Page 103 of 147
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Tuesday 01/05/2012 16:07
by Ferry1ac1
Del Twitter de TMB:
Els trens no paren a Universitat L1 L2 #metrobcn, tancada per ordre policial. Estacions més pròximes: Catalunya L1, Passeig de Gràcia L2.
Tancament d'Universitat
Posted: Tuesday 01/05/2012 17:17
by Guigui
Mesura preventiva a instàncies dels Mossos per manifestació d'indignats:
http://www.ara.cat/societat/TMB-dUniver ... 30870.html
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Friday 04/05/2012 11:03
by davida
L'altre dia em va sorprendre veure un 5000 circulan per la L5 amb una porta inútil i una enganxina informativa, com pasa a Renfe. Jo estaba acostumat a quan un metro tenia una porta inútil es treia del servei.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Friday 04/05/2012 14:02
by El LLOP
als trens de la sèrie 5000, 6000 i 9000 se'ls poden anul.lar les portes individualment. Poden circular amb passatge amb fins a 3 portes anul.lades sempre i quan no siguin del mateix cotxe.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Sunday 20/05/2012 0:28
by PoLeTe124
Avui a les 19.52 sortint del metro a Maria Cristina, justament a l'obrir-se les portes, en comptes de sortir el compte enrrere pel proper tren, sortia el: Processant nova informació, i on el del motorista, sortia: Stop (S). Algú sap el motiu?
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 23/05/2012 20:18
by Miquel
Aquesta tarda, les (punyeteres) portes de la (punyetera) conducció automàtica a l'estació de Torre Baró | Vallbona estaven espatllades, només les de l'andana direcció Trinitat.
Aquesta (punyetera) incidència, ha obligat a donar servei per una via, fet que ha provocat que la freqüència de la L11 hagi estat d'uns (punyeters) 14 minuts, i evidentment, me'ls he hagut de menjar.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 23/05/2012 20:38
by Adolescent barceloní
Miquel wrote:Aquesta tarda, les (punyeteres) portes de la (punyetera) conducció automàtica a l'estació de Torre Baró | Vallbona estaven espatllades, només les de l'andana direcció Trinitat.
Aquesta (punyetera) incidència, ha obligat a donar servei per una via, fet que ha provocat que la freqüència de la L11 hagi estat d'uns (punyeters) 14 minuts, i evidentment, me'ls he hagut de menjar.
I a Can Cuiàs utilitzaven la via de sempre o l'andana aquella tan estranya de l'altra via també?
I una altra pregunta, era conducció automàtica o com ha passat això conduïa el tècnic (com en el tros de Casa de l'Aigua a Trinitat Nova)?
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 23/05/2012 20:48
by oriolp13
Adolescent barceloní wrote:Miquel wrote:Aquesta tarda, les (punyeteres) portes de la (punyetera) conducció automàtica a l'estació de Torre Baró | Vallbona estaven espatllades, només les de l'andana direcció Trinitat.
Aquesta (punyetera) incidència, ha obligat a donar servei per una via, fet que ha provocat que la freqüència de la L11 hagi estat d'uns (punyeters) 14 minuts, i evidentment, me'ls he hagut de menjar.
I a Can Cuiàs utilitzaven la via de sempre o l'andana aquella tan estranya de l'altra via també?
I una altra pregunta, era conducció automàtica o com ha passat això conduïa el tècnic (com en el tros de Casa de l'Aigua a Trinitat Nova)?
Si donaven servei per una via suposo que hi havia un únic tren circulant (per tant no es fa encreuament) i es pot utilitzar l'andana de sempre de Can Cuiàs.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 23/05/2012 21:18
by Adolescent barceloní
oriolp13 wrote:Si donaven servei per una via suposo que hi havia un únic tren circulant (per tant no es fa encreuament) i es pot utilitzar l'andana de sempre de Can Cuiàs.
Pos és veritat... I el tema conducció automàtica... en anar a contravia direcció Trinitat Nova no crec que sigui en automàtic sinó que suposo que serà "manual" oi?
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 23/05/2012 21:47
by Miquel
Adolescent barceloní wrote:oriolp13 wrote:Si donaven servei per una via suposo que hi havia un únic tren circulant (per tant no es fa encreuament) i es pot utilitzar l'andana de sempre de Can Cuiàs.
Pos és veritat... I el tema conducció automàtica... en anar a contravia direcció Trinitat Nova no crec que sigui en automàtic sinó que suposo que serà "manual" oi?
Només cal que des de el CCM canviïn la ruta del tren, i en comptes de tenir la ruta fixada per la V2, la te fixada per la V1. Altre cosa, es que a la V1 no hi hagués posat l'ATC, en aquest cas, el motorista sí que hauria d'haver portat el tren en Manual, M+25, ATP o ATO fins aturar-se al lloc indicat.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Saturday 02/06/2012 16:31
by metring
Cap a les 14:30, la L4 restava fora de servei per incidència, algú sap què ha passat?
Descarrilament a Badalona L2
Posted: Tuesday 05/06/2012 9:12
by Miquel
Una 9000 ha descarrilat aquesta matinada a Badalona | Pompeu Fabra al passar pel canvi d'agulles, sembla ser que hi ha hagut una bona destrossa, ja que se segueix donant servei especial de bus entre Pep Ventura i el Terminal.
http://www.324.cat/noticia/1749952/barc ... arrilament
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Tuesday 05/06/2012 11:47
by metring
http://www.lavanguardia.com/sucesos/201 ... fabra.html
Restablecido el servicio de metro entre Pep Ventura y Badalona Pompeu Fabra
El descarrilamiento de un tren sin pasajeros que no ha ocasionado heridos había obligado a suspender el tramo entre dichas estaciones de la L2
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Tuesday 05/06/2012 15:48
by Adolescent barceloní
Miquel wrote:Una 9000 ha descarrilat aquesta matinada a Badalona | Pompeu Fabra al passar pel canvi d'agulles, sembla ser que hi ha hagut una bona destrossa, ja que se segueix donant servei especial de bus entre Pep Ventura i el Terminal.
http://www.324.cat/noticia/1749952/barc ... arrilament
metring wrote:http://www.lavanguardia.com/sucesos/201 ... fabra.html
Restablecido el servicio de metro entre Pep Ventura y Badalona Pompeu Fabra
El descarrilamiento de un tren sin pasajeros que no ha ocasionado heridos había obligado a suspender el tramo entre dichas estaciones de la L2
Carai, l'altre dia xoquen dos autobusos de Tusgsal, i avui un metro descarrila... Carai, qui li ha donat un mal d'ull a Badalona, que aquest mes de juny té tan mala sort amb el transport públic????
Culpes a repartir
Posted: Tuesday 05/06/2012 17:31
by Guigui
Adolescent barceloní wrote:Carai, qui li ha donat un mal d'ull a Badalona, que aquest mes de juny té tan mala sort amb el transport públic????
Clarament, l'alcalde, tot i que ell dirà que són els romanesos...
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 06/06/2012 15:59
by calimandri
Miquel wrote:Aquesta tarda, les (punyeteres) portes de la (punyetera) conducció automàtica a l'estació de Torre Baró | Vallbona estaven espatllades, només les de l'andana direcció Trinitat.
Aquesta (punyetera) incidència, ha obligat a donar servei per una via, fet que ha provocat que la freqüència de la L11 hagi estat d'uns (punyeters) 14 minuts, i evidentment, me'ls he hagut de menjar.
La "Puñeteras puertas" no estaban estropeadas, era un problema en una aguja, por eso solo circulava un tren.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 06/06/2012 16:04
by Miquel
calimandri wrote:Miquel wrote:Aquesta tarda, les (punyeteres) portes de la (punyetera) conducció automàtica a l'estació de Torre Baró | Vallbona estaven espatllades, només les de l'andana direcció Trinitat.
Aquesta (punyetera) incidència, ha obligat a donar servei per una via, fet que ha provocat que la freqüència de la L11 hagi estat d'uns (punyeters) 14 minuts, i evidentment, me'ls he hagut de menjar.
La "Puñeteras puertas" no estaban estropeadas, era un problema en una aguja, por eso solo circulava un tren.
Dons els treballadors em van dir que eren les portes.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 06/06/2012 16:10
by calimandri
Miquel wrote:calimandri wrote:Miquel wrote:Aquesta tarda, les (punyeteres) portes de la (punyetera) conducció automàtica a l'estació de Torre Baró | Vallbona estaven espatllades, només les de l'andana direcció Trinitat.
Aquesta (punyetera) incidència, ha obligat a donar servei per una via, fet que ha provocat que la freqüència de la L11 hagi estat d'uns (punyeters) 14 minuts, i evidentment, me'ls he hagut de menjar.
La "Puñeteras puertas" no estaban estropeadas, era un problema en una aguja, por eso solo circulava un tren.
Dons els treballadors em van dir que eren les portes.
Te puedo confirmar que no fue así, que fue un problema de que un tren talonó una aguja en Torre baro, con lo cual solo se podia dar serrvicio por una vía, se retiro un tren y por eso la frecuencia de paso era de 14 minutos.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 06/06/2012 19:50
by Miquel
calimandri wrote:Miquel wrote:calimandri wrote:
La "Puñeteras puertas" no estaban estropeadas, era un problema en una aguja, por eso solo circulava un tren.
Dons els treballadors em van dir que eren les portes.
Te puedo confirmar que no fue así, que fue un problema de que un tren talonó una aguja en Torre baro, con lo cual solo se podia dar serrvicio por una vía, se retiro un tren y por eso la frecuencia de paso era de 14 minutos.
Si tu ho dius, dons els TOLA (?) no em van voler dir la veritat
En fi, de totes maneres, això no treu la meva opinió dels sistemes totalment automatitzats.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 06/06/2012 19:57
by Adolescent barceloní
Perdoneu la meva ignorància, però: Què és el TOLA? És potser aquest que va vestit de vermell que condueix la L11 entre Casa de l'Aigua i Trinitat Nova?