Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
JaMiRo! wrote:Si us plau, avisa d'aquestes coses amb temps (si t'és possible i és "ortodoxe", ja m'entens ) perquè n'hi ha que pagarien per veure-ho...
Home, ja m'imagino que no et colaries al metro i pagaries el bitllet
entfe001 wrote:Home, ja m'imagino que no et colaries al metro i pagaries el bitllet
(d'acord, ja callo)
L'Aaron ha entrat al FTC amb el nick de l'Eloi...
Res, que he quedat ja com el torracollons del fòrum...I Oscar, jo no em fixo en aquests detalls, per torracollonitzar una mica ara et deixaré una bona resposta en un altre fil (no volia fer-ho però m'has picat )
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
aquesta tarda a les 19:35 aprox. mentre esperava el tren amb 1/2h de retard a plaça catalunya a la via 1 al cartell posava "tren sin servicio" i ha passat una 447 en triple composició per la via 2
aarongilp wrote:Res, que he quedat ja com el torracollons del fòrum...I Oscar, jo no em fixo en aquests detalls, per torracollonitzar una mica ara et deixaré una bona resposta en un altre fil (no volia fer-ho però m'has picat )
Mama, pooor...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Fa 15 minuts (12:15) quan passava paral·lel a la via entre les estacions de Montcada-Manresa i Montcada Santa Maria he vist algo q no havia vist mai, una 269 al front, darrera una 311 i despres 1 9000 pantone i 3 10000's, 2 amb colors GL i l'altre pantone tot aixo direcció Manresa.... (o branca de la C7 nu se...) Sabeu a q es pot donar el q passin material convencional per aquesta linia??? jo al menys m'he quedat bocabadat...
Esta mañana he visto al cercanías L'Hospitalet-Martorell que pasa por Cerdanyola a las 11:52 formado por la 440-236 (440R de 2 coches)+440-243M, supongo que habrá hecho el Martorell-L'Hospitalet que pasa por Cerdanyola a las 13:21 y que estará camino de L'Hospitalet
trainman wrote:Esta mañana he visto al cercanías L'Hospitalet-Martorell que pasa por Cerdanyola a las 11:52 formado por la 440-236 (440R de 2 coches)+440-243M, supongo que habrá hecho el Martorell-L'Hospitalet que pasa por Cerdanyola a las 13:21 y que estará camino de L'Hospitalet
Acabn de salir de L'Hospitalet las dos (440-243M + 440-236M) con los Teleindicadores sin uso pero por la hora 14.18 están haciendo el C7 L'Hospitalet - Martorell
Estan pasando numerosas circulaciones de largo recorrido por Sant Feliu, he visto este fin de semana Euromed, ahora un Altaria, etc.
Algo pasa con... RENFE.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Como ves por la respuesta de mikado, lo de siempre. Por cierto, ayer me puse enfermo al escuchar a un turista decir "esto no es normal en una ciudad de primer orden".
Tiene razón, y no puede ser que pasen estas cosas.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
El divendres a les 14:00 vaig veure un 440 sense reformar a l'estació de martorell, feia anys que no en veia un, tot i que no era el meu tren, ni sabia a quina hora surtía i vaig pujar i en vaig fer un parell de fotos. Recordo que fa molts anys la gent fumava entre els accesos de les portes i que els seients eren comodissims . No com ara que semblen totxos. La tapissería d'aquest tren era blava i amb recolzabraços pero jo la recordava de color marró i de cuir. No sé fa molts anys que no en veia cap...
Alex_C4 wrote:El divendres a les 14:00 vaig veure un 440 sense reformar a l'estació de martorell, feia anys que no en veia un, tot i que no era el meu tren, ni sabia a quina hora surtía i vaig pujar i en vaig fer un parell de fotos. Recordo que fa molts anys la gent fumava entre els accesos de les portes i que els seients eren comodissims . No com ara que semblen totxos. La tapissería d'aquest tren era blava i amb recolzabraços pero jo la recordava de color marró i de cuir. No sé fa molts anys que no en veia cap...
Rama 5 del Euromed (supongo que procedente de Can Tunis de torneado de ejes)
333-362 con un maderero
311-118+269 de la que no he podido ver el número+coche GL (supongo que procedente de Can Tunis de torneado de ejes)
Rama 5 del Euromed (supongo que procedente de Can Tunis de torneado de ejes)
333-362 con un maderero
311-118+269 de la que no he podido ver el número+coche GL (supongo que procedente de Can Tunis de torneado de ejes)
Una 333 per aquí?
Sobre quina hora ha sigut, aquesta tarda, serien les 17h o així he escoltat el soroll d'un tren de mercaderias passar per Castellarnau però no l' he arribat a veure (és el que té tindre un arbre davant la finestra)
Pere wrote:Cap a les 21:10 m'he creuat un 448R a Montcada i Reixac-Manresa amb els teleindicadors posant BCN-SANTS.
448R a MiR-Manresa??? ai Déu, aquests dies s'estan veient unes circulacions més extranyes a aquesta línia... deuen haver agafat allò de l'efecte 2000 jeje