Page 102 of 411
Posted: Wednesday 19/12/2007 20:30
by Túnels del Garraf
Aquesta tarda retards de 15 minuts a la R2 en direcció sud i de 5 minuts en direcció nord.
Ha sigut curiós, el meu tren (Sant Andreu Comtal - Sant Vicenç de Calders que passa per Passeig de Gràcia a les 18.01) ha sortit molt puntual, i tots els trens precedents també, però al arribar a Sants hem estat parats una bona estona i hem anat molt lents fins a Castelldefels, quedant-nos parats fins i tot en algun moment. Al Prat semblava que el tren anés a aturar-se a l'estació fins i tot.
De tota manera, he arribat a Sitges a les 18.55, en comptes de a les 18.40, tan sols 15 minuts, força normal.
Per cert el tren era una doble composició de UT 447, força estrany en aquest tipus de servei, que normalment es fa en UT 450, doble de 451 o doble de 440R.
Posted: Thursday 20/12/2007 14:41
by cristian26
Dissabte passat el RE de les 9.33 de València va sortir amb 15 minuts de retard de Sants, i entre Bellvitge i Viladecans s'hi va estar com un quart d'hora aturat, i a estacions com Altafulla o Torredembarra s'hi va estar aturat molta estona. Al final vaig arribar a PortAventura amb 55 minuts de retard, i per 5 minuts no em van voler tornar els diners del bitllet
Posted: Thursday 20/12/2007 21:32
by liniadelRipollés
Avui els trens amb destinació Terrassa Renfe finalitzen a Sabadell-Sud per avaria a l'estació de Terrassa.
Segons la corresponsalia egarenca, ha petat enclavament, BT fins Sabadell.
Els trens cap a Manresa continuen circulant pel tram afectat.
Posted: Thursday 20/12/2007 22:57
by Pere
A les 22h he arribat a Sabadell Sud, després d'estar una hora esperant a Montcada-Bifurcació que passes un tren cap a Terrassa, ja que alguns Terrasses els feien donar la volta alla en comptes de Sabadell Sud.
A Sabadell Sud, hi havia molt de follon, tota l'estació rebossada de gent, informadors i per suma més un 6000 una 319 i una 252 maniobrant...
He parlat amb el cap d'estació de Sabadell Sud, que per cert se li havia espatllat el fanal i per tant la sortida l'havia de donar amb banderí, que l'enclavament de Terrassa se n'havia anat a fer punyetes almenys per avui i romandria BTS entre Sabadell Sud i Terrassa.
Posted: Monday 24/12/2007 0:25
by Pere
Avui he viscut una experiència molt divertida gràcies al CTC.
Tot ha començat quan eren les 16h15 min, jo era a Arc de Triomf esperant el Blanes que pasava a les 16:20, a les 16:12 marxa un rodalies cap a Terrassa i observo que l'indicadora de sortida no l'havien canviada per posar itinerari cap a Clot, i continuava indicant cap a St. Andreu Arenal.
A tot això, a les 16:20 arriba el rodalies de Blanes, i el maquinista, no se n'adona que hi ha itinerari cap a St. Andreu Arenal i marxa, jo imaginava que a mig camí canviarien l'itinerari, però no, ja és massa tard i agafem aquella via que fa baixada i que porta cap a Arenal. Jo en aquell moment > (
). Passem sense parar per St. Andreu Arenal, i de cop i volta el maquinista diu per megafonia que invertirem la marxa a Montcada Bifurcació i que anirem directes a Sant Adrià de Besòs i que els viatgers que vagin a Clot, faran transbord a St. Adrià, i així ho hem. El tren ha circulat pel ramal de les aigües fins a St.A.Comtal i pel triangle Sant Andreu Comtal-St. Adrià.
Les conseqüencies han sigut saltar-se el baixador de Clot i circular a partir de St Adrià amb un retard de 15 minuts.
Posted: Monday 24/12/2007 0:33
by UT596001
Pere wrote:Les conseqüencies han sigut saltar-se el baixador de Clot i circular a partir de St Adrià amb un retard de 15 minuts.
I els viatjers que esperàvem al Clot hem agafat un Rodalies destinació Mataró (el que va per darrera) que ha circulat dos minuts per davant d'aquest Blanes, gràcies a que la 447 que ha fet aquest Mataró tenia espatllats els teleindicadors exteriors i hem pujat una mica "a l'aventura".
Per cert, el retard per Mataró era de gairebé 20 minuts.
Afegir a això que cap a les 8 de la tarda alguna cosa devia passar per el túnel de Plaça Catalunya doncs tots els trens C1 que passaven per Arenys direcció Maçanet circulaven entre 10 i 15 minuts tard.
Posted: Monday 24/12/2007 8:21
by Alex_C4
Us heu donat compte que ja em arrivat a la Pag. Numero 100 d'aquest fil, te gràcia es com una estadística Renfe (100) Metro (X) Tram (X) una prova més que demostra el mal servei que encareixen cada any.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Thursday 03/01/2008 7:34
by mikado
Segons la Cadena SER, C2 Nord sense servei desde primera hora del matí (06.00) per falta de subministrament entre Sant Andreu Comtal i Montcada.
No hi ha servei alternatiu de BUS de moment.
http://www.mobilitat.net
[03/01/2008 07:00]
TMB Sisè dia d'aturades d'Autobusos de TMB convocades pels sindicats Actub i CGT per als dies 2, 3 i 4 de gener. Serveis mínims:50% servei fins a dos quarts de deu del matí i des de les 5 de la tarda a les 8 del vespre. Resta de la jornada 25% del servei a les línies 9, 11, 13, 21, 24, 63, 65, 92, 95, 109, 157 i Parc de Montjuïc. En hora punta un vehicle en cada línia de Bus del Barri. A la C2 Nord de Renfe Rodalies no hi ha circulació de trens per manca de subministrament elèctric.
M'autoedito, segons la SER (08.00) , restablerta la circulació de la C2 Nord en via única al tram afectat. L'altra via segueix amb el tall de subministrament eléctric.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Thursday 03/01/2008 10:22
by Danzig
Explico mi experiencia de hoy:
- llego a Mollet Sant Fost a las 8:25 y me encuentro una 447 en simple (una vergüenza) parada en el andén, llena de gente y con las puertas abiertas. Subo.
- miro hacia Montmeló y veo un CEX parado a 100 metros de la estación
- subo al cercanias y el CEX nos adelanta por la via auxiliar (hecho muy extraño en sentido sur)
- el CEX se para y sus viajeros bajan, pasan por el paso inferior sin adaptar, algunos cargados con maletas, y vienen al andén principal
- intentan subir pero el tren ya está lleno, da igual porque hasta las 8:55 no arranca el tren, la megafonía no dice nada
- 10 minutos hasta La Llagosta y otros 10 parados allí
- 10 minutos hasta Montcada y otros 10 parados allí
- circulación a contravia hasta SAC, maquinaria y técnicos de ADIF en la via sur
- circulación normal hasta Sants, retraso de 70 minutos
- escribo este post
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Thursday 03/01/2008 12:15
by 252-071
Danzig wrote:Explico mi experiencia de hoy:
- llego a Mollet Sant Fost a las 8:25 y me encuentro una 447 en simple (una vergüenza) parada en el andén, llena de gente y con las puertas abiertas. Subo.
- miro hacia Montmeló y veo un CEX parado a 100 metros de la estación
- subo al cercanias y el CEX nos adelanta por la via auxiliar (hecho muy extraño en sentido sur)
- el CEX se para y sus viajeros bajan, pasan por el paso inferior sin adaptar, algunos cargados con maletas, y vienen al andén principal
- intentan subir pero el tren ya está lleno, da igual porque hasta las 8:55 no arranca el tren, la megafonía no dice nada
- 10 minutos hasta La Llagosta y otros 10 parados allí
- 10 minutos hasta Montcada y otros 10 parados allí
- circulación a contravia hasta SAC, maquinaria y técnicos de ADIF en la via sur
- circulación normal hasta Sants, retraso de 70 minutos
- escribo este post
Si fan aixó haurien d'haver posat una 447 en triple per no haver de donar un servei tercer mundista a la gent i que s'avisi per la megafonia del tren que hi hauran retards per una avaria.
Jo crec que a Granollers-Sant Celoni deuen haver 447 per fer una triple
Com a minim haurien de fer aixó
Salutacions
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Thursday 03/01/2008 13:43
by aarongilp
Danzig wrote:Explico mi experiencia de hoy:
- llego a Mollet Sant Fost a las 8:25 y me encuentro una 447 en simple (una vergüenza) parada en el andén, llena de gente y con las puertas abiertas. Subo.
- miro hacia Montmeló y veo un CEX parado a 100 metros de la estación
- subo al cercanias y el CEX nos adelanta por la via auxiliar (hecho muy extraño en sentido sur)
- el CEX se para y sus viajeros bajan, pasan por el paso inferior sin adaptar, algunos cargados con maletas, y vienen al andén principal
- intentan subir pero el tren ya está lleno, da igual porque hasta las 8:55 no arranca el tren, la megafonía no dice nada
- 10 minutos hasta La Llagosta y otros 10 parados allí
- 10 minutos hasta Montcada y otros 10 parados allí
- circulación a contravia hasta SAC, maquinaria y técnicos de ADIF en la via sur
- circulación normal hasta Sants, retraso de 70 minutos
- escribo este post
Juas! Jo anava en aquest tren (el CEX) tot i que he baixat a Sils. Els companys Pere i Jordilar m'han trucat diguent que hi havia moguda a BCN i he preguntat a l'interventor si en sabia alguna cosa. La gent del meu voltant m'ha mirat malament (com diguent: "Què diu aquest...?") i apa, tots abaix del tren
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 04/01/2008 9:51
by wefer
http://www.lavanguardia.es/
-----------------------------------------
Otra avería de cercanías afecta la circulación en la C-2, la C-10 y trenes de media y larga distancia
Tras el registrado ayer, otro problema en el sistema de electrificación causa más retrasos en la línea del Garraf e interrumpe el servicio al aeropuerto
Barcelona. (EFE).- Una nueva incidencia en el sistema de electrificación entre las estaciones de Bellvitge y Sants afecta esta mañana, por segundo día consecutivo, la línea C-2 en todo su recorrido, con retrasos de unos 25 minutos, y también a la C-10, que se ha suspendido, y a los trenes de media y larga distancia.
Fuentes de Adif han informado de que la incidencia se ha registrado hacia las 06.45 horas en una pieza del sistema de electrificación situado entre las estaciones de Bellvitge y Sants (Barcelona), por lo que se ha cerrado el tráfico ferroviario por la vía dos.
Debido a esta avería, que los técnicos de Adif evalúan en estos momentos, los trenes entre las dos citadas estaciones deben circular por una sola vía, la uno, lo que provoca los retrasos en toda la línea C-2, al norte y al sur de Barcelona, y que Renfe cifra en una media de 25 minutos.
También a causa de esta incidencia se ha suspendido la circulación de trenes de la línea C-10, que va al aeropuerto de El Prat desde Barcelona, por lo que Renfe ha establecido autobuses alternativos para los pasajeros.
Los trenes de media y larga distancia son desviados desde la estación de Sants hacia la línea de Vilafranca, sin pasar por Bellvitge, para evitar la avería.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 04/01/2008 11:48
by Mako448
Sembla que la tonica de 2007 segueix al 2008, mès i mès averies a RENFE, i ja van 2 dies consecutius.
Igual que l'amo
Posted: Friday 04/01/2008 11:52
by Guigui
Mako448 wrote:Sembla que la tonica de 2007 segueix al 2008, mès i mès averies a RENFE, i ja van 2 dies consecutius.
Renfomentadif és com la seva mestressa:
nipartíanidoblá, és a dir, massa tossuda per canviar mai.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 04/01/2008 12:33
by treneros
Jo voldria comentar que els problemes no han estat sols per la C2. Els usuaris de la C4 i C3 també hem tingut moguda avui (com ahir). El tren en que jo viatjava ha arribat a San Andreu Arenal amb uns 30 minuts de retard, i com a única informació les paraules del maquinista dient que “por problemas técnicos los trenes circulan con 15-20 minutos de retraso”. El tall ha estat cap a les 9:00, i el tren al que anava, que hauria d’arribar a Pça. Catalunya a les 9:29, a les 10:00 encara restava aturat a St. Andreu Arenal sense saber (segons el maqui) en quin moment ens podríem posar en marxa, per el que ha tocat anar d’excursió cap al Metro.....
Diversió fins a la tarda
Posted: Friday 04/01/2008 12:47
by Guigui
Notícia de l'
Avui:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
L'avaria de la catenària entre Bellvitge i Sants afecta totes les línies de Renfe i causa retards de fins a una hora
Una nova incidència en el sistema d'electrificació entre les estacions de Bellvitge i Sants afecta aquest matí, per segon dia consecutiu, la línia C-2 en tot el seu recorregut i també a la C-10, que s'ha suspès, i als trens de mitjana i llarga distància
Europa Press
Sants Estació
Ult. Act. 04.01.2008 - 11:49 hs
L'avaria de la catenària en el tram entre Bellvitge i Sants que s'ha produït avui a les 6.45 hores està provocant retards d'entre mitja hora i una hora, i està afectant totes les línies de Rodalies i a les de mitjana i llarga distància.
Adif ha informat que s'esperava reparar l'avaria de 10.30 a 11h del matí, però no ha estat així i segueix sense solucionar-se. Un portaveu d'Adif ha especificat que els tècnics estan aprofitant per revisar de manera preventiva altres parts de la catenària, de manera que encara no els han donat un nou termini per acabar la reparació i normalitzar la situació.
L'avaria, de causes desconegudes, s'ha produït quan un element de la catenària --l'anomenat braç de tibat-- s'ha despenjat, i ha provocat el tall de tensió a la via 2, pel que s'ha donat pas alternatiu als trens per la via única que ha quedat disponible en aquest tram.
La C2 i la C10, en autobús
Segons Renfe, els trens de Rodalies de la línia C-2, entre el Garraf i Granollers, han tingut fins a una hora de retard, mentre que el servei de la C-10 s'ha anul·lat completament entre l'aeroport i Barcelona.
Com a alternativa, els usuaris de la C-10 han tingut un servei alternatiu de 26 autobusos entre l'Estació de França i l'aeroport i entre Sants i l'aeroport, i un servei llançadora en tren entre el Prat i l'aeroport.
Els trens de la línia 1 amb origen o destí a Molins de Rei (Baix Llobregat) inicien o finalitzen el seu recorregut a l'Estació de França, mentre que la resta de circulacions d'aquesta línia presta el servei habitual.
Els trens de mitjana i llarga distància que haurien d'haver passat per la zona afectada han estat desviats per Vilafranca del Penedès (Alt Penedès), pel que han tingut retards de fins a 50 minuts, segons Renfe.
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Friday 04/01/2008 12:50
by evarujo
He baixat a caçar el costa Brava a Montcada i normalment passa a les 8:15 i ha passat a les 9:10, en part m'ha anat bé pq així hi ha més llum per afotar-lo. A Montcada Bifurcació els trens han estat parats a les vies 1 a 3 15-20min segons m'ha commentat ma germana. Saluts!
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Saturday 05/01/2008 0:46
by Pere Jorba Subirana
Rodalies que, aproximadament a les 17'20 de divendres, sortia de Terrassa en direcció a Manresa. A l'alçada de Viladecavalls s' ha comunicat per megafonia que a Castellbell i el Vilar els passatgers hauríem d'abandonar el tren, i que arribaríem a Manresa (o a St. Vicenç de Castellet) amb un altre tren que el substituiria i que havíem d'esperar a la pròpia estació. Així ha estat: espera d'uns deu minuts a l'estació (o al que en resta) de Castellbell i el Vilar i, en un altre 447, arribada a Manresa sense que s'hagi donat cap explicació sobre el canvi a què se'ns ha obligat. No crec que el fet tingui res a veure amb els retards del matí, ni semblava que el primer tren estigués avariat (de fet, un cop l'hem abandonat, ha seguit el seu recorregut, sense passatge, Castellbell enllà).
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Saturday 05/01/2008 1:00
by pokeroms
Hola,
Avui caos total a l' estació de Sants. La megafonia de sempre no funcionava i, per tant, el tenia que dir la senyoreta en directe.
Referent als panells electrònics estàven tots aturats sobre les 19,45h i com no, les noves pantalles que han instal.lat de sortides de trens de cada línia tampoc funcionaven.
Han posat monitors per veure si hi ha incidències, però, si hi ha una incidència i el monitor es queda penjat perquè servirà doncs?
Renfe és així
Posted: Saturday 05/01/2008 2:15
by JaMiRo!
Déu n'hi do la festa d'avui. Agafo un R1 a Badalona per anar a Molins, arriba amb retard i no se si va a Molins o a l'Hospitalet, i a sobre els indicadors tant externs com interns i la megafonia no funciona (de fet, s'ha posat a funcionar a Plaça Catalunya).
Arribem a Clot-Aragó, i un segurata ens crida que el tren va a l'EDF (!)...De seguida, una (des)informadora ve en sentit contrari cridant que no, que va a Molins...Renfe és així...