Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Jo flipo en colors, només he comentat una cosa sobre de tal referèndum i tú metring comences a atacar-me com si tergiverso alguna cosa
Jo no tinc la culpa de lo que va votar els ciutadans de BCN.
Jo no tinc la culpa de lo que va votar els ciutadans de BCN.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Respira fons, no anava cap a tu lo de tergiversar.Carlos González wrote:Jo flipo en colors, que només he comentat una cosa sobre de tal refdum i comencis a atacar-me com si tergiverso alguna cosa
Si hagués de dir el que penso de la manipulació política i interessada, per part d'interessos poc clars, m'hauria d'autoexpulsar.
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Bueno, a llavors, no tinc motius per posar-me així, es que es pot veure els comentaris aquí de qualsevol manera, pensava que era un atac o alguna cosa així.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
El sectarisme no et deixa pensar. Només he dit que l'única conclusió honesta és que el tramvia no va tenir suport social en la consulta. Això és irrefutable.metring wrote:Cansa molt llegir missatges per tergiversar, disfressats de "conclusions honestes", de debò.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Oriolix wrote:El sectarisme no et deixa pensar. Només he dit que l'única conclusió honesta és que el tramvia no va tenir suport social en la consulta. La resta t'ho has d'imaginar. I jo tinc molta imaginació i podria haver posat moltes coses, però no ho he fet, sinó que només he deixat constància del que és irrefutable.metring wrote:Cansa molt llegir missatges per tergiversar, disfressats de "conclusions honestes", de debò.
Sectarisme? I ho dius tu amb aquests arguments?? Quin exemple ets tu inventant aquest missatge que no s'aguanta per enlloc? No ets el millor exemple de rigorositat. És una altra mostra de manipulació, com tantes a les quals, malauradament, ens hem de trobar cada dia, a quina més rocambolesca.
Això és el que uns quants, per motius "X" voleu, que els ciutadans es girin contra el tramvia, i total, per poder tombar a Ada Colau del poder. Es curiós, tot està ple de testimonis sobre que Trias era el gran defensor de la unió del tramvia, i de cop i volta, perd el poder, i vaja! Si fos per ell, hauria contractat els Men In Black per fer-ho esborrar de la memòria! Ara em sembla que és el pitjor! I si no hi ha estudis amb cara i ulls, me'ls invento, i si no, que es sumin el RACC i en deixin anar una altra.
Tot plegat és del nivell polític que tenim al país, baix i de pocs escrúpols, tant aquí com a la resta d'Espanya. Aquí és igual el benefici de la majoria, cal tombar a qui te el poder per arribar a la poltrona, peti qui peti.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Aleshores el que has de fer és no opinar d'una cosa que desconeixes totalment, ja que el més fàcil serà que erris al opinar, per simple desconeixement.Carlos González wrote:Bueno, a llavors, no tinc motius per posar-me així, es que es pot veure els comentaris aquí de qualsevol manera, pensava que era un atac o alguna cosa així.
Això és una conclusió molt a la lleugera, doncs al final l'enquesta no anava tant destinava a si es volia el tramvia o no com si s'havia de reformar la Diagonal o no. I de la forma que es va plantejar, i sobretot la participació que va tenir, no crec que es pugui extreure cap conclusió en un sentit o un altre més que el "no" va ser un vot de càstig a l'Hereu, que volia fer servir la consulta per a reformar la Diagonal.Oriolix wrote:El sectarisme no et deixa pensar. Només he dit que l'única conclusió honesta és que el tramvia no va tenir suport social en la consulta. La resta t'ho has d'imaginar. I jo tinc molta imaginació i podria haver posat moltes coses, però no ho he fet, sinó que només he deixat constància del que és irrefutable.metring wrote:Cansa molt llegir missatges per tergiversar, disfressats de "conclusions honestes", de debò.
Bé que en Trias, a l'hora de reformar la part entre Pl. Francesc Macià i Pg. de Gràcia es va passar el resultat de la consulta per on va voler, no?
No entenc tanta discussió per si unir les xarxes o no, quan, al final, quan es van instaurar les xarxes del Trambaix i Trambesòs no es va preguntar ni a veïns ni res, simplement es va aprofitar la remodelació i arranjament de l'avinguda per a fer-ho, agradés més o menys, i mireu el bon resultat que han tingut a la llarga. No entenc perquè ara no es pot fer el mateix.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Perdona per haver-te dit sectari. Ja veig que ets un paranoic.metring wrote:Sectarisme? I ho dius tu amb aquests arguments?? Quin exemple ets tu inventant aquest missatge que no s'aguanta per enlloc? No ets el millor exemple de rigorositat. És una altra mostra de manipulació, com tantes a les quals, malauradament, ens hem de trobar cada dia, a quina més rocambolesca.
Això és el que uns quants, per motius "X" voleu, que els ciutadans es girin contra el tramvia, i total, per poder tombar a Ada Colau del poder. Es curiós, tot està ple de testimonis sobre que Trias era el gran defensor de la unió del tramvia, i de cop i volta, perd el poder, i vaja! Si fos per ell, hauria contractat els Men In Black per fer-ho esborrar de la memòria! Ara em sembla que és el pitjor! I si no hi ha estudis amb cara i ulls, me'ls invento, i si no, que es sumin el RACC i en deixin anar una altra.
Tot plegat és del nivell polític que tenim al país, baix i de pocs escrúpols, tant aquí com a la resta d'Espanya. Aquí és igual el benefici de la majoria, cal tombar a qui te el poder per arribar a la poltrona, peti qui peti.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Totalment d'acord, al final, quan la gent va votar al referèndum no tocar la Diagonal, va Trias i la toca! I el tramvia segueix sent el transport més ben valorat.oriolp13 wrote:Aleshores el que has de fer és no opinar d'una cosa que desconeixes totalment, ja que el més fàcil serà que erris al opinar, per simple desconeixement.Carlos González wrote:Bueno, a llavors, no tinc motius per posar-me així, es que es pot veure els comentaris aquí de qualsevol manera, pensava que era un atac o alguna cosa així.Això és una conclusió molt a la lleugera, doncs al final l'enquesta no anava tant destinava a si es volia el tramvia o no com si s'havia de reformar la Diagonal o no. I de la forma que es va plantejar, i sobretot la participació que va tenir, no crec que es pugui extreure cap conclusió en un sentit o un altre més que el "no" va ser un vot de càstig a l'Hereu, que volia fer servir la consulta per a reformar la Diagonal.Oriolix wrote:El sectarisme no et deixa pensar. Només he dit que l'única conclusió honesta és que el tramvia no va tenir suport social en la consulta. La resta t'ho has d'imaginar. I jo tinc molta imaginació i podria haver posat moltes coses, però no ho he fet, sinó que només he deixat constància del que és irrefutable.metring wrote:Cansa molt llegir missatges per tergiversar, disfressats de "conclusions honestes", de debò.
Bé que en Trias, a l'hora de reformar la part entre Pl. Francesc Macià i Pg. de Gràcia es va passar el resultat de la consulta per on va voler, no?
No entenc tanta discussió per si unir les xarxes o no, quan, al final, quan es van instaurar les xarxes del Trambaix i Trambesòs no es va preguntar ni a veïns ni res, simplement es va aprofitar la remodelació i arranjament de l'avinguda per a fer-ho, agradés més o menys, i mireu el bon resultat que han tingut a la llarga. No entenc perquè ara no es pot fer el mateix.
Carlos González, suposo que tu no eres prou gran per viure el tema del referèndum, però t'asseguro que en el missatge d'Oriolix, qualsevol semblança amb la realitat és pura coincidència, no et deixis manipular.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Si d'en cas, paranoica, maco. Si jo sóc paranoica, què seràs tu amb la que has escrit, que no té ni cap ni peus.Oriolix wrote:Perdona per haver-te dit sectari. Ja veig que ets un paranoic.metring wrote:Sectarisme? I ho dius tu amb aquests arguments?? Quin exemple ets tu inventant aquest missatge que no s'aguanta per enlloc? No ets el millor exemple de rigorositat. És una altra mostra de manipulació, com tantes a les quals, malauradament, ens hem de trobar cada dia, a quina més rocambolesca.
Això és el que uns quants, per motius "X" voleu, que els ciutadans es girin contra el tramvia, i total, per poder tombar a Ada Colau del poder. Es curiós, tot està ple de testimonis sobre que Trias era el gran defensor de la unió del tramvia, i de cop i volta, perd el poder, i vaja! Si fos per ell, hauria contractat els Men In Black per fer-ho esborrar de la memòria! Ara em sembla que és el pitjor! I si no hi ha estudis amb cara i ulls, me'ls invento, i si no, que es sumin el RACC i en deixin anar una altra.
Tot plegat és del nivell polític que tenim al país, baix i de pocs escrúpols, tant aquí com a la resta d'Espanya. Aquí és igual el benefici de la majoria, cal tombar a qui te el poder per arribar a la poltrona, peti qui peti.
I si faltes al respecte a algú més, ja saps què et toca. Si argumentes, respecte i rigor. Hi ha gent que ha tret altres arguments contra el tramvia i amb educació i aportant coses interessants.
-
- N4
- Posts: 57
- Joined: Saturday 28/07/2012 23:56
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
S'està interpretant per aquí el resultat del famós referéndum de la Diagonal. Us diré el què jo vaig votar i per què: jo vaig votar C per dues raons. La primera (un vot de càstig al fins aleshores etern govern del PSC a l'ajuntament) ja l'heu apuntada, però la segona no. Si em pregunteu: Cal unir els tramvies? la meva resposta ara i llavors hagués estat un SÍ com una casa de pagès. Ara, si em dieu: Com s'ha de fer? Jo us diré que el tramvia ha d'anar per la Diagonal, però soterrat entre Francesc Macià i Verdaguer i per un túnel d'ús compartit amb els autobusos. Tindré raó o no, però això em feia descartar les altres dues opcions, però no perquè no volgués el tramvia! Ara resulta que el meu vot el compteu dins els anti-tramvies, i no. No sé si hi haurà gaire més gent en el meu cas.
I, pel que fa a la complexitat técnica/impacte/cost d'una obra així, us diria que ara mateix s'está fent una obra comparable a la Plaça de les Glóries. Quan a les Glóries ja hi havia la solució de l'anell del 92 que des d'un punt de vista de mobilitat ja funcionava, encara que urbanísticament era un nyap. El tram central de la Diagonal, bàsicament no funciona llevat de les hores vall.
I, pel que fa a la complexitat técnica/impacte/cost d'una obra així, us diria que ara mateix s'está fent una obra comparable a la Plaça de les Glóries. Quan a les Glóries ja hi havia la solució de l'anell del 92 que des d'un punt de vista de mobilitat ja funcionava, encara que urbanísticament era un nyap. El tram central de la Diagonal, bàsicament no funciona llevat de les hores vall.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Evidentment hi havia vot de càstig a Hereu, i potser d'altres coses, però si hi hagués hagut suport popular al tramvia els resultats haurien estat uns altres.oriolp13 wrote:Això és una conclusió molt a la lleugera, doncs al final l'enquesta no anava tant destinava a si es volia el tramvia o no com si s'havia de reformar la Diagonal o no. I de la forma que es va plantejar, i sobretot la participació que va tenir, no crec que es pugui extreure cap conclusió en un sentit o un altre més que el "no" va ser un vot de càstig a l'Hereu, que volia fer servir la consulta per a reformar la Diagonal.
En això t'equivoques. Trias va aplicar l'opció que havia guanyat en la consulta: una reforma que no era cap de les proposades.oriolp13 wrote:Bé que en Trias, a l'hora de reformar la part entre Pl. Francesc Macià i Pg. de Gràcia es va passar el resultat de la consulta per on va voler, no?
Aquí tens tota la raó. El problema és que es va fer una consulta que no calia.oriolp13 wrote:No entenc tanta discussió per si unir les xarxes o no, quan, al final, quan es van instaurar les xarxes del Trambaix i Trambesòs no es va preguntar ni a veïns ni res, simplement es va aprofitar la remodelació i arranjament de l'avinguda per a fer-ho, agradés més o menys, i mireu el bon resultat que han tingut a la llarga. No entenc perquè ara no es pot fer el mateix.
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
No pateixis metring, no sóc manipulat , només que no entenc això del cas polèmic de la Diagonal, només això.
I sí, només tinc 18 anys i encara n'hi ha coses que no entenc
I sí, només tinc 18 anys i encara n'hi ha coses que no entenc
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Tranquil, noi, i els més grans, seguim sense entendre moltes cosesCarlos González wrote:No pateixis metring, no sóc manipulat , només que no entenc això del cas polèmic de la Diagonal, només això.
I sí, només tinc 18 anys i encara n'hi ha coses que no entenc
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Intento explicar objectivament el que va passarCarlos González wrote:No pateixis metring, no sóc manipulat , només que no entenc això del cas polèmic de la Diagonal, només això.
I sí, només tinc 18 anys i encara n'hi ha coses que no entenc
- En les eleccions municipals de 2007, el PSC obté 14 regidors i per governar necessita els 4 d'ICV i els 4 d'ERC.
- L'Ajuntament vol construir el tramvia per la Diagonal, però per pressió d'ICV organitza un procés de participació, i per pressió d'ERC organitza una consulta, tot i que el que busca la consulta és desgastar el partit al govern a l'Ajuntament.
- El 2010 es fa la consulta i és un petit desastre:
-- No es pregunta tramvia sí/no, sinó que s'ofereixen les dues opcions de reforma amb tramvia (A-boulevard/B-rambla) i una tercera opció "C-cap de les anteriors". Per por no es va posar una opció "C-No fer el tramvia" però segurament els hauria anat millor.
-- Hi ha problemes tècnics per votar que afecten fins i tot l'alcalde davant la premsa. Segurament són puntuals, però van donar mala imatge
-- Els votants del PSC i ICV havien de votar sí al tramvia en A o B, però resulta que passen d'anar-hi. Els votants de la resta de partits o no participen, o voten directament la C per desgastar el govern. El resultat és només un 12% de participació, i d'aquest només un 20% per les opcions A-B.
- L'endemà de la consulta ens trobem uns polítics i uns tècnics convençuts que s'ha de fer passar el tramvia per la Diagonal, però que s'han trobat de cop i volta sense suport popular per tirar endavant el projecte.
- El 2011 s'acaba l'era Hereu, i comencen els 4 anys Trias, que passa del projecte del tramvia per conflictiu, i reforma la Diagonal entre Francesc Macià i el Llapis per ampliar les voreres i fer una petita reducció del trànsit (els carrils centrals no es toquen, els laterals passen de 2 a 1 i es posa carril bici), però sense cap previsió de tramvia.
- El 2015 amb Colau torna a impulsar-se el projecte. Però a punt de començar el 2017 encara no s'ha confirmat res.
En resum, una consulta que segurament no s'hauria d'haver fet, i uns votants que aprofiten els referèndums per votar altres coses que el que es pregunta (i si no, que li demanin als del brexit, al Renzi, al procés de pau de Colòmbia...). I tot plegat, per no saber al final si la gent vol tramvia o no.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Fer un túnel hauria d'estar prohibit per llei.Intercanviador wrote:Ara, si em dieu: Com s'ha de fer? Jo us diré que el tramvia ha d'anar per la Diagonal, però soterrat entre Francesc Macià i Verdaguer i per un túnel d'ús compartit amb els autobusos. Tindré raó o no, però això em feia descartar les altres dues opcions, però no perquè no volgués el tramvia! Ara resulta que el meu vot el compteu dins els anti-tramvies, i no. No sé si hi haurà gaire més gent en el meu cas.
En aquesta ciutat (i país), el problema principal se'n diu vehícle privat. Només hi ha problemes urbanístics quan aquests, d'una manera o una altre, toquen l'espai sagrat del vehícle privat. Ja sigui pel tramvia, per fer un carril bici, per ampliar les voreres o per qualsevol tipus de rucada.
A aquestes alçades de la película, si haguéssim cregut el sempre imparcial RACC ( ) o pels partits polítics que critiquen la reducció o invasió d'espai als cotxes, Barcelona seria ja un caos monumental de trànsit comparable a les llargues cues de paisos en creixement.
La realitat més evident es que això no passa en absolut. I l'altre realitat es que durant gran part de l'any, Barcelona (pel general la part baixa) està coberta sota un núvol de pol·lució. Visc a la falda de Collserola i molts dies dels que us podeu arribar a pensar, amb prou feines es veu el mar, i si es veu, no es veu blau. Francament, és molt més alarmant això que no pas que un grapat de conductors trigui, hipotèticament, 10 minuts més pel fet de no voler abandonar el seu reial i preuat vehícle privat.
El remei per tot això passa per fer una xarxa de transport públic eficient, que es cert que ni de bon tros ho és, i passaran segles fins tenir-la. Però a nivell de mobilitat interna el tramvia és molt necessari, doncs permet fer competitiu un trajecte avui dia inexistent o que amb bus perds hores al dia.
Barcelona hauria de plantejar ja la limitació de vehícles en trànsit dins la ciutat. El que no pot ser es que surti cada matí a Via Laietana i faci una olor a fum tòxic horrible.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Intercanviador wrote:S'està interpretant per aquí el resultat del famós referéndum de la Diagonal. Us diré el què jo vaig votar i per què: jo vaig votar C per dues raons. La primera (un vot de càstig al fins aleshores etern govern del PSC a l'ajuntament) ja l'heu apuntada, però la segona no. Si em pregunteu: Cal unir els tramvies? la meva resposta ara i llavors hagués estat un SÍ com una casa de pagès. Ara, si em dieu: Com s'ha de fer? Jo us diré que el tramvia ha d'anar per la Diagonal, però soterrat entre Francesc Macià i Verdaguer i per un túnel d'ús compartit amb els autobusos. Tindré raó o no, però això em feia descartar les altres dues opcions, però no perquè no volgués el tramvia! Ara resulta que el meu vot el compteu dins els anti-tramvies, i no. No sé si hi haurà gaire més gent en el meu cas.
I, pel que fa a la complexitat técnica/impacte/cost d'una obra així, us diria que ara mateix s'está fent una obra comparable a la Plaça de les Glóries. Quan a les Glóries ja hi havia la solució de l'anell del 92 que des d'un punt de vista de mobilitat ja funcionava, encara que urbanísticament era un nyap. El tram central de la Diagonal, bàsicament no funciona llevat de les hores vall.
Més túnels? Hem de fer-ne més a BCN? No hem tingut suficient amb perforar la ciutat amb les ampliacions del metro, el túnel de l'AVE... i ara hem de fer-ne un altre... per un tramvia! Si fos per Rodalies potser estaria a favor, però pel tramvia... és que no té ni cap ni peus. El tramvia ha d'anar per superfície a la Diagonal per pura lògica. I si s'ha de suprimir una part del trànsit rodat, suprimim-lo. Barcelona és una ciutat que es troba amb uns alts nivells de contaminació, especialment a les zones de Gràcia, Sarrià-Sant Gervasi i l'Eixample que és on es registra més contaminació de tota la ciutat. Si volem començar a canviar les coses, el tramvia per la Diagonal és un bon revulsiu per eliminar tones de CO2 a la ciutat. Que el tramvia pot alleugerir la contaminació? Sí, per suposat. Mireu Saragossa, gràcies a l'introducció del tramvia, la ciutat compleix els límits ambientals de l'OMS. A part de que la demanda estaria més que justificada ja que el tram central registraria més de 150.000 viatgers/dia i tindria més capacitat i velocitat comercial que el bus elèctric. Aquestes són les dades que demostren la seva viabilitat i la seva necessitat.
- El Maño amañado
- N7
- Posts: 463
- Joined: Wednesday 12/10/2016 11:21
- Location: Sant Martí (Barcelona).
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
A Saragossa és un èxit lo de tramvia. De les vegades que pujo sempre que vaig a la capital baturrica, que en són unes cuantes durant l'any, el tramvia va sempre ple. Però, ple, ple! Com quan hi havia aquí el caos de Rodalies en el 2007-2008 abans que arribés l'ave a Barcelona per lo dels socavons...Renfe451 wrote:Que el tramvia pot alleugerir la contaminació? Sí, per suposat. Mireu Saragossa, gràcies a l'introducció del tramvia, la ciutat compleix els límits ambientals de l'OMS.
Té tan d'èxit que s'hauria de possar en doble composició, no obstant mai ho he vist així. No sé a què esperen...
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Veient com deriva el tema veig que hi ha una falta de memoria molt gran.
De veritat que ningu recorda com va ser l'idea del Tram a Barcelona?
El tram anava de Cornella fins a Sant Adria, amb tunel en el Tram central de la Diagonal.
Ara tenim el que tenim i passo a detallar el que es deia quan van començar les obres el que s'ha fet i el que no.
Aixo deien abans de fer les obres:
Cornella: Linia Circular, No es va fer per que no hi ha conexio a Llevant les Planes
Esplugues: Traçat recte per pont d'Esplugues, No es va fer per pressio veinal i ara es dona tota la volta
Centre Diagonal: Projectat en Tunel, No s'ha fet i si es fa sera en superficie
Estadi Cornella-El Prat: Projecte d'ampliació, No s'ha fet i vist els problemes de mobilitat a la zona no crec que es faci.
Sant Boi: Projecte d'ampliacio, No s'ha fet i ara per ara ni ganes de fer-ho
Molins de Rei: Projecte d'ampliacio, No s'ha fet i les mateixes ganes que a Sant Boi
Un cop acabades les obres:
Ernest Lluch: Rectificacio de la parada i rectificacio de la corba (posible nova estacio de L5 que esta per acabar)
Glories: ambe les obres de Glories no se si es modificara el traçat
Als politics els hem de recordar tot el que han dit i fet al llarg dels anys per que al final son ells els qui firmen i fan que l'obra publica es faci o no es faci, ells van dir unes coses i han complert algunes pero hi ha d'altres que no han complit i encara ens enfrenten, el tram de la Diagonal estava dinbtre del primer projecte i per bé o malament s'havia d'haver fet, problema de diners? en aquella epoca potser si, pero ara es un problema de voluntat politica, per tornar a guanyar vots i cadires siguem clars amb el Tramvia i demanem el que ells ens van oferir en un principi es aixi de facil, nomes pensem en el referendum famos i ens oblidem de la veritable idea de quan es va projectar el Tramvia modern a Barcelona,
Salutacions.
De veritat que ningu recorda com va ser l'idea del Tram a Barcelona?
El tram anava de Cornella fins a Sant Adria, amb tunel en el Tram central de la Diagonal.
Ara tenim el que tenim i passo a detallar el que es deia quan van començar les obres el que s'ha fet i el que no.
Aixo deien abans de fer les obres:
Cornella: Linia Circular, No es va fer per que no hi ha conexio a Llevant les Planes
Esplugues: Traçat recte per pont d'Esplugues, No es va fer per pressio veinal i ara es dona tota la volta
Centre Diagonal: Projectat en Tunel, No s'ha fet i si es fa sera en superficie
Estadi Cornella-El Prat: Projecte d'ampliació, No s'ha fet i vist els problemes de mobilitat a la zona no crec que es faci.
Sant Boi: Projecte d'ampliacio, No s'ha fet i ara per ara ni ganes de fer-ho
Molins de Rei: Projecte d'ampliacio, No s'ha fet i les mateixes ganes que a Sant Boi
Un cop acabades les obres:
Ernest Lluch: Rectificacio de la parada i rectificacio de la corba (posible nova estacio de L5 que esta per acabar)
Glories: ambe les obres de Glories no se si es modificara el traçat
Als politics els hem de recordar tot el que han dit i fet al llarg dels anys per que al final son ells els qui firmen i fan que l'obra publica es faci o no es faci, ells van dir unes coses i han complert algunes pero hi ha d'altres que no han complit i encara ens enfrenten, el tram de la Diagonal estava dinbtre del primer projecte i per bé o malament s'havia d'haver fet, problema de diners? en aquella epoca potser si, pero ara es un problema de voluntat politica, per tornar a guanyar vots i cadires siguem clars amb el Tramvia i demanem el que ells ens van oferir en un principi es aixi de facil, nomes pensem en el referendum famos i ens oblidem de la veritable idea de quan es va projectar el Tramvia modern a Barcelona,
Salutacions.
- uriol108
- N8
- Posts: 919
- Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contact:
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
m'agradaria recordar un article de 2010 sobre la consulta per la reforma de la Diagonal, el que es deia a l'ajuntament sobre el tema del Tranvia...
les opcions eren les següents, en un principi :
si no la veieu complerta feu click al enllaç : http://sostenible.cat/sites/sostenible. ... gonalA.jpg
http://sostenible.cat/sites/sostenible. ... gonalB.jpg
En cap moment fou un referéndum sobre Tramvia Sí o No
http://sostenible.cat/reportatge/arrenc ... diagonal-0El factor tranvía
En el debat celebrat al Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Catalunya, organitzat per Camins.cat es va arribar a la conclusió que la unió de les dues xarxes de tramvia (Trambesòs i el Trambaix) per la Diagonal amb quatre línies i freqüències de pas de 12 minuts és l'opció més adequada per aconseguir una millora de la mobilitat a l'avinguda i de retruc a tota la ciutat. En el decurs d'aquest debat la PTP va fer una presentació en la què es presentaven diversos arguments per la reforma de la Diagonal i on es remarcava l'important paper del tramvia en aquesta operació.
El president del grup municipal d'Esquerra a l'Ajuntament de Barcelona va acusar el govern municipal de convertir la consulta de la Diagonal en un plebiscit sobre el tramvia. En canvi, per al president del grup d'ICV-EUiA, Ricard Gomà, el tramvia forma part de la transformació necessària conjuntament amb altres intervencions. L'alcalde de Barcelona ha volgut tallar els dubtes sobre aquesta qüestió, dient a finals d'abril que el tema estava tancat. Per la seva banda, el Secretari per a la Mobilitat del Departament de Política Territorial i Obres Públiques, Manel Nadal, va assenyalar en una entrevista a Sostenible que el departament estava "rotundament a favor de la unió del tramvia". La circulació de tramvies pel tram central de la Diagonal es veuria reforçada per la incorporació de la nova xarxa Retbus.
les opcions eren les següents, en un principi :
si no la veieu complerta feu click al enllaç : http://sostenible.cat/sites/sostenible. ... gonalA.jpg
http://sostenible.cat/sites/sostenible. ... gonalB.jpg
En cap moment fou un referéndum sobre Tramvia Sí o No
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Hemeroteca
Com a recordatori, i per a no repetir (i potser tergiversar) les coses que es van dir i fer al seu moment, a partir de la pàgina 28 d'aquest mateix fil, podeu fer un seguiment força exhaustiu de la consulta de la Diagonal.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.