Si no vaig errat vol dir Tècnic d'Operació de Línies Automàtiques. I fins aquí, l'off tòpic, tornem al tema!Adolescent barceloní wrote:Perdoneu la meva ignorància, però: Què és el TOLA? És potser aquest que va vestit de vermell que condueix la L11 entre Casa de l'Aigua i Trinitat Nova?
Retards, avaries i deficiències a TMB
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
El metro de Barcelona amb motoristes!
Incidència aquesta tarda a Diagonal L5, amb una mica de fum blanc cap a les 17.10 i un tren a l'andana direcció Cornellà aturat. Al cap de poca estona s'anunciava servei parcial entre Cornellà Centre i Hospital Clínic i entre Sagrada Família i Vall d'Hebrón.
No se si tindrà res a veure, però aquesta tarda a la L5 he agafat un 5000 amb el torn 624.
Cap a les 14 i pico, la L3 estava completament aturada. Algú sap el motiu?
Per allà a les 18:30 hi ha hagut una incidència a la L2 que m'ha afectat de ple.
M'ha pescat a La Pau, que per cert, quan als cartells s'ha posat el típic "Processant Nova Informació" el semàfor s'ha posat en Vermell, just anava a veure si havien posat l'STOP al "crono". És habitual? O el tren del davant ha reculat fins a Sant Martí?
Tornant al fil, s'ha establert un parcial Paral·lel - Pg. de Gràcia + Clot - Badalona | Pompeu Fabra. Suposo que la incidència ha estat a Sagrada Família.
Hem arribat a Clot a contravia . I veient el panorama, la meva intenció era arribar fins a Universitat, per anar cap a Pg. Gràcia, i provar en servei el "túnel secret" per canviar de via. Dons m'he quedat amb les ganes, a l'entrar a un calorós 4000R, s'ha anunciat el restabliment de la línia.
M'ha pescat a La Pau, que per cert, quan als cartells s'ha posat el típic "Processant Nova Informació" el semàfor s'ha posat en Vermell, just anava a veure si havien posat l'STOP al "crono". És habitual? O el tren del davant ha reculat fins a Sant Martí?
Tornant al fil, s'ha establert un parcial Paral·lel - Pg. de Gràcia + Clot - Badalona | Pompeu Fabra. Suposo que la incidència ha estat a Sagrada Família.
Hem arribat a Clot a contravia . I veient el panorama, la meva intenció era arribar fins a Universitat, per anar cap a Pg. Gràcia, i provar en servei el "túnel secret" per canviar de via. Dons m'he quedat amb les ganes, a l'entrar a un calorós 4000R, s'ha anunciat el restabliment de la línia.
Bueno, dec estar gafat.
Avui m'ha tornat a enganxar una altre incidència només trepitjar l'andana
Aquest cop m'ha pescat a Diagonal L3 i ha durat uns 6-7 minuts, tota la línia ha estat aturada.
Quan s'ha restablert, per l'andana direcció Z. Universitària ha aparegut la 5121-5124 (t. 317) circulant amb mode Manual sense ATP, suposo que el tren haurà tingut algun problema amb els equips d'ATP-ATO. Com que és la L3, el tren anava amb passatge, però desconec si ha continuat sense ATP ja que jo ja sortia cap a Fontana.
Avui m'ha tornat a enganxar una altre incidència només trepitjar l'andana
Aquest cop m'ha pescat a Diagonal L3 i ha durat uns 6-7 minuts, tota la línia ha estat aturada.
Quan s'ha restablert, per l'andana direcció Z. Universitària ha aparegut la 5121-5124 (t. 317) circulant amb mode Manual sense ATP, suposo que el tren haurà tingut algun problema amb els equips d'ATP-ATO. Com que és la L3, el tren anava amb passatge, però desconec si ha continuat sense ATP ja que jo ja sortia cap a Fontana.
T'hauran de cobrar suplement per "gafe"
SiEl LLOP wrote:T'hauran de cobrar suplement per "gafe"
Avui hi haig de tornar a utilitzar la xarxa, aviam que passa
De Transmet:
En aquests moments advertir als usuaris del metro, que per una incidència tècnica, la línia 3, només funciona de Zona Universitària a Vall d'Hebron, d'una banda, i de Canyelles a Trinitat Nova.
En aquests moments advertir als usuaris del metro, que per una incidència tècnica, la línia 3, només funciona de Zona Universitària a Vall d'Hebron, d'una banda, i de Canyelles a Trinitat Nova.
Segons twitter de TMB: Normalitzada la L3 de #metrobcn
I dir-ho a l'inrevés?
I dic jo: no seria més practic dir el tram el qual resta fora de servei?
Advertir als usuaris del metro que en aquests moments, a causa d'una incidència tècnica, l'L3 roman fora de servei entre les estacions de Montbau i Valldaura, ambdues incloses.
Advertir als usuaris del metro que en aquests moments, a causa d'una incidència tècnica, l'L3 roman fora de servei entre les estacions de Montbau i Valldaura, ambdues incloses.
Re: I dir-ho a l'inrevés?
Seria més lògic dir: l´L3 resta fora de servei entre les estacions de Vall d´Hebron i Canyelles. No creus? Sinó es podria induïr a pensar que a Montbau i Valldaura sí que funciona, tot i que diguis "ambdues incloses".Javi M wrote:I dic jo: no seria més practic dir el tram el qual resta fora de servei?
De tota manera crec que la manera en què ho han anunciat a TMB és correcta.
Avui abans de les 14 hores, la L1 estava totalment aturada per un problema, m'ha semblat entendre, a Urgell. Algú en sap alguna cosa més?
http://www.finanzas.com/noticias/empres ... 43505.html
Seis "grafiteros" paran 20 minutos línea 1 del Metro al entrar en los túneles
04/07/2012Noticias EFE
Un grupo de seis "grafiteros" han obligado a parar durante unos 20 minutos la Línea 1 del Metro de Barcelona al entrar a pie en el túnel entre las estaciones de Bellvitge y Hospital de Bellvitge, lo que ha provocado la paralización del servicio hasta que han abandonado la vía.
El incidente se ha producido pasadas las 08:30 horas y el servicio no se ha restablecido hasta poco antes de las 09:00 horas, según ha informado a Efe un portavoz de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).
Según ha indicado el conductor de uno de los convoyes detenidos a algunos pasajeros que le han pedido explicaciones durante la espera, el tren no podía seguir porque había seis personas andando por los túneles, al parecer unos grafiteros, y no podía continuar hasta que estos abandonaran la zona de vías y le autorizaran a emprender la marcha.
Muchos de los pasajeros, que en ese momento se dirigían a sus empresas para entrar a trabajar, han mostrado su indignación por el incidente, con comentarios como "no puede ser que por culpa de seis locos que estén dando vueltas por los túneles estemos aquí parados".
Ante la prolongación de la interrupción del servicio, algunos usuarios han optado por abandonar la línea de metro y buscar alternativas de transporte para llegar a sus destinos. EFE.
04/07/2012Noticias EFE
Un grupo de seis "grafiteros" han obligado a parar durante unos 20 minutos la Línea 1 del Metro de Barcelona al entrar a pie en el túnel entre las estaciones de Bellvitge y Hospital de Bellvitge, lo que ha provocado la paralización del servicio hasta que han abandonado la vía.
El incidente se ha producido pasadas las 08:30 horas y el servicio no se ha restablecido hasta poco antes de las 09:00 horas, según ha informado a Efe un portavoz de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).
Según ha indicado el conductor de uno de los convoyes detenidos a algunos pasajeros que le han pedido explicaciones durante la espera, el tren no podía seguir porque había seis personas andando por los túneles, al parecer unos grafiteros, y no podía continuar hasta que estos abandonaran la zona de vías y le autorizaran a emprender la marcha.
Muchos de los pasajeros, que en ese momento se dirigían a sus empresas para entrar a trabajar, han mostrado su indignación por el incidente, con comentarios como "no puede ser que por culpa de seis locos que estén dando vueltas por los túneles estemos aquí parados".
Ante la prolongación de la interrupción del servicio, algunos usuarios han optado por abandonar la línea de metro y buscar alternativas de transporte para llegar a sus destinos. EFE.
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Se superen a si mateixos, els "tontaïnes" aquests: ara, en plena hora punta de viatges cap a la feina.
La propera, potser coincidint amb el piromusical de la Mercè?
La propera, potser coincidint amb el piromusical de la Mercè?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Guigui
- Administrador
Conseqüències jurídiques
"Està totalment prohibit baixar a la zona de vies." "Ah, és que no ho sabíem, si ens atropella un tren, us queia un puro que ja veuríeu..."
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
La solució és enviar uns quants mossos a Hospital de Bellvitge i tal com van sortint anar multant. Tampoc estaria malament fer sortir dos trens de Bellvitge a Hospital per fer d'escombra circulant a pas d'home. Això que els grafiters es passegin pels túnels del metro com si estiguessin a casa seva s'ha d'acabar ja.mikado wrote:http://www.finanzas.com/noticias/empres ... 43505.html
04/07/2012Noticias EFE
Res de pas d'home... Velocitat màxima, dos trens anant i tornant en paral·lel per ambdues vies des de Bellvitge fins al fons de la cua de maniobres!Ferry1ac1 wrote:La solució és enviar uns quants mossos a Hospital de Bellvitge i tal com van sortint anar multant. Tampoc estaria malament fer sortir dos trens de Bellvitge a Hospital per fer d'escombra circulant a pas d'home. Això que els grafiters es passegin pels túnels del metro com si estiguessin a casa seva s'ha d'acabar ja.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
i apagant qualsevol mena d'il.luminació, que fa mes por!!!!!
- Guigui
- Administrador
Processant informació... tota una tarda
Aquesta tarda, almenys a l'L3 han estat "processant informació" durant tres hores. A més, el tren que he agafat a Penitents sentit Zona Universitària, s'ha quedat aturat a mitja andana durant uns minuts quan ha entrat, abans d'acabar d'estacionar i obrir portes. Primer em pensava que era un tren sense passatge i que ho feia per a no confondre la gent, però després m'he fixat que tenia el semàfor verd i, per tant, hauria pogut continuar la marxa. Alguna coseta ha passat, perquè he vist la conductora que telefonava mentre el tren estava parat ocupant la meitat de l'andana, abans de reemprendre la marxa al cap d'una estona.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.