madrid a Saragossa en REX
Ara m'imagino un regional a seques Barcelona-València amb 447 i que faci de rodalies als dos nuclis.
REGIONAL Barcelona-València amb parada a St.Andreu Comtal,Clot,Passeig de Gràcia,Sants,Gavà,Castelldefels,Sitges,Vilanova i la Geltrú,Cubelles,Cunit,Segur de Calafell,Calafell,Sant Vicenç de Calders,Torredembarra,Altafulla,Tarragona,Port Aventura,Salou,Cambrils,Mont-Roig del Camp,L'Hospitalet de l'Infant,l'Ametlla de Mar,l'Ampolla,Camarles-Deltebre,l'Aldea-Amposta,Collredó,Tortosa,Collredó,L'Aldea-Amposta,Ulldecona,Vinaròs,Benicarló-Peníscola,Alcalà de Xivert,Torreblanca,Orpesa de Mar,Benicàssim,Castellò de la Plana,Vila-Real,Burriana,Nules-Vilavella,Xilxes,Almenara,Les Valls,Sagunt,Puçol,El Puig,Albuixech,Ròca-Cúper,València Cabanyal,València F.S Lluís i València Nord.
Qui s'atreviria a agafar aquest regional anant a 120km/h amb una 447.
Quant és trigaria a fer el trajcete parant a totes aquestes estacions i amb una 447?
I si voleu l'amplio fins a Alacant!!!
Ara m'imagino un regional a seques Barcelona-València amb 447 i que faci de rodalies als dos nuclis.
REGIONAL Barcelona-València amb parada a St.Andreu Comtal,Clot,Passeig de Gràcia,Sants,Gavà,Castelldefels,Sitges,Vilanova i la Geltrú,Cubelles,Cunit,Segur de Calafell,Calafell,Sant Vicenç de Calders,Torredembarra,Altafulla,Tarragona,Port Aventura,Salou,Cambrils,Mont-Roig del Camp,L'Hospitalet de l'Infant,l'Ametlla de Mar,l'Ampolla,Camarles-Deltebre,l'Aldea-Amposta,Collredó,Tortosa,Collredó,L'Aldea-Amposta,Ulldecona,Vinaròs,Benicarló-Peníscola,Alcalà de Xivert,Torreblanca,Orpesa de Mar,Benicàssim,Castellò de la Plana,Vila-Real,Burriana,Nules-Vilavella,Xilxes,Almenara,Les Valls,Sagunt,Puçol,El Puig,Albuixech,Ròca-Cúper,València Cabanyal,València F.S Lluís i València Nord.
Qui s'atreviria a agafar aquest regional anant a 120km/h amb una 447.
Quant és trigaria a fer el trajcete parant a totes aquestes estacions i amb una 447?
I si voleu l'amplio fins a Alacant!!!
Last edited by Mako448 on Thursday 12/04/2007 15:21, edited 3 times in total.