Re: Nou pla de Rodalies per a Barcelona
Posted: Wednesday 21/10/2009 15:19
Els canvis seràn els següents:
- Desdoblament de via de la R3 fins a Vic i millora de la infraestructura entre Ripoll, Puigcerdà i la Tor de Querol.
- Construcció de nova via entre Sant Joan Despí i Platja de Castelldefels amb la construcció de noves estacions a Sant Boi de Llobregat, Viladecans, Gavà i Castelldefels.
- Construcció de les prolongacions necessàries per la línia orbital amb noves estacions a Sant Pere de Ribes, Canyelles, la Roca del Vallès o Argentona, entre altres.
- La R7 possiblement deixarà de passar per Montcada a passar per Mollet, on enllaçarà amb la R2.
- Possible creació de l'estació-intercanviador de Plaça de les Glòries Catalanes, amb la desaparició de l'actual El Clot-Aragó per proximitat.
- Trasllat de l'actual estació de Sant Andreu Comtal uns 500 m al nord per evitar l'excessiva proximitat amb la futura estació de La Sagrera-Meridiana i Sagrera-TAV.
- Desaparició de l'actual estació de Sant Andreu Arenal per la proximitat amb la futura estació de La Sagrera-TAV i Sagrera-Meridiana
- Soterrament de la línia a Sant Feliu de Llobregat.
- Nova estació entre Sagrera-TAV i Sant Adrià de Besòs possiblement anomenada Barcelona-Via Trajana.
- Nova estació entre Castelldefels i Gavà.
- Possible soterrament de la línia a Sitges i Vilanova i la Geltrú.
- Desviament de l'actual línia de la costa entre Barcelona i Mataró cap a l'interior passant pel centre de les poblacions per on actualment circula, transformant l'actual línia en tramvia.
- Desdoblament de via de la R3 fins a Vic i millora de la infraestructura entre Ripoll, Puigcerdà i la Tor de Querol.
- Construcció de nova via entre Sant Joan Despí i Platja de Castelldefels amb la construcció de noves estacions a Sant Boi de Llobregat, Viladecans, Gavà i Castelldefels.
- Construcció de les prolongacions necessàries per la línia orbital amb noves estacions a Sant Pere de Ribes, Canyelles, la Roca del Vallès o Argentona, entre altres.
- La R7 possiblement deixarà de passar per Montcada a passar per Mollet, on enllaçarà amb la R2.
- Possible creació de l'estació-intercanviador de Plaça de les Glòries Catalanes, amb la desaparició de l'actual El Clot-Aragó per proximitat.
- Trasllat de l'actual estació de Sant Andreu Comtal uns 500 m al nord per evitar l'excessiva proximitat amb la futura estació de La Sagrera-Meridiana i Sagrera-TAV.
- Desaparició de l'actual estació de Sant Andreu Arenal per la proximitat amb la futura estació de La Sagrera-TAV i Sagrera-Meridiana
- Soterrament de la línia a Sant Feliu de Llobregat.
- Nova estació entre Sagrera-TAV i Sant Adrià de Besòs possiblement anomenada Barcelona-Via Trajana.
- Nova estació entre Castelldefels i Gavà.
- Possible soterrament de la línia a Sitges i Vilanova i la Geltrú.
- Desviament de l'actual línia de la costa entre Barcelona i Mataró cap a l'interior passant pel centre de les poblacions per on actualment circula, transformant l'actual línia en tramvia.