Retards, avaries i deficiències a TMB
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
TMBinfo @TMBinfo 17m
L3 #metrobcn: Interrupció del servei entre Paral•lel i Pg. de Gràcia. Podeu fer l’enllaç amb la L2 #metrobcn a Paral·lel i Pg. de Gràcia
L3 #metrobcn: Interrupció del servei entre Paral•lel i Pg. de Gràcia. Podeu fer l’enllaç amb la L2 #metrobcn a Paral·lel i Pg. de Gràcia
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Pel que explica a El Periódico, té pinta d'accident o atropellament http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... el-2478409
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Desinformació
I pel que m'han explicat, el dispositiu d'informació d'emergència a les estacions afectades (si més no, Passeig de Gràcia) brillava per la seva absència.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
És a dir: arribava el tren, parava, i sense dir res retrocedia?Guigui wrote:I pel que m'han explicat, el dispositiu d'informació d'emergència a les estacions afectades (si més no, Passeig de Gràcia) brillava per la seva absència.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
"Informació"
El conductor deia a tothom per megafonia que el trajecte s'acabava allí, i un cop a l'andana, a espavilar-se.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
TMBinfo @TMBinfo 25s
L1 #metrobcn: Servei aturat per assistència sanitària. Continuarem informant de l'afectació a través d'aquest canal.
L1 #metrobcn: Servei aturat per assistència sanitària. Continuarem informant de l'afectació a través d'aquest canal.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Diuen al Twitter de TMB que la L1 ha estat una estona aturada per assistència sanitària a un viatger.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Ahir al vespre a la L1 estava sense servei el tram entre les estacions de Santa Eulàlia i Plaça de Sants. A un tweet d'emergències de Catalunya deien que era per un problema d'agulles a Bordeta.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
TMBinfo @TMBinfo 12 min
L2 #metrobcn: Funciona entre Paral•lel i Universitat i entre S. Família i Badalona Pompeu Fabra. Sense servei entre Universitat i S. Família
L2 #metrobcn: Funciona entre Paral•lel i Universitat i entre S. Família i Badalona Pompeu Fabra. Sense servei entre Universitat i S. Família
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Perquè no sigui dit que no intervinc.
A quarts de vuit del vespre, tornant de la feina m'he trobat amb la L1 sense servei entre Universitat i Marina. Com que igualment havia de transbordar a Universitat, he fet una mica el tafaner per allà per veure com es gestionava l'incidència.
El caos més absolut.
Dins el tren, la megafonia manual del motorista amb prou feines era perceptible pel soroll del tren amb les portes obertes a Urgell. Un cop a Universitat, és el mateix motorista que va cridant als viatgers que el tren tornava enrere.
Al vestíbul superior, un gran grup de gent s'agrupava davant d'un dels accessos a l'andana sentit Feixa Llarga, tancat aprofitant les barreres que es van instaŀlar quan la L1 finalitzava servei a les onze de la nit i la L2 a les dotze, preguntant a l'empleat de TMB de l'altre costat que amb prou feina podia atendre totes les preguntes que li formulaven de cop. Tot i que per les respostes que donava, era millor que no n'atengués cap: tot i que es prestava servei costat Llobregat per l'andana sentit Fondo, ell informava que el servei parcial començava a Urgell i indicant als viatgers que havien de sortir al carrer i seguir la Gran Via fins a la pròxima estació. La gent que pujava per preguntar com arribar a Arc de Triomf era la que indicava correctament a la resta de gent que el seu tren estava a l'altra andana. La informació que rebien els que preguntaven com seguir cap al Besòs no era millor: preguntar als conductors dels autobusos de la Gran Via quin els hi anava bé per seguir trajecte. Encara que anéssin a Torras i Bages.
No he tingut ganes de treure el nas per Clot o Marina perquè ja era prou tard i ja havia tingut prou enrenou a la feina com per perdre encara més temps.
A quarts de vuit del vespre, tornant de la feina m'he trobat amb la L1 sense servei entre Universitat i Marina. Com que igualment havia de transbordar a Universitat, he fet una mica el tafaner per allà per veure com es gestionava l'incidència.
El caos més absolut.
Dins el tren, la megafonia manual del motorista amb prou feines era perceptible pel soroll del tren amb les portes obertes a Urgell. Un cop a Universitat, és el mateix motorista que va cridant als viatgers que el tren tornava enrere.
Al vestíbul superior, un gran grup de gent s'agrupava davant d'un dels accessos a l'andana sentit Feixa Llarga, tancat aprofitant les barreres que es van instaŀlar quan la L1 finalitzava servei a les onze de la nit i la L2 a les dotze, preguntant a l'empleat de TMB de l'altre costat que amb prou feina podia atendre totes les preguntes que li formulaven de cop. Tot i que per les respostes que donava, era millor que no n'atengués cap: tot i que es prestava servei costat Llobregat per l'andana sentit Fondo, ell informava que el servei parcial començava a Urgell i indicant als viatgers que havien de sortir al carrer i seguir la Gran Via fins a la pròxima estació. La gent que pujava per preguntar com arribar a Arc de Triomf era la que indicava correctament a la resta de gent que el seu tren estava a l'altra andana. La informació que rebien els que preguntaven com seguir cap al Besòs no era millor: preguntar als conductors dels autobusos de la Gran Via quin els hi anava bé per seguir trajecte. Encara que anéssin a Torras i Bages.
No he tingut ganes de treure el nas per Clot o Marina perquè ja era prou tard i ja havia tingut prou enrenou a la feina com per perdre encara més temps.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
A l'estiu és normal, part dels empleats són els "suplents" i molts doncs no saben el bàsic, ni que sigui per recomanar la línia H12 fins a Glòries o via L2.entfe001 wrote:Perquè no sigui dit que no intervinc.
A quarts de vuit del vespre, tornant de la feina m'he trobat amb la L1 sense servei entre Universitat i Marina. Com que igualment havia de transbordar a Universitat, he fet una mica el tafaner per allà per veure com es gestionava l'incidència.
El caos més absolut.
Dins el tren, la megafonia manual del motorista amb prou feines era perceptible pel soroll del tren amb les portes obertes a Urgell. Un cop a Universitat, és el mateix motorista que va cridant als viatgers que el tren tornava enrere.
Al vestíbul superior, un gran grup de gent s'agrupava davant d'un dels accessos a l'andana sentit Feixa Llarga, tancat aprofitant les barreres que es van instaŀlar quan la L1 finalitzava servei a les onze de la nit i la L2 a les dotze, preguntant a l'empleat de TMB de l'altre costat que amb prou feina podia atendre totes les preguntes que li formulaven de cop. Tot i que per les respostes que donava, era millor que no n'atengués cap: tot i que es prestava servei costat Llobregat per l'andana sentit Fondo, ell informava que el servei parcial començava a Urgell i indicant als viatgers que havien de sortir al carrer i seguir la Gran Via fins a la pròxima estació. La gent que pujava per preguntar com arribar a Arc de Triomf era la que indicava correctament a la resta de gent que el seu tren estava a l'altra andana. La informació que rebien els que preguntaven com seguir cap al Besòs no era millor: preguntar als conductors dels autobusos de la Gran Via quin els hi anava bé per seguir trajecte. Encara que anéssin a Torras i Bages.
No he tingut ganes de treure el nas per Clot o Marina perquè ja era prou tard i ja havia tingut prou enrenou a la feina com per perdre encara més temps.
Jo ja ho he dit per aquí molts cops i realment és vergonyós.
Ara bé, si el servei parcial comença a Universitat, per que fa anar al passatge a Urgell caminant?
El metro de Barcelona amb motoristes!
- 593Dromedario
- N6
- Posts: 225
- Joined: Monday 21/04/2008 19:29
- Location: BCN Sant Andreu
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Ara entenc per què, quan he passat pel carrer Marina (caminant al costat de l'estació) poc després de les vuit, he vist un autobús amb rètol "ESPECIAL METRO L1". No em constava cap obra que n'hagués d'afectar el servei i per això m'ha sorprès.entfe001 wrote:A quarts de vuit del vespre, tornant de la feina m'he trobat amb la L1 sense servei entre Universitat i Marina. Com que igualment havia de transbordar a Universitat, he fet una mica el tafaner per allà per veure com es gestionava l'incidència.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Ha estat un atropellament a Catalunya.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Segons Protecció Civil ha estat a Arc de Triomf:MZA_1600 wrote:Ha estat un atropellament a Catalunya.
@emegenciescat: #Protecciocivil Prealerta #FERROCAT per arrollament a estacio metro Arc de Triomf -L1. No servei PlaÇa Catalunya, Urquinaona i Arc triomf.
https://www.twitter.com/emergenciescat/ ... 2449099776
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Aquest vespre, passades les vuit, a la L5 se circulava sota bloqueig telefònic entre Horta i El Carmel i diria que també entre El Carmel i El Coll | La Teixonera i que hi havia maniobrers als trens.
Ho he escoltat per la radio des de la porta de la cabina i anava per l'Hospitalet, però he baixat a Diagonal per anar a la L3 ja que era ja tardet i tenia el pressentiment de que a l'arribar ja estaria tot arreglat, no obstant, cada cop que era més a prop de Vall d'Hebron, la curiositat ferroviària m'ha matat i he tornat cap a L5
Al baixar a Vall d'Hebron L5, ja eren les nou de la nit si fa no fa, s'utilitzava una sola via (la del cantó Cornellà), els maniobrers invertien la marxa tant bon punt arribava el tren, el motorista habitual agafa el tren a El Coll | La Teixonera. Hem anat fins a El Carmel de manera normal (amb ATO), tot i que per la ràdio se seguia escoltant com el CCM autoritzava les circulacions d'Horta cap a El Carmel i en mig ens hem creuat amb un altre que també anava normal.
A El Carmel ha posat l'ATP i aquest li ha estat limitant la velocitat a 25 Km/h fins a Horta, els trens direcció Vall d'Hebron anaven igual o més lents i el túnel estava tot il·luminat.
A Horta, hi havia un altre tren direcció Vall d'Hebron sense passatge, he aprofitat el moment per fer una foto al senyal, on li indicava disc vermell i el disc blanc (permisiu).
També m'he fixat que el tren sortia d'Horta en mode M+25, com que no agafava passatge en menys d'un minut s'ha presentat un altre 5000 (curiosament el mateix que havia agafat abans ) i ha posat també el M+25, tot i que abans de sortir, el CCM ha informat que havia restablert la incidència, el senyal s'ha posat ja en groc i han apagat l'enllumenat del túnel, la motorista s'ha passat ja al ATO.
En conclusió, si m'hagués quedat al tren a Diagonal m'ho hagués perdut, tal i com pensava quan havia decidit baixar per agafar la L3 i anar a casa
Ho he escoltat per la radio des de la porta de la cabina i anava per l'Hospitalet, però he baixat a Diagonal per anar a la L3 ja que era ja tardet i tenia el pressentiment de que a l'arribar ja estaria tot arreglat, no obstant, cada cop que era més a prop de Vall d'Hebron, la curiositat ferroviària m'ha matat i he tornat cap a L5
Al baixar a Vall d'Hebron L5, ja eren les nou de la nit si fa no fa, s'utilitzava una sola via (la del cantó Cornellà), els maniobrers invertien la marxa tant bon punt arribava el tren, el motorista habitual agafa el tren a El Coll | La Teixonera. Hem anat fins a El Carmel de manera normal (amb ATO), tot i que per la ràdio se seguia escoltant com el CCM autoritzava les circulacions d'Horta cap a El Carmel i en mig ens hem creuat amb un altre que també anava normal.
A El Carmel ha posat l'ATP i aquest li ha estat limitant la velocitat a 25 Km/h fins a Horta, els trens direcció Vall d'Hebron anaven igual o més lents i el túnel estava tot il·luminat.
A Horta, hi havia un altre tren direcció Vall d'Hebron sense passatge, he aprofitat el moment per fer una foto al senyal, on li indicava disc vermell i el disc blanc (permisiu).
També m'he fixat que el tren sortia d'Horta en mode M+25, com que no agafava passatge en menys d'un minut s'ha presentat un altre 5000 (curiosament el mateix que havia agafat abans ) i ha posat també el M+25, tot i que abans de sortir, el CCM ha informat que havia restablert la incidència, el senyal s'ha posat ja en groc i han apagat l'enllumenat del túnel, la motorista s'ha passat ja al ATO.
En conclusió, si m'hagués quedat al tren a Diagonal m'ho hagués perdut, tal i com pensava quan havia decidit baixar per agafar la L3 i anar a casa
El metro de Barcelona amb motoristes!
L4 aturada
Aquesta matinada, l'L4 ha estat aurada una bona estona a causa d'un tren que s'ha quedat sense bateries a l'entrada de l'estació d'Urquinaona.
Segons m'han dit, el passatge ha hagut de ser evacuat pel túnel.
El servei, que romania aturat des de les 3:40 com a mínim, s'ha restablert a les 4:15. En tota l'estona no es va habilitar servei parcial.
A l'estació de El Maresme | Fòrum, hi havia una molt gran aglomeració de gent que sortia dels concerts que hi tenien lloc.
Segons m'han dit, el passatge ha hagut de ser evacuat pel túnel.
El servei, que romania aturat des de les 3:40 com a mínim, s'ha restablert a les 4:15. En tota l'estona no es va habilitar servei parcial.
A l'estació de El Maresme | Fòrum, hi havia una molt gran aglomeració de gent que sortia dels concerts que hi tenien lloc.
Re: L4 aturada
Cap les 3 pot ser que anés en bloqueig telefonic? Doncs podien haver fet servir els cartells del carrers per avisar de la incidencia i intentar haver posat servei parcial o busJavi M wrote:Aquesta matinada, l'L4 ha estat aurada una bona estona a causa d'un tren que s'ha quedat sense bateries a l'entrada de l'estació d'Urquinaona.
Segons m'han dit, el passatge ha hagut de ser evacuat pel túnel.
El servei, que romania aturat des de les 3:40 com a mínim, s'ha restablert a les 4:15. En tota l'estona no es va habilitar servei parcial.
A l'estació de El Maresme | Fòrum, hi havia una molt gran aglomeració de gent que sortia dels concerts que hi tenien lloc.
Edito: cap les 2
Last edited by albert28 on Sunday 22/09/2013 16:28, edited 1 time in total.
L4 aturada
No sé si a les 3:00 es circulava en bloqueig telefònic, però en cas afirmatiu no es deuria a la mateixa incidència, ja que aquesta no ha començat fins gaire abans de les 3:40.
Re: L4 aturada
Perdona, a les 3 no, cap les 2.Javi M wrote:No sé si a les 3:00 es circulava en bloqueig telefònic, però en cas afirmatiu no es deuria a la mateixa incidència, ja que aquesta no ha començat fins gaire abans de les 3:40.
Re: L4 aturada
Perdoneu la ignorància, ja que no sé com funciona el sistema, però...Com es pot quedar un tren sense bateries si està rebent corrent elèctrica per el pantògraf. Que no alimenta aquesta corrent a les bateries per què no es gastin?Javi M wrote:Aquesta matinada, l'L4 ha estat aurada una bona estona a causa d'un tren que s'ha quedat sense bateries a l'entrada de l'estació d'Urquinaona.
Segons m'han dit, el passatge ha hagut de ser evacuat pel túnel.
El servei, que romania aturat des de les 3:40 com a mínim, s'ha restablert a les 4:15. En tota l'estona no es va habilitar servei parcial.
A l'estació de El Maresme | Fòrum, hi havia una molt gran aglomeració de gent que sortia dels concerts que hi tenien lloc.
Salutacions,
Oriol
Oriol