Re: 73
Posted: Tuesday 07/03/2017 8:12
Tens raó, ho modifico!Javi M wrote:No existeix el 73, deus voler dir!
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Tens raó, ho modifico!Javi M wrote:No existeix el 73, deus voler dir!
Desde siempre el 20 y aun mas cuando tenia su final en Maragall, nada mas entrar en Pare Claret ya iba a caballo del 15 sin contar el 45 y 47 y del 43-44 por Valencia hasta Urgell con buena frecuencia y movimiento de pasaje en todas las lineas al igual que pudiste comprobar ayer a las 14,20, "hagamos memoria" pero claro es que TMB nos está vendiendo la nova xarxa; je je je ...El Maño amañado wrote:Hoy me he dado cuenta (de las pocas veces, por no decir nulas que he pillado la 20) que la he infravalorado. Cogiéndolo a las 14:20 h. en el terminal de la Av. Roma (dónde la antigua Telefónica) y haciendo el recorrido hasta el final en el Congreso, me he fijado que namás coger Valencia y efectuar su primera parada esquina con Urgell, se han subido 10 personas. A la siguiente de Muntaner, un puñadico más (unas 15) y en la parada de Paseo de Gracia, el bus (un Man híbrido, el 5409 para ser más exactos) iba ya petao, petao. Y ha ido así hasta el Pg. Maragall.
He de decir que también ha sido coincidencia pillarlo a la hora de entrada y salida de los coles, trabajos (turno mañana, turno tarde) y demás... No obstante, me ha sorprendido, como un bus que actualmente hace un itinerario corto (respecto al anterior) tiene tal demanda. Y eso que va a una frecuencia de 9' de media en su amplio rango horario. Ahora entiendo por qué los vecinos reclaman que no se elimine dicha línea. Aunque, me ha llamado la atención una cosa: Mucho reclamar, mucho reclamar que no la quiten, pero a Congreso no va tanta gente como yo pensaba.
Bueno, veremos a ver que es lo que nos depara el futuro...
Jo és la que veig menys necessària perquè el recorregut està ben cobert pel metro fins a Fabra i Puig (sí, això és un argument vàlid).El Maño amañado wrote: I és per això que reivindico que es faci la D60 (tal com estaria posat ara) per la Meridiana.
Primero de todo, gracias majo! Y ahora ya, empiezo a comentar lo que he visto.oscsanchez6 wrote:Per a qui tingui temps, ganes, i 72MB d'espai a l'ordinador, en aquest link: https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... ode=viewCn han penjat la licitació per les actuacions necessàries per la fase V.1 de la NXB, prevista per a la tardor (és l'arxiu PROJECTE.pdf).
Hi consta pressupost, ubicació parades, nous carrils bus, senyalitzacions, etc..
A la pàgina 293 hi ha un mapa de les línies. A simple vista, vec que NO es canvia el sentit al carrer Llull, i per tant, el V31 farà el que fa ara el 36 (Llull - Diagonal - Selva de Mar) i també es recupera la volta per la Via Trajana, en comptes d'anar directe a creuar les vies de Sagrera (venint de Rbla Prim). No he sapigut veure més canvis.
He estat rumiant sobre aquesta licitació, i hi ha una cosa que no em quadra... Les sessions no van acabar ni fa un mes i ja hi ha una licitació amb el seu corresponent projecte (ben extens) redactat. Vaig buscar a la mateixa web per veure la licitació de l'estudi (no de les obres) i vaig trobar això:oscsanchez6 wrote:Per a qui tingui temps, ganes, i 72MB d'espai a l'ordinador, en aquest link: https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... ode=viewCn han penjat la licitació per les actuacions necessàries per la fase V.1 de la NXB, prevista per a la tardor (és l'arxiu PROJECTE.pdf).
Hi consta pressupost, ubicació parades, nous carrils bus, senyalitzacions, etc..
A la pàgina 293 hi ha un mapa de les línies. A simple vista, vec que NO es canvia el sentit al carrer Llull, i per tant, el V31 farà el que fa ara el 36 (Llull - Diagonal - Selva de Mar) i també es recupera la volta per la Via Trajana, en comptes d'anar directe a creuar les vies de Sagrera (venint de Rbla Prim). No he sapigut veure més canvis.
Mmm... No vull pensar malament, però jo m'aniria cap a l'opció 1). Les línies que reclamen els veïns les han suprimides (al menys, surt així en els pdfs). Parlo de la 20, la 26, la 36, la 40, la 32, la 37, la 91... Amb lo que, en aquest cas, les opinions dels ciutadans no han fet molt de cas per lo que veig. Encara que... Jo vaig comentar a la xerrada de St. Martí que a veure si podrien millorar la seqüència semafòrica de Badajoz, i pel que veig en el pdf adjuntat, s'introduiran dos trams (d'Icària fins a Ramón Turró i de Tànger fins a la Diagonal) amb nous carrils busos. Menys mal!oscsanchez6 wrote:He estat rumiant sobre aquesta licitació, i hi ha una cosa que no em quadra... Les sessions no van acabar ni fa un mes i ja hi ha una licitació amb el seu corresponent projecte (ben extens) redactat. Vaig buscar a la mateixa web per veure la licitació de l'estudi (no de les obres) i vaig trobar això:
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... e=viewDcan
Es va adjudicar el 30 de novembre del 2016. Això em fa pensar que s'ha fet una de les següents 3 opcions:
1) Les sessions veïnals han estat només per explicar i no han fet ni cas a les propostes, queixes i valoracions dels veïns.
2) El projecte és provisional i no te en compte el contingut de les sessions (estrany, ja que es tracta d'una licitació amb el seu pressupost establert)
3) Els que han redactat el projecte són uns màquines i ho han fet en 15 dies...
Què opineu?