Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 24/04/2009 17:56
No, no, que a la web d'última hora de Renfe, diu que pararà a totes les estacions.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
I com queda al final tot allò? Desvien les vies pel què serà el futur túnel de la LAV tipus Vilafranca?Pere wrote:Amb motiu de les obres de variació del traçat de la línia Barcelona-Portbou als voltants de l'estació de Montmeló, dissabte a la nit i diumenge al matí (fins les 05:55h) dels caps de setmana 18-19 i 25-26 de juliol es fara servei substitutori d'autobús entre Mollet-Sant Fost i Granollers-Centre. Entre les 05:55 i les 10:55h es realitzarà via únia de Granollers-Centre a Montmeló i atès a les condicions de blocatge de la línia es circulara amb Bloqueig Telefònic Normal.
A conseqüència d'això, el tren Talgo III Barcelona-Estació de França-Montpeller (73) el tren Estrella Costa Brava (371) Madrid-Chamartín - Cerbère, i el tren Catalunya Exprés 15061 Girona-Barcelona Sants circularan desviats per la línia de Mataró.
http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... F4003A8B4B
Rarament no diu res del TrenHotel París-Barcelona, imagino que ja que arriba abans de les 10h a Barcelona, també anirà desviat per Mataró.
No em diguis que el parc temàtic continua al nord de Barcelona...Trenscat wrote:Desvien les vies pel què serà el futur túnel de la LAV tipus Vilafranca?
Tal com estan les obres pinta que encara queda temps perque els rodalies passin per el tunel de LAV.Trenscat wrote:Desvien les vies pel què serà el futur túnel de la LAV tipus Vilafranca?
Efectivament, s'ha construit un viaducte provisional ja que l'actual esta entre el que serà d'ample ibèric i el de l'alta velocitat i això feia que no es puguesin construir els viaductes definitius.UT440_132M wrote:Pel que vaig veure la setmana passada, tornant de Girona, es desvia la via uns metres a la dreta, mirant sentit BCN, durant uns 150 o 200 metres, tota la llargada del viaducte.
No sé si ja s´ha comentat, però abans de tot això, fa un parell de setmanes, es van canviar els horaris de la linea C-7, en dissabtes i festius es van suprimir tots els trens amb origen o destinació Cerdanyola-Universitat, circulant només els trens amb origen o destinació Martorell. En laborables, no hi ha variació. He demanat el folletó dels nous horaris en algunes estacions, i en cap en tenen. A Sant Andreu Arenal em van donar un horari amb data de gener de 2009, que evidentment no recull aquest canvis. A Plaça Catalunya no en ténen, i m´han dit que ho miri a internet o als plafons de les estacions. És una vergonya la manca d´informació i el tracte del personal a rodalies renfe, a Atenció al Client de pl. Catalunya (on he demanat aquests horaris), m´han atés molt malament.metring wrote:Si ja ha sortit la notícia, digueu-m'ho i esborro el missatge, perquè ja m'he perdut entre tanta obra de Renfe i metro
http://www.cerdanyola.info/noticies/noticia17151.html
Renfe tallarà el trànsit de Cerdanyola-Universitat a Castellbisbal de dilluns, 20 de juliol, al 23 d'agost
La companyia ferroviària informa que prestarà un servei alternatiu per carretera al tram Castellbisbal – Rubí – Sant Cugat – Cerdanyola Universitat.
Entre el 20 de juliol i el 23 d’agost, Renfe modificarà el servei de la línia 7 de Rodalies al tram Castellbisbal – Cerdanyola Universitat, a causa de les obres d’adequació per a trànsits d’ample internacional i ample ibèric al tram Castellbisbal/Papiol – Mollet Sant Fost. Portaveus de la companyia ferroviària indiquen que aquestes actuacions es realitzen en període estival amb l’objectiu de reduir les afectacions als viatgers i destaquen que hi haurà un servei alternatiu per carretera entre l'estació cerdanyolenca i Castellbisbal.
Per a informar d’aquestes modificacions, es reforçaran els serveis d’atenció i informació al client a les estacions de Castellbisbal, Rubí, Sant Cugat i Cerdanyola Universitat . A més, es comunicarà l’afectació al servei mitjançant cartelleria i megafonia en trens i estacions, pantalles informatives, així com a través de Transmet, a la secció d’última hora del web http://www.renfe.es, i al telèfon 902 24 02 02.
Nova fase d’obres Castellbisbal/Papiol – Mollet Sant Fost
El proper 20 de juliol, el Ministerio de Fomento iniciarà una nova fase de les obres d’adequació per a trànsits d’ample internacional i ample ibèric al tram Castellbisbal – Cerdanyola Universitat Mollet .
Les obres permetran, un cop acabades totes les fases, la circulació pel ramal Papiol – Mollet de trens de mercaderies i viatgers tant d’ample ibèric com d’ample internacional, garantint l’accés per aquest ramal a les noves circulacions de mercaderies de la línia d’Alta Velocitat Barcelona – Frontera francesa i evitant el seu pas pels túnels urbans de Barcelona.
Les principals actuacions a la línia en aquesta fase consistiran en:
Desguarniment de via i substitució de travesses i carril
Instal.lació d’aparells de via d’ample mixt
http://www.uab.es/Document/710/45/horar ... -agost.pdfpukyxd wrote:Avui he sentit per la ràdio que tallaran la via de Castellbisbal a Cerdanyola Universitat amb servei alternatiu d'autobús durant no sé si he sentit 1 mes o 2. Ara no recordo. En tot cas esperem que ja sigui el tall definitiu i després ja estiguin les obres finalitzades. Ja tinc ganes de provar el nou trajecte renovat.
Fa 2 anys quan les obres de l'AVE, tots els trens de la R3, als seus teleindicadors, deia S Andreu Ar. Als de la R1, B. Est. França. Excepte els R4 que llavors si travessaven per Sants. Suposo que la L1 serà gratuïta pels que vinguem de la R3, R4 i R7, com quan les obres de l'AVE, ensenyant el bitllet?canalcole wrote:Però, llavors es podran veure als teleindicadors dels trens Sant Andreu Arenal, Clot-Aragó, Montcada Bifurcació i BCN Sants? Ho deixaran el destí com actualment?
Darrerament, la professió de periodista serveix per a escampar als quatre vents la supina ignorància dels que s'atreveixen a escriure als diaris. Una classe magistral de desvergonya, vaja.Un geni wrote:Zúrich (Alemania)