Estació de rodalia de La Sagrera - Meridiana
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
L'hora punta del matí està molt més concentrada que la de la tarda, que es fa de forma més esglaonada.
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Però de totes maneres, podien posar busos a la tarda, encara que fossin menys, perquè com peti un tren a la L1 cap a les 17 hores, i allò quedi saturat de gent, tindrem problemes d'integritat física de la gent, amb les andanes a rebentar. Penseu que el dia de la nevada, a Fabra i Puig, a l'hora punta de la tarda, la gent havia d'estar al carrer, perquè no cabien a les andanes, de lo plenes que estaven. Això és el que passarà.
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Una cosa s'ha de tenir clara,hi hagui busos o el que sigui,la L1 és colpasarà seguríssim,i la millora de freqüències a la L1 és nomès a l'hora punta,la resta d'hores tot igual,i la L1 per si sola a pràcticament qualsevol hora del dia ja va sobresaturada.
El problema pel que veig és que és la mateixa renfe la que t'obliga a agafar la L1,i per tant,que aquesta és col.lapsi,els busos?Ho trobo una ximpleria bestial,per qué no han ampliat freqüències a la R2 Nord fins a Montcada per absorvir passatge de la R4 i R7 i potencia l'intercanvi a Montcada,i d'aquesta manera segur que molts passatgers de la R4 i R7 anirien a Barcelona canviant a Montcada i no a Sant Andreu Arenal-Fabra de Puig?.Que no costa tan fer les coses bé,home!
I si voleu que ús digui la veritat,haguès preferit fer acabar la R4 i la R7 a Montcada Birfucació,i el que vulgui anar a Barcelona que agafi la R2 a Montcada fins Clot,i allà R1 o R4 sud fins a Arc de Triomf,Pl.Catalunya o Sants també amb la R2,aixó sí,imprescindible augmentar freqüències a la R2 Nord i assegurar una tren inferior sempre els 15 minuts).Als caps de Setmana per exemple,podem ficar serveis Castelldefels-Montcada(amb perllogaments fins Granollers quan hi hagui F-1 o Motos al Circuit).Si fem acabar la R4 i la R7 a Birfucació,potenciant l'intercanvi a Montcada,segur que no parlariem de sobresaturació de la R3.
La meva conclusió és aquesta,La L1 no té capacitat d'absorvir passatge provinent de TRES línies de rodalies,peró d'una(que seria la R3)jo crec que sí,i que les altres dues l'absorveixi l'R2 sempre i quan aquesta línia és reforçi al tram Barcelona-Montcada i Reixac.
El problema pel que veig és que és la mateixa renfe la que t'obliga a agafar la L1,i per tant,que aquesta és col.lapsi,els busos?Ho trobo una ximpleria bestial,per qué no han ampliat freqüències a la R2 Nord fins a Montcada per absorvir passatge de la R4 i R7 i potencia l'intercanvi a Montcada,i d'aquesta manera segur que molts passatgers de la R4 i R7 anirien a Barcelona canviant a Montcada i no a Sant Andreu Arenal-Fabra de Puig?.Que no costa tan fer les coses bé,home!
I si voleu que ús digui la veritat,haguès preferit fer acabar la R4 i la R7 a Montcada Birfucació,i el que vulgui anar a Barcelona que agafi la R2 a Montcada fins Clot,i allà R1 o R4 sud fins a Arc de Triomf,Pl.Catalunya o Sants també amb la R2,aixó sí,imprescindible augmentar freqüències a la R2 Nord i assegurar una tren inferior sempre els 15 minuts).Als caps de Setmana per exemple,podem ficar serveis Castelldefels-Montcada(amb perllogaments fins Granollers quan hi hagui F-1 o Motos al Circuit).Si fem acabar la R4 i la R7 a Birfucació,potenciant l'intercanvi a Montcada,segur que no parlariem de sobresaturació de la R3.
La meva conclusió és aquesta,La L1 no té capacitat d'absorvir passatge provinent de TRES línies de rodalies,peró d'una(que seria la R3)jo crec que sí,i que les altres dues l'absorveixi l'R2 sempre i quan aquesta línia és reforçi al tram Barcelona-Montcada i Reixac.
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Si, però si pretenen que ens esglaonem pel mati, quan el 90% dels treballadors entra entre les 8 i les 9... ho porten clar. Jo no penso estar a les 6 a la porta de la uni per esglaonar-me, que s'esglaonin els polítics, que ni treballen, ni han de ser puntuals ennloc.victorcasta wrote:L'hora punta del matí està molt més concentrada que la de la tarda, que es fa de forma més esglaonada.
Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada
Estació Tancada
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
No. Aquesta resposta era per a qui deia perquè no es posaven els busos de reforç a la tarda.Oriol wrote:Si, però si pretenen que ens esglaonem pel mati, quan el 90% dels treballadors entra entre les 8 i les 9... ho porten clar. Jo no penso estar a les 6 a la porta de la uni per esglaonar-me, que s'esglaonin els polítics, que ni treballen, ni han de ser puntuals ennloc.victorcasta wrote:L'hora punta del matí està molt més concentrada que la de la tarda, que es fa de forma més esglaonada.
-
- N6
- Posts: 207
- Joined: Thursday 12/06/2008 19:59
- Location: Sant Joan de Vilatorrada
- Contact:
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Esglaonada? En fi, durant les obres intentaré no estar a Barcelona fins més tard de les 18:00, perquè ara els trens a aquesta hora ja van prou plens, doncs ara amb transbords... Els problemes estan garantits. Potser si que estarà esglaonat, però al no haver-hi busos, el metro serà terrorífic agafar-ho a aquella hora...
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Jo que cada dos per tres estava pel Maresme, em vec agafant el cotxe o trigant dues hores en fer un Cerdanyola - Mataró, per exemple... i no parlem de quan pujo a Sant Vicenç...jordigt2008 wrote:Esglaonada? En fi, durant les obres intentaré no estar a Barcelona fins més tard de les 18:00, perquè ara els trens a aquesta hora ja van prou plens, doncs ara amb transbords... Els problemes estan garantits. Potser si que estarà esglaonat, però al no haver-hi busos, el metro serà terrorífic agafar-ho a aquella hora...
Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada
Estació Tancada
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Cal dir també, tot i ser notícia de busos, que per les obres de la Meridiana relacionades amb les de la nova estació, la parada de bus de Meridiana entre Fabra i Puig i Sócrates, a on paren el 62 i el N3 davant una escola, es troba fora de servei, i el busos no s'aturen fins a la parada del CAP de la Meridiana.
- cristian26
- N7
- Posts: 544
- Joined: Saturday 24/11/2007 20:00
- Location: Granollers
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
El cacau que es muntarà serà petit...
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Allà no para també el 96?metring wrote:Cal dir també, tot i ser notícia de busos, que per les obres de la Meridiana relacionades amb les de la nova estació, la parada de bus de Meridiana entre Fabra i Puig i Sócrates, a on paren el 62 i el N3 davant una escola, es troba fora de servei, i el busos no s'aturen fins a la parada del CAP de la Meridiana.
I dubto si hi paren també el N64 i N71 o és a l'anterior...
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
A Sant Andreu Arenal ja han instal·lat les escales mecàniques, tot i que hores d'ara encara no funcionen, han posat pantalles i més indicadors electrònics de proper tren. El que no entenc és per què han tret els bancs i les papereres de l'andana de les vies 2 i 4, i per què han pringat de pintura blanca les columnes
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Potser no calia treure'ls però suposo que la idea és que els trens arribin per les vies 2 i 4, i surtin per les vies 1 i 3, deixant les vies direcció Pl.Catalunya com a cua de maniobres. Si més no així no hi haurà creuament de fluxos que podria generar un bon sarau tenint en compte l'estretor de les escales.metring wrote:A Sant Andreu Arenal ja han instal·lat les escales mecàniques, tot i que hores d'ara encara no funcionen, han posat pantalles i més indicadors electrònics de proper tren. El que no entenc és per què han tret els bancs i les papereres de l'andana de les vies 2 i 4, i per què han pringat de pintura blanca les columnes
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Avui he vist en un anunci (bé, a una fotocòpia dins una tapa transparent) a les reixes que envolten les obres exteriors de l'estació, que el sentit del lateral de la Meridiana entre Fabra i Puig i Sócrates (si, a on la parada de bus anul·lada), canviarà de sentit des del dimecres 24, a les 00:00.
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Avui, a SAA han instalat separadors de metall i vidre entre el principi de les andanes i les vies, i les cancel·ladores d'entrada les han mogut cap a l'esquerra, i per cert, al menys quan he anat, només en funcionava una, amb el conseqüent coll d'ampolla de gent, i més marejada amb el cacau de Montcada Bifurcació I a la sortida, ja estan acabant l'asfaltat d'on passaran els busos substitutoris.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Avisos
A Vic ja han instal·lat a les validadores, els cartells d'avís que les línies R3 R4 i R7 a partir de la setmana que ve queden restringides a St. Andreu Ar. El que encara no hi ha penjats són els nous horaris.
By orikaiser, shot with N73 at 2010-03-24
By orikaiser, shot with N73 at 2010-03-24
By orikaiser, shot with N73 at 2010-03-24
By orikaiser, shot with N73 at 2010-03-24
By orikaiser, shot with N73 at 2010-03-24
By orikaiser, shot with N73 at 2010-03-24
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
http://www.elperiodico.com/default.asp? ... io_PK=1022
Las obras de La Sagrera cortan mañana el tráfico en la Meridiana
CARLOS MÁRQUEZ
BARCELONA
Los trabajos complementarios previos al inicio de la construcción de la estación de Cercanías de La Sagrera obligarán mañana a cortar el tráfico de entrada a Barcelona por la Meridiana entre las 8.00 y las 18.00 horas.
Los coches que quieran acceder a la ciudad deberán desviarse por la calle de Concepció Arenal. Este corte permitirá colocar cuatro vigas de 14.5 metros de longitud y dos metros de alto que facilitarán la posterior instalación de las rampas de acceso a la zona en la que se construirá la estación.
Los carriles de salida de la Meridiana --mucha gente empieza una larga semana de vacaciones-- tendrán la circulación garantizada durante todo el día.
Las obras de La Sagrera cortan mañana el tráfico en la Meridiana
CARLOS MÁRQUEZ
BARCELONA
Los trabajos complementarios previos al inicio de la construcción de la estación de Cercanías de La Sagrera obligarán mañana a cortar el tráfico de entrada a Barcelona por la Meridiana entre las 8.00 y las 18.00 horas.
Los coches que quieran acceder a la ciudad deberán desviarse por la calle de Concepció Arenal. Este corte permitirá colocar cuatro vigas de 14.5 metros de longitud y dos metros de alto que facilitarán la posterior instalación de las rampas de acceso a la zona en la que se construirá la estación.
Los carriles de salida de la Meridiana --mucha gente empieza una larga semana de vacaciones-- tendrán la circulación garantizada durante todo el día.
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Compte enrere,6 hores i alguns minuts més per qué deixin de passar trens entre Sant Andreu Arenal i Clot durant cinc mesos i pico.
I a partir de demà,cacau dels grossos segur.
I a partir de demà,cacau dels grossos segur.
Re: Estació de rodalia de Sagrera-Meridiana
Jo també he vist aquest separador de metall i vidre.A part de Sant Andreu Arenal,jo també hi posaria un separador com aquests al Clot Aragó,en el tram d'andana entre les escales i la zona d'andana on s'aturen els trens que fa com una lleugera rampeta,allò enara que no sembli és perillòs,i quan hi hagui molta gent sortint.metring wrote:Avui, a SAA han instalat separadors de metall i vidre entre el principi de les andanes i les vies, i les cancel·ladores d'entrada les han mogut cap a l'esquerra, i per cert, al menys quan he anat, només en funcionava una, amb el conseqüent coll d'ampolla de gent, i més marejada amb el cacau de Montcada Bifurcació I a la sortida, ja estan acabant l'asfaltat d'on passaran els busos substitutoris.
Estem a menys d'una hora per qué el tram Clot-Arc de Triomf quedi tallat cinc mesos.
"By-pas" no aprofitat.
Com totes i tots sabeu, des del diumenge 28 de març fins a potser mitjà setembre quede fora de servei el tram ferroviari des de Sant Andreu Arenal a l'Arc del Triomf. Bé.
Una de les solucions que posa a l'abast de l'usuari Rodalies Catalunya, és baixar a Sant Andreu Arenal i agafar el “metro” cada dia, o un dels autobusos llançadora que estaran disponibles a l'efecte però només de dilluns a divendres. Bé.
Ara necessito dels vostres grans coneixements perquè em digueu, si us és possible i ho sabeu, el motiu pel qual Rodalies Catalunya no fa servir el “by-pas” de Montcada Bifurcació, per encarrilar els trens procedents de Manresa-Terrassa-Sabadell en direcció Barcelona Sants-Sant Vicenç de Calders, cap a la via general procedent de Cervera de la Merenda-Potbou-Figueres-Girona-Barcelona Sants.
Si els trens fossin desviats cap aquest “by-pas” que crec que totes i tots coneixeu, els usuaris que més o menys anessin al centre de Barcelona, podrien baixar al Passeig de Gràcia, que com aquell qui diu forma part del centre de la capital catalana.
Se'ls hi diu als usuaris procedents de Manresa-Terrassa-Sabadell, que poden baixar també a Montcada i Reixach-Manresa i caminar gairebé uns 400 metres (més o menys) fins a l'estació de Montcada i Reixach de la línia de Barcelona Sants-Portbou, per enllaar amb la R-2 que els portarà al mateix lloc que he descrit abans si el tren el fan continuar per el “by-pas” de Montcada-Biburcació.
Com que pot ser mol bé que jo vagi amb el fanal apagat i potser no estigui al corrent de massa assumptes ferroviaris, prego que si alguna o algú de vosaltres sap el motiu del per què Rodalies Catalunya no fa servir l'esmentat “by-pas” de Montcada-Bifurcació i té ganes de molestar a l'usuari, m'ho expliqui si us plau.
I la pregunta: no us sembla que seria més lògic que el tren passés per el “by-pas” de Montcada-Bifurcació?
Salutacions!
Galderic.
Una de les solucions que posa a l'abast de l'usuari Rodalies Catalunya, és baixar a Sant Andreu Arenal i agafar el “metro” cada dia, o un dels autobusos llançadora que estaran disponibles a l'efecte però només de dilluns a divendres. Bé.
Ara necessito dels vostres grans coneixements perquè em digueu, si us és possible i ho sabeu, el motiu pel qual Rodalies Catalunya no fa servir el “by-pas” de Montcada Bifurcació, per encarrilar els trens procedents de Manresa-Terrassa-Sabadell en direcció Barcelona Sants-Sant Vicenç de Calders, cap a la via general procedent de Cervera de la Merenda-Potbou-Figueres-Girona-Barcelona Sants.
Si els trens fossin desviats cap aquest “by-pas” que crec que totes i tots coneixeu, els usuaris que més o menys anessin al centre de Barcelona, podrien baixar al Passeig de Gràcia, que com aquell qui diu forma part del centre de la capital catalana.
Se'ls hi diu als usuaris procedents de Manresa-Terrassa-Sabadell, que poden baixar també a Montcada i Reixach-Manresa i caminar gairebé uns 400 metres (més o menys) fins a l'estació de Montcada i Reixach de la línia de Barcelona Sants-Portbou, per enllaar amb la R-2 que els portarà al mateix lloc que he descrit abans si el tren el fan continuar per el “by-pas” de Montcada-Biburcació.
Com que pot ser mol bé que jo vagi amb el fanal apagat i potser no estigui al corrent de massa assumptes ferroviaris, prego que si alguna o algú de vosaltres sap el motiu del per què Rodalies Catalunya no fa servir l'esmentat “by-pas” de Montcada-Bifurcació i té ganes de molestar a l'usuari, m'ho expliqui si us plau.
I la pregunta: no us sembla que seria més lògic que el tren passés per el “by-pas” de Montcada-Bifurcació?
Salutacions!
Galderic.
A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?
"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: "By-pas" no aprofitat.
Si es volgués mantenir l'estructura de línies que actualment té la xarxa de rodalia, només se n'haguessin pogut desviar uns quants, del contrari, de veure's afectades les línies R3, R4 i R7, de retruc quedarien afectades l'R1 i les R2. I és que no només és una qüestió de cisallaments a la R2 a l'alçada de Vallbona, sinó que també caldria fer cisallaments a la sortida de Sants cap a L'Hospitalet, la qual cosa podria provocar retards a tota la xarxa. Potser donaria per desviar per Pg. de Gràcia els Manresa - Sant Vicenç de Calders.
D'altra manera, si no ens importés carregar-nos les línies que actualment existeixen podríem, com va dir un usuari del fòrum, haver fusionat l'R2 Sud i R2 amb l'R4 Nord i l'R4 Sud amb l'R1, de manera que només acabarien a Sant Andreu Arenal les R3 i R7, i l'R2 Nord seguiria fent els serveis habituals.
D'altra manera, si no ens importés carregar-nos les línies que actualment existeixen podríem, com va dir un usuari del fòrum, haver fusionat l'R2 Sud i R2 amb l'R4 Nord i l'R4 Sud amb l'R1, de manera que només acabarien a Sant Andreu Arenal les R3 i R7, i l'R2 Nord seguiria fent els serveis habituals.