I quina estació és?pol wrote:http://ferrocat.foroactivo.com/tmb-f2/l ... 55-195.htm Aquí el prodreu veure
Esta bastant bé el mapa, tot i que el trobo massa... "mirad todo lo que vamos a hacer" amb totes les ampliacions de la xarxa previstes.
I quina estació és?pol wrote:http://ferrocat.foroactivo.com/tmb-f2/l ... 55-195.htm Aquí el prodreu veure
Bien, es la primera vez que veo Ernest Lluch en un mapa y en su sitio, tanto la parada del Tram como la futura estación que, hasta que no se inaugure, aparece con una tipografía tenue muy propia. Poco a poco, algo avanzamos.BCN2008 wrote:pol wrote:http://ferrocat.foroactivo.com/tmb-f2/l ... 55-195.htm Aquí el prodreu veure
Aquest és un plànol meu "real", hi ha certs errors que no he corregit perquè fa temps que no el retoco... i de fet la última versió que tinc no apareixen els finals de línia tan resaltats, només amb el logo. Tbé hi ha algun error com per exemple el traçat de la L4 més proper a la costa i el creuament amb les vies de rodalies d'EdF i el cartell d'aquesta mateixa estació està penjat allunyat però pq es provisional i ja que parleu de mapes reals el penjo perquè ho vegeu més o menys. I l'ampliació de la L1 té un error que arriba fins a Sant Boi i de fet només està projectat fins al Prat, igualment teòricament està en un to més baix que aquest nivell no es veu gaire la diferència.metring wrote:Si, mireu sino, un plànol de metro de París "real" i un altre d'esquemàtic. Amb el primer és que no t'enteres de res!
si jo tbé ho he estat mirant... podrien haver penjat el mapa... potser no ho fan fins dilluns, no fos cas que es cansessin.Guigui wrote:Al lloc web de l'ATM, no hi apareix cap actualització, ni tan sols la de la imminent obertura del primer tram de la L9.
El plànol està bé. Pero m'agrada més que hi apareixin tots els colors, com el meu, que els faig a mà.Vilarrubla wrote:Aquí podeu veure en més detall el nou plànol del metro.
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=2543
Aquest és un plànol meu "real", hi ha certs errors que no he corregit perquè fa temps que no el retoco... i de fet la última versió que tinc no apareixen els finals de línia tan resaltats, només amb el logo. Tbé hi ha algun error com per exemple el traçat de la L4 més proper a la costa i el creuament amb les vies de rodalies d'EdF i el cartell d'aquesta mateixa estació està penjat allunyat però pq es provisional i ja que parleu de mapes reals el penjo perquè ho vegeu més o menys. I l'ampliació de la L1 té un error que arriba fins a Sant Boi i de fet només està projectat fins al Prat, igualment teòricament està en un to més baix que aquest nivell no es veu gaire la diferència.metring wrote:Si, mireu sino, un plànol de metro de París "real" i un altre d'esquemàtic. Amb el primer és que no t'enteres de res!
Pues sí. Solo se ha realizado la infraestructura que materializa los volúmenes de andenes, vestibulos, escaleras, accesos, etc., pero no se ha hecho nada del "relleno" de esos volúmenes. Ahora debería empezar la parte más prolija del proyecto, por la cantidad de obras distintas a coincidir en el espacio físico de la estación.metring wrote:No ho puc entendre, tant faltava per acabar la estació?
Acceptem com a gratacel un bloc de 17 plantes ( ), però l'edifici de 7 plantes del costat, com que noPlatanito wrote:dos gratacels
Ese edificio, destinado a los expropiados de la zona de Porta Nord y aledaños, y que debía haber sido entregado hace un par de años, es uno de los directos perjudicados por la suspensión, ya que está en medio de la zona de obras, con un precario camino para llegar a la puerta y al parking. Además, queda pendiente de terminar la rampa en túnel que ha de conectar Hospitalet con la carretera de Collblanc y que pasará por delante del edificio. Total, un despropósito tras otro, los propietarios de esos pisos deben estar muy "contentos".Danzig wrote:
Acceptem com a gratacel un bloc de 17 plantes ( ), però l'edifici de 7 plantes del costat, com que no