Page 11 of 23
Posted: Tuesday 31/10/2006 12:15
by metring
Yuppiiii!!!!!! Ara serà una mica més fàcil agafr-ne un!! Imagino que a El Triangle ja n'hi hauran més.
Posted: Tuesday 31/10/2006 12:18
by Mortadel·lo
ahir em vaig creuar amb un 9000, a veure quan el puc agafar!
Posted: Tuesday 07/11/2006 11:23
by Ecomobisostrans
Jordilar wrote:Comprovat lo de les portes. No cal fer gaire esforç per moura-les. No us penseu que l'he tancat completament, si no que l'he mogut uns quants centímetres. Es relativament fàcil. Al moure'n una es mou també l'altre degut al mecanisme d'obertura.
Ara, no proveu tancan-la tota per si acás a l'hora de tancar portes es tanquin totes menys la que has tocat
Pues jo el 1r (i unic) dia que vaig pujar a un 9000 vaig tancar del tot una porta manualment i la vritat es que no li va passar res. Igualment vaig fer amb un 5000, que estava parat a Sagrera. Despres vaig tornar a obrir-les amb el botonet i es van obrir perfectament. En canvi al tram es poden tancar 2 o 3 cm. i es tornen a obrir soles. I al civia em sembla que tambe pro no estic segur.
Posted: Tuesday 07/11/2006 20:19
by Izo
Fa poc més d'una setmana vaig agafar el primer 9000. M'agraden més que els 5000, sobretot exteriorment, que és on més es nota el canvi.
Res més a dir, simplement que ja em moro de ganes de veure'ls circular per la L9 sense cabina de conducció! I això vol dir que hauré d'esperar-me encara bastant... Però quan sigui possible em menjaré la L9 sencera enganxat al parabrises, veient el túnel infinit.
O sigui, que ja ho sabeu: si d'aquí a uns anys veieu a un babau enganxat al vidre frontal d'una 9000 i omplint-lo de babes probablement seré jo...
Posted: Tuesday 07/11/2006 21:08
by Fran-Ikarus
Diumenge vaig pujar al meu segon 9000 (el mateix que el primer cop, 9001-9004), bastant més buit que el primer cop, i per tant amb més oportunitat de valorar coses.
Sobre l'aspecte externe, no està pas malament, però no sé dir si m'agrada més o menys que els 5000. Podríem resumir-ho en què m'agrada la diversificació, que s'estiguin afegint trens nous de la mateixa època i amb diferent aspecte, tot i que, paradòxicament, em xoca una mica això de veure una línia tan "desordenada", on et vas trobant vehicles diferents, i tots ells nous o prou moderns (2100, 5000, 9000), gairebé com si es tractés de línies diferents amb tram comú (tipus FGC línies del Vallès)
Els seients en sí són més o menys igual de còmodes, però recalco que és un encert per part dels 9000 que la barra que els divideix en dues meitats permeti de recolçar-se molt més còmodament. Les zones blaves per "acular-se" també són més còmodes que als 5000.
Pel que fa a l'interiorisme, no m'acabo de decidir. No em desagrada gens la impressió d' "evolució modernitzada" dels 5000, i els 9000 són "una mica més diferents", la qual cosa no vol pas dir que em desagradin, però sí que, per mi, no "dominen" en aquest aspecte als 5000.
Posted: Wednesday 08/11/2006 23:15
by entfe001
Avui corria per la L2 el segon 9000 amb el número de torn 205.
Tercera en marxa...
Posted: Thursday 09/11/2006 23:56
by JaMiRo!
entfe001 wrote:Avui corria per la L2 el segon 9000 amb el número de torn 205.
I el tercer no trigarà a baixar de Santa Perpètua; a proves ja li han donat el vist-i-plau.
Posted: Friday 10/11/2006 0:12
by Jordilar
Molt bona notícia, espero que la incorporació dels 9000 augmenti la freqüència a la L2, perque de moment hi ha uns quants trens nous ciruclant juntament amb els que havia abans i veig que no ha millorat: contínuem sense baixar desl 3min. En canvi, a la línia 5 la freqüencia a vegades arriba als 1:45 o els 2:30.
Crec que la L2, de moment es la línia amb més varietat de material que ha circulat al moment, amb 3 sèries diferents. No se si al transversal n'havien circualt més...
Posted: Friday 10/11/2006 9:20
by metring
A la 3, ara circulen 2000, 3000 i 5000, i a la 1, hi va haver un temps en que coincidien 100, 200, 400 i s'anaven incorporant els 4000. Quién da más?
Posted: Friday 10/11/2006 9:28
by Mortadel·lo
Posted: Friday 10/11/2006 9:52
by Fran-Ikarus
Els 100 no van arribar a coincidir amb els 4000.
Posted: Friday 10/11/2006 9:54
by metring
Al final no? Pensava que havia quedat algún, pintat de verd, és clar, per format un tren, amb 200 i 400.
Posted: Friday 10/11/2006 10:57
by Fran-Ikarus
L'últim 100 que va còrrer és el famós tren de 3 cotxes, restaurat a groc i negre a inicis dels 80, i que feia línia els diumenges i festius; i al qual pertany el cotxe que sobreviu, i que EL LLOP ens ha mostrat recentment.
Posted: Tuesday 28/11/2006 21:45
by Jordilar
Rescato aquest fil per dir que ja hi ha 3 9000ls circulant:
Salut,
Posted: Tuesday 28/11/2006 21:59
by Ferrovi
Jordilar wrote:Rescato aquest fil per dir que ja hi ha 3 9000ls circulant:
Posted: Tuesday 28/11/2006 22:26
by aim
Avui he agafat el 9001 i he de dir dues coses:
1- Li han tret la capa de merd* que portava a sobre.
2- Han canviat la posició dels números de cada vagó. Si abans estaven als extrems ara estan just al centre.
Sí.
Posted: Tuesday 28/11/2006 23:58
by JaMiRo!
Sí, els nous que van sortint de fàbrica porten la calca al mig.
Posted: Wednesday 29/11/2006 0:29
by Denisuko
avui e vist un d'ells, sortint de paral·lel amb el numero de torn 219 alla sobre les 19:35 i m'he sentit com una persona d'aquest forum q deia: "He vist el 9000, he vist el 9000 allunyar-se!!!"
Posted: Friday 01/12/2006 21:31
by Vox
No se si son Brekng Nius perque he estat fora uns dies però: acabo de pujar en el 9009-9010-9503-9011-9012!! Ha estat en el tram La Pau-Pep Ventura tot just fa 1h (20:40 aprox)
Es a dir, el 3er 9000 per la L2. No feia massa olor a nou però:
-NO patinava ni era brusc al arrencar!
-La frenada si que era made in 9001/9005 però crec que més suau
-I no se que tenia dins que ho trobava extrany, potser és només una impressió (per exemple, el lloc per posar-hi les "posaderas", com arrodonit, es així a les altres 2?).
-En resum, que anava molt més fi, i sense 8739393 personal d'Alstom, de TMB, de la CIA i de La Sexta a la cabina, només la noia que el portava.
Vox
Posted: Friday 01/12/2006 22:35
by Mako448
Amb la incorporació dels 9000 a la L2,haurien de pensar els de TMB en portar els 2100 a la L4.