Page 11 of 22

Posted: Wednesday 04/07/2007 15:48
by Trenscat
Doncs la foto està feta sobre les 3 de la tarda i ningú em va dir absolutament res... De fet tenint en compte que és una estació a l'aire lliure crec que la cosa és una mica diferent i si no sempre pots dir "ah, jo pensava que només estava prohibit en estacions subterrànies" :blah

Posted: Wednesday 04/07/2007 16:08
by liniadelRipollés
Vagi amb compte, a Mercat Nou, de no fotografiar cap res d'ADIF...no fos que li enviessin una patrulleta des de Delícies... :x
Trenscat wrote:Doncs la foto està feta sobre les 3 de la tarda i ningú em va dir absolutament res... De fet tenint en compte que és una estació a l'aire lliure crec que la cosa és una mica diferent i si no sempre pots dir "ah, jo pensava que només estava prohibit en estacions subterrànies" :blah

Posted: Thursday 05/07/2007 19:44
by oscar440
Ahir per la tarda vaig estar fent una gran qüantitat de fotos a Mercat Nou, sense perdre ni un segon, tal i com va aconsellar el company Platanito. Cap a les 17.30 hores, un vigilant va baixar a l´estació, però era del que es diu una "patrulla mòvil", i s´hi va estar tocant els pebrots mitja hora fins a les 18.00 hores. Durant aquesta estona, vaig guardar la càmera per precaució que aquest pallo no digués res, i em vaig seure en un banc de l´estació. Sort que estava mig ennuvolat, que si no hi hauria un fort contrast de sol per la tarda, amb la qual cosa les fotos no haguéssin sortit molt bé. Quan el vigilant s´en va anar, vaig treure la càmera de nou. A les 18.20, aproximadament, va passar una nova unitat sèrie 6000, direcció Hospital de Bellvitge... :D :!:

Salutacions.

Posted: Thursday 12/07/2007 12:30
by Serie9000
Eps!
Se m'ha aparegut un 6000! Crec que pot ser el tercer, ja que anava semi-il·luminat i ha passat sense parar.

Tot això ho he vist des d'una 447 a Plaça Catalunya, quan el metro ja es ficava cap al túnel d'Urquinaona, per tant no li he pogut veure la numeració

Posted: Thursday 12/07/2007 13:36
by Jordilar
A Mercat Nou actualment han retirat el sostre d'oralita i totes les ornamentacions de TMB, incloenti les plaques amb el nom de l'estació, cosa que ha posat al descovert l'antic letrero de l'estació "Mercado Nuevo"

Salut,

Posted: Monday 16/07/2007 23:02
by UT596001
Els 2 primers cotxes del tercer 6000 ja hi eren aquesta tarda a Sabadell Sud.

Posted: Monday 16/07/2007 23:05
by trainman
Si no me equivoco el que bajan este miércoles es el cuarto
UT596001 wrote:Els 2 primers cotxes del tercer 6000 ja hi eren aquesta tarda a Sabadell Sud.

Posted: Monday 16/07/2007 23:11
by victorcasta
trainman wrote:Si no me equivoco el que bajan este miércoles es el cuarto
UT596001 wrote:Els 2 primers cotxes del tercer 6000 ja hi eren aquesta tarda a Sabadell Sud.
Exacte. És el quart 6000.

Posted: Thursday 19/07/2007 14:52
by victorcasta
Era el quart i com mana la tradició, jo hi vaig ser. :)

Les locomotores encarregades de fer el transport van ser la 319-255 i la 252-030. Finalment em van explicar quina és la funció exacta de la elèctrica: els topalls son a tracció i a compressió, i absorbeix millor la inèrcia del 6000 que la retales.

Image

El viatge es va fer força més llarg que altres vegades. Vam xerrar amb gent de CAF i ens va comentar que els 6000 euros són per locomotora i que realment són 12.000 euros per transport, els quals els paga CAF (tot i que bueno, després ells ja els cobren...)

Sobre un quart de tres, vam entrar a Plaça Catalunya. I vam fer la mateixa maniobra de sempre, començant per tallar la plataforma la qual es veu aquí des de la cabina de cua del 6000.

Image

Comencem a empènyer el 6000 cap al metro i quan el tallem de la 252, i encara no sé ben bé per què, el tren es va quedar frenat enmig de l'agulla.

Image

I aquí des d'una perspectiva una mica més diferent...

Image

Un cop sol·lucionat el problema del fre i acoblat al 4000, vam tirar fins passat Plaça Espanya, vam recular per ficar-nos a contravia i vam seguir fins a Plaça de Sants. Allà ens vam haver d'esperar una hora perquè a les obres de Mercat Nou hi ha gent treballant a la via i no hi ha tensió a la catenària, ocasió que vaig aprofitar per fer fotos...

Image

Image

Image

I una visió des de l'estrep...

Image

Finalment, cap a les 4.20 de la matinada vam arribar a Santa Eulàlia.

Image


El proper viatge serà el dia 5 de setembre. ;)

Posted: Thursday 19/07/2007 15:27
by trainman
¿A qué hora llegaron la 319 y la 252 a Sabadell-Sud?¿A qué hora se salió de Sabadell-Sud?

Yo estuve hasta las 22:20 por la estación de Cerdanyola y no vi pasar ni a la 319 ni a la 252

Posted: Thursday 19/07/2007 15:31
by victorcasta
Llegaron bastante tarde. Entre las 22.30 y las 22.45.

Salimos de Sabadell Sud entre las 0.30 y las 0.45.

Posted: Thursday 19/07/2007 19:26
by El LLOP
victorcasta wrote:El viatge es va fer força més llarg que altres vegades. Vam xerrar amb gent de CAF i ens va comentar que els 6000 euros són per locomotora i que realment són 12.000 euros per transport, els quals els paga CAF (tot i que bueno, després ells ja els cobren...)
que vaig dir jo?... "Impuestos y transporte incluido".

Per cert, les fotos molt xules.

Impressionant 2!!!

Posted: Saturday 21/07/2007 12:57
by JaMiRo!
Se'm cau la baba... :o :o :o Bones fotos, Víctor!!! ;)

Posted: Saturday 21/07/2007 17:42
by victorcasta
Les cedeixo perquè bonament les publiquin a les web d'en JaMiRo!(quai), Trenscat, Wefer o a qui m'ho demani. Però això sí... són meves eh! :P

PD: Per cert, es poden registrar fotografies al Registre de la Propietat Intel·lectual?

Posted: Saturday 21/07/2007 17:55
by metring
victorcasta wrote:
PD: Per cert, es poden registrar fotografies al Registre de la Propietat Intel·lectual?
Si, tot i que els Drets d'Autor ja els tens, de manera natual, sense que calgui registrar-se.

Posted: Saturday 21/07/2007 18:51
by Vox
Coi, i pensar que fins fa uns quants anys les 4000-3000 i familia (2000 i 2100) eran les noves/modernes!

Bones fotos!! Continuo pensant que al final serà un problema tenir tanta 6000. Suposo que deu passar com amb les 9000 i la L9: la comanda ha complerts els plaços però les estacions/obres, no. I arriven 6000 i les obres a Bellvitge no estan acabades ni les 6 noves estacions de la L1 del PDI.

I si decideixen (un cop enllestides les obres a Bellvitge) posar totes les 4000 i 6000 a correr? quan es façin les ampliacions cap el Prat i cap Badalona, es veurà reduida la freqüència o s'haurien de demanar més trens?

Vox

Posted: Saturday 21/07/2007 18:57
by victorcasta
Aleshores hi haurà menys 4000 perquè les enviaran a reformar. Quan estiguin les 24 unitats de 4000 reformades, les obres de Hospital de Bellvitge ja estaran fetes i potser estarà en construcció alguna prolongació (tandebò!).

Per cert, actualment alguns trens passen la nit en estacions intermitges perquè no tenen lloc a cotxeres i dipòsits.

I a més a més, recordo haver llegit alguna crítica sobre els "topalls" dels 5000 i 6000. Doncs bé, dimecres em van explicar que per dins no estan buits, sinó que hi ha un topall de debò. A més, em van explicar tot el que porten aquests trens per esmorteir l'energia en cas de col·lisió.

Posted: Sunday 22/07/2007 23:47
by victorcasta
M'estava mirant la web del Jamiro, i m'ha recordat que l'altre dia per la nit la gent de TMB comentava que s'estan fent proves d'ATP a la L1 algunes nits de la setmana.... i que falla més que una escopeta de fira... per cert, Òscar, a la L1 no hi ha l'ATO instal·lat. ;)

Posted: Monday 23/07/2007 7:08
by El LLOP
victorcasta wrote:proves d'ATP a la L1 algunes nits de la setmana.... i que falla més que una escopeta de fira.... ;)
"Es que l'ATP i els enclavaments de Bombardier són una caqueta" (tècnics dixit)

A tastar el 6000...

Posted: Thursday 09/08/2007 21:29
by JaMiRo!
Hola!

Avui he anat a tastar el 6000 (ja tocava :oops: ) i de pas a fer-ne fotografies i vídeos. Dir-vos que avui circulaven dos trens d'aquesta sèrie al tram Plaça de Sants-Fondo, gairebé seguits (torns 111 i 113 si no recordo malament). ;)

Salut!