Page 12 of 33
Posted: Wednesday 12/07/2006 13:50
by Ferrovi
hola, em podriau explicar una mica això?
xx/x/xx: 1007-1008-1302: cotxes de l'expedient X del 1087-1088
1005-1006 desballestat
Posted: Wednesday 12/07/2006 17:18
by Vox
Nois, no m'entero
Queda algún 1000/1100 blau/blanc que circuli per la L5/L4??
A mi m'hagués agradat que el 1000 preservat fos blau/blanc, no se, el trovo força més maco que no tot blanc encara que aquest sigui el color representatiu de com "van ser els últims anys de servei dels 1000 a la L5"
Vox
Perdó per no apuntar...
Posted: Wednesday 12/07/2006 17:43
by JaMiRo!
Confirmo al Sr.Vox que hi ha 1000s franjablava corrent per la L5; en el meu passeig freak d'avui n'he caçat dos, un a Sagrera en direcció a Horta i un altre a Diagonal en direcció a Cornellà-Centre.
Sorry, però amb la càmera a la mà no he pogut apuntar plaques...I tampoc han sortit a les fotos i videos*...
*Estic preparant un especial sèrie 1000 a barnametro.org
Posted: Wednesday 12/07/2006 17:56
by Fran-Ikarus
Coi, Vox, tan críptica era la meva resposta que no l'havies entès?
Fran-Ikarus wrote:El otro 1100 también la tenía. Y los dos últimos 1000 (1093-1096 y 1097-1100) también la tienen.
Pel que fa a l'hipotètic 1000 preservat (que jo aposto a que serà 1100, més que res perquè quan quedin pocs 1000 i la gent comenci a preguntar si en preserven algun, la resposta segurament serà "Encara queden tots els de la L4, ja preservarem algú d'aquells"), el color és el de menys, tenint en compte que més tard o més d'hora s'haurà de repintar. I arribats a aquell moment, no cap dubte de que l'òptim serà que el pintin amb els colors originals, reproduint els "cromats" i tal.
Més important que el color és l'estat dels components elèctrics i mecànics. Tot i que, pel que fa als 1000, precisament els blanc-i-blaus són els més nous, i això podria afavorir la seva candidatura...
Posted: Wednesday 12/07/2006 21:09
by Vox
El sol de la platja i el dinar fant que sobre les 16/18 hores no pugui desencriptar gaire
Gràcies als dos!!
M'agraden molt aquets blaus. Tot blanc, els 1000's semblen com despullats
Vox
Posted: Thursday 13/07/2006 9:00
by Fran-Ikarus
De fet, ja ho estaven de despullats, quan van perdre els "ornaments" que portaven, amb el primer canvi d'imatge extern. La imatge blanqui-blava resultant només era com la pintura corporal que està de moda
Posted: Thursday 13/07/2006 10:42
by Mortadel·lo
12/7/06: M-1084-1321-1081-1082
13/7/06: 1057-1058-1315-M-M
tornant al 1100 de la L5, teniu raó, tenia unes quantes característiques molt interessants, com les finestres obribles (tot i que estaven tancades amb clau), i unes enganxines bilingües de transició "Es peligroso asomarse - És perillós abocar-se" en blanc i blau que no eren ni le originals grogues ni les posteriors trilingües blanques i vermelles.
Posted: Thursday 13/07/2006 15:49
by Fran-Ikarus
13/7/06: 1049-1050-1313-1051-1052
Posted: Friday 14/07/2006 11:44
by Mortadel·lo
14/7/06: M desplacat -1086-1322-1087-M
Posted: Saturday 15/07/2006 11:31
by abegot
Aquest matí al canal 33, he vist un reportatge sobre unes illetes que hi son devant de la costa Bretona (França) i que tenen nacionalitat anglesa.
De repent ha sortit un tren (ara turistic) que circula per l'escollera i els vagons perteneixien al metro de Londres.
Posted: Monday 17/07/2006 9:46
by Mortadel·lo
17/7/06: 1029-1030-1308-M-M
Posted: Monday 17/07/2006 9:47
by Mortadel·lo
17/7/06: 1029-1030-1308-M-M
Posted: Monday 17/07/2006 11:03
by Fran-Ikarus
T'has deixat la part interessant del tren!!!
Posted: Tuesday 18/07/2006 11:35
by Mortadel·lo
Fran-Ikarus wrote:T'has deixat la part interessant del tren!!!
un no té el do de l'ubicuitat
Posted: Wednesday 19/07/2006 9:44
by Mortadel·lo
19/7/06: 1045-1046-1312-1047-1048
Posted: Thursday 20/07/2006 11:10
by El LLOP
Bé companys, ha succeït el que havia de succeïr. Ja han "caçat" el M1029-r08-31. ja es trova a Boixeres, esperent que netegin la via de les restes del seu germà, per pasar-lo a ell per la guillotina.
Ja ens podem espabilar, i començar a bellugar-nos perquè TMB ens digui d'una vegada si en conservarà algun, i si la resposta es negativa, mobilitzar-nos, perquè a aquest pas, no en deixaran ni les raspes.
Posted: Thursday 20/07/2006 11:13
by metring
Tens raó, LLOP, jo proposo carta a J. Antonio Patiño, que ara és responsable d'això, preguntant-li formalment què es pensa fer, i jo no m'entrentindria gaire, seriosament.
Posted: Thursday 20/07/2006 12:30
by Mortadel·lo
19/7/06: M-M-R-M-1082
20/7/06: 1055-1056-1314-1053
Posted: Thursday 20/07/2006 16:04
by Vox
El LLOP wrote:Bé companys, ha succeït el que havia de succeïr. Ja han "caçat" el M1029-r08-31. ja es trova a Boixeres, esperent que netegin la via de les restes del seu germà, per pasar-lo a ell per la guillotina.
Ja ens podem espabilar, i començar a bellugar-nos perquè TMB ens digui d'una vegada si en conservarà algun, i si la resposta es negativa, mobilitzar-nos, perquè a aquest pas, no en deixaran ni les raspes.
Amb el tema de la boca de Liceu, en Wefer va fer un moviment ràpid i efectiu, i molts vam col·laborar signant aquella carta.
Podriem començar creant un post per centralitzar totes les opcions. Potser, la primera, repetir tàctica: una carta firmada per molts, o en representació d'aquest fòrum, preguntant que pensen fer.
I això que jo sóc més partidari de conservar una 1100. En el cas que només es poguès conservar una de les germanes 1000's, vull dir.
Vox
Posted: Thursday 20/07/2006 16:21
by VladiGB
On hi ha que signar!!!, que jo signaré, si han conservat la serie 400 perque no conservan també alguns de la 1000 o 1100, per cert, he vist en la línea 5 en la porta d'un d'aquest l'antic cartell de no recolzarse a la porta, també no fa gairé vaig veure un que emportaba la botonera aquella d'obrir portes, a vegades penso que era un somni
.