Posted: Sunday 08/04/2007 17:22
Hoy en la C7 a las 17.18 Tren L´Hospitalet - Martorell (UAB) está servido por la 440-200M/091R/095C con colores RENFE Operadora y distribución de asientos diferente a la mayoría, ya que es 2+3.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
mikado wrote:Hoy en la C7 a las 17.18 Tren L´Hospitalet - Martorell (UAB) está servido por la 440-200M/091R/095C con colores RENFE Operadora y distribución de asientos diferente a la mayoría, ya que es 2+3.
Jo penso lo mateix ja que al principi era extrany pero ara ja es molt normal veure 440R a Bcn fent rodalies.fantito wrote:I pregunto jo, qué té d'extrany que una 440 circuli per les rodalies de Barcelona?
No és sobre el tema del fil, però el que passa és que Renfe tarifica de forma tradicional l'estació de l'aeroport, però en altres casos, quan es fa fer l'unificació tarifària, van haver estacions que las van "rebaixar" de zona, com Badalona, que abans era zona 2 i ara 1, tant amb bitllet de Renfe com d'ATM. A veure si no es podria rebaixar també la de l'Aeroport!!!!!Platanito wrote:T'he de donar la raó (i mira que em fa ràbia!), però cal puntualitzar que la tarificació de Renfe és tradicional, és a dir, l'Aeroport sempre ha estat a la zona 4, així que quan va entrar en vigor la integració tarifària simplement es va abaratir el preu fent servir títols integrats. Tampoc no sé si Renfe rep alguna compensació de l'ATM pels viatges iniciats a l'estació de l'aeroport amb títols integrats, però no m'extranyaria.EUKibo wrote:Siguem clars, RENFE tima i et cobra 4 zones.
Si utilitzes bitllets integrats de l'ATM (T10, TMES...) és només una zona El Prat de Llobregat.
Zona 4 només es cobren pels bitllets de RENFE, aquesta tarifa abusiva és deguda a que la gent que no utilitza habitualment el transport públic ho fa per anar a l'aeroport pk no pot deixarhi el cotxe i no saben que RENFE tarifica d'una forma generalment més cara, tot i que gent que agafa tren tot el dia tampoc ho sap. I principalment també ho fan per els turistes, per estafarlos ja que no es compraran una T10, aquests es demanen bitllet senzill i els hi cobren 4 zones.
...
Et dic jo que ara a la R10 hi han 447's.Les 440R diria que han deixat de prestar servei en aquesta línia,repeteixo diria.EUKibo wrote:L'extrany que tenen es que a les linies a les que presta servei principalment (R2 R3 i R10) Son les que porten retards diaris mes grans i les que pateixen averies mes frequents.
Delenda est Cartago!EUKibo wrote:L'extrany que tenen es que a les linies a les que presta servei principalment (R2 R3 i R10) Son les que porten retards diaris mes grans i les que pateixen averies mes frequents.
Això s'ho creu poca gent .fantito wrote:Cada dia vaig a treballar a Martorell i agafo el tren a Sant Andreu Arenal via Sant Cugat. Tots els trens, tots, incloses les 440, tenen uns 4 minuts de parada a sant Cugat, tant a l'anada con la tornada, ja que tenen la malla extremament dilatada. Per tant el tema que les 440 poden ser les causants del retars dels trens no me'l crec.
Ah, sí, la via única de la C3 no provoca cap retard...EUKibo wrote:L'extrany que tenen es que a les linies a les que presta servei principalment (R2 R3 i R10) Son les que porten retards diaris mes grans i les que pateixen averies mes frequents.
Home!, això ja ho fan amb els regionals Madrid-Ávila i Madrid-Segovia...Mako448 wrote:Menos mal que no han posat 446 en el servei,que sinó el viatge seria etern!!!