Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
15 minuts per creuar la Diagonal gràcies a la unió del tramvia
El Nacional - Barcelona. Divendres, 30 de desembre de 2016
http://www.elnacional.cat/ca/bcn-hub/un ... 0_102.html
El Nacional - Barcelona. Divendres, 30 de desembre de 2016
http://www.elnacional.cat/ca/bcn-hub/un ... 0_102.html
-
- N6
- Posts: 180
- Joined: Sunday 31/12/2006 17:23
- Location: Esquerra de l'Eixample
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
"Només 15 minuts entre la plaça Francesc Macià i la plaça de les Glòries de Barcelona. Això és el que durarà el trajecte entre una punta i l'altra de la ciutat gràcies a la unió del tramvia, que enllaçarà el Trambaix i el Trambesòs. Així ho ha explicat el coordinador del projecte i exconseller d'Obres Públiques, Pere Macias, a RAC1"
Ara resulta que per promocionar les bondats del tramvia hem decidit reduir les dimensions de la ciutat
Ara resulta que per promocionar les bondats del tramvia hem decidit reduir les dimensions de la ciutat
Amb la tracció sang això no passava
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Arguments?Baró de MunChausson wrote:"Només 15 minuts entre la plaça Francesc Macià i la plaça de les Glòries de Barcelona. Això és el que durarà el trajecte entre una punta i l'altra de la ciutat gràcies a la unió del tramvia, que enllaçarà el Trambaix i el Trambesòs. Així ho ha explicat el coordinador del projecte i exconseller d'Obres Públiques, Pere Macias, a RAC1"
Ara resulta que per promocionar les bondats del tramvia hem decidit reduir les dimensions de la ciutat
- bigcoaster
- N8
- Posts: 953
- Joined: Sunday 12/04/2015 16:50
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Home, 15 minuts potser no, però amb prioritat semafòrica, poden tardar 20 min tranquil·lament de F. Macià a Glòries, no sé que fa tanta gràcia.Baró de MunChausson wrote:"Només 15 minuts entre la plaça Francesc Macià i la plaça de les Glòries de Barcelona. Això és el que durarà el trajecte entre una punta i l'altra de la ciutat gràcies a la unió del tramvia, que enllaçarà el Trambaix i el Trambesòs. Així ho ha explicat el coordinador del projecte i exconseller d'Obres Públiques, Pere Macias, a RAC1"
Ara resulta que per promocionar les bondats del tramvia hem decidit reduir les dimensions de la ciutat
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Crec que ho diu perquè el trajecte Francesc Macià - Glòries no és creuar tota la Diagonal, només un terç d'ella. Però crec que si es coordinen bé els semàfors sí que es pot fer eixe trajecte en 15 minuts.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- Carlos González
- N9
- Posts: 1889
- Joined: Tuesday 24/03/2015 18:35
- Location: Sant Boi de Llobregat
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
A què et refereixes de es pot fer aquest trajecte en 15 minuts?fgc113 wrote:Els semàfors sí que es pot fer eixe trajecte en 15 minuts.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
-
- N6
- Posts: 183
- Joined: Wednesday 30/03/2016 20:36
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Bàsicament el tram entre Francesc Macià i les Glòries és un terç de tota la Diagonal. Només aquest sensacionalisme dóna als 15 minuts una imatge de molt poca credibilitat.metring wrote:Arguments?Baró de MunChausson wrote:"Només 15 minuts entre la plaça Francesc Macià i la plaça de les Glòries de Barcelona. Això és el que durarà el trajecte entre una punta i l'altra de la ciutat gràcies a la unió del tramvia, que enllaçarà el Trambaix i el Trambesòs. Així ho ha explicat el coordinador del projecte i exconseller d'Obres Públiques, Pere Macias, a RAC1"
Ara resulta que per promocionar les bondats del tramvia hem decidit reduir les dimensions de la ciutat
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Però en Macias ho ha dit així o és el titular?
-
- N6
- Posts: 183
- Joined: Wednesday 30/03/2016 20:36
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Només he escoltat uns segons, on diu literalment que "el tramvia permetrà estalviar fins a un quart d'hora entre les dues places, entre Glòries i Francesc Macià", però no sé ni respecte quina alternativa actual s'ha calculat ni si s'ha fet esment al temps de trajecte amb el Tramvia.metring wrote:Però en Macias ho ha dit així o és el titular?
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Val, entre aquestes places.trenesrenfe123 wrote:Només he escoltat uns segons, on diu literalment que "el tramvia permetrà estalviar fins a un quart d'hora entre les dues places, entre Glòries i Francesc Macià", però no sé ni respecte quina alternativa actual s'ha calculat ni si s'ha fet esment al temps de trajecte amb el Tramvia.metring wrote:Però en Macias ho ha dit així o és el titular?
- El Maño amañado
- N7
- Posts: 463
- Joined: Wednesday 12/10/2016 11:21
- Location: Sant Martí (Barcelona).
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Ara mateix, li costa al tram fer de Macià fins a Zona (2'7 km.) uns 9'-10'. Amb lo que a mi em surt els comptes per a que de Macià a Glòries ho faci en 15'. Ho separen 3'9 km.
Last edited by El Maño amañado on Saturday 31/12/2016 12:23, edited 1 time in total.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Que si hi ha una bona preferència semafòrica, el TRAM podria fer el recorregut entre Francesc Macià i Glòries en un quart d'hora.Carlos González wrote:A què et refereixes de es pot fer aquest trajecte en 15 minuts?fgc113 wrote:Els semàfors sí que es pot fer eixe trajecte en 15 minuts.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- El Maño amañado
- N7
- Posts: 463
- Joined: Wednesday 12/10/2016 11:21
- Location: Sant Martí (Barcelona).
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
I hauria de ser així, i més si volen impulsar el servei públic.fgc113 wrote:Que si hi ha una bona preferència semafòrica, el TRAM podria fer el recorregut entre Francesc Macià i Glòries en un quart d'hora.Carlos González wrote:A què et refereixes de es pot fer aquest trajecte en 15 minuts?fgc113 wrote:Els semàfors sí que es pot fer eixe trajecte en 15 minuts.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
- - Distància Francesc Macià - Glòries: 3,75 km
- Es diu que farà el recorregut en 15 minuts, la qual cosa equival a una velocitat comercial de 15km/h
- En les altres línies de tramvia, la velocitat comercial segons Tram és de 17,75km/h
- El bus a Barcelona té una velocitat comercial de 12km, però els experts creuen que amb uns canvis es podria arribar sense problemes a 15km/h
- Velocitat comercial del metro: 28km. A aquesta velocitat es farien els 3,75km en 8 minuts
- - El tramvia FM-Gs anirà més a poc a poc que en la resta de tramvies
- Si fessin millores en carrils i semàfors, el bus ja podria fer el trajecte FM-Gs en 15 minuts
- Si es fes la connexió en metro, el trajecte seria de 8 minuts
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Deberían darle prioridad semafórica absoluta al tranvía, una para beneficiar a los usuarios de este medio, y otra para tocar las narices a los coches.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
-
- N6
- Posts: 180
- Joined: Sunday 31/12/2006 17:23
- Location: Esquerra de l'Eixample
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Se li poden donar totes les voltes que es vulgui però el tramvia mai no serà un transport significativament més competitiu en termes de velocitat respecte als que hi ha ara. Un ferrocarril lleuger circulant per superfície en una de les arteries principals d'una de les ciutats amb més densitat de població del continent i amb encreuaments freqüens per tractar-se d'una zona comercial y de serveis no pot anar a tota màquina. Si volem això hem de fer un metro o l'hem de fer subterrani.
Si li donem totes les prioritats (amb el gust afegit de fotre la gent que va en altres vehicles, com algú proposa) millorarà una mica, però és que si aquesta mateixa prioritat asboluta li donem al bus obtindrem els mateixos resultats (pel que fa a velocitat), i si posem troleibusos també.
L'única cosa assenyada que he sentit darrerament respecte al tram és que es permetrà als busos compartir espai en un petit tram a l'alçada de Via Augusta. És l'única proposta que va de cara a l'aspecte pràctic. La resta em sembla voler fer entrar el clau per la cabota.
Si li donem totes les prioritats (amb el gust afegit de fotre la gent que va en altres vehicles, com algú proposa) millorarà una mica, però és que si aquesta mateixa prioritat asboluta li donem al bus obtindrem els mateixos resultats (pel que fa a velocitat), i si posem troleibusos també.
L'única cosa assenyada que he sentit darrerament respecte al tram és que es permetrà als busos compartir espai en un petit tram a l'alçada de Via Augusta. És l'única proposta que va de cara a l'aspecte pràctic. La resta em sembla voler fer entrar el clau per la cabota.
Amb la tracció sang això no passava
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Despues de leer los ultimos comentarios me da la sensacion de que vivo en un pais donde la gente no a salido mucho a visitar otras ciudades grandes de otros paises.
El tranvia es simplemente un sistema de transporte publico para masas que van de punto A a punto B ocupa menos espacio para transportar a mas gente y si os dais cuenta la Diagonal es Recta, por que en muchas ciudades los Tranvias dan curvas y contra curvas y se meten realmente por calles muy estrechas y en todo el centro de la ciudad.
Hay muchos casos donde el tranvia lleva años circulando y se a adaptado y no se oye ni la mitad de lo que aqui llevamos escribiendo año tras año.
No me quiero ni imaginar que burradas hubieran dicho si la idea de un Tranvia Moderno hubiera sido para circular por el Barrio Gotico, las Ramblas y el Rabal.
En fin seguire leyendo sobre el tranvia en la diagonal por que me interesa como ciudadano por que aveces parecemos mas a politicos que a ciudadanos de a pie.
Saludos.
El tranvia es simplemente un sistema de transporte publico para masas que van de punto A a punto B ocupa menos espacio para transportar a mas gente y si os dais cuenta la Diagonal es Recta, por que en muchas ciudades los Tranvias dan curvas y contra curvas y se meten realmente por calles muy estrechas y en todo el centro de la ciudad.
Hay muchos casos donde el tranvia lleva años circulando y se a adaptado y no se oye ni la mitad de lo que aqui llevamos escribiendo año tras año.
No me quiero ni imaginar que burradas hubieran dicho si la idea de un Tranvia Moderno hubiera sido para circular por el Barrio Gotico, las Ramblas y el Rabal.
En fin seguire leyendo sobre el tranvia en la diagonal por que me interesa como ciudadano por que aveces parecemos mas a politicos que a ciudadanos de a pie.
Saludos.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
+ 1000ortegote wrote:Despues de leer los ultimos comentarios me da la sensacion de que vivo en un pais donde la gente no a salido mucho a visitar otras ciudades grandes de otros paises.
El tranvia es simplemente un sistema de transporte publico para masas que van de punto A a punto B ocupa menos espacio para transportar a mas gente y si os dais cuenta la Diagonal es Recta, por que en muchas ciudades los Tranvias dan curvas y contra curvas y se meten realmente por calles muy estrechas y en todo el centro de la ciudad.
Hay muchos casos donde el tranvia lleva años circulando y se a adaptado y no se oye ni la mitad de lo que aqui llevamos escribiendo año tras año.
No me quiero ni imaginar que burradas hubieran dicho si la idea de un Tranvia Moderno hubiera sido para circular por el Barrio Gotico, las Ramblas y el Rabal.
En fin seguire leyendo sobre el tranvia en la diagonal por que me interesa como ciudadano por que aveces parecemos mas a politicos que a ciudadanos de a pie.
Saludos.
A més, em fa gràcia els qui demanen la unió amb bus, només cal veure el caos de la NXB, amb busos saturats, transbordaments lents perquè has d'esperar una eternitat a que arribi el de l'altra línia...
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
ortegote wrote:Despues de leer los ultimos comentarios me da la sensacion de que vivo en un pais donde la gente no a salido mucho a visitar otras ciudades grandes de otros paises.
El tranvia es simplemente un sistema de transporte publico para masas que van de punto A a punto B ocupa menos espacio para transportar a mas gente y si os dais cuenta la Diagonal es Recta, por que en muchas ciudades los Tranvias dan curvas y contra curvas y se meten realmente por calles muy estrechas y en todo el centro de la ciudad.
Hay muchos casos donde el tranvia lleva años circulando y se a adaptado y no se oye ni la mitad de lo que aqui llevamos escribiendo año tras año.
No me quiero ni imaginar que burradas hubieran dicho si la idea de un Tranvia Moderno hubiera sido para circular por el Barrio Gotico, las Ramblas y el Rabal.
En fin seguire leyendo sobre el tranvia en la diagonal por que me interesa como ciudadano por que aveces parecemos mas a politicos que a ciudadanos de a pie.
Saludos.
Nada más a añadir, y suscribo totalmente el comentario.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
No sabeu encara que quan els posen piles als autobusos aniran molt més ràpid? Amb unes bones piles se soluciona qualsevol problema!
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.