Aixo no elecubrar sense dades, els pressupostos son els pressupostos i si de moment no se'n sap res es perque no es liciten fins el 2010aarongilp wrote:De moment no existeixen i ja esteu (estàs) buscant-li les cinc potes al gat. Això no és imaginar impossibles, és elucubrar sense dades, que és pitjor.
Civia Alpí
a) Els fòrums de fet es diuen "Fòrums de Discusió", on es discuteix (sinònim de parlar).
b) No parlàvem d'això. Parlàvem de que ja esteu dient si podran o no pujar a Puigcerdà amb o sense modificacions en base a una escalada que es va fer de prova fa un any. I jo dic que no parlem d'això si ni tan sols s'estan fabricant encara aquests trens.
b) No parlàvem d'això. Parlàvem de que ja esteu dient si podran o no pujar a Puigcerdà amb o sense modificacions en base a una escalada que es va fer de prova fa un any. I jo dic que no parlem d'això si ni tan sols s'estan fabricant encara aquests trens.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N10
-
- N10
Hola!
jo fins que no vegi aquests civia alpino no em creure que existeixen ni estan pressupostats ni re, perquè moltes vegades molt obrir la boca per compromisos i tot això i finalment sempre s'acaben fent enrere o alguna cosa així...
... Si es que si que existeixen espero que tinguin seients de regional, perquè l'altre dia vaig enganxar una 440R amb seients rodalies i vaig acabar amb el cul
jo fins que no vegi aquests civia alpino no em creure que existeixen ni estan pressupostats ni re, perquè moltes vegades molt obrir la boca per compromisos i tot això i finalment sempre s'acaben fent enrere o alguna cosa així...
... Si es que si que existeixen espero que tinguin seients de regional, perquè l'altre dia vaig enganxar una 440R amb seients rodalies i vaig acabar amb el cul
Doncs que sapigues que els civies alpins estàn contractats a Alstom des d'aquest any i que es comencaran a entregar cap al 2009.oriolp13 wrote:Hola!
I no et queixis tant perque els madrilenys han de passar 5 hores en el lince Madrid-Ponferrada amb 440 de seients de rodalies.
A més si la llinia està gestionada per rodalies s'ha de veure lògic aquest material prestant servei en aquesta llinia
Salutacions
Si l'electrònica no es ressent de les condicions climatològiques que envolten la línia, crec que ela Cívia poden ser un gran pas endavant en aquesta línia. La seva limitació a 120 no hi té efectes pràctics. Tenen més acceleració, van més suaus, i per lògica tenen menys tendència a derrapar que les 440. A més a més, si la mampara de la cabina de conducció permet veure-hi ni que sigui una miqueta, hi haurà vistes ben maques
-
- N10
El dia dels innocents ja ha passat, i fins aleshores, en cap de les adjudicacions de Civia III o Civia IV, hi havia cap especificació concreta d'una subsèrie especial, en el text publicat al BOE, cosa que és requerida.252-071 wrote:Doncs que sapigues que els civies alpins estàn contractats a Alstom des d'aquest any i que es comencaran a entregar cap al 2009.