Re: Renovació de via fins a Puigcerdà
Posted: Monday 17/11/2008 19:48
Això significa que la imatge que vols penjar és més ample que el mínim que especifica el fòrum, l'hauràs de reduïr per poder penjar-la.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Ferry1ac1 wrote:també allà hi havia una unitat del tren groc grafitejada de dalt a baix! No tenen vergonya!
El que podries fer és penjar-la a través de programes de hosting, com per exemple Imageshack.us, tenen un marge més tolerable pel que fa a tamanys, i només has de copiar un enllaç, que diu Get generade code from forums i enganxar-lo aqui. Crec que el servidor del fòrum deixa uns marges molt justos.De les antigues o de les noves? La veritat és que el sindrome renfomentadif fa estrallsContinuo sense poder penjar l'arxiu!Ferry1ac1 wrote:De les antigues però semblava fora de servei. Estava bastant lluny de l'edifici de l'estació..
em diu això!
The image must be at least 0 pixels wide, 0 pixels high and at most 650 pixels wide and 900 pixels high. The submitted image is 751 pixels wide and 709 pixels high.
Té tota la pinta de ser la locomotora que va remolcar tren taller per la línia. Fa 5 anys la vaig veure amb lels seus vagons corresponents a Mont-Lluís. El que em fa més ràbia és veure aquesta locomotora grafitejada a Latour i en canvi veure a Vilaflanca del Conflent una unitat del tren groc amb la renovació dels seixanta, que porta apartada més de 10 anys i no té un sol grafit . I les dos estan fora de servei.
Els primers dies sembla que si que pujaven dobles 447, almenys han allargat les andanes, perquè hi puguin cabre 6 cotxes de 447, en comptes dels 4, de 440, que hi havien abans de les obres.Mako448 wrote:Un dubte;poden pujar dobles de 447 a Puigcerdà? Dijous l'últim rodalies a Pugicerdà és va fer amb doble de 447,amb teleindicadors "LA TOUR C.",per cert,tot i que el tren anava a Puigcerdà.Com no deixin les tres unitats de cua a Ripoll,o bé puguin les sis a Puigcerdà(que crec que poden pujar,no estic segur).
Uau,un tren de sis cotxes entre Ribes i Puigcerdà s'ha de veure!
Anda que no es va descansar ni res qui va ficar el cartellet ja m'hi he fixat.oriolp13 wrote:Percert, a Toses també hi ha la nova senyalitzaciói d'ADIF, amb la incongruència que al senyalar les direccions dels trens, una posa Puigcerdà-La Tor de Querol i l'altre Ripoll-Puigcerdà
Vols dir un punt on el tren va més lent que en la resta del traçat? Perquè aquest punt em sona de que hi havia un projecte de fer un punt de creuament, que al final no es va fer. Ja preguntaré al meu pare si en sap alguna cosa més .oriolp13 wrote:I ara una pregunta que em balla per el cap de quan era petit. Recordo que quan avana a esquiar, passava per la collada i sempre em fixava en la via del tren, i recordo que entre Ribes i Planoles, abans de que el tren creui el riu i vagi per el mateix costat de muntanya que la carretera, hi havia un punt del traçat que estava en curva que hi havia un troç de doble via, no sé si va existir realment o es un mal record, però sempre que m'hi fixava mai havia vist creuar-s'hi un tren. Algú sap si alguna vegada es va arribar a fer servir aquest suposat punt d'encreuament?
Diria que va més lent, no estic segur, ja que amb tren hi vaig passar fa molts anys.tren250 wrote:Anda que no es va descansar ni res qui va ficar el cartellet ja m'hi he fixat.oriolp13 wrote:Percert, a Toses també hi ha la nova senyalitzaciói d'ADIF, amb la incongruència que al senyalar les direccions dels trens, una posa Puigcerdà-La Tor de Querol i l'altre Ripoll-PuigcerdàVols dir un punt on el tren va més lent que en la resta del traçat? Perquè aquest punt em sona de que hi havia un projecte de fer un punt de creuament, que al final no es va fer. Ja preguntaré al meu pare si en sap alguna cosa més .oriolp13 wrote:I ara una pregunta que em balla per el cap de quan era petit. Recordo que quan avana a esquiar, passava per la collada i sempre em fixava en la via del tren, i recordo que entre Ribes i Planoles, abans de que el tren creui el riu i vagi per el mateix costat de muntanya que la carretera, hi havia un punt del traçat que estava en curva que hi havia un troç de doble via, no sé si va existir realment o es un mal record, però sempre que m'hi fixava mai havia vist creuar-s'hi un tren. Algú sap si alguna vegada es va arribar a fer servir aquest suposat punt d'encreuament?
Dons el primer de la tarda, que passa per Vic a les 18.22, s'ha realitzat amb simple 447, passant molt a poc a poc per Balenyà Tona Seva, es veu que no tenia autorització per sortir, i l'hi han donat a ultima hora, just a l'arribar al senyal que autoritza el pas i la sortida de trens direcció Vic - Ripoll - Puigcerdà (cap d'estació virtual).tren250 wrote:Anuncio que avui més de la meitat dels trens que han pujat a Puigcerdà han estat en composició 447 doble. Sort que he tingut jo .
De l'estació de Ribes de Freser, ja quasi està renovada l'andana 1 a falta de l'ampliació direcció Puigcerdà, i del canvi de via.
I en les estacions sense cap d'estació han ficat horaris ja no pegats amb celo, sinó dintre d'uns cristalls. Per la resta, no hi ha cap novetat més.
Los indicadores que hay en el final del anden de la estación de Balenyà-Tona-Seva son simplemente repetidoras de la señal de salida, simplemente indican el aspecto de la señal de salida de la estación. De momento no existe ningun jefe de estación virtual. (por suerte)UT440_132M wrote:Dons el primer de la tarda, que passa per Vic a les 18.22, s'ha realitzat amb simple 447, passant molt a poc a poc per Balenyà Tona Seva, es veu que no tenia autorització per sortir, i l'hi han donat a ultima hora, just a l'arribar al senyal que autoritza el pas i la sortida de trens direcció Vic - Ripoll - Puigcerdà (cap d'estació virtual).tren250 wrote:Anuncio que avui més de la meitat dels trens que han pujat a Puigcerdà han estat en composició 447 doble. Sort que he tingut jo .
De l'estació de Ribes de Freser, ja quasi està renovada l'andana 1 a falta de l'ampliació direcció Puigcerdà, i del canvi de via.
I en les estacions sense cap d'estació han ficat horaris ja no pegats amb celo, sinó dintre d'uns cristalls. Per la resta, no hi ha cap novetat més.
Jo no tinc massa idea de com s'anomena aquest senyal, jo només dic el que diu a la web d'en Bernat Borràs, trenscat aquí al fòrum. http://www.trenscat.com/renfe/balenyatonaseva_ct.html Dons bé, això que he dit més amunt és el que ha passat aquesta tarda/vespre de divendres.visir_5713 wrote:Los indicadores que hay en el final del anden de la estación de Balenyà-Tona-Seva son simplemente repetidoras de la señal de salida, simplemente indican el aspecto de la señal de salida de la estación. De momento no existe ningun jefe de estación virtual. (por suerte)UT440_132M wrote:Dons el primer de la tarda, que passa per Vic a les 18.22, s'ha realitzat amb simple 447, passant molt a poc a poc per Balenyà Tona Seva, es veu que no tenia autorització per sortir, i l'hi han donat a ultima hora, just a l'arribar al senyal que autoritza el pas i la sortida de trens direcció Vic - Ripoll - Puigcerdà (cap d'estació virtual).tren250 wrote:Anuncio que avui més de la meitat dels trens que han pujat a Puigcerdà han estat en composició 447 doble. Sort que he tingut jo .
De l'estació de Ribes de Freser, ja quasi està renovada l'andana 1 a falta de l'ampliació direcció Puigcerdà, i del canvi de via.
I en les estacions sense cap d'estació han ficat horaris ja no pegats amb celo, sinó dintre d'uns cristalls. Per la resta, no hi ha cap novetat més.
Això del cap d'estació virtual era una manera de dir però realment com han dit és una repetidora de la senyal de sortidaUT440_132M wrote:Jo no tinc massa idea de com s'anomena aquest senyal, jo només dic el que diu a la web d'en Bernat Borràs, trenscat aquí al fòrum. http://www.trenscat.com/renfe/balenyatonaseva_ct.html Dons bé, això que he dit més amunt és el que ha passat aquesta tarda/vespre de divendres.