Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Sokjo wrote:No sé si és nou o que però avui he vist en una 447 una tapa per a la palanca del sistema d'obertura de portes en cas d'emergència, el que hi ha al costat del llum, es a dir, per a la palanca de la foto, la primera que s'ha d'accionar.
No ho he pogut fotografiar perquè ho he vist al baixar... però la tapa era de plàstic rígid i de colo gris. Suposo que serà per evitar actes vandàlics...
La foto no és meva, l'he trobat per internet.
Pel que he vist darrerament, tots els mecanismes d'emergència dels trens van «protegits» amb una tapa, suposo que per a evitar usos indeguts: tant els de les portes com el propi mecanisme d'alarma i aturada del tren.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
La UT451-12M/12C té el cotxe intermig (12R) amb il·luminació LED.
Normalment les 450/451 semblen utilitzar llums fluorescents per la cabina, en aquest cotxe es devien substituïr per LED; Tipus de llum més freda. Es podia veure part de cablejat a través del vidre transl·lúcid de les làmpares.
Sembla que només aquest cotxe hagi passat una revisió. Tot es veia molt net. Les reixes de ventil·lació molt netes i repintades.
Ahir al vespre, degut a l'atropellament a La Llagosta, un 451 que feia un R2, es va haver de desviar via Cerdanyola i Cerdanyola Universitat, acumulant un bon retard.
Avui dia 11 d´Octubre a Calafell he vist un parell d´avistaments
El primer ha sigut sobre les 14,40 H Una 252 amb 3 cotxes "Arco" He consultat horaris i potser sia un intercity Barcelona-Valencia que surt a les 14 H de Barcelona.
Ara mateis o sia a les 16,30 H i en direcció a Barcelona ha passat un "Camell".SI, encara que sembli extrany ho puc assegurar, que era un "camell". Tal i com tinc posat visc al PK 622,050 de la linia Madrid-Barcelona. De Casa meva a la via, només hi ha una explanada de parking de cotxes, o sia que ningú en treu la visió sobre la linia.
Salutacions.
He passat per Garraf en un R2sud i hi havia apartada la 451-007 ("James Bond"). Pot ser possible que s'hagia averiat.
La setmana passada va haver una doble composició de 451 que es va averiar a Sants, fent un servei de la R2 passant; Crec que aquesta unitat formava part d'aquella composició.
Prest wrote:He passat per Garraf en un R2sud i hi havia apartada la 451-007 ("James Bond"). Pot ser possible que s'hagia averiat.
La setmana passada va haver una doble composició de 451 que es va averiar a Sants, fent un servei de la R2 passant; Crec que aquesta unitat formava part d'aquella composició.
No creo que si está averiada la aparten en Garraf y tantos días... teniendo Vilanova al lao...
Prest wrote:He passat per Garraf en un R2sud i hi havia apartada la 451-007 ("James Bond"). Pot ser possible que s'hagia averiat.
La setmana passada va haver una doble composició de 451 que es va averiar a Sants, fent un servei de la R2 passant; Crec que aquesta unitat formava part d'aquella composició.
No creo que si está averiada la aparten en Garraf y tantos días... teniendo Vilanova al lao...
Olvidé que había la huelga y eso debe ser el factor. Ese mismo día en sants un Civia apartado en la vía 14 de Sants.
Otro civia en doble compo apartado en vía muerta (4) de Gavá, lado BCN.
Un teleindicador lateral de la 451-001 que indicaba "R2 BARCELOLA" (los otros bien). Unidad que hoy ha quedado apartada en la vía 2 de Vilanova por la incidencia en las afueras de la ciudad.
Y de ida con un civia, en el momento de pararse el pantógrafo vibraba bastante...
Miquel wrote:Aquest matí ha passat poc abans de les nou un R5 per Sant Boi en doble composició. Suposo que ha estat cosa de la vaga per part de Renfe i Adif.
Així és, FGC, ha augmentat freqüències als trens amb direcció BCN-> Martorell i a Manresa
Aquest matí, el tren herbicida nº4 de Sintra, ha regat la R3 fins a Ripoll amb doble tracció de 310. Eren els 310 022 i 032, aquest últim amb decoració Adif. Demà tornarà a Montcada. Com a novetat, aquest any, no pujarà fins a Puigcerdà ni la frontera, degut a retallades en el pressupost.
Un parell de videos que li he fet aquest matí.
Last edited by UT440_132M on Thursday 21/11/2013 14:32, edited 1 time in total.
Video fet a Manlleu fa una estona, on l'herbicida a fet parada tecnica per deixar passar un rodalies 447 que pujava cap a Ripoll. Vegis l'inusual moviment de treballador d'adif i elecnor, que feien proves amb la megafonia, que ja torna a funcionar i tambe instalaven un nou LCD a l'andana, just al costat del pas entre andanes.
Les fotos:
A Castelldefels avui hi ha en la via 4 una composició de vagons de càrrega amb travesses de via. Suposo que renovaran o part de la via d'aquesta estació (La 4 té travesses de fusta) o algun tram que hi hagi.
Em sembla sospitós, ja que en el pla de rodalies surt adequar Castelldefels com terminal de la R2Nord i Regionals.