Page 11 of 34

Posted: Tuesday 06/11/2007 16:05
by Busman
Fran-Ikarus wrote:És que el noi té raó: a qui se li acudeix de celebrar una fira al recinte firal? Poguent fer-ho a Sant Miquel del Fai o al recinte Catalunya en Miniatura.
O podent no fer-se, com al Neolític.

Posted: Tuesday 06/11/2007 17:00
by Ecomobisostrans
Platanito wrote:Al final s'han imposat el seny i l'interés general als interessos del (...) i al (....) de la (.....)


(...) capital
(....) lobby
(.....) Fira
Tens tota la rao. He passat a les 13:45 i els autobusos anaven sense cap problema. L'unic petit canvi ha estat que s'ha posat una parada de taxis improvisada al principi de l'Avinguda (venint de pl.Espanya) pero aquesta parada no li ha tret mes de 20 metres als autobusos. A les noticies han dit exactament el mateix.

Posted: Tuesday 20/11/2007 9:57
by Ecomobisostrans
Dimecres 21 de novembre quasi totes les linies de bus TMB afectades per culpa d'una (...) vaga >:(
TMB wrote:Informació sobre la convocatòria d’aturada parcial de conductors d’Autobusos



Arran de la convocatòria per part dels sindicats CGT i ACTUB d’un aturada de cinc hores dels conductors d’autobusos de TMB, des de les 11h a les 16h, el dia 21 de novembre vinent, avui ha tingut lloc, al Departament de Treball, l’acte de conciliació, que ha acabat sense acord tant pel que fa al fons de la qüestió com en els serveis mínims a aplicar durant l’aturada.



En relació amb els serveis mínims, que correspon dictar al Departament de Treball, en aquesta reunió l’empresa ha fet una proposta que té en compte les necessitats de mobilitat de la població de Barcelona i la seva àrea metropolitana, així com la situació de les infraestructures de transport en aquest àmbit. La proposta és la següent:



· 100% del servei habitual de les llançadores que substitueixen línies de Rodalies Renfe interrompudes: Estació de França - Aeroport, Estació de Sants - Aeroport i Plaça Espanya - Estació del Prat de Llobregat.



· 100% del servei habitual de les línies perifèriques que cobreixen àrees sense transport alternatiu: 9, 11, 21, 23, 24, 63, 65, 92, 95, 109, 157 i 193.



· 50% del servei habitual a la resta de línies regulars de TMB.





Respecte del fons de la convocatòria d’aturada, l’empresa referma la seva disposició al diàleg i el seu posicionament, que es pot resumir en els punts següents:



· Els dos sindicats convocants són una part minoritària de la representació dels treballadors al comitè d’empresa d’Autobusos de TMB. El motiu esgrimit públicament per a l’aturada és un canvi en el sistema de descansos establert al conveni col·lectiu vigent, que va ser subscrit pels sindicats que sí que tenen la majoria dels representants dels treballadors al comitè d’empresa.



· Els sistemes de descansos setmanals establerts al conveni col·lectiu tenen vigència fins al 31 de desembre del 2008. Cal remarcar que no hi ha cap demanda judicial pendent subscrita per cap sindicat per incompliment de cap article del conveni referit als descansos setmanals.



· La convocatòria d’aturada es produeix quan hi ha una via de diàleg oberta sobre la qüestió de la jornada laboral. Ja ha tingut lloc una primera reunió entre la direcció d’Autobusos i els representants dels treballadors per començar a abordar l’aplicació a TMB de la nova normativa europea i espanyola en matèria d’interrupcions de la jornada diària de treball dels conductors de transport per carretera (reial decret 902/2007).



· TMB ha expressat la seva disposició a estudiar l’aplicació d’aquesta nova normativa en el marc d’una negociació global, que tingui en compte tots els factors. Cal subratllar que una aplicació mecànica i directa del decret 902/2007 podria causar perjudicis no només en el servei d’autobusos que presta TMB, sinó també en les condicions laborals dels mateixos conductors. Sembla, doncs, oportú donar-se un temps de reflexió i anàlisi abans de fer canvis en la regulació de la jornada diària de treball.





Pel que s’acaba d’exposar, TMB reitera que la convocatòria no té justificació i confia que siguin les vies establertes dins l’empresa per al diàleg social les que donin una resposta raonable i consensuada a les aspiracions de millora de les condicions laborals del personal d’Autobusos, de manera que s’evitin els perjudicis als usuaris que ocasionaria una interrupció del servei com la que es pretén provocar.

Barcelona, 16 de novembre de 2007

Posted: Tuesday 20/11/2007 14:21
by josep_serre
T'han parlat del dret de vaga?
Ecomobisostrans wrote:Dimecres 21 de novembre quasi totes les linies de bus TMB afectades per culpa d'una (...) vaga >:(

Posted: Tuesday 20/11/2007 16:54
by Pep
Tampoc entenc perquè la convoquen llegint això:
TMB wrote:· Els dos sindicats convocants són una part minoritària de la representació dels treballadors al comitè d’empresa d’Autobusos de TMB. El motiu esgrimit públicament per a l’aturada és un canvi en el sistema de descansos establert al conveni col·lectiu vigent, que va ser subscrit pels sindicats que sí que tenen la majoria dels representants dels treballadors al comitè d’empresa.
Al menys, sembla que no serà molt "agressiva" si es compleixen els serveis minims:
Departament de Treball wrote: · 100% del servei habitual de les llançadores que substitueixen línies de Rodalies Renfe interrompudes: Estació de França - Aeroport, Estació de Sants - Aeroport i Plaça Espanya - Estació del Prat de Llobregat.
· 100% del servei habitual de les línies perifèriques que cobreixen àrees sense transport alternatiu: 9, 11, 21, 23, 24, 63, 65, 92, 95, 109, 157 i 193.
· 50% del servei habitual a la resta de línies regulars de TMB.
Total, que demà em tocarà anar a la feina en metro! :tram2

Posted: Tuesday 20/11/2007 16:58
by Trytasa Baldaquino
hauria de venir l'exèrcit a colocar-se davant el volant! Que justifiquin la dotació dels pressupostos de l'estat al ministeri de Defensa!

no als (...) treballadors de la (...) TMB, que es dediquen a fer (...) vaga en comptes de treballar com fem la resta de (...) pringats!!!!

Permissivitat

Posted: Tuesday 20/11/2007 22:32
by JaMiRo!
Ecomobisostrans wrote:Dimecres 21 de novembre quasi totes les linies de bus TMB afectades per culpa d'una (...) vaga >:(
Administradors, continuareu permetent això? :?:

Sembla que sí

Posted: Tuesday 20/11/2007 22:40
by Guigui
JaMiRo! wrote:Administradors, continuareu permetent això? :?:
Per les explicacions donades setmanes enrere, em temo que sí. Com diuen a la tele: acato la decisió però no la comparteixo.

:|

Posted: Wednesday 21/11/2007 11:29
by buertu
Sembla ser que finalment, serà una mica més agressiva del que s'havia anunciat ja que aquests serveis mínims eren de la proposta que havia fet TMB. Finalment els serveis es reduiran bastant més. :L'última nota de premsa de TMB diu
TMB wrote: Serveis mínims per a la convocatòria d’aturada parcial de conductors d’Autobusos de demà

Arran de la convocatòria per part dels sindicats CGT i ACTUB d’un aturada de cinc hores dels conductors d’autobusos de TMB, demà d’11 a 16 hores, el Departament de Treball ha emès una ordre per garantir el servei essencial de transport de viatgers que té en compte, entre d’altres factors, el dret constitucional a la lliure circulació i la “situació excepcional produïda per les obres de l’AVE”.

L’ordre estableix que ha de funcionar com a mínim el següent:

· 100% del servei habitual de les llançadores que substitueixen línies de Rodalies Renfe interrompudes: Estació de França - Aeroport, Estació de Sants - Aeroport i Plaça Espanya - Estació del Prat de Llobregat.

· 25% del servei habitual, amb almenys un vehicle per línia, en onze línies perifèriques que cobreixen àrees sense transport alternatiu: 9 (Pl. Catalunya - Pg. Zona Franca), 11 (Trinitat Vella - Roquetes), 21 (Paral·lel - El Prat), 24 (Paral·lel - Carmel), 63 (Pl. Universitat - Sant Just), 65 (Pl. Espanya - El Prat), 92 Gràcia - Pg. Marítim), 95 (Almeda - Fonstanta), 109 (Estació de Sants - Pol. Zona Franca), 157 (Pg. Marítim - Sant Joan Despí) i 193 (Parc de Montjuïc).

Aquest és, doncs, el mínim d’oferta que l’empresa garantirà, que podrà ser més gran segons el seguiment que tingui la convocatòria. Durant el dia d’avui, s’està informant mitjançant cartells a les parades i als vehicles de TMB de possibles alteracions del servei durant les cinc hores d’aturada.

Respecte del fons de la convocatòria d’aturada, l’empresa referma la seva disposició al diàleg i el seu posicionament, que es pot resumir en els punts següents:

· Els dos sindicats convocants són una part minoritària de la representació dels treballadors al comitè d’empresa d’Autobusos de TMB. El motiu esgrimit públicament per a l’aturada és un canvi en el sistema de descansos establert al conveni col·lectiu vigent, que va ser subscrit pels sindicats que sí que tenen la majoria dels representants dels treballadors al comitè d’empresa.

· Els sistemes de descansos setmanals establerts al conveni col·lectiu tenen vigència fins al 31 de desembre del 2008. Cal remarcar que no hi ha cap demanda judicial pendent subscrita per cap sindicat per incompliment de cap article del conveni referit als descansos setmanals.

· La convocatòria d’aturada es produeix quan hi ha una via de diàleg oberta sobre la qüestió de la jornada laboral. Ja ha tingut lloc una primera reunió entre la direcció d’Autobusos i els representants dels treballadors per començar a abordar l’aplicació a TMB de la nova normativa europea i espanyola en matèria d’interrupcions de la jornada diària de treball dels conductors de transport per carretera (reial decret 902/2007).

· TMB ha expressat la seva disposició a estudiar l’aplicació d’aquesta nova normativa en el marc d’una negociació global, que tingui en compte tots els factors. Cal subratllar que una aplicació mecànica i directa del decret 902/2007 podria causar perjudicis no només en el servei d’autobusos que presta TMB, sinó també en les condicions laborals dels mateixos conductors. Sembla, doncs, oportú donar-se un temps de reflexió i anàlisi abans de fer canvis en la regulació de la jornada diària de treball.

Pel que s’acaba d’exposar, TMB reitera que la convocatòria no té justificació i confia que siguin les vies establertes dins l’empresa per al diàleg social les que donin una resposta raonable i consensuada a les aspiracions de millora de les condicions laborals del personal d’Autobusos, de manera que s’evitin els perjudicis als usuaris que ocasionaria una interrupció del servei com la que es pretén provocar.
Ara caldrà veure quin serà el seguiment de la vaga i si hi hauran altres línies que funcionaran.

Posted: Wednesday 21/11/2007 18:04
by Renfe451
Hola!

Avui he vist al carrer Gran de Gràcia com no ha circulat cap 22 ni 28, solament el 24 i el 87 han passat pel carrer ja anteriorment citat. Sobre la informació, he pogut veure com en els pals de parada no hi havia ninguna informació al respecte, però a les marquesines he pogut veure un cartell que deia el següent:

"Miércoles 21 de noviembre de 11h a 16h

PARO DE BUSES DE TMB"


I després sortien dos fotografies, una del alcalde Jordi Hereu i l'altre de la presidenta de TMB, Assumpta Escarp. Entre les fotos hi havia escrit això: "Estos son los responsables que el miércoles usted no tenga bus".

Total, he tingut que agafar el metro per substituir l'autobús.

Una salutació i perdoneu el totxo.

Vagues, fil propi

Posted: Wednesday 21/11/2007 21:54
by Guigui
Trobo que el tema de les vagues mereix un nou fil. No té res a veure amb desviacions de línies (per començar, aquí no se'n desvia cap) a causa de festes populars associades amb descendents de prostibularis diversos.

Posted: Tuesday 27/11/2007 9:43
by Ecomobisostrans
SANT BOI DE LLOBREGAT. LÍNEA N13. CALLE BALDIRI ALEU TORRES CORTADA POR culpa de la (...) FIRA DE LA PURÍSSIMA. >:(


EMT wrote:A partir del día 21 de Noviembre de 2007, debido a la Fira de la Purísima, se cortará, hasta el día 11 de Diciembre de 2007, la calle Baldiri Aleu Torres de Sant Boi de Llobregat.

La línea N13 se desviará por la avenida Onze de Setembre tal y como se indica en el plano inferior.

Image

Posted: Tuesday 27/11/2007 9:45
by Ecomobisostrans
SANT BOI DE LLOBREGAT. LÍNEA L72. CALLE BALDIRI ALEU TORRES CORTADA POR culpa de la (...) FIRA DE LA PURÍSSIMA. >:(



A partir del día 21 de Noviembre de 2007, debido a la Fira de la Purísima, se cortará, hasta el día 11 de Diciembre de 2007, la calle Baldiri Aleu Torres de Sant Boi de Llobregat.

La línea L72 se desviará por la Riera Basté tal y como se indica en el plano inferior. (No se ve)

Blasfèmia

Posted: Tuesday 27/11/2007 10:51
by Guigui
Ecomobisostrans wrote:SANT BOI DE LLOBREGAT. LÍNEA L72. CALLE BALDIRI ALEU TORRES CORTADA POR culpa de la (...) FIRA DE LA PURÍSSIMA. >:(
Txt, txt! No alcis massa la veu, que vindrà la Inquisició! :sant

Posats a fer, per què no li canvies el nom a la fira i substitueixes la r per una t?

Posted: Friday 30/11/2007 20:04
by Ecomobisostrans
Ecomobisostrans wrote:SANT BOI DE LLOBREGAT. LÍNEA L72. CALLE BALDIRI ALEU TORRES CORTADA POR culpa de la (...) FIRA DE LA PURÍSSIMA. >:(



A partir del día 21 de Noviembre de 2007, debido a la Fira de la Purísima, se cortará, hasta el día 11 de Diciembre de 2007, la calle Baldiri Aleu Torres de Sant Boi de Llobregat.

La línea L72 se desviará por la Riera Basté tal y como se indica en el plano inferior.
(No se ve)
Jooooder lo que triga el bus per fer aquest desviament. Eren cap a les 16h quan l'he agafat a l'Hospital de Bellvitge i ha arribat al final a les 17h, ben be s'ha incrementat 20 o 25 minuts el temps de recorregut. >:( >:( >:(

Posted: Friday 30/11/2007 20:12
by Fran-Ikarus
Això és que li han ficat caganers al dipòsit de gasoil.

Posted: Sunday 02/12/2007 12:38
by Fran-Ikarus
Un bus desviat per la manifestació d'ahir :D
http://www.youtube.com/watch?v=DBdLsaAShhI

Traïdor de la causa

Posted: Sunday 02/12/2007 16:14
by Guigui
Fran-Ikarus wrote:Un bus desviat per la manifestació d'ahir :D
http://www.youtube.com/watch?v=DBdLsaAShhI
Renegat! xD

Posted: Saturday 15/12/2007 10:43
by Ecomobisostrans
EL PRAT DE LLOBREGAT. LÍNEAS PR2 Y PR3. CORTE EN CALLE DE LLEIDA POR culpa de la (...) FIRA AVÍCOLA DE LA RAÇA PRAT

>:( >:( >:(
EMT wrote:Durante los próximos días 15 y 16 de Diciembre de 2007, debido a la celebración de la 34a edición de la Fira Avícola de la Raça Prat, los recorridos de las líneas PR2 y PR3 serán modificados, tal y como se indica en el plano inferior.


http://www.emt-amb.com/links/newresult. ... as_id=2129

Molest

Posted: Saturday 15/12/2007 18:19
by Guigui
orique wrote:Mai ho entendré... :nose
Jo tampoc. I, sobre tot, que hagi de bramar tant per dir el nom del porc a la gent.