Efectivament, el Transpirinenc té puntes de fins a 45 mil·lèsimes, en el tram entre Planoles i Fornells, i entre La Molina i Urtx-Alp. I la mitjana estaria per sobre de les 25/30 mil·lèsimes, i el Transpirinenc com a tal, fa gairebé 50 km. de recorregut. Pajares 42.davida wrote:Toses te mes pendent, arrribant al 45 per mil.
A Pajares encara pugen encara 440 de tres coches i a Toses no han estat mai autoritzades.
El fet de que les 440 de tres cotxes mai arribessin a estar autoritzades en aquesta línia, és per el seu sistema de frenada, ja que al disposar de només un cotxe motor, remolc intermedi, i remolc cabina, feia que la massa a frenar fos superior a la d'una 447, que el fre de les 440 era neumàtic, i no de recuperació dinàmic com el de les 447, a més del neumàtic, fent que l'energia de la frenada de les 447 vagi a parar de nou a la xarxa, mentre que la de les 440 era dissipada per unes resistències al sostre en forma de calor, i era totalment inviable frenar amb seguretat un tren de tres cotxes, i només un cotxe motor, remolc intermig i remolc cabina.
Les sub estacions es van reforçar amb la renovació de la infraestructura i via a finals del 2008, quan les 447 van fer servei comercial per primera vegada fins a LaTour de Carol.
Sense aquest reforç, només era viable enviar material automotor amb dos cotxes, motor cabina, i remolc cabina, prescindint del remolc intermig.