Page 11 of 22
Posted: Tuesday 25/12/2007 20:13
by faristol
Certament es com diu en Fran, aixi de real i cru.
Hi ha alguna llist actualitzada a part de la facilitada per El Llop com a Post-it per saber quines unitats de 1100 queden operatives o en ús?
A dojo...
Posted: Wednesday 26/12/2007 13:59
by JaMiRo!
El dia 31 de desembre pel matí, em trobareu fent fotos a dojo a la L4. No sigui cas...
Posted: Wednesday 26/12/2007 16:30
by aim
Avui en el tram entre La Pau i Ciutadella només he vist 3 1100, la resta tot 2100.
Posted: Thursday 27/12/2007 15:08
by pol
Pel pont vaig fer moltes fotos de 1100 i mirant-les he vist que unes de les que vaig fer esra de les palques dels 1100 i una casualment era la del 1103 o sigui que el primer possibloement encara estigui viu. El R-1410 també esta viu aquell dia, el 1106 també, el R-1418 també. (dades del pont)
Posted: Thursday 27/12/2007 15:10
by UT596001
Hui:
Torn 417, (Trinitat Nova) 1107-1108-1105-R1402-1106 (La Pau)
Posted: Thursday 27/12/2007 20:18
by pol
Avui he vist els 1175-1176-1173-1174 (i el R-14 no se quin era)
i l'altre 1423-1490-...(no mi he fixat i circulaven amb el torn 413 el ultim
Posted: Friday 28/12/2007 11:45
by Miquel
No se si és casual peró sempre vaig amb el 1170 a totes hores, matí i tarda, i les hores sempre són diferents.
Ahir a la tarda només vaig veure 5 1100 entre Passeig de Gràcia i La Pau, i 3 persones fent fotos per la L-4 a diferents estacions i aproximadament entre les 16:10-16:30h.
Posted: Friday 28/12/2007 20:36
by pol
Els que he vist ultimament
1103-1104-1101-R1401-1102 28-12-07
1106-R1402-1105-1108-1107 28-12-07
1174-R1419-1173-1176-1175 28-12-07
1190-R1423-1189-1192-1191 27-12-07
1170-R1418-1169-1172-1171 28-12-07
Posted: Friday 28/12/2007 23:10
by Vox
28-12-2007
Torn 408: 1138-1137-R1410
Vox
Posted: Saturday 29/12/2007 15:03
by pol
Una llista (basada amb la primera del tema)
1100 en circulacio
28/12/07: 1102-1401-1101-1104-1103
28/12/07: 1106-1402-1105-1108-1107
30/12/07: 1110-1403-1109-1112-1111
3/12/07: 1134-1409-1133-1136-1135
6/12/07: 1142-1411-1141-1144-1143 (1142 canviat pel 1140 )
25/6/07: 1146-1412-1145-1148-1147
29/12/07: 1138-1410-1137-1160-1159 ex línia 5, back from the grave(torna de la tumba)
25/6/07: 1166-1417-1165-1168-1167
28/12/07: 1170-1418-1169-1172-1171
28/12/07: 1174-1419-1173-1176-1175
28/12/07: 1190-1423-1189-1192-1191
11 1100 sense desballestar (amb verd els vistos, vists 9)
1100 Desballestats
1114-1404-1113-1116-1115 Desballestat estiu 2007
1118-1405-1117-1120-1119 desballestat a Can Boixeres Febrer 2007
1122-1406-1121-1124-1123 ex línia 5, desballestat
1126-1407-1125-1128-1127 desballestament inminent
1130-1408-1129-1132-1131 Desballestat estiu 2007
1158-1415-1157-1140-1139 ex línia 5, desballestat
1150-1413-1149-1152-1151 Desballestat
1154-1414-1153-1156-1155 Desballestat estiu 2007
1162-1416-1161-1164-1163 el 29/3/07 disgregat al 1162-1416-1161-1200-1199 DESBALLESTAT
1178-1420-1177-1180-1179 el 19/5/07 vist separat en 1178-1420-1177-1184-1183, el 25/6 vist altre cop unit Desballestats estiu 2007
1186-1422-1185-1188-1187 DESBALLESTAT
1194-1424-1193-1196-1195 DESBALLESTAT
1198-1425-1197-1200-1199 el 29/3/07 disgregat al 1162-1416-1161-1200-1199 Desballestat juliol 2007
1162-1416-1161-1200-1199 Desballestat juliol 2007
1202-1426-1201-1204-1203 Desballestat juliol 2007
1206-1427-1205-1208-1207 Desballestat estiu 2007
17 trens desballestats
Re: Seguiment de 1100s a la L4
Posted: Wednesday 02/01/2008 22:20
by Busman
Avui he comptat fins a 9 1100 a la L4. Anaven en els torns següents: 401, 402, 404, 406, 409, 412, 413, 415 i 418. Això implica que només els torns 405, 407, 408, 411, 414, 417 i 419 duien 2100, quedant en incògnita el 403, el 410 i el 416, que són els tres trens que es treuen en hores vall (encara que hi hagi vaga d'autobusos, la L4 funciona així).
És d'assenyalar que, almenys el 409, format per la composició 1102-1101-1104-1401-1103 anava sense les enganxines i logos corporatius, de manera que le meva ment malalta m'ha fet pensar que l'havíen recuperat de l'enretirada. Ah, i el 9000 a cotxeres, que si no es ratlla, gràcies.
Total, que la renovació de la L4 avança a pases agegantades.
Re: Seguiment de 1100s a la L4
Posted: Wednesday 02/01/2008 23:33
by JaMiRo!
Re: Seguiment de 1100s a la L4
Posted: Saturday 05/01/2008 18:32
by pol
I aqui que es mante de un 1100??
Re: Seguiment de 1100s a la L4
Posted: Sunday 06/01/2008 21:39
by josep_serre
Per molt que diguem, calculem la reforma o tuning d'un tren que tindria una vida útil molt reduïda no es pot ni comparar amb el que et costa renunciar als beneficis del material nou.
Per no parlar de que t'ho estalvies renunciant a la recuperació de l'energia al frenar, a millorar les acceleracions i les frenades, a reduir les avaries, a millorar notablament la imatge de l'empresa i del servei etc...
Re: Seguiment de 1100s a la L4
Posted: Sunday 06/01/2008 22:00
by pol
josep_serre wrote:Per molt que diguem, calculem la reforma o tuning d'un tren que tindria una vida útil molt reduïda no es pot ni comparar amb el que et costa renunciar als beneficis del material nou.
Per no parlar de que t'ho estalvies renunciant a la recuperació de l'energia al frenar, a millorar les acceleracions i les frenades, a reduir les avaries, a millorar notablament la imatge de l'empresa i del servei etc...
Home amb aquet tuning que li vol fer vols dir que no se li pot possar tot aixo??
Re: Seguiment de 1100s a la L4
Posted: Sunday 13/01/2008 14:43
by pol
El tren 1130-1408-1129-1132-1131 no estva previst desballestar-lo al estiu del 2007? per que avui le vist vivo i coleando per la 4
Re: Seguiment de 1100s a la L4
Posted: Sunday 13/01/2008 20:20
by josep_serre
Desconec si s'ha fet amb els 1100 però amb els 1000 es van intecanviar les plaques d'alguns trens durant el procés de retirada. Aquesta en podria ser l'explicació.
Re: Seguiment de 1100s a la L4
Posted: Wednesday 16/01/2008 16:51
by Miquel
He vist el 1110 i 3 1100 més ahir al matí.
Re: Seguiment de 1100s a la L4
Posted: Wednesday 16/01/2008 20:30
by pol
josep_serre wrote:Desconec si s'ha fet amb els 1100 però amb els 1000 es van intecanviar les plaques d'alguns trens durant el procés de retirada. Aquesta en podria ser l'explicació.
I aixo per que es fa?
Re: Seguiment de 1100s a la L4
Posted: Saturday 19/01/2008 23:53
by Fran-Ikarus
19/1/08: M-R-M-1144-1143 (l'he perdut per 2 segons!)